BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Hallera 235 oraz ul. Żywieckiej 14, ul. Klonowicza 20-28 i ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-06-17

~~ 
Po unieważnieniu wyboru oferty oraz powtórnym badaniu ofert działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy AKSAMIT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Brylantowej 7 z ceną oferty ceną oferty 122 931,08 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena


1 Firma „BOLEK I LOLEK” Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul. Górna 2
 Cena oferty:                  119 040,40 zł
Termin wykonania:                   40 dni


2 PRO-SERVICE Patryk Zalewski
82-300 Elbląg, ul. Chopina 28/1
 Cena oferty:                   97 900,00 zł
Termin wykonania:                   40 dni

 

3 AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
 Cena oferty:                  122 931,08 zł
Termin wykonania:                   40 dni


4 BUILD Sp. z o.o.
83-424 Lipusz, ul. Szeroka 15B
 Cena oferty:                  249 080,19 zł
Termin wykonania:                   40 dni


5 Usługi Ogólnobudowlane „ZET-BRUK”
Zbigniew Kurs
83-400 Kościerzyna, ul. Marii Bolewskiej 3
 Cena oferty:                  148 707,00 zł
Termin wykonania:                   40 dni


Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% 
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15% 
RAZEM
pkt
3 85,00 
15 100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.06.2016 r.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Hallera  235 oraz ul. Żywieckiej 14, ul. Klonowicza 20-28 i ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Hallera 235,
? ul. Żywiecka 14, ul. Klonowicza 20-28, ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Hallera 235,
? roboty rozbiórkowe i ziemne wraz z demontażem muru oporowego,
? wykonanie krawężników betonowych,
? wykonanie chodników i dojazdu do miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej,
? wykonanie 10 miejsc postojowych,
? wykonanie trawników,
? wywóz ziemi i gruzu,
b) ul.  Żywiecka 14, ul. Klonowicza 20-28, ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16,
? roboty rozbiórkowe i ziemne wraz z wymianą warstwy ziemi i demontażem ogrodzenia,
? wykonanie obrzeży betonowych,
? wykonanie nowych ścieżek żwirowych,
? utwardzenie istniejących ścieżek żwirowych,
? wykonanie chodnika z płyt betonowych,
? montaż płyt korytkowych do odprowadzania wód odpadowych,
? wykonanie trawników,
? obsadzenie kwietników  pnącymi bylinami,
? wykonanie prac przygotowawczych pod plac zabaw
? dostawa i ustawienie drewnianej, zamykanej piaskownicy,
? dostawa i ustawienie wyposażenia placu zabaw i rekreacji,
? dostawa i ustawienie koszy na śmieci,
? dostawa i montaż ławek ogrodowych,
? roboty uzupełniające w obrębie ogrodzenia terenu,
? wywóz ziemi i gruzu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) ul. Hallera 235,
? Projekt zagospodarowania terenu, ul. Gen. J. Hallera 235, 80-502 Gdańsk ? załącznik nr 1.1 siwz,
?  Rysunek nr 1/1 - projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1a do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna na podstawie projektu budowlanego  - wymagania ogólne ? załącznik nr 1.2 do siwz,
? Szczegółowe specyfikacje techniczne ? roboty przygotowawcze: zagospodarowanie terenu ? określenie jego punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny; rozbiórka elementów dróg ? załącznik nr 1.3 do siwz,
? Szczegółowe specyfikacje techniczne ? podbudowy: korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża; podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie;  ? załącznik nr 1.4 do siwz,
? Szczegółowe specyfikacje techniczne ? nawierzchnie: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; krawężniki betonowe ? załącznik nr 1.5 do siwz,
? Szczegółowa specyfikacja techniczna ? zieleń; założenie trawników załącznik nr 1.6 do siwz,
? Przedmiar ? zagospodarowanie terenu wokół budynku ul. Gen. J. Hallera 235  - załącznik nr 1.7 do siwz. (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
b) ul.  Żywiecka 14, ul. Klonowicza 20-28, ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16,
? Projekt zagospodarowania zaplecza podwórzowego na terenie współdzierzawionym przez uczestniczące w programie ?Wspólne podwórko - 2016? wspólnoty mieszkaniowe z nieruchomości przy ul. Żywieckiej 14, ul. Klonowicza 20 i 22-24-26 oraz ul. Manifestu  Połanieckiego 12, 14 i 16- załącznik nr 2.1 do siwz,
? Rysunek nr 1 ? projekt zagospodarowania zaplecza podwórzowego ? załącznik nr 2.1a do siwz,
? Specyfikacja techniczna; zagospodarowanie zaplecza  podwórzowego na terenie współdzierżawionym, uczestniczące w programie ?Wspólne podwórko - 2016? - załącznik nr 2.2 do siwz,
? Przedmiar ?- zagospodarowanie zaplecza  podwórzowego na terenie współdzierżawionym, uczestniczące w programie ?Wspólne podwórko - 2016?; ul. Żywiecka 14, Klonowicza 20-26, Manifestu Połanieckiego 12, 14 i 16 w Gdańsku -  załącznik nr 2.3 do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).

