zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nad Stawem 9 oraz ul. Waryńskiego 5 i 6 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-08-17
Umowę nr 80/2016/NZ podpisano z firmą AKSAMIT Sp. z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-08-05
~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy AKSAMIT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Brylantowej 7 z ceną oferty ceną oferty 129 027,00 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1 ?INWEST-KOM w Gniewie? Sp. z o.o.
83-140 Gniew, ul. Wiślana 6
cena: 132 177,28 zł,
termin wykonania 50 dni
2
Usługi Ogólnobudowlane Maciej Hinc ?MAŁY?
83-423 Wielki Klincz, Sarnowy 7
cena: 120 361,71 zł,
termin wykonania 70 dni
3 AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7 cena: 129 027,00 zł,
termin wykonania 50 dni
4 ?ZWAR-BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 4
cena: 137 760,00 zł,
termin wykonania 50 dni
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15%
RAZEM
pkt
1 82,97
15 97,97
3 85,00
15 100,00
4 79,61
15 94,61
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.08.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO
na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nad Stawem 9 oraz ul. Waryńskiego 5 i 6 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Nad Stawem 9, działka nr 41 obręb ew. 042,
? ul. Waryńskiego 5 i 6, działka nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14 obręb ew. 056.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) Nad Stawem 9,
? wykonanie nawierzchni z płyt MEBA wypełnionych ziemią i obsianych trawą ,
? wykonanie nawierzchni jezdnej z kostki brukowej,
? wykonanie nawierzchni chodnikowej z kostki brukowej,
? wykonanie obrzeży i krawężników betonowych,
? wykonanie trawników,
? wykonanie nasadzeń krzewów (w tym krzewów żywopłotowych) i drzew,
? postawienie wiaty śmietnikowej na nawierzchni z kostki brukowej,
? zakup i montaż ławek wypoczynkowych,
? wymiana ogrodzenia panelowego,
? wykonanie prac porządkowych wraz z wywozem ziemi i gruzu,
b) ul. Waryńskiego 5 i 6,
? wykonanie nawierzchni z płyt MEBA
? wykonanie krawężników,
? remont ściany oporowej w tym między innymi:
? rozebranie murów z cegły,
? roboty ziemne,
? wykonanie ław fundamentowych żelbetowych,
? zbrojenie konstrukcji żelbetowych,
? wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
? wykonanie ścian z cegieł ? odtworzenie muru oporowego
? ręczne formowanie nasypów z ziemi,
? wykonanie schodów,
? wykonanie trawników,
? wykonanie prac porządkowych wraz z wywozem ziemi i gruzu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) ul. Nad Stawem 9,
? Projekt wykonawczy - zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego; ul. Nad Stawem 9, 80-454 Gdańsk, dz. nr 41, obręb 042? załącznik nr 1.1 do siwz,
? Rysunek nr Z1 - sytuacja ? załącznik nr 1.1a do siwz,
? Rysunek nr Z2 ? zagospodarowanie terenu ? załącznik nr 1.1b do siwz,
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego - ul. Nad Stawem 9, 80 ? 454 Gdańsk, dz. nr 41 obręb 042 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
? Przedmiar robót? zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego, Gdańsk, ul. Nad Stawem 9 - załącznik nr 1.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
b) ul. Waryńskiego 5 i 6
? Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr 102/7, 104/4 106/3, obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych - załącznik nr 2.1 do siwz,
? Rysunek nr O?1/1 szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 Gdańsk; projekt nawierzchni ? etap I? załącznik nr 2.1a do siwz,
? Rysunek nr DE-1? szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 Gdańsk; przekroje konstrukcyjne ? załącznik nr 2.1b do siwz,
? Rysunek nr D-2? szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 Gdańsk; schody terenowe ? załącznik nr 2.1c do siwz,
? Ogólne specyfikacje techniczne ? projekt utwardzenia powierzchni gruntowych część działki ul. Waryńskiego ? Miszewskiego, Gdańsk- załącznik nr 2.2 do siwz,
? Przedmiar robót ? ul. Waryńskiego 5 i 6 - załącznik nr 2.3 do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45233142-6, 45233222-1, 45340000-2, 77310000-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
70 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 4 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 70 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena waga 0,85
? Termin wykonania zamówienia waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 13.07.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 11.08.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 13.07.2016 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 28.06.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiar Waryńskiego 5 i 6.pdf | 205,04 KB | 2016-06-28 11:41 | pobierz |
2 | specyfikacja techniczna Waryńskiego 5 i 6.pdf | 1,48 MB | 2016-06-28 11:41 | pobierz |
3 | rysunki 0-1.1 i D -2 do projektu Waryńskieho 5 i 6.pdf | 2,9 MB | 2016-06-28 11:41 | pobierz |
4 | projekt Waryńskiego 5 i 6.pdf | 266,61 KB | 2016-06-28 11:40 | pobierz |
5 | przedmiar Nad Stawem 9.pdf | 148,55 KB | 2016-06-28 11:40 | pobierz |
6 | specyfikacja techniczna Nad Stawem 9.pdf | 291,32 KB | 2016-06-28 11:40 | pobierz |
7 | rysunek Z2 do projektu Nad Stawem 9.pdf | 977,99 KB | 2016-06-28 11:39 | pobierz |
8 | projekt Nad Stawem 9.pdf | 1,84 MB | 2016-06-28 11:39 | pobierz |
9 | wzór umowy.pdf | 644,65 KB | 2016-06-28 11:39 | pobierz |
10 | specyfikacja istotnych warunków zamóienia.pdf | 1,06 MB | 2016-06-28 11:39 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-06-28 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-06-28 11:38 |