BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2016-08-30

~~Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) informuję, że postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W prowadzonym postępowaniu  nie złożono żadnej oferty niepodlegającej  odrzuceniu.

UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.  

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena



P.H.U.P ?ARTEX? Jolanta Mazur
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Powstańców Warszawy 2/9 
cena oferty:  453 589,16 zł,
  termin wykonania zamówienia: 90 dni od dnia
  podpisania umowy

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu  budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB  przy ul. Partyzantów 74 ?B?  (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów  p.poż., polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych.

Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku                                 -        1 041,51 m2
Powierzchnia zabudowy    -      313,79 m2
Kubatura       -        4 626,25 m3     
Wysokość budynku   -        13,70 m.

Budynek wybudowany w technologii  tradycyjnej, murowanej posiada cztery kondygnacje  nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
- centralnego ogrzewania
- elektryczną i teletechniczną,
- odgromową,
- wentylacji mechanicznej w części budynku,
- wentylacji grawitacyjnej
- Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
2. Zakres robót obejmuje:
2.1 Roboty budowlane:
a) wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
b) wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
a) przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
b) prace szpachlarskie i malarskie,
c) roboty porządkowe.
2.2 Roboty sanitarne:
a) demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych (leżaków) do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
b) prace komiarskie,
c) remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń,
a) modernizację  systemu wentylacji grawitacyjnej pozostałych pomieszczeń biurowych,
b) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
c) modernizację systemu wentylacji  pomieszczeń sanitarnych.
2.3 Roboty elektryczne i SAP:
a) instalację oświetlenia ewakuacyjnego
b) instalację oddymiania
c) instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP
d) instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  ? załącznik nr 1 do siwz.
1)  Branża budowlana                                      ? załącznik nr 1.1 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie         ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy   - projekt                       ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru   - projekt                    ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra   - projekt                     ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra  - projekt                                 ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt                                  ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A                                   ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej        ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP       ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP        ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Piwnica              ? załącznik nr 1.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Piwnica           ? załącznik nr 1.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Parter           ? załącznik nr 1.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Parter           ? załącznik nr 1.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.    
I Piętro           ? załącznik nr 1.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
I Piętro           ? załącznik nr 1.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
II Piętro           ? załącznik nr 1.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
II Piętro           ? załącznik nr 1.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro            ? załącznik nr 1.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro           ? załącznik nr 1.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP    ? załącznik nr 1.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 1.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 1.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Parter  ? załącznik nr 1.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter   ? załącznik nr 1.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 1.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 1.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 1.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 1.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 1.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 1.2.23 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  ? załącznik nr 2 do siwz.
1) Branża budowlana                                      ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie         ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy    - projekt                  ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru    - projekt                     ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra    - projekt                    ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra   - projekt                                 ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra  - projekt                                  ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A                                   ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej         ? załącznik nr 2.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne                   ? załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP       ? załącznik nr 2.2.1 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP        ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Piwnica           ? załącznik nr 2.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Piwnica           ? załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Parter           ? załącznik nr 2.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Parter           ? załącznik nr 2.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 I Piętro           ? załącznik nr 2.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 I Piętro           ? załącznik nr 2.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 II Piętro           ? załącznik nr 2.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 II Piętro           ? załącznik nr 2.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 III Piętro            ? załącznik nr 2.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro           ? załącznik nr 2.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP    ? załącznik nr 2.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 2.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 2.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Parter  ? załącznik nr 2.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter   ? załącznik nr 2.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 2.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 2.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 2.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 2.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 2.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 2.2.23 do siwz.
3.3. Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych ? Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)    ? załącznik nr 3 do siwz
1) Branża budowlana                         ? załącznik nr 3.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny         ? załącznik nr 3.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy          ? załącznik nr 3.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru                  ? załącznik nr 3.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra                 ? załącznik nr 3.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra                 ? załącznik nr 3.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra          ? załącznik nr 3.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu                      ? załącznik nr 3.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A    ? załącznik nr 3.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ?  Schemat  główny tablicy TW        ? załącznik nr 3.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ?  Widok tablicy TW          ? załącznik nr 3.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - III pietro           ? załącznik nr 3.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 3.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 3.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
- Wentylacja  - węzeł cieplny           ? załącznik nr 3.2.6 do siwz.
3.4. Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych ? Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)    ? załącznik nr 4 do siwz,
1) Branża budowlana                          ? załącznik nr 4.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny         ? załącznik nr 4.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy          ? załącznik nr 4.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru                   ? załącznik nr 4.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra                  ? załącznik nr 4.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra                 ? załącznik nr 4.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra         ? załącznik nr 4.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu                    ? załącznik nr 4.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A    ? załącznik nr 4.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat  główny tablicy TW        ? załącznik nr 4.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW          ? załącznik nr 4.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - III pietro           ? załącznik nr 4.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 4.2.4 do siwz
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 4.2.5 do siwz
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - węzeł cieplny           ? załącznik nr 4.2.6 do siwz
3.5. Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku  przy ul. Partyzantów 74 w zakresie  poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych ? załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych Samorządowego  Zakładu  Budżetowego  w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty elektryczne ? załącznik nr 7 do siwz.
3.8.  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w  biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji  ? załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Przedmiary ? remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku  B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Przedmiar robót. Budynek biurowy ?B?  GZNK ? instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Przedmiar robót. Budynek Biurowy ?B?  GZNK ? Instalacja wentylacji  mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie ? załącznik nr 12 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45100000 ? 8,  45111300 ? 4, 45311200 ? 2, 45312100 ? 8, 45314300 ? 4,  45317000 ? 2, 45331210 ? 1, 45400000 ? 1, 45410000 ? 4, 45421000 ? 4, 45442100 ? 8 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
90 dni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  6 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

