BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie remontu Bramy Nizinnej przy ul. Grodza Kamienna 5 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-06-16

Informuję, że 16.06.2016 r. została podpisana umowa z firmą KAMARO Sp. z o.o, Sp.k. z siedzibą w Sopocie przy ul. Jacka Malczewskiego 4 z ceną oferty 2988813,85 zł z VAT-em oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-06-10

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.
poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 firmy KAMARO Sp. z o.o, Sp.k. z siedzibą w Sopocie przy ul. Jacka Malczewskiego 4  z ceną oferty 2 988 813,85 zł
z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Gwarancja za wady

1 Konsorcjum:
DES Henryk Dowgier, Anna Dowgier Spółka Jawna
30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 5/1
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe
Rafał Kotliński
86-060 Nowa Wieś Wielka, ul. Kwiatowa 2
 
5 613 527,03 zł

 

 
61 miesięcy

2 RENOVA Sp. z o.o.
00-672 Warszawa,
ul. Wilcza 42/14 
3 790 225,31 zł  
60 miesięcy

3 RESTAURO Sp. z o.o
87-100 Toruń,
ul. Wola Zamkowa 6     
  3 299 439,26 zł  
61 miesięcy

4 Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Konserwacji Zabytków Krzysztof
Osuchowski, Alicja Babik Spółka jawna
82-200 Malbork,
ul. Starościńska 1 
4 853 316,20 zł  
60 miesięcy

5 M-INVEST Sp. z o.o.
83-307 Kiełpino,
ul. Osiedlowa 5  
3 343 856,19 zł 
60 miesięcy
+ 1 dzień

6 Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane ?MOPIK? Spółka Cywilna
80-875 Gdańsk, ul. Biskupia 24B 
2 831 611,68 zł
 
60 miesięcy

7 KAMARO Sp. z o.o, Sp.k.
81-817 Sopot, ul. Jacka Malczewskiego 4 
2 988 813,85 zł
 
61 miesięcy

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja za wady 10% 
RAZEM
pkt
2 70,97 
8 78,97
3 81,53 
10 91,53
4 55,42 
8 63,42
7 90,00 
10 100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 15.06.2016 r

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie remontu Bramy Nizinnej przy ul. Grodza Kamienna 5 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Bramy Nizinnej przy ul. Grodza Kamienna 5 w Gdańsku na działkach nr 222/4; 259/3 i 221/3 obręb 99.
2. Charakterystyka obiektu
Zespół Bramy Nizinnej położonej w Gdańsku przy ul. Grodza Kamienna 5, wpisany jest do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 332 (nowy nr 453) dn. 27.02.1967 roku, znajduje się także w układzie urbanistycznym miasta Gdańska, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 8 (nowy nr 15) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 11.10.1947 roku, uznany ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dn. 08.09.1994 roku za Pomnik Historii.
Obiekt jest przedmiotem użyczenia Bałtyckiemu Bractwu Żeglarzy.
3. Zakres robót obejmuje:
­ rozbiórkę wiaty,
­ remont sklepienia przejazdu bramowego,
­ izolację poziomą i pionową ścian wraz z osuszeniem murów,
­ konserwacje zabytkowych ścian elewacyjnych obejmujących:
a) roboty przygotowawcze polegające na usunięciu ze ścian ?obcych ? elementów oraz oczyszczeniu powierzchni muru,
b)  roboty naprawcze i wykończeniowe,
­ remont zabytkowych ścian i sklepień od wewnątrz,
­ wymianę okien i drzwi,
­ likwidację betonowych murów oporowych i schodów betonowych wraz z wykonaniem nowych schodów, ścianek oporowych i nawierzchni zewnętrznych,
­ wykonanie podziemnego łącznika żelbetowego z elementami murowanymi z bloczka żwirobetonowego,

Uwaga
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu, zgodnie z decyzją ZDiZ w Gdańsku z dnia 17.03.2016 r. który należy uzgodnić z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku i w którym zostanie określone, że roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący wstrzymania ruchu kołowego.

