wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na dociepleniu i remoncie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwiowej przy ul. Białej 12, 13, i 14 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-06-07
Informuję, że dnia 07.06.2016 r Zamawiający podpisał umowę z firmą Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9 z ceną oferty 576 201,52 zł z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcyWynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-05-31
~~OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na dociepleniu i remoncie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwiowej przy ul. Białej 12, 13, i 14 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9 z ceną oferty 576 201,52 zł z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Gwarancja za wady
1 PHU ?LABAR? Lech Labudda
80-292 Gdańsk, Niedźwiednik 20
687 456,29
61 miesięcy
2 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD?
Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
Kazimier80-807 Gdańsk
ul. Biegańskiego 10/9
Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk
ul. Biegańskiego 10/9
576 201,52
61 miesięcy
3 Przedsiębiorstwo Budowlane ?RECON? Sp z o.o.
80-408 Gdańsk
Ul. Grzegorza z Sanoka 4
687 885,93
60 miesięcy
4 Firma Handlowo?Usługowa SARDAW Marcin Plichta
83-250 Skarszewy, ul. Starogardzka 17
510 185,43
61 miesięcy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 10%
RAZEM
pkt
1 75,43
10 85,43
2 90,00
10 100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.06.2016 r
Treść postępowania:
~~ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na dociepleniu i remoncie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwiowej przy ul. Białej 12, 13, i 14 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na dociepleniu i remoncie ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwiowej przy ul. Białej 12, 13, i 14 w Gdańsku.
Opis budynku
Budynek został wzniesiony w ostatniej dekadzie XIX w. Budynek od strony ulicy Białej posiada bogato zdobioną elewację z licznymi pilastrami, ryzalitami, tympanonami. Detal elewacji od strony podwórza ogranicza się do podokienników w formie częściowego gzymsu oraz gzymsu przy okapie. Obiekt składa się z trzech sekcji oznaczonych jako elewacja osi A (nr 12), elewacja osi B (nr 13) oraz elewacja osi C (nr 14) która posiada podwyższony poziom linii okien oraz odmienny wystrój elewacji od strony ulicy Białej. Obiekt jest częściowo ocieplony i częściowo jest wymieniona stolarka okienna z drewnianej skrzynkowej na PCV.
Budynek posiada 4 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną, wybudowany w technologii tradycyjnej, podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym oraz skośnym dachem dwuspadowym i jednospadowym krytym papą. Główne wejścia do budynku znajdują się od strony podwórza oraz ulicy Białej. Obiekt posiada trzy klatki schodowe. Wejście dodatkowe znajduje się od strony elewacji szczytowej północno ? zachodniej.
Parametry budynku:
Wysokość budynku: ~ 15.04 m
Powierzchnia zabudowy : ~ 682 m2
Obiekt znajduje się w gminnej ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.
2. Zakres robót obejmują roboty związane z:
- odbiciem tynków ściany od strony podwórza, zachowując detal w postaci gzymsu podokapowego i podokienników oraz demontażem zbędnego okablowania,
- dociepleniem ściany od strony podwórza wraz z rekonstrukcją detalu architektonicznego oraz montażem nowego opierzenia, nowych rur spustowych oraz rynien,
- remontem elewacji od strony ulicy Białej oraz elewacji szczytowej południowo ? wschodniej polegającym na oczyszczeniu tynków oraz dekoracji sztukatorskich wraz z uzupełnieniem ubytków, wykonaniem nowych przemalowań, montażem nowego opierzenia, nowych rur spustowych oraz rynien,
- remontem elewacji szczytowej północno ? zachodniej polegającym na zmianie koloru elewacji oraz wykonaniem nowego opierzenia i odnowieniem murku schodów,
- wykonaniem rekonstrukcji stolarki okiennej z PCV,