 

 

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach  użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.


3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 7 osobami, w tym:

- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
- 4 osobami do wykonywania robót budowlanych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
e) Podać w ofercie termin wykonania robót
       Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni.
       Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni  - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania robót                                waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
 Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
b) Inne  zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?61,50 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.08.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.09.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.08.2016 r. godzina  10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.08.2016 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu  budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB  przy ul. Partyzantów 74 ?B?  (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów  p.poż., polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych.

Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku                                 -        1 041,51 m2
Powierzchnia zabudowy    -      313,79 m2
Kubatura       -        4 626,25 m3     
Wysokość budynku   -        13,70 m.

Budynek wybudowany w technologii  tradycyjnej, murowanej posiada cztery kondygnacje  nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
- centralnego ogrzewania
- elektryczną i teletechniczną,
- odgromową,
- wentylacji mechanicznej w części budynku,
- wentylacji grawitacyjnej
- Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
2. Zakres robót obejmuje:
2.1 Roboty budowlane:
a) wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
b) wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
a) przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
b) prace szpachlarskie i malarskie,
c) roboty porządkowe.
2.2 Roboty sanitarne:
a) demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych (leżaków) do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
b) prace komiarskie,
c) remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń,
a) modernizację  systemu wentylacji grawitacyjnej pozostałych pomieszczeń biurowych,
b) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
c) modernizację systemu wentylacji  pomieszczeń sanitarnych.
2.3 Roboty elektryczne i SAP:
a) instalację oświetlenia ewakuacyjnego
b) instalację oddymiania
c) instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP
d) instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  ? załącznik nr 1 do siwz.
1)  Branża budowlana                                      ? załącznik nr 1.1 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie         ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy   - projekt                       ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru   - projekt                    ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra   - projekt                     ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra  - projekt                                 ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt                                  ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A                                   ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej        ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP       ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP        ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Piwnica              ? załącznik nr 1.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Piwnica           ? załącznik nr 1.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Parter           ? załącznik nr 1.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
Parter           ? załącznik nr 1.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.    
I Piętro           ? załącznik nr 1.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
I Piętro           ? załącznik nr 1.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
II Piętro           ? załącznik nr 1.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
II Piętro           ? załącznik nr 1.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro            ? załącznik nr 1.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro           ? załącznik nr 1.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP    ? załącznik nr 1.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 1.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 1.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Parter  ? załącznik nr 1.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter   ? załącznik nr 1.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 1.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 1.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 1.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 1.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 1.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 1.2.23 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  ? załącznik nr 2 do siwz.
