BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Hallera 237, Żuławskiej 5, Grunwaldzkiej 478 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-08-12

Informuję, że 12.08.2016 r. została podpisana umowa z firmą FB -JELCZ Franciszek Bergański z siedzibą w Chwaszczynie przy ul. Polnej 45 na kwotę 184 153,14 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-05

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy FB -JELCZ Franciszek Bergański z siedzibą w Chwaszczynie przy ul. Polnej 45 z ceną oferty ceną oferty 184 153,14 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena


1 Usługi Ogólnobudowlane ?ZET-BRUK?
Zbigniew Kurs
83-400 Kościerzyna, ul. Marii Bolewskiej 3  Cena oferty:                  193 110,00 zł
Termin wykonania:                   50 dni


2 AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
 Cena oferty:                  192 829,37 zł
Termin wykonania:                   50 dni

 

3 ?ZWAR - BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Jabłoniowa 4
 Cena oferty:                  215 250,00 zł
Termin wykonania:                   50 dni


4 FB ? JELCZ Franciszek Bergański
80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45 Cena oferty:                  184 153,14 zł
Termin wykonania:                   50 dni


5 Firma Budowlano Drogowa TAR-BUD
Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk , Al. Jana Pawła II 3 d lok.12
 Cena oferty:                  205 507,95 zł
Termin wykonania:                   50 dni


Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% 
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15% 
RAZEM
pkt
2 81,18 
15 96,18
3 72,72 
15 87,72
4 85,00 
15 100,00
    5 76,17 
15 91,17

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.08.2016 r.

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Hallera 237, Żuławskiej 5, Grunwaldzkiej 478 w Gdańsku  

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
? ul. Hallera  237, działka nr 352/11, obręb 34,
? ul. Żuławska 5, działki nr 406, 33/35, obręb 110,
? ul. Grunwaldzka 478, działka nr 183/13, obręb 13.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Hallera  237 
? niwelację terenu,
? wykonanie nawierzchni ażurowej,
? wykonanie opasek z trawnika,
? wywóz ziemi i gruzu.
b) ul. Żuławska 5 
? skucie starego fragmentu betonu wraz z usunięciem 3 płyt betonowych,
? utwardzenie powstałej powierzchni płytą chodnikową i kostką betonową,
? wymiana krawężników betonowych i obrzeży wokół piaskownicy i klombów,
? utwardzenie nawierzchni wzdłuż krawężnika przyległego do parkingu,
? wymiana nawierzchni chodnika wzdłuż ściany szczytowej wraz z krawężnikiem,
? wykonanie nowego chodnika i wymiana krawężnika na ścieżce z tyłu budynku,
? likwidacja starych płotków i wykonanie nowych,
? dostawienie kwietników i przestawienie istniejących
? wywóz ziemi i gruzu.
c) ul. Grunwaldzka 478 
? roboty rozbiórkowe i ziemne,
? wymianę nawierzchni asfaltowej na kostkę betonową,
? wymianę fragmentu nawierzchni chodnika,
? montaż ławek rekreacyjnych, koszy na śmieci i stojaków na rowery,
? wykonanie nasadzeń krzewów z formowanego żywopłotu,
? wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z ażurowych płyt betonowych typu meba wypełnionych ziemią i obsianych trawą,
? wykonanie nawierzchni ażurowej z kratki (geokrata) wypełnionej ziemią i obsianej trawą,
? wykonanie obrzeży chodnikowych,
? wykonanie nasadzeń krzewów z formowanego żywopłotu oddzielające miejsca postojowe oraz fragmenty zagospodarowania
? wywóz ziemi i gruzu.

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. ul. Hallera  237  
a) Projekt zagospodarowania zaplecza podwórzowego, 80-502 Gdańsk, ul. Gen. Józefa Hallera 237 dz. nr 352/11 obręb nr 34 ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr HAL-237-AM-Y01-00 ? sytuacja ? załącznik nr 1.1a do siwz,
- Rysunek nr HAL-237-AM-Y02-00 ? plan zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1b do siwz
b) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót; Gdańsk, ulica Hallera 237 dz. nr 352/11 obręb nr 34 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
c) Przedmiar ? zagospodarowanie zapleczy podwórzowych ? prace ziemne Hallera 237, Gdańsk - załącznik nr 1.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót)

