BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Tysiąclecia 27 AB, Obrońców Westerplatte 18, Wojska Polskiego 25 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2016-09-06

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.)  informuję, że w/w postępowanie  zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych.


Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

1 AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
  Cena -                     229 507,55 zł
Termin wykonania - 50 dni od dnia podpisania umowy.

2 FB-JELCZ Franciszek Bergański
 80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45
 Cena -                     241 989,44 zł
Termin wykonania - 50 dni od dnia podpisania
                               umowy.

 

Treść postępowania:

~~ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Tysiąclecia 27 AB, Obrońców Westerplatte 18, Wojska Polskiego 25 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1.

~~1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Tysiąclecia 27 AB, działka nr 449/71, obręb 015,
- ul. Obrońców Westerplatte 18, działka nr 415/1, obręb 018,
- ul. Wojska Polskiego 25, działka nr 95/7, obręb 030,
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a)  ul. Tysiąclecia 27 AB 
- usunięcie  istniejących  krzewów z części ogrodowej,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- wykonanie nawierzchni  z płyt ażurowych typu MEBA i kostki brukowej,
- wypełnienie otworów płyt żwirem,
- wykonanie trawników po uprzednim zdjęciu humusu i wyrównaniu podłoża,
- wykonanie ogrodzenia panelowego,
- montaż instalacji domofonowej przy furtkach istniejącego ogrodzenia i połączenie z istniejącą instalacją budynkową,
- wywóz ziemi i gruzu.
b) ul.  Obrońców Westerplatte 18
- roboty ziemne,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- wykonanie nawierzchni  placu oraz zatok postojowych z płyt typu EKOKRATKA,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych,
- wykonanie trawników,
- nasadzenia roślin,
- dostawa stołu ogrodowego z ławkami,
- montaż kompostownika, stojaka na rowery oraz suszarni,
- wykonanie ogrodzenia  z przęseł i siatki oraz montaż furtki,
- wywóz ziemi i gruzu.
c) ul.  Wojska Polskiego 25
- wycinka krzewów,
- rozebranie istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni z płyt chodnikowych,
- montaż  ogrodzenia systemowego przy placu postojowym,
- montaż bramy przesuwnej z napędem wraz z doprowadzeniem zasilania,
- montaż furtki stalowej,
- montaż ogrodzenia z siatki zgrzewanej,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- budowa nawierzchni z ażurowej kostki betonowej wypełnionej ziemią i obsianie trawą,
- położenie chodnika z płyt chodnikowych,
- cięcie pilęgnacyjne istniejącej zieleni,
- obsadzenie kwietników roślinami,
- nasadzenie  żywopłotów, krzewów i pnączy ozdobnych,
- wywiezienie i utylizacja materiałów po wykonanych pracach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1.  ul. Tysiąclecia 27 AB  
a) Projekt wykonawczy - zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego, ul. Tysiąclecia 27AB, 80-351 Gdańsk, dz. nr 449/71, obręb 015 ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr Z1 ? sytuacja ? załącznik nr 1.1a do siwz,
- Rysunek nr Z2 ? zagospodarowanie terenu ? załącznik nr 1.1b do siwz,
b) Projekt wykonawczy - zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego ? instalacja domofonowa - ul. Tysiąclecia 27AB, 80-351 Gdańsk, dz. nr 449/71 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr E01 ? instalacja domofonowa ? zagospodarowanie terenu - załącznik nr 1.2a do siwz,
- Rysunek nr E02 ? instalacja domofonowa ? schemat - załącznik nr 1.2b do siwz,
c) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót; zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego, ul. Tysiąclecia 27AB, 80-351 Gdańsk, dz. nr 449/71, obręb 015 ? załącznik nr 1.3 do siwz,
d) Przedmiar robót ? zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego, Gdańsk ul. Tysiąclecia 27AB - załącznik nr 1.4 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym określający zakres robót).
e) Przedmiar ? zagospodarowanie podwórza budynku wielorodzinnego - instalacja domofonowa ul. Tysiąclecia 27AB 80-351 Gdańsk, dz. nr 449/71 - załącznik nr 1.5 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym określający zakres robót).
3.2. ul. Obrońców Westerplatte 18
a) Projekt zagospodarowania terenu ul. Obrońców Westerplatte 18, 80-317 Gdańsk działka nr 415/1 obręb ew. nr 018 ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr ZT1 ? zagospodarowanie terenu  ? załącznik nr 2.1a do siwz,
- Rysunek nr ZT2 ? detale ? załącznik nr 2.1b do siwz,
b) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót budowlanych - zagospodarowanie podwórza przy ul. Obrońców Westerplatte 18 w Gdańsku (działka nr 415/1) ? załącznik nr 2.2 do siwz,
c) Przedmiar ? zagospodarowanie podwórza przy ul. Obrońców Westerplatte 18 w Gdańsku (działka nr 415/1) - załącznik nr 2.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym określający zakres robót).
3.3. ul. Wojska Polskiego 25
a) Projekt zagospodarowania terenu Al. Wojska Polskiego 25, 80-277 Gdańsk dz. nr 95/7, obręb ew. 030 ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr ZT.1 ? zagospodarowanie terenu  ? załącznik nr 3.1a do siwz,
- Rysunek nr ZT.2 ? projekt nawierzchni  ? załącznik nr 3.1b do siwz,
- Rysunek nr ZT.3 ? projekt ogrodzenia  ? załącznik nr 3.1c do siwz,
- Rysunek nr ZT.4 ? detale ? załącznik nr 3.1d do siwz,
b) Specyfikacja techniczna  wykonania i odbioru robót ? zagospodarowanie terenu,  dz. nr 95/7, obręb ewidencyjny 030, Gmina Gdańsk - załącznuik nr 3.2 do siwz,
c) Przedmiar ? zagospodarowanie terenu dz. nr 95/7, obręb ewidencyjny 030, Gmina Gdańsk załącznik nr 3.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym określający zakres robót).    
4.  Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu np. płyta chodnikowa COMPLEX firmy POLBRUK, kostka POLBRUK, Ekokratka firmy geoSYSTEM, ogrodzenie  typ Pantanet Family firmy BETAFENCE, ogrodzenie  typ Classic firmy Wiśniewski - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000 - 7,
Dodatkowe przedmioty: 45100000 - 8, 45110000 - 1, 45111000 - 8, 45233142 - 6, 45233200 - 1, 45233222 - 1, 45340000 - 2, 77300000 - 3, 77310000 - 6,