1) Branża budowlana                                      ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie         ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy    - projekt                  ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru    - projekt                     ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra    - projekt                    ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra   - projekt                                 ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra  - projekt                                  ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A                                   ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej         ? załącznik nr 2.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne                   ? załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP       ? załącznik nr 2.2.1 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP        ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Piwnica           ? załącznik nr 2.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Piwnica           ? załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Parter           ? załącznik nr 2.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 Parter           ? załącznik nr 2.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 I Piętro           ? załącznik nr 2.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 I Piętro           ? załącznik nr 2.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 II Piętro           ? załącznik nr 2.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 II Piętro           ? załącznik nr 2.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
 III Piętro            ? załącznik nr 2.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia  ewakuacyjnego.   
III Piętro           ? załącznik nr 2.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP    ? załącznik nr 2.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 2.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  Piwnica  ? załącznik nr 2.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  Parter  ? załącznik nr 2.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter   ? załącznik nr 2.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 2.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  I Piętro  ? załącznik nr 2.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 2.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  II Piętro  ? załącznik nr 2.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 2.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP  III Piętro  ? załącznik nr 2.2.23 do siwz.
3.3. Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych ? Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)    ? załącznik nr 3 do siwz
1) Branża budowlana                         ? załącznik nr 3.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny         ? załącznik nr 3.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy          ? załącznik nr 3.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru                  ? załącznik nr 3.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra                 ? załącznik nr 3.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra                 ? załącznik nr 3.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra          ? załącznik nr 3.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu                      ? załącznik nr 3.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A    ? załącznik nr 3.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ?  Schemat  główny tablicy TW        ? załącznik nr 3.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ?  Widok tablicy TW          ? załącznik nr 3.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - III pietro           ? załącznik nr 3.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 3.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 3.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
- Wentylacja  - węzeł cieplny           ? załącznik nr 3.2.6 do siwz.
3.4. Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych ? Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)    ? załącznik nr 4 do siwz,
1) Branża budowlana                          ? załącznik nr 4.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny         ? załącznik nr 4.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy          ? załącznik nr 4.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru                   ? załącznik nr 4.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra                  ? załącznik nr 4.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra                 ? załącznik nr 4.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra         ? załącznik nr 4.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu                    ? załącznik nr 4.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A    ? załącznik nr 4.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat  główny tablicy TW        ? załącznik nr 4.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW          ? załącznik nr 4.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - III pietro           ? załącznik nr 4.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 4.2.4 do siwz
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - dach           ? załącznik nr 4.2.5 do siwz
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
 Wentylacja  - węzeł cieplny           ? załącznik nr 4.2.6 do siwz
3.5. Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku  przy ul. Partyzantów 74 w zakresie  poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych ? załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych Samorządowego  Zakładu  Budżetowego  w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty elektryczne ? załącznik nr 7 do siwz.
3.8.  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w  biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji  ? załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Przedmiary ? remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku  B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Przedmiar robót. Budynek biurowy ?B?  GZNK ? instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Przedmiar robót. Budynek Biurowy ?B?  GZNK ? Instalacja wentylacji  mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie ? załącznik nr 12 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45100000 ? 8,  45111300 ? 4, 45311200 ? 2, 45312100 ? 8, 45314300 ? 4,  45317000 ? 2, 45331210 ? 1, 45400000 ? 1, 45410000 ? 4, 45421000 ? 4, 45442100 ? 8 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
90 dni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  6 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

 

 

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach  użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.