- wykonaniem renowacji stolarki drzwiowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany docieplenia i remontu ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego Gdańsk ul. Biała 12, 13, 14 Dz. Nr 480, 481, 483 obręb 042 - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr 0 -1? Plan sytuacyjny ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr 1-1 ? Elewacja od strony podwórza północno-wschodnia ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 1-2 ? Elewacja szczytowa północno-zachodnia - Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 1-3 ? Elewacja od strony ulicy Białej południowo- zachodnia ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 1 -4 ? Elewacja szczytowa południowo-wschodnia - Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Elewacja od strony podwórza północno-wschodnia ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Elewacja szczytowa północno-zachodnia ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Elewacja od strony ulicy Białej południowo - zachodnia ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Elewacja szczytowa południowo-wschodnia ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Zestawienie stolarki okiennej ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Zestawienie stolarki drzwiowej ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Detal 1 Sposób klejenia płyt styropianowych ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Detal 2 Rozmieszczenie łączników mechanicznych płyt ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Detal 3 Sposób klejenia płyt styropianowych ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr 10 ? Detal 4 Zbrojenie otworów okiennych i drzwiowych ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr 11 ? Detal 5 Sposób obróbki i osadzenia okna ? Projekt budowlany ? załącznik nr 1.16 do siwz,
- Orzeczenie stanu technicznego budynku ? załącznik nr 1.17 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy docieplenia i remontu ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego Gdańsk ul. Biała 12, 13, 14 Dz. Nr 480, 481, 483 obręb 042 - załącznik nr 2 do siwz,
- Rysunek nr 0 -1 ? Plan sytuacyjny ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 1-1 ? Elewacja od strony podwórza północno-wschodnia ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 1-2 ? Elewacja szczytowa północno-zachodnia - Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr 1-3 ? Elewacja od strony ulicy Białej południowo- zachodnia ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr 1 - 4 ? Elewacja szczytowa południowo-wschodnia ? Inwentaryzacja architektoniczna ? załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Elewacja od strony podwórza północno-wschodnia ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Elewacja szczytowa północno-zachodnia ? Projekt wykonawczy? załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Elewacja od strony ulicy Białej południowo - zachodnia ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Elewacja szczytowa południowo-wschodnia ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.9 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Zestawienie stolarki okiennej? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.10 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Zestawienie stolarki drzwiowej? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.11 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Detal 1 Sposób klejenia płyt styropianowych ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.12 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Detal 2 Rozmieszczenie łączników mechanicznych płyt ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.13 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Detal 3 Sposób klejenia płyt styropianowych ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.14 do siwz,
- Rysunek nr 10 ? Detal 4 Zbrojenie otworów okiennych i drzwiowych ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.15 do siwz,
- Rysunek nr 11 ? Detal 5 Sposób obróbki i osadzenia okna ? Projekt wykonawczy ? załącznik nr 2.16 do siwz,
- Orzeczenie stanu technicznego budynku ? załącznik nr 2.17 do siwz.
3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? branża budowlana: Docieplenie i remont ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego Gdańsk ul. Biała 12, 13, 14 Dz. Nr 480, 481, 483 obręb 042 - załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Przedmiar ? Wykonanie docieplenia i remontu ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej Gdańsk, ul. Biała 12, 13, 14 - załącznik nr 4 do siwz
