zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Wolności 20-20A w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-05-12
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy „INWEST-KOM w Gniewie” Sp. z o.o. z siedzibą w Gniewie przy ul. Wiślanej 6 z ceną oferty 60 241,16 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
„INWEST-KOM w Gniewie” Sp. z o.o.
83-140 Gniew, ul. Wiślana 6
- cena: 60 241,16 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
2
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe „ZIELEŃ” Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76
- cena: 92 181,37 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 15%
RAZEM
pkt
1 85,00 15 100,00
2 55,55 15 70,55
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.05.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO
na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Wolności 20-20A w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Wolności 20-20A.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
? wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych z furtką i bramą wjazdową,
? roboty ziemne,
? wykonanie altany śmietnikowej,
? wykonanie trzepaka i suszarni,
? wykonanie obrzeży i krawężników,
? wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu ażur,
? wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
? prace związane z terenami zieleni:
? przygotowanie nawierzchni pod trawniki,
? ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej,
? wykonanie trawników dywanowych,
? sadzenie drzew i krzewów liściastych,
? pielęgnacja krzewów liściastych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
? Rysunek nr ZT1 ? zagospodarowanie terenu ? załącznik nr 1 do siwz,
? Rysunek nr ZT2 ? detale ? załącznik nr 2 do siwz,
? Rysunek nr ZT3 ? przykłady aranżacji zieleni ? załącznik nr 3 do siwz,
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty budowlane; lokalizacja: ul. Wolności 20-20A, 80-541 Gdańsk, działka nr 85 obręb ew. 60 ? załącznik nr 4 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? nawierzchnie utwardzone; roboty w zakresie nawierzchni dróg ? załącznik nr 5 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? zieleń; usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych ? załącznik nr 6 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? ogrodzenie; usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych ? załącznik nr 7 do siwz,
? Przedmiar ? zagospodarowanie terenu ul. Wolności 20-20A [dz. 85] (o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót) ? załącznik nr 8 do siwz.
4. Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. płyty EKOFALA, kostka betonowa POLBRUK) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6, 77310000-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 2 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena waga 0,85
? Termin wykonania zamówienia waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
d) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.04.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 14.05.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 15.04.2016 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 31.03.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 21 04 2016.pdf | 1,51 MB | 2016-04-21 11:24 | pobierz |
2 | modyfikacja siwz 19 04 2016.pdf | 35,55 KB | 2016-04-19 13:51 | pobierz |
3 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 19 04 2016.pdf | 60,01 KB | 2016-04-19 13:50 | pobierz |
4 | modyfikacja siwz 12 04 2016.pdf | 429,09 KB | 2016-04-12 13:58 | pobierz |
5 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 12 04 2016.pdf | 775,35 KB | 2016-04-12 13:58 | pobierz |
6 | przedmiar - załącznik nr 8.pdf | 2,04 MB | 2016-03-31 13:43 | pobierz |
7 | specyfikacje techniczne - załączniki nr 4, 5, 6 i 7.pdf | 16,89 MB | 2016-03-31 13:43 | pobierz |
8 | rysunek - przykłady aranżacji zieleni - załącznik nr 3.pdf | 559,83 KB | 2016-03-31 13:42 | pobierz |
9 | rysunek - detale - załącznik nr 2.pdf | 964,61 KB | 2016-03-31 13:42 | pobierz |
10 | rysunek - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 1.pdf | 898,05 KB | 2016-03-31 13:42 | pobierz |
11 | wzór umowy.pdf | 6,14 MB | 2016-03-31 13:41 | pobierz |
12 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 10,48 MB | 2016-03-31 13:41 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-03-31 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-03-31 13:40 |