BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w budynku przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-25

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.
poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Budowlanego RECON Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku  przy ul. Grzegorza z Sanoka 4 z ceną oferty 244 681,66 zł z VAT, współczynnikiem przewodzenia ciepła dla styropianu (λ) o wartości 0,031 W/m K  oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 60 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Współczynnik λ
W/m K Gwarancja za wady

1 Przedsiębiorstwo Budowlane
RECON Sp. z o.o.
80-408 Gdańsk, ul. Grzegorza z Sanoka 4 
244 681,66 zł

 
0,031 
60 miesięcy

2 Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A.
    Oddział Gdańsk
    80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59   
 
208 778,02 
0,38 
61 miesięcy

3 Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy
83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
 
355 750,00 
0,031 
60 miesięcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 80% 
Liczba pkt w kryterium
przewodzenia ciepła dla styropianu 15% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja za wady 5% 
RAZEM
pkt
1 80,00 
15,00 4 
99,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 30.08.2016 r

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w budynku przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku


Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich w budynku przy ul. Dylinki 3 na terenie działki nr 395/1 obręb 90 w Gdańsku.
2. Charakterystyka obiektu.
Budynek został wybudowany około 1900 roku, jako budynek mieszkalny, prawdopodobnie jako środkowa kamienica zespołu trzech obiektów. Obiekt przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku, znajduje się w układzie urbanistycznym miasta Gdańska wpisanym do rejestru zabytków pod nr 8 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków  w Gdańsku z dnia 11 października 1947r. Ponadto został uznany zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 września 1994 r. za pomnik historii.
Jest to budynek o zwartej bryle, podpiwniczony, trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem. Przykryty dachem płaskim i stromym pokrytym papą.
Ściana frontowa i tylna wykonane są z cegły licówki, od frontu parter zdobiony tynkowym boniowaniem, a cała elewacja snycersko opracowaną stolarką okienną.
3. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty budowlane, w tym między innymi:
? wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnic,
? remont studzienek piwnicznych,
? wymiana stolarki piwnicznej,
? wykonanie izolacji rur wodociągowych,
? wykonanie przeciwwilgociowej izolacji pionowej i poziomej ścian piwnic,
? wykonanie nowej posadzki piwnicy wraz z izolacją przeciwwodną,
? naprawa parapetów i instalacja nowych parapetów,
? wykonanie izolacji termicznej ścian szczytowych
? wymiana opierzenia gzymsów elewacji i orynnowania,
b) prace konserwatorskie w obrębie elewacji frontowej oraz tylnej ? według programu prac konserwatorskich (załącznik nr 3 do siwz) , w tym między innymi:
? naprawa i uzupełnienie ubytków ścian ceglanych frontowej i tylnej,
? naprawa elementów sztukatorskich elewacji frontowej,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
4.1. Projekt budowlany remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych budynku przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku ? załącznik nr 1 do siwz,
- Rysunek nr AR 01? sytuacja  ?  załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr AR 02 ? rzut piwnic i podwórka (schemat) ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr AR 03 ? rzut piwnic; zakres prac remontowych  ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr AR 04 ? posadzka podwórka; zakres prac ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr AR 05 ? przekroje przez ściany ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr AR 06 ? elewacja pn ? frontowa i zach. ? szczytowa ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr AR 07 ? elewacja pd ? tylna i wsch. ? szczytowa ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr AR 08 ? elewacja szczytowa zachodnia, detal ocieplenia ? załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr AR 09 ? zestawienie okien piwnicznych ? załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr AR 10 ? elewacja frontowa północna; inwentaryzacja ? załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr AR 11 ? elewacja szczytowa  zachodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr AR 13 ? elewacja szczytowa  wschodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr AR 4 ? elewacja tylna południowa; inwentaryzacja ? załącznik nr 1.13 do siwz.
4.2. Projekt wykonawczy remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych budynku przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku ? załącznik nr 2 do siwz,
- Rysunek nr AR 01? sytuacja  ?  załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr AR 02 ? rzut piwnic i podwórka (schemat) ? załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr AR 03 ? rzut piwnic; zakres prac remontowych  ? załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr AR 04 ? posadzka podwórka; zakres prac ? załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr AR 05 ? przekroje przez ściany ? załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr AR 06 ? elewacja pn ? frontowa i zach. ? szczytowa ? załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr AR 07 ? elewacja pd ? tylna i wsch. ? szczytowa ? załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr AR 08 ? elewacja szczytowa zachodnia, detal ocieplenia ? załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr AR 09 ? zestawienie okien piwnicznych ? załącznik nr 2.9 do siwz,
- Rysunek nr AR 10 ? elewacja frontowa północna; inwentaryzacja ? załącznik nr 2.10 do siwz
- Rysunek nr AR 11 ? elewacja szczytowa  zachodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 2.11 do siwz,
- Rysunek nr AR 13 ? elewacja szczytowa  wschodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 2.12 do siwz,
- Rysunek nr AR 4 ? elewacja tylna południowa; inwentaryzacja ? załącznik nr 2.13 do siwz.
4.3. Program prac remontowo ? konserwatorskich dla budynku przy ul. Dylinki 3 w Gdańsku ? załącznik nr 3 do siwz,
- Rysunek nr AR 10 ? elewacja frontowa północna; inwentaryzacja ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr AR 11 ? elewacja szczytowa  zachodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr AR 13 ? elewacja szczytowa  wschodnia; inwentaryzacja ? załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr AR 4 ? elewacja tylna południowa; inwentaryzacja ? załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr AR 06 ? elewacja pn ? frontowa i zach. ? szczytowa ? załącznik nr 3.5 do siwz,
- Rysunek nr AR 07 ? elewacja pd ? tylna i wsch. ? szczytowa ? załącznik nr 3.6 do siwz,
- Rysunek nr AR 08 ? elewacja szczytowa zachodnia, detal ocieplenia ? załącznik nr 3.7 do siwz.
4.4. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.01 ? roboty ziemne i przygotowawcze - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 4 do siwz.
4.5. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.02 ? stolarka okienna - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 5 do siwz.
4.6. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.03 ? wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 6 do siwz.
4.7. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.04 ? izolacje pionowe ścian piwnic - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 7 do siwz.
4.8. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.05 ? ocieplenie ścian zewnętrznych budynku - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 8 do siwz.
4.9. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.06 ? prace remontowe elewacji - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 9 do siwz.
4.10. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.07 ? roboty dekarskie, opierzenia, rynny i rury spustowe - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 10 do siwz.
4.11. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SSt.B.01.08 ? przełożenie chodnika - projekt remontu izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny, 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 -  załącznik nr 11 do siwz.
4.12. Przedmiar robót ? remont izolacji, elewacji wraz z ociepleniem ścian szczytowych; budynek mieszkalny wielorodzinny; 80-882 Gdańsk, ul. Dylinki 3, dz. nr 395/1, ob. 090 - załącznik nr 12 do siwz. 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.


Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111200-0, 45233222-1, 45260000-7, 45261320-3, 45320000-6,
45421120-1, 45453100-8.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
130 dni od dnia podpisania umowy

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert  minimum:
? 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 75 000,00 zł  brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych wartości co najmniej 50 000,00 zł  brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich elewacji ścian obejmującej także detale architektoniczne o powierzchni minimum 200,00 m2 w obiektach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych każda,

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. robota budowlana polegająca na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 75 000,00 zł  brutto), a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej  liczbie dla danego rodzaju.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
W tym przypadku, podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie robót budowlanych dla danego rodzaju robót w wymaganej liczbie. Ponadto w sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu musi on być  wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował udostępniony zakres robót budowlanych.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b)  1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
 oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
c)    1 osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
d)   4 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.


Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
? izolacji ścian fundamentowych obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 75 000,00 zł  brutto,
? dociepleniu ścian zewnętrznych obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych wartości co najmniej 50 000,00 zł  ,
? wykonaniu prac konserwatorskich elewacji ścian obejmującej także detale architektoniczne o powierzchni minimum 200,00 m2 w obiektach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
       Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
       Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) dla zastosowanego przy dociepleniu ścian zewnętrznych materiału (styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla zastosowanego przy dociepleniu ścian zewnętrznych styropianu wynosi 0,04 W/m K (została określona na str. 31 (punkt. 9.8.2) projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla zastosowanego przy dociepleniu ścian zewnętrznych
 styropianu powyżej 0,04 W/m K spowoduje odrzucenie oferty
f) złożyć Kosztorys ofertowy  (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
g) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
h) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.


IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                                                  waga    0,80
? wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla styropianu (?)   waga    0,15
? okres udzielonej gwarancji za wady                                           waga    0,05
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, osoba do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa  jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia   przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
?  klęski żywiołowe,
?  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót konserwatorskich i robot budowlanych zewnętrznych.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) wstrzymania robót przez konserwatora zabytków w związku z dokonaniem odkrycia zabytku i koniecznością przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych w odniesieniu do robót zewnętrznych uniemożliwiających ich wykonanie.
d) konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
e) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy, osoby do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i  osoby do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.


INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 18.07.2016 r. godzina  10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  16.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.07.2016 r. godzina  10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.07.2016 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Przedmiar.pdf 62,01 KB 2016-07-01 14:40 pobierz
2 ProgramPracKonserwat.pdf 22,12 MB 2016-07-01 14:39 pobierz
3 09.DLN_SST.B.01.08_Przełożenie chodnika.pdf 85,67 KB 2016-07-01 14:39 pobierz
4 08.DLN_SST.B.01.07_Obrobki-blacharskie.pdf 68,57 KB 2016-07-01 14:39 pobierz
5 07.DLN_SST.B.01.06_Prace remontowe elewacji.pdf 80,44 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
6 06.DLN_SST.B.01.05_Ocieplenie-scian.pdf 118,54 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
7 05.DLN_SST.B.01.04_Izolacje-pionowe-scian.pdf 72,8 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
8 04.DLN_SST.B.01.03_Iniekcja.pdf 139,35 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
9 03.DLN_SST.B.01.02_Stolarka-okienna.pdf 79,89 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
10 02.DLN_SST.B.01.01_Roboty-przygotowawcze.pdf 96,23 KB 2016-07-01 14:38 pobierz
11 01.DLN_OST.B.01.00_Ogolna.pdf 209,57 KB 2016-07-01 14:37 pobierz
12 02.PW-DLN_Rysunki.pdf 10,26 MB 2016-07-01 14:36 pobierz
13 01.PW-DLN_Opis.pdf 23,23 MB 2016-07-01 14:35 pobierz
14 02.PB-DLN_Rysunki.pdf 10,25 MB 2016-07-01 14:34 pobierz
15 01.PB-DLN_Opis.pdf 23,23 MB 2016-07-01 14:34 pobierz
16 wzór umowy.pdf 789,05 KB 2016-07-01 14:33 pobierz
17 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,38 MB 2016-07-01 14:33 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-07-01
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-07-01 14:32