3.2.ul. Żuławska 5 
a) Projekt zagospodarowania zaplecza podwórzowego, 80-062 Gdańsk, ul. Żuławska 5 dz. nr 406, 33/35 obręb nr 110 ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr ZUL-5-AM-Y01-00 ? sytuacja ? załącznik nr 2.1a do siwz,
- Rysunek nr ZUL-5-AM-Y01-00 ? plan zagospodarowania terenu ? załącznik nr 2.1b do siwz.
b) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót; Gdańsk, ulica Żuławska 5 działka nr 33/35 obręb nr 11? załącznik nr 2.2 do siwz,
c) Przedmiar ? zagospodarowanie zapleczy podwórzowych ? prace ziemne Żuławska 5, Gdańsk - załącznik nr 2.3 do siwz  (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
3.3.ul. Grunwaldzka 478 
a) Projekt zagospodarowania terenu wokół budynku wielorodzinnego (dz. Nr 185), Al. Grunwaldzka 478, 80-236 Gdańsk ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr PB-A-01 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 3.1a do siwz,
- Rysunek nr PB-A-02 ? projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 3.1b do siwz,
- Rysunek nr PB-A-03 ? szczegół nawierzchni ? kostka brukowa, płyta ażurowa/geokrata ? załącznik nr 3.1c do siwz,
- Rysunek ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 3.1d do siwz.
b) Specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót budowlanych ? załącznik nr 3.2 do siwz,
c) Obmiar ? załącznik nr 3.3 do siwz  (obmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45233142-6, 45233200-1, 45233222-1, 45340000-2,                    77300000-3, 77310000-6.

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
70 dni

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 6 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 70 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                waga    0,85
? Termin wykonania zamówienia     waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
d) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 19.07.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  17.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  19.07.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.06.2016 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Obmiar ? załącznik nr 3.3.pdf 68,79 KB 2016-06-29 14:20 pobierz
2 Specyfikacje techniczne ? załącznik nr 3.2,.pdf 1,87 MB 2016-06-29 14:20 pobierz
3 Rysunek ? załącznik nr 3.1d.pdf 2,1 MB 2016-06-29 14:19 pobierz
4 Rysunek nr PB-A-03 ? załącznik nr 3.1c.pdf 63,21 KB 2016-06-29 14:19 pobierz
5 Rysunek nr PB-A-02 ? załącznik nr 3.1b.pdf 1,77 MB 2016-06-29 14:19 pobierz
6 Rysunek nr PB-A-01 ?załącznik nr 3.1a.pdf 2,12 MB 2016-06-29 14:19 pobierz
7 Projekt-opis ul. Grunwaldzka 478- zał. 3.1.pdf 762,78 KB 2016-06-29 14:18 pobierz
8 Przedmiar?Żuławska 5- załącznik 2.3.pdf 54,89 KB 2016-06-29 14:18 pobierz
9 Specyfikacja techniczna Żuławska 5-zał. 2.2.pdf 476,54 KB 2016-06-29 14:17 pobierz
10 Rysunek ZUL-5-AM-Y01-00?załącznik 2.1a.pdf 1,72 MB 2016-06-29 14:17 pobierz
11 Rysunek nr ZUL-5-AM-Y01-00?zał. 2.1b.pdf 3,31 MB 2016-06-29 14:17 pobierz
12 Projekt-opis ul. Żuławska 5-załącznik 2.1.pdf 7,67 MB 2016-06-29 14:16 pobierz
13 Przedmiar ?ul. Hallera 237- załącznik 1.3.pdf 36,42 KB 2016-06-29 14:16 pobierz
14 Specyfikacja techniczna Hallera 237 zał. 1.2.pdf 438,59 KB 2016-06-29 14:16 pobierz
15 Rysunek HAL-237-AM-Y02-00- zał. 1.1b..pdf 3,58 MB 2016-06-29 14:15 pobierz
16 Rysunek HAL-237-AM-Y01-00?zał. 1.1a.pdf 1,9 MB 2016-06-29 14:15 pobierz
17 Projekt-opis ul. Hallera 237 - załącznik 1.1.pdf 3,98 MB 2016-06-29 14:14 pobierz
18 Wzór umowy.pdf 641,63 KB 2016-06-29 14:14 pobierz
19 SIWZ.pdf 1,07 MB 2016-06-29 14:13 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2016-06-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2016-06-29 14:12