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
70 dni

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 


WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 6 osobami do wykonywania robót.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 70 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.


IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                waga    0,85
? Termin wykonania zamówienia     waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
d) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.07.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  25.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  27.07.2016 r. godzina 10:15
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe  specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.07.2016 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 modyfikacja siwz 28.07.2016.pdf 2,34 MB 2016-07-28 14:54 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 28.07.2016.pdf 2,82 MB 2016-07-28 14:54 pobierz
3 odpowiedzi na pytania.pdf 4,58 MB 2016-07-28 14:54 pobierz
4 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 26.07.2016.pdf 1,07 MB 2016-07-26 13:46 pobierz
5 modyfikacja siwz.pdf 603,95 KB 2016-07-26 13:46 pobierz
6 siwz.pdf 11,24 MB 2016-07-11 11:21 pobierz
7 wzór umowy.pdf 669,93 KB 2016-07-11 11:21 pobierz
8 przedmiar - załacznik nr 3.3.pdf 139,08 KB 2016-07-11 11:10 pobierz
9 specyfikacja techniczna -załacznik nr 3.2 cz.2.pdf 921,22 KB 2016-07-11 11:10 pobierz
10 specyfikacja techniczna -załacznik nr 3.2 cz.1.pdf 1,08 MB 2016-07-11 11:09 pobierz
11 rysunek ZT 4 - załacznik nr 3.1 d.pdf 55,71 KB 2016-07-11 11:08 pobierz
12 rysunek ZT.3 - załacznik nr 3.1 c.pdf 51,5 KB 2016-07-11 11:08 pobierz
13 rysunek ZT.2- załacznik nr 3.1 b.pdf 232,11 KB 2016-07-11 11:08 pobierz
14 rysunek ZT.1- załącznik nr 3.1 a.pdf 1,96 MB 2016-07-11 11:08 pobierz
15 projekt -załacznik nr 3,1.pdf 1,38 MB 2016-07-11 11:07 pobierz
16 projekt 3.1.pdf 1,93 MB 2016-07-11 11:07 pobierz
17 przedmiar - załacznik nr 2.3.pdf 100,65 KB 2016-07-11 11:07 pobierz
18 specyfikacja techniczna- załącznik nr 2.2.pdf 1,94 MB 2016-07-08 14:31 pobierz
19 rysunek ZT2- załacznik nr 2.1b.pdf 1,82 MB 2016-07-08 14:31 pobierz
20 rysunek ZT1- załacznik nr 2.1a.pdf 1,68 MB 2016-07-08 14:31 pobierz
21 projekt - załacznik nr 2.1.pdf 1,95 MB 2016-07-08 14:30 pobierz
22 przedmiar - załacznik nr 1.5.pdf 106,82 KB 2016-07-08 14:30 pobierz
23 przedmiar - załącznik nr 1.4.pdf 119,97 KB 2016-07-08 14:30 pobierz
24 specyfikacja techniczna - załącznik nr 1.3.pdf 308,22 KB 2016-07-08 14:30 pobierz
25 projekt - załacznik nr 1.2.pdf 163,99 KB 2016-07-08 14:28 pobierz
26 rysunek Z2 - załacznik nr 1.1b.pdf 1,02 MB 2016-07-08 14:28 pobierz
27 rysunek Z1 - załacznik nr 1.1a.pdf 1,15 MB 2016-07-08 14:28 pobierz
28 projekt - załacznik nr 1.1.pdf 172,51 KB 2016-07-08 14:27 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-07-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-07-08 14:26