3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 7 osobami, w tym:

- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
- 4 osobami do wykonywania robót budowlanych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
e) Podać w ofercie termin wykonania robót
       Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni.
       Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni  - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania robót                                waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
 Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
b) Inne  zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?61,50 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.08.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.09.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.08.2016 r. godzina  10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.08.2016 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SPECYFIKACJA MAT..pdf 47,43 KB 2016-07-20 07:34 pobierz
2 oświetlenie ewakuacyjne, osprzęt i urzadzenia.pdf 21,48 KB 2016-07-20 07:34 pobierz
3 instalacja SSP.pdf 22,24 KB 2016-07-20 07:34 pobierz
4 specyfikacja techniczna - zał nr 7.pdf 581,33 KB 2016-07-20 07:10 pobierz
5 przedmiary -załącznik nr 9,10,11,12.pdf 490,7 KB 2016-07-19 23:06 pobierz
6 Specyfikacja techniczna - zał nr 8.pdf 155,42 KB 2016-07-19 22:58 pobierz
7 Specyfikacja techniczna - zał nr 6.pdf 327,78 KB 2016-07-19 22:50 pobierz
8 Specyfikacja techniczna- zał nr 5.pdf 305,24 KB 2016-07-19 22:47 pobierz
9 Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- zał nr 4.2.6.pdf 108,08 KB 2016-07-19 22:45 pobierz
10 Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 4.2.5.pdf 94,74 KB 2016-07-19 22:45 pobierz
11 Rys. E-04 Plan instalacji elektr.Wentylacja -dach- zał nr 4.2.4.pdf 97,81 KB 2016-07-19 22:45 pobierz
12 Rys. E-03 Plan instalacji elektr.Wentylacja -III piętro- zał nr 4.2.3.pdf 111,29 KB 2016-07-19 22:44 pobierz
13 Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW- zał nr 4.2.1.pdf 93,69 KB 2016-07-19 22:44 pobierz
14 projekt - instalacje elektryczne - zał nr 4.2.pdf 29,48 KB 2016-07-19 22:44 pobierz
15 rysunek nr 1 plan sytuacyjny - zał. nr 4.1.1.pdf 291,13 KB 2016-07-19 22:11 pobierz
16 Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A-A- zał nr.4.1.8.pdf 36,21 KB 2016-07-19 22:08 pobierz
17 Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.4.1.7.pdf 72,23 KB 2016-07-19 22:08 pobierz
18 Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra -zał nr.4.1.6.pdf 181,65 KB 2016-07-19 22:08 pobierz
19 Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.4.1.7.pdf 72,23 KB 2016-07-19 22:07 pobierz
20 Rys.nr W4 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.4.1.5.pdf 177,25 KB 2016-07-19 22:07 pobierz
21 Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.4.1.4.pdf 186,88 KB 2016-07-19 22:07 pobierz
22 Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.4.1.3.pdf 190,27 KB 2016-07-19 22:06 pobierz
23 Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy -zał nr.4.1.2.pdf 27,12 KB 2016-07-19 22:06 pobierz
24 projekt wykonawczy instalacji wentylacji - załacznik nr 4.1.pdf 201,24 KB 2016-07-19 22:06 pobierz
25 Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- zał nr 3.2.6.pdf 108,2 KB 2016-07-19 22:02 pobierz
26 Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 3.2.5.pdf 94,85 KB 2016-07-19 22:02 pobierz
27 Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 3.2.4.pdf 97,92 KB 2016-07-19 22:01 pobierz
28 Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro- zał nr 3.2.3.pdf 111,41 KB 2016-07-19 21:59 pobierz
29 Rys. E-02 Schemat główny tablicy TW- zał nr 3.2.2.pdf 93,31 KB 2016-07-19 21:59 pobierz
30 Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW- zał nr 3.2.1.pdf 93,69 KB 2016-07-19 21:59 pobierz
31 projekt budowlany -instalacje elektryczne- zał nr 3.2.pdf 124,52 KB 2016-07-19 21:58 pobierz
