Dostawa materiałów sanitarnych
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-03-11
Informuję, że umowa została podpisana w dniu 11.03.2016 r. z firmą ALPAT Sp. Jawna M. Aleksandrowicz, M. Patoła z siedzibą w Gdyni przy ul. Promiennej 1A.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-03-09
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy ?ALPAT? Sp. Jawna M. Aleksandrowicz, M. Patoła z siedzibą w Gdyni przy ul. Promiennej 1A z ceną (sumą cen) 128 104,13 zł, czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 18 godzin oraz Ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74 - 10 km.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
?ALPAT? Spółka jawna
M. Aleksandrowicz, M. Patoła
81-603 Gdynia, ul. Promienna 1A
- cena (suma cen): 128 104,13 zł
- czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia ? 18 godzin
- Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74 - 10 km
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w
kryterium
cena (suma cen) 50% Liczba pkt w
kryterium
czas realizacji 30% Liczba pkt w kryterium
Ilość kilometrów 20% Razem
1 50,00 30,00 15,00 95,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 09.03.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
na dostawę materiałów sanitarnych
Rodzaj zamówienia: dostawy
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% z każdego asortymentu określonego w formularzu cenowym.
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr
1 do siwz, tj. Formularz cenowy na roboty sanitarne - załącznik nr 1 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
44163000-0, 44164000-7, 44410000-7, 44621000-9.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
NIE DOTYCZY
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia.
Maksymalny czas realizacji dostawy winien wynosić 71 godzin. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podać w złożonej ofercie lokalizację punktu do odbioru materiałów przez Zamawiającego oraz jego odległość od siedziby Zamawiającego.
Siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74.
6. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w formularzu cenowym nazw Producentów oferowanych materiałów.
7. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego
8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
a) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
1) cena - waga 50 %
2) czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia - waga 30 %
3) odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby - waga 20 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmianie może ulec producent oferowanych materiałów.
2. Zmianie mogą ulec ilości zamawianych materiałów określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiana producenta oferowanych materiałów może nastąpić w przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz jeżeli materiały zamienne będą miały równorzędne lub lepsze parametry użytkowe, natomiast ceny jednostkowe nie będą wyższe niż określone w ofercie.
2. Zmiana ilości zamawianych materiałów może ulec zmianie w zależności od konkretnych potrzeb zamawiającego, pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona wartość umowy
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.03.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.04.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.03.2016 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.02.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Formularz cenowy-załącznik nr 1.xls | 37 KB | 2016-02-29 13:48 | pobierz |
2 | Formularz cenowy-załącznik nr 1.pdf | 79 KB | 2016-02-29 13:48 | pobierz |
3 | Wzór umowy.pdf | 189,61 KB | 2016-02-29 13:48 | pobierz |
4 | SIWZ.pdf | 540,28 KB | 2016-02-29 13:48 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-02-29 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2016-02-29 13:47 |