świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2016 roku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-05-16
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy „FIONER” Monika Bużan siedzibą w Białych Błotach przy ul. Olchowej 12, z ceną brutto 191 999,06 zł oraz ilością osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełen wymiar etatu - 8 etatów.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Konsorcjum:
- firma KOM-BIS Sp. z o.o. siedzibą w Gdańsku przy ul. Kochanowskiego 130E,
- firma OLMAR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wichrowe Wzgórze 51,
z ceną brutto 182 055,68 zł oraz ilością osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełen wymiar etatu - 8 etatów.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta.
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowego CLEAN – BUD Sp. j.
Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska z siedzibą w Gdyni przy ul. Halickiej 10, z ceną brutto 167 721,56 zł,
- na zadaniu 4 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowego CLEAN – BUD Sp. j.
Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska z siedzibą w Gdyni przy ul. Halickiej 10 z ceną brutto 3 502,11 zł,
oraz ilością osób zatrudnionych na umowę o pracę na zadaniu 3 i 4 w przeliczeniu na pełen wymiar etatu - 8 etatów.
UZASADNIENIE WYBORU – ZADANIE 3 i 4:
Jedyna złożona oferta.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena [zł]
1
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN – BUD Sp. j.
Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
81-601 Gdynia ul. Amona 76
Zadanie 3
- cena – 167 721,56 zł,
Zadanie 4
- cena – 3 502,11 zł,
- osoby zatrudnione na umowie o pracę na zadaniu 3 i 4 - 8 etatów.
2 FIONER Monika Bużan
86-005 Białe Błota, ul. Olchowa 12
Zadanie 1
- cena – 191 999,06 zł,
- osoby zatrudnione na umowie o pracę - 8 etatów.
3 Konsorcjum:
KOM - BIS Sp. ,z o.o.
80-405 Gdańsk ul. Kochanowskiego 130E
OLMAR Sp. z o.o.
80-293 Gdańsk ul. Wichrowe Wzgórze 51
Zadanie 2
- cena – 182 055,68 zł,
- osoby zatrudnione na umowie o pracę - 8 etatów.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Zadanie 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Osoby na umowie o pracę 15%
RAZEM
pkt
2 85,00
15 100,00
Zadanie 2
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Osoby na umowie o pracę 15%
RAZEM
pkt
3 85,00
15 100,00
Zadanie 3
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Osoby na umowie o pracę 15%
RAZEM
pkt
1 85,00
15 100,00
Zadanie 4
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Osoby na umowie o pracę 15%
RAZEM
pkt
1 85,00
15 100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 16.05.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
na świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2016 roku.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
c) utylizacja skoszonej trawy.
2. Ogólna powierzchnia na zadaniach częściowych nr 1, 2, 3 wynosi:
a) pierwsze koszenie ? 813 591 m2,
b) drugie koszenie ? 813 591 m2,
c) trzecie koszenie ?230 586 m2,
3. Ogółem powierzchnia na zadaniu nr 4 przy trzech koszeniach wynosi 3 603 m2.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 4
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM ?
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
zadanie 1 ? 3 500,00 zł,
zadanie 2 - 3 200,00 zł,
zadanie 3 - 3 200,00 zł,
zadanie 4 ? 100,00 zł.
W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
? W przypadku składania na jedno zadanie:
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2 .
? W przypadku składania na dwa zadania:
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2.
? W przypadku składania na trzy zadania:
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4:
? 2 usługi polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4:
? zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz zadanie 4
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2,
? dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2,
? zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4
? 2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe usługi określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 6 kosiarkami,
? 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 12 kosiarkami,
? 2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 18 kosiarkami,
? 3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 1 kosiarką,
? 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 6 kosiarkami,
? 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 12 kosiarkami,
? 2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
? 18 kosiarkami,
? 3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
Uwaga:
Przez kosiarki Zamawiający rozumie: kosiarki wysięgnikowe doczepione do ciągnika, kosiarki spalinowe,
żyłkowe, bijakowe, kosy spalinowe, wykaszarki, podkaszarki itp. tj. kosiarki konstrukcyjnie dostosowane
do koszenia dużych powierzchni lub wykaszania traw porastających skarpy, pobocza chodników, dróg.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
? w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie:
? 1 osoby na stanowisku kierowniczym
? 6 osób do obsługi kosiarek
? 1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie:
? 1 osoby na stanowisku kierowniczym
? 12 osób do obsługi kosiarek
? 2 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
? W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie:
? 2 osób na stanowisku kierowniczym
? 18 osób do obsługi kosiarek
? 3 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
? 1 osoby na stanowisku kierowniczym
? 1 osoby do obsługi kosiarki
? 1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
? W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
? 1 osoby na stanowisku kierowniczym
? 6 osób do obsługi kosiarek
? 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
? W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
? 1 osoby na stanowisku kierowniczym
? 12 osób do obsługi kosiarek
? 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
? W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
? 2 osób na stanowisku kierowniczym
? 18 osób do obsługi kosiarek
? 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
? w przypadku składania oferty na jedno zadanie ? 150 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na dwa zadania ? 300 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na trzy zadania - 450 000,00 zł,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 4 000,00 zł,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4;
? w przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 ? 150 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 ? 300 000,00 zł,
? w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 - 450 000,00 zł,
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100 000 m2.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
INNE DOKUMENTY
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
e) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o ilości osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełny wymiar etatu).
f) Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,85
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 12.05.2016 r. godzina 7:20.
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 10.06.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
12.05.2016 r. godzina 7:30
Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.05.2016 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 1 i 2 w 2016 roku.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje teren BOM 1 i 2 o łącznej powierzchni 254.983 m2 dla pierwszego i drugiego koszenia oraz 148.467 m2 dla trzeciego koszenia - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w 2016 roku stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 1 do swz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,85
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę waga 0,15
CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 4, 7 w 2016 roku.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje teren BOM 4 i 7 o łącznej 285.018 m2 dla pierwszego i drugiego koszenia oraz 32.000 m2 dla trzeciego koszenia - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia roku 2016 stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 2 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,85
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę waga 0,15
CZĘŚĆ nr 3
NAZWA Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 8, 9 w 2016 roku.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje teren BOM 8 i 9 o łącznej powierzchni 273.590 m2 dla pierwszego i drugiego koszenia oraz 50.119 m2 dla trzeciego koszenia - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w 2016 roku stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 3 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,85
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę waga 0,15
CZĘŚĆ nr 4
NAZWA Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie Skarbu Państwa w 2016 roku.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje tereny Skarbu Państwa (BOM Nr 1, 2, 7 i 8),o łącznej powierzchni koszenia 3.603 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w roku 2016 stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5,
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2016 r.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,85
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę waga 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 1 zadanie nr 4.pdf | 10,25 KB | 2016-05-04 14:58 | pobierz |
2 | załacznik nr 1 zadanie nr 3.pdf | 362,72 KB | 2016-05-04 14:58 | pobierz |
3 | załącznik nr 1 zadanie nr 2.pdf | 356,6 KB | 2016-05-04 14:58 | pobierz |
4 | załacznik nr 1 zadanie nr 1.pdf | 383,17 KB | 2016-05-04 14:57 | pobierz |
5 | wzór umowy.pdf | 308,29 KB | 2016-05-04 14:57 | pobierz |
6 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,25 MB | 2016-05-04 14:57 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-05-04 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-05-04 14:56 |