wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2016-08-30
~~Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ) informuję, że postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
P.H.U.P ?ARTEX? Jolanta Mazur
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Powstańców Warszawy 2/9
cena oferty: 453 589,16 zł,
termin wykonania zamówienia: 90 dni od dnia
podpisania umowy
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB przy ul. Partyzantów 74 ?B? (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów p.poż., polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku - 1 041,51 m2
Powierzchnia zabudowy - 313,79 m2
Kubatura - 4 626,25 m3
Wysokość budynku - 13,70 m.
Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej posiada cztery kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
- centralnego ogrzewania
- elektryczną i teletechniczną,
- odgromową,
- wentylacji mechanicznej w części budynku,
- wentylacji grawitacyjnej
- Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
2. Zakres robót obejmuje:
2.1 Roboty budowlane:
a) wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
b) wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
a) przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
b) prace szpachlarskie i malarskie,
c) roboty porządkowe.
2.2 Roboty sanitarne:
a) demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych (leżaków) do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
b) prace komiarskie,
c) remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń,
a) modernizację systemu wentylacji grawitacyjnej pozostałych pomieszczeń biurowych,
b) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
c) modernizację systemu wentylacji pomieszczeń sanitarnych.
2.3 Roboty elektryczne i SAP:
a) instalację oświetlenia ewakuacyjnego
b) instalację oddymiania
c) instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP
d) instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 ? załącznik nr 1 do siwz.
1) Branża budowlana ? załącznik nr 1.1 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - projekt ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - projekt ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 1.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 1.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 1.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 1.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 1.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 1.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 1.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 1.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 1.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 1.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP ? załącznik nr 1.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 1.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 1.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 1.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 1.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 1.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 1.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 1.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 1.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 1.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 1.2.23 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 ? załącznik nr 2 do siwz.
1) Branża budowlana ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - projekt ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - projekt ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej ? załącznik nr 2.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.2.1 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 2.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 2.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 2.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 2.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 2.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 2.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 2.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 2.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 2.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP ? załącznik nr 2.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 2.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 2.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 2.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 2.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 2.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 2.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 2.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 2.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 2.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 2.2.23 do siwz.
3.3. Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych ? Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) ? załącznik nr 3 do siwz
1) Branża budowlana ? załącznik nr 3.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny ? załącznik nr 3.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy ? załącznik nr 3.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru ? załącznik nr 3.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra ? załącznik nr 3.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra ? załącznik nr 3.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra ? załącznik nr 3.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu ? załącznik nr 3.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A ? załącznik nr 3.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat główny tablicy TW ? załącznik nr 3.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW ? załącznik nr 3.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - III pietro ? załącznik nr 3.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 3.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 3.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
- Wentylacja - węzeł cieplny ? załącznik nr 3.2.6 do siwz.
3.4. Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych ? Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) ? załącznik nr 4 do siwz,
1) Branża budowlana ? załącznik nr 4.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny ? załącznik nr 4.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy ? załącznik nr 4.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru ? załącznik nr 4.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra ? załącznik nr 4.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra ? załącznik nr 4.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra ? załącznik nr 4.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu ? załącznik nr 4.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A ? załącznik nr 4.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat główny tablicy TW ? załącznik nr 4.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW ? załącznik nr 4.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - III pietro ? załącznik nr 4.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 4.2.4 do siwz
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 4.2.5 do siwz
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - węzeł cieplny ? załącznik nr 4.2.6 do siwz
3.5. Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych ? załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty elektryczne ? załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji ? załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Przedmiary ? remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Przedmiar robót. Dostosowanie budynku B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Przedmiar robót. Budynek biurowy ?B? GZNK ? instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Przedmiar robót. Budynek Biurowy ?B? GZNK ? Instalacja wentylacji mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie ? załącznik nr 12 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45100000 ? 8, 45111300 ? 4, 45311200 ? 2, 45312100 ? 8, 45314300 ? 4, 45317000 ? 2, 45331210 ? 1, 45400000 ? 1, 45410000 ? 4, 45421000 ? 4, 45442100 ? 8
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
90 dni od dnia podpisania umowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 7 osobami, w tym:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
- 4 osobami do wykonywania robót budowlanych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
e) Podać w ofercie termin wykonania robót
Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena waga 0,85
? termin wykonania robót waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
b) Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?61,50 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.08.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.09.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.08.2016 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.08.2016 r.
