BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28 w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-08-19

Informuję, że 19.08.2016 r. została podpisana umowa z firmą STUDIO KWADRAT Beata i Paweł Jurago s.c. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Legnickiej 15/6.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-16

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy STUDIO KWADRAT Beata i Paweł Jurago s.c. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Legnickiej 15/6 z ceną oferty  56 580,00 zł brutto oraz  terminem realizacji prac projektowych 31.10.2016 r.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych  warunków    zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena /termin wykonania


Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska
80-299 Gdańsk Nowy Świat, ul. Nad Jarem 13

 
cena oferty:           129 150,00
termin realizacji prac projektowych:  24.11.2016r.



STUDIO KWADRAT Beata i Paweł Jurago s.c.
80-150 Gdańsk, ul. Legnicka 15/6

 
cena oferty:           58 580,00
termin realizacji prac projektowych:  31.10.2016r.

  57 726,00

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 85% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 15% Razem
1 37,24 1,00 38,24
2 85,00 15,00 100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.08.2016 r.

Treść postępowania:

~~
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO

wykonanie dokumentacji budowlano-konserwatorskiej  kamienicy przy ul. Ogarnej 27-28  w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej

Rodzaj zamówienia: usługa

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Wykonanie dokumentacji budowlano ? konserwatorskiej remontu kamienicy  położonej przy ul. Ogarnej 27-28 na terenie działki 501/4 w obrębie ewidencyjnym 89 w Gdańsku, wpisanej do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr 1150 (nowy nr 1600) decyzją PWKZ z dnia 18.06.1996 r.
 Kamienica przy ul. Ogarnej 27-28  znajduje się w obszarze zabytkowego  miasta Gdańska, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8 (nowy 15) decyzją z dnia 11.10.1947 r. i uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za pomnik historii.
b) Sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji.

2. Przedmiot zamówienia  obejmuje:
1) ETAP I wykonanie badań i ekspertyz w następującym zakresie:
a) sporządzenia  orzeczenia o stanie  technicznym kamienicy z dokumentacją fotograficzną  i opisową istniejącego stanu oraz z pomiarami wilgotności i analizą przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych.
Orzeczenie powinno zawierać rozwiązanie tymczasowego zabezpieczenia elewacji do czasu remontu,
b) sporządzenie kwerendy archiwalnej,
c) sporządzenia pełnej inwentaryzacji architektoniczno ? konserwatorskiej w skali 1:50 (dopuszcza się użycie skanera laserowego),
d) wykonanie badań konserwatorskich, w tym badań kolorystyki oryginalnej stolarki okiennej i drzwiowej oraz detali.
2) ETAP II wykonanie dokumentacji projektowo ?  kosztorysowej uwzględniającej zalecenia orzeczenia technicznego oraz pozostałej dokumentacji wykonanej w ETAP-ie I w  następującym zakresie:
a) projektu budowlanego oraz wykonawczego obejmujących:
? remont elewacji budynku,
? wymianę stolarki okiennej i drzwiowej całego budynku,
? izolację ścian fundamentowych,
? program prac konserwatorskich sporządzony  w oparciu  o wyniki badań konserwatorskich oraz wytyczne projektowe wynikające z orzeczenia  technicznego.
Dodatkowe 2 egzemplarze programu prac konserwatorskich powinny zawierać  wskazanie technologii i materiałów dla potrzeb uzgodnień konserwatorskich,
b) charakterystyki energetycznej budynku,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót,
e) kosztorysów inwestorskich,
f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
g) uzyskania pozytywnej opinii od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku,
h) uzyskania wszelkich uzgodnień w tym między innymi z Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku, w celu uzyskania pozwolenia na budowę,
i) przygotowania i złożenia kompletnej dokumentacji wraz z wszystkimi wymaganymi  załącznikami umożliwiającymi uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych,
j) złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) ETAP III sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.

3. Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
a) Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych - załącznik nr 1 do siwz.
oraz o charakterze informacyjnym
b) inwentaryzacja architektoniczna budynku mieszkalnego przy ul. Ogarnej 27/28,
c) inwentaryzacja i projekt stolarki okiennej ?Budynek mieszkalny Gdańsk ul. Ogarna 27/28 m 4?.

4. Warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  71221000-3
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2018 r.


INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania ofert minimum:
-   2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej remont obiektów indywidualnie  wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 40 000,00 brutto każda
-   2 usługi polegające na opracowaniu programu prac konserwatorskich obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług w każdym z wyżej wymienionych rodzajów, co oznacza, że realizację dwóch wymaganych usług danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca  składający ofertę, albo co najmniej  jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 usługę polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej remont obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 40 000,00 brutto a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 


Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług danego rodzaju w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  usługi danego rodzaju określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1  osobę posiadającą  przygotowanie  zawodowe  do  pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające  do  projektowania  w  specjalności architektonicznej bez ograniczeń i posiadającą doświadczenie w realizacji prac projektowych przy zabytkach czyli, że brała udział w minimum 2 pracach projektowych przy zabytkach wpisanych  do rejestru.
b) 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
c) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?    świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i  potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
?   dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.


II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów,  czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej
- remont obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych o wartości minimum 40 000,00 brutto,
- opracowanie programu prac konserwatorskich obiektów indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych
Zamawiający nie żąda informacji o usługach  niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić rękojmi za dzieło na okres  minimum 24 miesięcy.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych.
  Maksymalny termin wykonania  prac projektowych nie może być dłuższy niż 30.11.2016 r.
  Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz  wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
? Cena                          waga    0,85
? Termin wykonania prac projektowych    waga   0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
2) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących udokumentowanych okoliczności:
1) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp,
? odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
? gdy uzgodnienia między innymi z Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad  trzy tygodnie.
2) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
3) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 2) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.07.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  23.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  25.07.2016 r. godzina 10:15
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska, stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 13.07.2016 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Inwentaryzacja i projekt stolarki.pdf 524,33 KB 2016-07-13 11:23 pobierz
2 Inwentaryzacja.pdf 236,11 KB 2016-07-13 11:23 pobierz
3 założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich - załącznik nr 1.pdf 303 KB 2016-07-13 11:22 pobierz
4 wzór umowy.pdf 586,31 KB 2016-07-13 11:17 pobierz
5 SIWZ.pdf 1,22 MB 2016-07-13 11:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-07-13
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-07-13 10:48