Uwaga.
1) Zakres przedmiotu zamówienia wynikający z projektu zagospodarowania terenu ul. Hallera 235 (załącznik nr 1.1 do siwz)  należy zrealizować z wyjątkiem wykonania wiaty śmietnikowej.
2) Zakres przedmiotu zamówienia wynikający z projektu zagospodarowania zaplecza podwórzowego ul.  Żywiecka 14, ul. Klonowicza 20-28, ul. Manifestu Połanieckiego 12, 14, 16 (załącznik nr 2.1 do siwz) należy zrealizować z wyjątkiem dostawy i montażu wyposażenia siłowni plenerowej.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45233142-6, 45233222-1, 77310000-6.

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 4 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                waga    0,85
? Termin wykonania zamówienia     waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
d) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 11.05.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  09.06.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  11.05.2016 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.04.2016 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 36.doc 332 KB 2016-05-09 08:38 pobierz
2 projekt Żywiecka - zał. nr 2.1.pdf 678,21 KB 2016-04-26 13:54 pobierz
3 przedmiar Zywiecka - zał. nr 2.3.pdf 151,38 KB 2016-04-26 13:45 pobierz
4 specyfikacja techniczna Żywiecka - zał. nr 2.2.pdf 4,03 MB 2016-04-26 13:45 pobierz
5 rysunek do projektu Zywiecka - zał. nr 2.1a.pdf 2,53 MB 2016-04-26 13:44 pobierz
6 przedmiar Hallera - zał. nr 1.7.pdf 52,59 KB 2016-04-26 13:43 pobierz
7 specyfikacja techniczna zieleń - zał. nr 1.6.pdf 182,9 KB 2016-04-26 13:43 pobierz
8 specyfikacja techniczna nawierzchnie - zał. nr 1.5.pdf 673,99 KB 2016-04-26 13:42 pobierz
9 specyfikacja techniczna podbudowy - zał. nr 1.4.pdf 473,79 KB 2016-04-26 13:42 pobierz
10 specyfikacja techniczna roboty przygotowawcze - zał. nr 1.3.pdf 330,21 KB 2016-04-26 13:42 pobierz
11 specyfikacja techniczna wymagania ogólne - zał. nr 1.2.pdf 576,12 KB 2016-04-26 13:41 pobierz
12 rysunek do prijektu Hallera - zał. nr 1.1a.pdf 2,35 MB 2016-04-26 13:41 pobierz
13 projekt Hallera- zał. nr 1.1.pdf 1,07 MB 2016-04-26 13:40 pobierz
14 wzór umowy.pdf 657,85 KB 2016-04-26 13:40 pobierz
15 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,08 MB 2016-04-26 13:37 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-04-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-04-26 13:36