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 ?B? do obowiązujących przepisów p.poż.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB przy ul. Partyzantów 74 ?B? (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów p.poż., polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku - 1 041,51 m2
Powierzchnia zabudowy - 313,79 m2
Kubatura - 4 626,25 m3
Wysokość budynku - 13,70 m.
Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej posiada cztery kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
- wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
- centralnego ogrzewania
- elektryczną i teletechniczną,
- odgromową,
- wentylacji mechanicznej w części budynku,
- wentylacji grawitacyjnej
- Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
2. Zakres robót obejmuje:
2.1 Roboty budowlane:
a) wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
b) wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
a) przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
b) prace szpachlarskie i malarskie,
c) roboty porządkowe.
2.2 Roboty sanitarne:
a) demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych (leżaków) do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
b) prace komiarskie,
c) remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń,
a) modernizację systemu wentylacji grawitacyjnej pozostałych pomieszczeń biurowych,
b) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
c) modernizację systemu wentylacji pomieszczeń sanitarnych.
2.3 Roboty elektryczne i SAP:
a) instalację oświetlenia ewakuacyjnego
b) instalację oddymiania
c) instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP
d) instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 ? załącznik nr 1 do siwz.
1) Branża budowlana ? załącznik nr 1.1 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - projekt ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - projekt ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 1.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 1.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 1.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 1.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 1.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 1.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 1.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 1.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 1.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 1.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP ? załącznik nr 1.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 1.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 1.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 1.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 1.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 1.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 1.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 1.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 1.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 1.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 1.2.23 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 ? załącznik nr 2 do siwz.
1) Branża budowlana ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja w terenie ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - projekt ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - projekt ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut III piętra - projekt ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej ? załącznik nr 2.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.2.1 do siwz
- Rysunek nr E-11 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 2.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-12 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Piwnica ? załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 2.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-13 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
Parter ? załącznik nr 2.2.6 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 2.2.7 do siwz,
- Rysunek nr E-14 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
I Piętro ? załącznik nr 2.2.8 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 2.2.9 do siwz,
- Rysunek nr E-15 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
II Piętro ? załącznik nr 2.2.10 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 1/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 2.2.11 do siwz,
- Rysunek nr E-16 str. 2/2 ? Plan oświetlenia ewakuacyjnego.
III Piętro ? załącznik nr 2.2.12 do siwz,
- Rysunek nr E-21 ? Schemat instalacji SAP ? załącznik nr 2.2.13 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 2.2.14 do siwz,
- Rysunek nr E-22 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Piwnica ? załącznik nr 2.2.15 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 2.2.16 do siwz,
- Rysunek nr E-23 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP Parter ? załącznik nr 2.2.17 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 2.2.18 do siwz,
- Rysunek nr E-24 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP I Piętro ? załącznik nr 2.2.19 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 2.2.20 do siwz,
- Rysunek nr E-25 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP II Piętro ? załącznik nr 2.2.21 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 1/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 2.2.22 do siwz,
- Rysunek nr E-26 str. 2/2 ? Plan instalacji SAP III Piętro ? załącznik nr 2.2.23 do siwz.
3.3. Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych ? Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) ? załącznik nr 3 do siwz
1) Branża budowlana ? załącznik nr 3.1 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny ? załącznik nr 3.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy ? załącznik nr 3.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru ? załącznik nr 3.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra ? załącznik nr 3.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra ? załącznik nr 3.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra ? załącznik nr 3.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu ? załącznik nr 3.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A ? załącznik nr 3.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat główny tablicy TW ? załącznik nr 3.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW ? załącznik nr 3.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - III pietro ? załącznik nr 3.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 3.2.4 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 3.2.5 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
- Wentylacja - węzeł cieplny ? załącznik nr 3.2.6 do siwz.