b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Dokumentacja Konserwatorska  Brama Nizinna  Gdańsk, ul. Grodza Kamienna  5  ELEWACJE- załącznik nr 1 do siwz.
b) Projekt budowlany - Projekt remontu Bramy Nizinnej kat. IX Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5, działki nr 222/4; 259/3 i 221/3 obręb 99 -  załącznik nr 2 do siwz.
c) Projekt wykonawczy - Projekt remontu Bramy Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5, działki nr 222/4; 259/3 i 221/3 obręb 99 -  załącznik nr 3 do siwz.
d) Inwentaryzacja architektoniczno-konserwatorska z orzeczeniem o stanie technicznym - Zespół obiektów Bramy Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 -  załącznik nr 4 do siwz.
e) Inwentaryzacja instalacji sanitarnych w Bramie Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 -  załącznik nr 5 do siwz.
f) Inwentaryzacja instalacji elektrycznej z orzeczeniem o stanie technicznym ? Zespół obiektów Bramy Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 -  załącznik nr 6 do siwz.
g) Badania architektoniczne Bramy Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 -  załącznik nr 7 do siwz.
h) Ekspertyza geotechniczna dotycząca stateczności budowli Bramy Nizinnej w Gdańsku przy utrzymaniu ruchu kołowego przez bramę ? załącznik nr 8 do siwz.
i) Ekspertyza mykologiczna Bramy Nizinnej Gdańsk ul. Grodza Kamienna 5 ? załącznik nr 9 do siwz.
j) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Remont Bramy Nizinnej Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 - załącznik nr 10 do siwz.
k) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano ? konserwatorskich ? załącznik nr 11 do siwz.
l) Przedmiar robót ? Remont Bramy Nizinnej, Roboty remontowe i renowacyjne, Gdańsk, ul. Grodza Kamienna 5 - załącznik nr 12 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45453000-7
Dodatkowe przedmioty: 45100000-8, 45111213-4, 45111220-6, 45113000-2, 45233220-7, 45233253-7, 45262100-2, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262500-6, 45320000-6, 45324000-4, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421160-3, 45422000-1, 45442100-8, 45442110-1.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
30.11.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  90 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert  minimum:
-  2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł  brutto każda,
-  2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 200 000,00 zł  brutto każda,
-  2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich elewacji ceglanej obejmującej także detale architektoniczne o powierzchni minimum 500,00 m2 w obiektach wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków każda.
-  2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich elewacji z wyprawą tynkarską obejmującej także wykonanie nowych tynków o powierzchni minimum 1.000,00 m2 w obiektach wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. robota budowlana polegająca na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł  brutto), a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej  liczbie dla danego rodzaju.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
W tym przypadku, podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie robót budowlanych dla danego rodzaju robót w wymaganej liczbie. Ponadto w sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu musi on być  wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował udostępniony zakres robót budowlanych.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b)  1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
 oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
c)    1 osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
-  remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł  brutto,
-     wykonaniu izolacji ścian fundamentowych zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 200.000,00 zł  brutto,
-    wykonaniu prac konserwatorskich elewacji ceglanej obejmującej także detale architektoniczne o powierzchni minimum 500,00 m2 w obiektach wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
-   wykonaniu prac konserwatorskich elewacji z wyprawą tynkarską obejmującej także wykonanie nowych tynków o powierzchni minimum 1.000,00 m2 obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
       Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
       Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) złożyć Kosztorys ofertowy  (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
f) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
g) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, osoba do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa  jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia   przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
?  klęski żywiołowe,
?  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót konserwatorskich i robot budowlanych zewnętrznych.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) wstrzymania robót przez konserwatora zabytków w związku z dokonaniem odkrycia zabytku i koniecznością przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych w odniesieniu do robót zewnętrznych uniemożliwiających ich wykonanie.
d) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy, osoby do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i  osoby do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?123,00 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 11.05.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  09.06.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.05.2016 r. godzina  10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.04.2016 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz.doc 373,5 KB 2016-05-10 11:07 pobierz
2 Zmodyfikowany przedmiar - zał. nr 12.pdf 517,67 KB 2016-05-06 14:01 pobierz
3 Ogłoszenie o zmianie ogł. z dn. 06.05.2016.pdf 155,77 KB 2016-05-06 14:01 pobierz
4 Modyfikacja z dnia 06.05.2016 r.pdf 136,46 KB 2016-05-06 14:01 pobierz
5 odpowiedź na pytanie 06 05 2016.pdf 52,27 KB 2016-05-06 10:44 pobierz
6 Przedmiary robót - załącznik nr 12.pdf 1,06 MB 2016-04-26 13:37 pobierz
7 Specyfikacja techniczna -załącznik nr 11.pdf 2,49 MB 2016-04-26 13:36 pobierz
8 Specyfikacja techniczna -załącznik nr 10..pdf 859,98 KB 2016-04-26 13:36 pobierz
9 Ekspertyza mykologiczna - załącznik nr 9.pdf 2,19 MB 2016-04-26 13:35 pobierz
10 Ekspertyza geotechniczna - załącznik nr 8.pdf 7,96 MB 2016-04-26 13:35 pobierz
11 Badania architektoniczne - załącznik nr 7.pdf 9,71 MB 2016-04-26 13:35 pobierz
12 Inwentaryzacja inst. elektr. - zał. nr 6.pdf 801,57 KB 2016-04-26 13:35 pobierz
13 Inwentaryzacja inst. sanit. - załącznik nr 5.pdf 1,07 MB 2016-04-26 13:34 pobierz
14 Inwentaryzacja arch.-konserwat- zał. nr 4.pdf 18,24 MB 2016-04-26 13:34 pobierz
15 Projekt wykonawczy - załącznik nr 3.pdf 17,85 MB 2016-04-26 13:34 pobierz
16 Projekt budowlany - załącznik nr 2.pdf 18,02 MB 2016-04-26 13:34 pobierz
17 Dokumentacja konserwatorska-zał. nr 1.pdf 28,28 MB 2016-04-26 13:33 pobierz
18 Wzór umowy.pdf 765,34 KB 2016-04-26 13:33 pobierz
19 SIWZ.pdf 1,27 MB 2016-04-26 13:33 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2016-04-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2016-04-26 13:32