BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Matki Polki 5, 6 i 6a, Stefana Batorego 32a, b i c, Dmowskiego 5, 5a i 6 oraz Sienkiewicza 6/7 i Jaśkowa Dolina 4 i 6 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-07-13

Informuję, że w dniu 13.07.2016 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z Firmą Budowlano Drogową TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy Al. Jana Pawła II 3 d lok.12 na kwotę 228 643,36 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-07-04

~~
Dotyczy: postępowania o udzielenie  na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach:  Matki Polki 5, 6 i 6a, Stefana Batorego 32a, b i  c,  Dmowskiego 5, 5a i 6 oraz Sienkiewicza 6/7 i Jaśkowa Dolina 4 i 6 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
  
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy Firmy Budowlano Drogowej TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy Al. Jana Pawła II 3 d lok.12 z ceną oferty 228 643,36 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 


GARDEN-BRUK s.c. Jacek Tuszkowski,
Kamil Tuszkowski
80-180 Gdańsk - Borkowo, ul. Kolarska 24
 
cena: 248 583,00 zł,
termin wykonania 40 dni

 



AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
 
cena: 249 443,19 zł,
termin wykonania -  40 dni
 



Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe
 ?ZIELEŃ? Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76
.
 
cena: 272 062,46 zł,
termin wykonania 40  dni


4. 
Firma Budowlano Drogowa TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk , Al. Jana Pawła II 3 d lok.12
 
cena: 228 643,36 zł,
termin wykonania 40  dni
 


5. 
FB-JELCZ Franciszek Bergański
80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 5 
cena:  260 655,93 zł,
termin wykonania 40  dni

 

6. 
?ZWAR - BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 4
 
cena: 241 080, 00 zł,
termin wykonania 40 dni

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert 
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% 
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15% 
RAZEM
pkt
1 78,18 15 93,18
2 77,91 15 92,91
3 71,43 15 86,43
4 85,00 15 100,00
5 74,56 15 89,56
6 80,62 15 95,62

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 04.07.2016 r.

Treść postępowania:

~~ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach:  Matki Polki 5, 6 i 6a, Stefana Batorego 32a, b i  c,  Dmowskiego 5, 5a i 6 oraz Sienkiewicza 6/7 i Jaśkowa Dolina 4 i 6 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Matki Polki 5, 6 i 6a, dz. Nr 387/2, 390, obręb ew. 41,
? ul. Stefana Batorego 32a, b i c, dz. Nr 217/13,
? ul. Dmowskiego 5, 5a i 6, dz. Nr 22/23, obręb 056,
? ul. Sienkiewicza 6/7 i ul. Jaśkowa Dolina 4 i 6 dz. Nr 16/7, obręb 55.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Matki Polki 5, 6 i 6a,
? utwardzenie podwórka,
? utwardzenie parkingu dla rowerów,
? wyznaczenie i utwardzenie dodatkowych przejść pieszych,
? nasadzenie zieleni izolacyjnej i ozdobnej (trawników, żywopłotu, krzewów i drzew ozdobnych),
? cięcia pielęgnacyjne  istniejącej  zieleni wysokiej,
? budowę ogrodzenia  z furtką, 
? montaż blokady  parkingowej na wyjeździe,
? wywóz i utylizacja materiałów odpadowych, ziemi i gruzu.
b) ul. Stefana Batorego 32a, b i c,
? demontaż  istniejącego ogrodzenia i chodników
? wykonanie chodnika  z płyt betonowych chodnikowych o wymiarach 35x35 cm o teksturze płukanej,
? wykonanie chodnika  z brukowej kostki betonowej  w obramowaniu obrzeżem betonowym,
? zakładanie i pielęgnacja trawnika  na terenie płaskim i skarpach,
? przesadzenie istniejących krzewów ? 10 szt,
? wykonanie ogrodzenia stalowego z 3 furtkami i bramą dwuskrzydłową.
c) ul. Dmowskiego 5, 5a i 6,
? utwardzenie powierzchni gruntowych,
? demontaż płyt yomb wykorzystaniem  do wyłożenia placu,
? demontaż furki w punkcie gromadzenia  odpadów z wyburzeniem ścianki wiaty oraz montaż dwóch innych furtek,
? wykonanie  nawierzchni utwardzonej  z kostki betonowej  oraz płyt  ażurowych z demontażu,
? adaptacja  istniejących  drzew i krzewów,
? zasiew trawy na wskazanej powierzchni.
d) ul. Sienkiewicza 6/7 i ul. Jaśkowa Dolina 4 i 6,
? wykonanie z kostki betonowej nawierzchni chodników i ciągów pieszo-jezdnych,
? wykonanie ogrodzenia od strony pasa drogowego  ul. Sienkiewicza  oraz odcinka ogrodzenia wzdłuż chodnika przylegającego  do ul. Jaśkowa Dolina 6,
? montaż 6 szt. stojaków na rowery,
? montaż 2 szt. ławek,
? montaż zestawu do koszykówki
? nasadzenia zieleni niskiej, średniej i wysokiej .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. ul. Matki Polki 5, 6 i 6a.
a) Projekt zagospodarowania terenu, ul. Matki Polki 5, 6 i 6a, 80-251 Gdańsk dz. Nr 387/2, 390, obręb ew. 41 ? załącznik nr 1.1 do siwz,
? Rysunek nr ZT.1 ? Zagospodarowanie terenu - uzgodnienia. ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
? Rysunek nr ZT.1 - Zagospodarowanie terenu ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
? Rysunek nr ZT.2 - detale ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
b) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót budowlanych ul. Matki Polki 5, 6 i 6a, 80-251 Gdańsk dz. Nr 387/2, 390, obręb ew. 41  ? załącznik nr 1.2 do siwz,
? opis kostki brukowej ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
? opis paneli ogrodzeniowych ? załącznik  nr 1.2.2 do siwz.
c) Przedmiar ? zagospodarowanie terenu, ul. Matki Polki 5, 6 i 6a, 80-251 Gdańsk dz. Nr 387/2, 390, obręb ew. 41 - załącznik nr 1.3 do siwz  (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót)
3.2. ul. Stefana Batorego 32a, b i  c.
a) Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego ul. Stefana Batorego 32a, b, c, 80-251 Gdańsk -  załącznik nr 2.1 do siwz,
?  Rysunek A1 ? Koncepcja zagospodarowania zaplecza podwórzowego ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Batorego 32 ABC w Gdańsku ? załącznik nr 2.2 do siwz.
c) Przedmiar robót ? Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Batorego 32abc - załącznik nr 2.3 do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
3.3. ul. Dmowskiego 5, 5a i 6.
a) Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych  części działki nr 22/23, obr. 056  ul. Dmowskiego, Gdańsk  -   załącznik nr 3.1 do siwz,
? Rysunek nr A-1? projekt utwardzenia powierzchni gruntowych  części działki nr 22/23, obr. 056  ? załącznik nr 3.1.1 do siwz,
? Rysunek nr D-1? projekt utwardzenia powierzchni gruntowych  części działki nr 22/23, obr. 056.  Demontaże ? załącznik nr 3.1.2 do siwz,
b) Ogólne specyfikacje techniczne ? Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych  części działki nr 22/23, obr. 056  ul. Dmowskiego, Gdańsk - załącznik nr 3.2 do siwz,
c) Przedmiar robót ul. Dmowskiego 5, 5a, 6 ? (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót) - załącznik nr 3.3 do siwz.
3.4. ul. Sienkiewicza 6/7 i ul. Jaśkowa Dolina 4 i 6
a) Projekt Wykonawczy. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka Gdańsk ul. Sienkiewicza 6/7- załącznik nr 4.1 do siwz.
? Rysunek nr i1 ? Inwentaryzacja. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.1 do siwz,
? Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.2 do siwz,
? Rysunek nr 2 ? Sytuacja, Bilans powierzchni. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.3 do siwz,
? Rysunek nr 3 ? Rodzaje nawierzchni, wymiarowanie. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.4 do siwz,
? Rysunek nr 4 ? Projekt posadzki. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.5 do siwz,
? Rysunek nr 5 ? Mała architektura. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.6 do siwz,
? Rysunek nr 6 ? Projekt zieleni. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.7 do siwz,
? Rysunek nr 7 ? Uwarstwienie nawierzchni. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 0055, 80-227 Gdańsk przy ul. Sienkiewicza 6/7 ? załącznik nr 4.1.8 do siwz ,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ? Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka  Gdańsk ul. Sienkiewicza 6/7 - załącznik nr 4.2 do siwz,
c) Przedmiar. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka działka  nr 16/7 obręb 55 ul. Sienkiewicza 6/7 (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót) - załącznik nr 4.3 do siwz.
4. Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą:
a) klasy lub typu np. płyta chodnikowa ażurowa POLBRUK, kostka POLBRUK, panele ogrodzeniowe  NYLOFOR 3D,
b) nazwy producenta np. ławka L 23 producent KOLOR PRINT, zestaw do koszykówki 501 Sure Shot  Montreal,
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.


Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45111300-1, 45233140-2, 45233220-7, 45233142-6, 45233222-1, 45340000-2, 77310000-6.

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni


INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 8 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.


II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.


IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                waga    0,85
? Termin wykonania zamówienia     waga   0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.