32 Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A_A -zał nr.3.1.8.pdf 34,31 KB 2016-07-19 21:50 pobierz
33 Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A_A -zał nr.3.1.8.pdf 34,31 KB 2016-07-19 21:49 pobierz
34 Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.3.1.7.pdf 72,23 KB 2016-07-19 21:48 pobierz
35 Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra-zał nr.3.1.6.pdf 181,41 KB 2016-07-19 21:48 pobierz
36 Rys.nr W4 Wentylacja- rzut II piętra -zał nr.3.1.5.pdf 176,98 KB 2016-07-19 21:48 pobierz
37 Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.3.1.4.pdf 186,64 KB 2016-07-19 21:48 pobierz
38 Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.3.1.3.pdf 190,49 KB 2016-07-19 21:47 pobierz
39 Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.3.1.3.pdf 190,49 KB 2016-07-19 21:47 pobierz
40 Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy -zał nr.3.1.2.pdf 27,1 KB 2016-07-19 21:47 pobierz
41 rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 3.1.1.pdf 291,13 KB 2016-07-19 21:46 pobierz
42 projekt budowlany wentylacji - zał nr 3.pdf 201,24 KB 2016-07-19 21:42 pobierz
43 Rys. E-26 Plan instalacji SAP III Pietro- zał nr 2.2.23.pdf 191,79 KB 2016-07-19 21:41 pobierz
44 Rys. E-25 Plan instalacji SAP III Pietro- zał nr 2.2.22.pdf 207,75 KB 2016-07-19 21:41 pobierz
45 Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.21.pdf 192,28 KB 2016-07-19 21:41 pobierz
46 Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.21.pdf 192,28 KB 2016-07-19 21:41 pobierz
47 Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.20.pdf 206,3 KB 2016-07-19 21:40 pobierz
48 Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro- zał nr 2.2.19.pdf 227,2 KB 2016-07-19 21:40 pobierz
49 Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro- zał nr 2.2.18.pdf 228,49 KB 2016-07-19 21:40 pobierz
50 Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 2.2.17.pdf 201,58 KB 2016-07-19 21:39 pobierz
51 Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 2.2.16.pdf 241,47 KB 2016-07-19 21:39 pobierz
52 Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 2.2.15.pdf 91,57 KB 2016-07-19 21:39 pobierz
53 Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 2.2.14.pdf 102,08 KB 2016-07-19 21:39 pobierz
54 Rys. E-21 Schemat instalacji SAP - zał nr 2.2.13.pdf 167,95 KB 2016-07-19 21:38 pobierz
55 Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 2.2.12.pdf 183,39 KB 2016-07-19 21:38 pobierz
56 Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 2.2.11.pdf 195,64 KB 2016-07-19 21:38 pobierz
57 Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 2.2.10.pdf 185,17 KB 2016-07-19 21:37 pobierz
58 Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 2.2.9.pdf 201,67 KB 2016-07-19 21:37 pobierz
59 Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 2.2.8.pdf 215,76 KB 2016-07-19 21:36 pobierz
60 Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 2.2.7.pdf 222,64 KB 2016-07-19 21:36 pobierz
61 Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- zał nr 2.2.6.pdf 193,65 KB 2016-07-19 21:36 pobierz
62 Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter-zał. nr 2.2.5.pdf 237,13 KB 2016-07-19 21:35 pobierz
63 Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 2.2.4.pdf 110,29 KB 2016-07-19 21:35 pobierz
64 Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 2.2.3.pdf 101,13 KB 2016-07-19 21:35 pobierz
65 Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 2.2.2.pdf 93,2 KB 2016-07-19 21:34 pobierz
66 Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 2.2.1.pdf 92,03 KB 2016-07-19 21:34 pobierz
67 projekt wykonawczy -instalacje elektryczne-zał nr 2.2.pdf 124,52 KB 2016-07-19 21:34 pobierz
68 Rys.nr 8 - zestawienie stolarki -zał nr.2.1.8.pdf 162,08 KB 2016-07-19 21:28 pobierz
69 Rys.nr 7- Przekrój A-A -zał nr.2.1.7.pdf 187,55 KB 2016-07-19 21:28 pobierz
70 Rys.nr 6 - rzut III piętra -zał nr.2.1.6.pdf 512,36 KB 2016-07-19 21:28 pobierz
71 Rys.nr 5 - rzut II piętra -zał nr.2.1.5.pdf 516,83 KB 2016-07-19 21:27 pobierz
