zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Ramułta 2C i Smoleńskiej 2 oraz Ramułta 10, 11 w Gdańsku
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2016-06-29
~~Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) informuję, że postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
Cena oferty: 189 274,85 zł
Termin wykonania: 50 dni
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO
zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Ramułta 2C i Smoleńskiej 2 oraz Ramułta 10, 11 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Ramułta 2C i Smoleńska 2: działka nr 111/9, obręb 110,
? ul. Ramułta 10, 11: działka nr 95/7, obręb 110.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Ramułta 2C i Smoleńska 2,
? wymiana/remont dojść do budynków,
? remont ciągu pieszo ? jezdnego wzdłuż budynku,
? wykonanie dwóch miejsc postojowych dla samochodów osobowych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
? wymiana części ogrodzenia,
? wykonanie nowego ogrodzenia z bramą oraz furtkami,
? zagospodarowanie terenu zielenią niską,
? wykonanie trawników,
? wykonanie nasadzeń drzew i krzewów liściastych oraz krzewów żywopłotowych,
? zakup i montaż elementów ozdobnych (donice betonowe),
? wykonanie przestrzeni wspólnej dla mieszkańców,
? wyrównanie i uporządkowanie terenu,
b) ul. Ramułta10, 11,
? remont dojść do budynków,
? remont ciągu pieszo ? jezdnego wzdłuż budynku,
? remont i poszerzenie chodnika,
? częściowe utwardzenie terenu,
? wymiana/remont części ogrodzenia,
? wykonanie nowego ogrodzenia z bramami oraz furtkami,
? wykonanie elementów małej architektury,
? wykonanie nasadzeń zielenią niską,
? wykonanie trawników,
? wykonanie nasadzeń drzew i krzewów liściastych,
? wykonanie przestrzeni wspólnej dla mieszkańców,
? wyrównanie i uporządkowanie terenu,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. ul. Ramuła 2C i Smoleńska 2,
a) Projekt zagospodarowania terenu, ul. Ramułta 2C/Smoleńska 2 Gdańsk dz. nr 111/9 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 ? załącznik nr 1.1do siwz,
? Rysunek nr Z1 ? plansza zbiorcza - załącznik nr 1.1a do siwz,
? Rysunek nr Z2 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1b do siwz,
? Rysunek nr Z3 - rozbiórki ? załącznik nr 1.1c do siwz,
? Rysunek nr Z4 ? przekroje ? załącznik nr 1.1d do siwz,
? Rysunek nr Z5 ? detal nr 1 ? załącznik nr 1.1e do siwz,
? Rysunek nr Z6 ? detal nr 2 ? załącznik nr 1.1f do siwz,
? Rysunek nr Z7 ? ogrodzenia ? załącznik nr 1.1g do siwz,
? Rysunek nr Z8 ? ogrodzenia ? załącznik nr 1.1h do siwz,
? Rysunek nr Z9 ? zestawienie materiałów ? załącznik nr 1.1i do siwz,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ul. Ramułta 2C/Smoleńska 2 Gdańsk dz. nr 111/9 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
c) Przedmiar inwestorski - ul. Ramułta 2C/Smoleńska 2 Gdańsk dz. nr 111/9 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 - załącznik nr 1.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
3.2. ul. Ramułta 10, 11
a) Projekt zagospodarowania terenu, ul. Ramułta 10, 11 Gdańsk dz. nr 95/7 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 ? załącznik nr 2.1 do siwz,
? Rysunek nr Z1 ? plansza zbiorcza - załącznik nr 2.1a do siwz,
? Rysunek nr Z2 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 2.1b do siwz,
? Rysunek nr Z3 - rozbiórki ? załącznik nr 2.1c do siwz,
? Rysunek nr Z4 ? przekroje ? załącznik nr 2.1d do siwz,
? Rysunek nr Z5 ? detal nr 1 ? załącznik nr 2.1e do siwz,
? Rysunek nr Z6 ? detal nr 2 ? załącznik nr 2.1f do siwz,