2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.06.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  06.07.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  07.06.2016 r. godzina 10:15
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska, stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.05.2016 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 08.06.2016.doc 1 MB 2016-06-08 10:52 pobierz
2 modyfikacja siwz..pdf 252,08 KB 2016-06-08 10:51 pobierz
3 odpowiedzi na pytania..pdf 1,12 MB 2016-06-08 10:51 pobierz
4 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 1,06 MB 2016-06-03 14:41 pobierz
5 Modyfikacja siwz 03-06-2016.pdf 647,06 KB 2016-06-03 14:41 pobierz
6 siwz.pdf 1,14 MB 2016-05-23 15:16 pobierz
7 wzór umowy.pdf 662,09 KB 2016-05-23 15:16 pobierz
8 przedmiar - zał nr 4.3.pdf 70,71 KB 2016-05-23 15:13 pobierz
9 specyfikacje techniczne -zał nr 4.2.pdf 2,76 MB 2016-05-23 15:13 pobierz
10 Rys. nr 6 - projekt zieleni -zał nr 4.1.7.pdf 2 MB 2016-05-23 15:12 pobierz
11 Rys. nr 5 - mała architektura - zał nr 4.1.6.pdf 1,53 MB 2016-05-23 15:12 pobierz
12 Rys. nr 4 - projekt posadzki - zał nr 4.1.5.pdf 2,27 MB 2016-05-23 15:11 pobierz
13 Rys. nr 3 - rodzaje nawierzchni wymiarowanie - zał nr 4.1.4.pdf 1,84 MB 2016-05-23 15:11 pobierz
14 Rys. nr 2- sytuacja bilans powierzchni - zał nr 4.1.3.pdf 2,35 MB 2016-05-23 15:10 pobierz
15 Plan sytuacyjny - zał nr 4.1.2.pdf 2,31 MB 2016-05-23 15:10 pobierz
16 Rys. i1- inwentaryzacja -renowacja nawierzchni - zał nr 4.1.1.pdf 2,79 MB 2016-05-23 15:09 pobierz
17 projekt wykonawczy Sienkiewicza 67 - zał. nr 4.1.pdf 474,69 KB 2016-05-23 15:08 pobierz
18 przedmiar zał . nr 3.3.pdf 80,48 KB 2016-05-23 15:07 pobierz
19 specyfikacja techniczna ul.Dmowskiego 5,5a,6- zał. nr 3.2.pdf 1,29 MB 2016-05-23 15:05 pobierz
20 Rys. D-1 - projekt utwardz. powierz. grunt. demontaże- zał nr 3.1.2.pdf 1,51 MB 2016-05-23 15:03 pobierz
21 Rys. A-1 - projekt utwardz. powierz. grunt. - zał nr 3.1.1.pdf 1,61 MB 2016-05-23 15:03 pobierz
22 projekt utwardzenia pow. grunt. ul.Dmowskiego -zał nr 3.1.pdf 379,12 KB 2016-05-23 15:02 pobierz
23 przedmiar - zał nr 2.3.pdf 60,74 KB 2016-05-23 15:02 pobierz
24 specyfikacja techniczna Batorego 32ABC zał nr 2.2.pdf 410,06 KB 2016-05-23 15:01 pobierz
25 zagospodarowanie wnętrza Batorego 32ABC- zał nr 2.1.pdf 2,52 MB 2016-05-23 15:00 pobierz
26 zagospodarowanie wnętrza Batorego 32ABC- zał nr 2.1.pdf 2,52 MB 2016-05-23 14:58 pobierz
27 przedmiar - zał nr 1.3.pdf 129,93 KB 2016-05-23 14:56 pobierz
28 opis paneli ogrodzeniowych -zał nr 1.2.2.pdf 1,21 MB 2016-05-23 14:56 pobierz
29 opis kostki brukowej - zał. nr 1.2.1.pdf 1,89 MB 2016-05-23 14:56 pobierz
30 specyfikacja techniczna - zał 1.2.pdf 1,4 MB 2016-05-23 14:56 pobierz
31 Rysunek nr ZT. 2 detale - zał nr 1.1.3.pdf 1,06 MB 2016-05-23 14:55 pobierz
32 Rysunek nr ZT. 2 detale - zał nr 1.1.2.pdf 264,25 KB 2016-05-23 14:55 pobierz
33 Rys. ZT. 1 - Zagospodarowanie terenu -uzgodnienia zał. nr 1.1.1.pdf 4,55 MB 2016-05-23 14:54 pobierz
34 projekt zagospodarowania- ul. Matki Polki 5,6,6A- zał nr 1.1.pdf 1022,54 KB 2016-05-23 14:54 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-05-23
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-05-23 14:52