72 Rys.nr 4 - rzut I piętra -zał nr.2.1.4.pdf 636,34 KB 2016-07-19 21:27 pobierz
73 Rys.nr 3 - rzut parteru -zał nr.2.1.3.pdf 585,54 KB 2016-07-19 21:27 pobierz
74 Rys.nr 2 - rzut piwnicy -zał nr.2.1.2.pdf 191,82 KB 2016-07-19 21:26 pobierz
75 rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 2.1.1.pdf 291,13 KB 2016-07-19 21:26 pobierz
76 projekt wykonawczy-branża budowlana - zał nr 2.1.pdf 129,26 KB 2016-07-19 21:26 pobierz
77 rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 1.1.1.pdf 291,13 KB 2016-07-19 21:20 pobierz
78 Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro- zał nr 1.2.23.pdf 186,8 KB 2016-07-19 21:19 pobierz
79 Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro- zał nr 1.2.22.pdf 207,21 KB 2016-07-19 21:17 pobierz
80 Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.21.pdf 187,48 KB 2016-07-19 21:17 pobierz
81 Rys. E-24 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.19.pdf 221,65 KB 2016-07-19 21:17 pobierz
82 Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.20.pdf 206,3 KB 2016-07-19 21:16 pobierz
83 Rys. E-24 Plan instalacji SAP I piętro- zał nr 1.2.18.pdf 228,26 KB 2016-07-19 21:16 pobierz
84 Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 1.2.17.pdf 195,14 KB 2016-07-19 21:16 pobierz
85 Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 1.2.16.pdf 233,92 KB 2016-07-19 21:15 pobierz
86 Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 1.2.15.pdf 88,79 KB 2016-07-19 21:15 pobierz
87 Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 1.2.14.pdf 98,29 KB 2016-07-19 21:15 pobierz
88 Rys. E-21 Schemat instalacji SAP - zał nr 1.2.13.pdf 167,75 KB 2016-07-19 21:10 pobierz
89 Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 1.2.12.pdf 183,16 KB 2016-07-19 21:10 pobierz
90 Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 1.2.11.pdf 195,43 KB 2016-07-19 21:10 pobierz
91 Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 1.2.10.pdf 180,39 KB 2016-07-19 21:09 pobierz
92 Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 1.2.9.pdf 196,75 KB 2016-07-19 21:09 pobierz
93 Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 1.2.8.pdf 210,62 KB 2016-07-19 21:08 pobierz
94 Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 1.2.7.pdf 217,43 KB 2016-07-19 21:08 pobierz
95 Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- zał nr 1.2.6.pdf 187,25 KB 2016-07-19 21:07 pobierz
96 Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter-zał. nr 1.2.5.pdf 229,98 KB 2016-07-19 21:07 pobierz
97 Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.4.pdf 107,08 KB 2016-07-19 21:07 pobierz
98 Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.3.pdf 81,51 KB 2016-07-19 21:06 pobierz
99 Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.3.pdf 81,51 KB 2016-07-19 21:06 pobierz
100 Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 1.2.2.pdf 89,58 KB 2016-07-19 21:06 pobierz
101 Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 1.2.1.pdf 91,81 KB 2016-07-19 21:06 pobierz
102 projekt budowlany- instalacje elektryczne - załacznik nr 1.2.pdf 124,52 KB 2016-07-19 21:03 pobierz
103 Rys.nr 8 - zestawienie stolarki -zał nr.1.1.8.pdf 162,2 KB 2016-07-19 21:03 pobierz
104 Rys.nr 7- Przekrój A-A -zał nr.1.1.7.pdf 187,75 KB 2016-07-19 21:02 pobierz
105 Rys.nr 6 - rzut III piętra -zał nr.1.1.6.pdf 512,56 KB 2016-07-19 21:02 pobierz
106 Rys.nr 5 - rzut II piętra -zał nr.1.1.5.pdf 517,03 KB 2016-07-19 21:02 pobierz
107 Rys.nr 4 - rzut I piętra -zał nr.1.1.4.pdf 636,49 KB 2016-07-19 21:01 pobierz
108 Rys.nr 3 - rzut parteru -zał nr.1.1.3.pdf 585,72 KB 2016-07-19 21:01 pobierz
109 Rys.nr 2 - rzut piwnicy -zał nr.1.1.2.pdf 191,97 KB 2016-07-19 21:00 pobierz
110 projekt budowlany-branża budowlana - załacznik nr 1.1.pdf 129,31 KB 2016-07-19 20:16 pobierz
111 wzór umowy.pdf 667,77 KB 2016-07-19 15:34 pobierz
112 siwz.pdf 1,39 MB 2016-07-19 15:33 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-07-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-07-19 15:24