? Rysunek nr Z7 ? detal nr 3, 4, 5 ? załącznik nr 2.1g do siwz,
? Rysunek nr Z8 ? ogrodzenia ? załącznik nr 2.1h do siwz,
? Rysunek nr Z9 ? ogrodzenia ? załącznik nr 2.1i do siwz,
? Rysunek nr Z10 ? ogrodzenia ? załącznik nr 2.1j do siwz,
? Rysunek nr Z11 ? zestawienie materiałów ? załącznik nr 2.1k do siwz,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ul. Ramułta 10, 11 Gdańsk dz. nr 95/7 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 ? załącznik nr 2.2 do siwz,
c) Przedmiar inwestorski ? ul. Ramułta 10, 11 Gdańsk dz. nr 95/7 (częściowo dzierżawiona), obręb 110 - załącznik nr 2.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111300-1, 45233140-2, 45233220-7, 45233142-6, 45233222-1, 45340000-2, 77310000-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
70 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 4 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 70 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena waga 0,85
? Termin wykonania zamówienia waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 17.06.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 16.07.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 17.06.2016 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.06.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiar Ramułta 10, 11.pdf | 230,71 KB | 2016-06-02 11:11 | pobierz |
2 | specyfikacja techniczna Ramułta 10, 11.pdf | 2,67 MB | 2016-06-02 11:11 | pobierz |
3 | 022_W_RAMULTA10_11_11.pdf | 178,72 KB | 2016-06-02 11:11 | pobierz |
4 | 022_W_RAMULTA10_11_10.pdf | 327,64 KB | 2016-06-02 11:10 | pobierz |
5 | 022_W_RAMULTA10_11_9.pdf | 246,18 KB | 2016-06-02 11:10 | pobierz |
6 | 022_W_RAMULTA10_11_8.pdf | 340,25 KB | 2016-06-02 11:10 | pobierz |
7 | 022_W_RAMULTA10_11_7.pdf | 1,2 MB | 2016-06-02 11:10 | pobierz |
8 | 022_W_RAMULTA10_11_6.pdf | 287,41 KB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
9 | 022_W_RAMULTA10_11_5.pdf | 287,8 KB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
10 | 022_W_RAMULTA10_11_4.pdf | 531,56 KB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
11 | 022_W_RAMULTA10_11_3.pdf | 4,72 MB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
12 | 022_W_RAMULTA10_11_2.pdf | 341,37 KB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
13 | 022_W_RAMULTA10_11_1.pdf | 3,39 MB | 2016-06-02 11:09 | pobierz |
14 | projekt Ramułta 10, 11.pdf | 965,98 KB | 2016-06-02 11:07 | pobierz |
15 | przedmiar Ramułta 2C, Smoleńska 2.pdf | 244,82 KB | 2016-06-02 11:07 | pobierz |
16 | specyfikacja techniczna Ramułta 2C, Smoleńska 2.pdf | 2,27 MB | 2016-06-02 11:06 | pobierz |
17 | 022_W_SMOLENSKA_9.pdf | 183,37 KB | 2016-06-02 11:06 | pobierz |
18 | 022_W_SMOLENSKA_8.pdf | 452,56 KB | 2016-06-02 11:05 | pobierz |
19 | 022_W_SMOLENSKA_7.pdf | 369,34 KB | 2016-06-02 11:05 | pobierz |
20 | 022_W_SMOLENSKA_6.pdf | 323,13 KB | 2016-06-02 11:05 | pobierz |
21 | 022_W_SMOLENSKA_5.pdf | 773,03 KB | 2016-06-02 11:05 | pobierz |
22 | 022_W_SMOLENSKA_4.pdf | 571,87 KB | 2016-06-02 11:04 | pobierz |
23 | 022_W_SMOLENSKA_3.pdf | 5,01 MB | 2016-06-02 11:04 | pobierz |
24 | 022_W_SMOLENSKA_2.pdf | 592,64 KB | 2016-06-02 11:04 | pobierz |
25 | 022_W_SMOLENSKA_1.pdf | 3,19 MB | 2016-06-02 11:03 | pobierz |
26 | projekt Ramułta 2C, Smoleńska 2.pdf | 685,23 KB | 2016-06-02 10:58 | pobierz |
27 | wzór umowy.pdf | 621,87 KB | 2016-06-02 10:58 | pobierz |
28 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,06 MB | 2016-06-02 10:57 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-06-02 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-06-02 10:57 |