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45453000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45320000-6, 45321000-3, 45324000-4, 45260000-7, 45262100-2, 45400000-1, 45420000-7, 45421110-8, 45450000-6
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
120 dni od dnia podpisania umowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
? świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto,
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena waga 0,90
? okresy udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.05.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 04.06.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.05.2016 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.04.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 35.doc | 354,5 KB | 2016-04-29 09:14 | pobierz |
2 | odpowiedzi na pytania.pdf | 452,78 KB | 2016-04-29 09:13 | pobierz |
3 | przedmiar zał nr 4.pdf | 362,49 KB | 2016-04-21 08:11 | pobierz |
4 | Specyfikacje Techniczne - zał nr 3.pdf | 291,05 KB | 2016-04-21 08:11 | pobierz |
5 | Orzeczenie techniczne -zał nr 2.17.pdf | 555,03 KB | 2016-04-21 08:10 | pobierz |
6 | rysunek I-4 - załącznik nr 2.5.pdf | 99,46 KB | 2016-04-21 08:09 | pobierz |
7 | rysunek I-3 - załącznik nr 2.4.pdf | 256,56 KB | 2016-04-21 08:09 | pobierz |
8 | rysunek I-2 - załącznik nr 2.3.pdf | 99,35 KB | 2016-04-21 08:09 | pobierz |
9 | rysunek I-1 - załącznik nr 2.2.pdf | 117,36 KB | 2016-04-21 08:08 | pobierz |
10 | rysunek I-0 - załącznik nr 2.1.pdf | 2,34 MB | 2016-04-21 08:08 | pobierz |
11 | rysunek 11 zał. nr 2.16.pdf | 356,48 KB | 2016-04-21 08:07 | pobierz |
12 | rysunek 10 zał. nr 2.15.pdf | 278,29 KB | 2016-04-21 08:07 | pobierz |
13 | rysunek 9 zał. nr 2.14.pdf | 213,43 KB | 2016-04-21 08:07 | pobierz |
14 | rysunek 8 zał. nr 2.13.pdf | 297,7 KB | 2016-04-21 08:06 | pobierz |
15 | rysunek 7 zał. nr 2.12.pdf | 177,11 KB | 2016-04-21 08:06 | pobierz |
16 | rysunek 6 zał. nr 2.11.pdf | 253,35 KB | 2016-04-21 08:05 | pobierz |
17 | rysunek 5 zał. nr 2.10.pdf | 290,49 KB | 2016-04-21 08:05 | pobierz |
18 | rysunek 4 zał. nr 2.9.pdf | 9,97 MB | 2016-04-21 08:05 | pobierz |
19 | rysunek 3 zał. nr 2.8.pdf | 38,57 MB | 2016-04-21 08:05 | pobierz |
20 | rysunek 2 zał. nr 2.7.pdf | 158,16 KB | 2016-04-21 08:04 | pobierz |
21 | rysunek 1 zał. nr 2.6.pdf | 326,09 KB | 2016-04-21 08:04 | pobierz |
22 | Projekt wykonawczy zał nr 2.pdf | 10,06 MB | 2016-04-21 08:03 | pobierz |
23 | rysunek I-3 zał. nr 1.4.pdf | 256,56 KB | 2016-04-21 08:03 | pobierz |
24 | rysunek I-4 zał. nr 1.5.pdf | 99,46 KB | 2016-04-21 08:02 | pobierz |
25 | rysunek I-2 zał. nr 1.3.pdf | 99,35 KB | 2016-04-21 08:02 | pobierz |
26 | rysunek I-1 zał. nr 1.2.pdf | 117,36 KB | 2016-04-21 08:01 | pobierz |
27 | rysunek I-0 zał nr 1.1.pdf | 2,34 MB | 2016-04-21 08:01 | pobierz |
28 | rysunek 10 zał. nr 1.15.pdf | 203,9 KB | 2016-04-21 07:58 | pobierz |
29 | rysunek 9 zał. nr 1.14.pdf | 152,84 KB | 2016-04-21 07:57 | pobierz |
30 | rysunek 8 zał. nr 1.13.pdf | 177,5 KB | 2016-04-21 07:57 | pobierz |
31 | rysunek 7 zał. nr 1.12.pdf | 177,5 KB | 2016-04-21 07:57 | pobierz |
32 | rysunek 6 zał. nr 1.11.pdf | 253,46 KB | 2016-04-21 07:57 | pobierz |
33 | rysunek 5 zał. nr 1.10.pdf | 290,59 KB | 2016-04-21 07:56 | pobierz |
34 | rysunek 4 zał. nr 1.9.pdf | 9,97 MB | 2016-04-21 07:56 | pobierz |
35 | rysunek 3 zał. nr 1.8.pdf | 38,58 MB | 2016-04-21 07:55 | pobierz |
36 | rysunek 2 zał. nr 1.7.pdf | 158,33 KB | 2016-04-21 07:55 | pobierz |
37 | rysunek 1 zał. nr 1.6.pdf | 326,08 KB | 2016-04-21 07:55 | pobierz |
38 | rysunek 11 zał. nr 1.16.pdf | 203,9 KB | 2016-04-21 07:55 | pobierz |
39 | Projekt budowlany. Orzeczenie techniczne - zł nr 1.17.pdf | 555,03 KB | 2016-04-21 07:54 | pobierz |
40 | Projekt budowlany - zał. nr 1.pdf | 10,59 MB | 2016-04-21 07:53 | pobierz |
41 | wzór umowy.pdf | 7,08 MB | 2016-04-21 07:53 | pobierz |
42 | siwz.pdf | 1,25 MB | 2016-04-21 07:53 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2016-04-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2016-04-21 07:50 |