3.4. Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego ?B? Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych ? Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) ? załącznik nr 4 do siwz,
1) Branża budowlana ? załącznik nr 4.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Plan Sytuacyjny ? załącznik nr 4.1.1 do siwz,
- Rysunek nr W1 ? Wentylacja ? Rzut piwnicy ? załącznik nr 4.1.2 do siwz,
- Rysunek nr W2 ? Wentylacja rzut parteru ? załącznik nr 4.1.3 do siwz,
- Rysunek nr W3 ? Wentylacja rzut I piętra ? załącznik nr 4.1.4 do siwz,
- Rysunek nr W4 ? Wentylacja rzut II piętra ? załącznik nr 4.1.5 do siwz,
- Rysunek nr W5 ? Wentylacja rzut III piętra ? załącznik nr 4.1.6 do siwz,
- Rysunek nr W6 ? Wentylacja rzut dachu ? załącznik nr 4.1.7 do siwz,
- Rysunek nr W7 ? Wentylacja Przekrój A-A ? załącznik nr 4.1.8 do siwz.
2) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Schemat główny tablicy TW ? załącznik nr 4.2.1 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Widok tablicy TW ? załącznik nr 4.2.2 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - III pietro ? załącznik nr 4.2.3 do siwz,
- Rysunek nr E-04 str. 1/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 4.2.4 do siwz
- Rysunek nr E-04 str. 2/2 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - dach ? załącznik nr 4.2.5 do siwz
- Rysunek nr E-05 ? Plan Instalacji elektr.
Wentylacja - węzeł cieplny ? załącznik nr 4.2.6 do siwz
3.5. Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych ? załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty elektryczne ? załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 ? Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji ? załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Przedmiary ? remontu budynku biurowego ?B? GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Przedmiar robót. Dostosowanie budynku B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Przedmiar robót. Budynek biurowy ?B? GZNK ? instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Przedmiar robót. Budynek Biurowy ?B? GZNK ? Instalacja wentylacji mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie ? załącznik nr 12 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45100000 ? 8, 45111300 ? 4, 45311200 ? 2, 45312100 ? 8, 45314300 ? 4, 45317000 ? 2, 45331210 ? 1, 45400000 ? 1, 45410000 ? 4, 45421000 ? 4, 45442100 ? 8
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
90 dni od dnia podpisania umowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował kluczowe roboty budowlane określone w przedmiocie zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 7 osobami, w tym:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
- 4 osobami do wykonywania robót budowlanych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
e) Podać w ofercie termin wykonania robót
Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena waga 0,85
? termin wykonania robót waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
b) Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?61,50 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.08.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.09.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.08.2016 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.08.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SPECYFIKACJA MAT..pdf | 47,43 KB | 2016-07-20 07:34 | pobierz |
2 | oświetlenie ewakuacyjne, osprzęt i urzadzenia.pdf | 21,48 KB | 2016-07-20 07:34 | pobierz |
3 | instalacja SSP.pdf | 22,24 KB | 2016-07-20 07:34 | pobierz |
4 | specyfikacja techniczna - zał nr 7.pdf | 581,33 KB | 2016-07-20 07:10 | pobierz |
5 | przedmiary -załącznik nr 9,10,11,12.pdf | 490,7 KB | 2016-07-19 23:06 | pobierz |
6 | Specyfikacja techniczna - zał nr 8.pdf | 155,42 KB | 2016-07-19 22:58 | pobierz |
7 | Specyfikacja techniczna - zał nr 6.pdf | 327,78 KB | 2016-07-19 22:50 | pobierz |
8 | Specyfikacja techniczna- zał nr 5.pdf | 305,24 KB | 2016-07-19 22:47 | pobierz |
9 | Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- zał nr 4.2.6.pdf | 108,08 KB | 2016-07-19 22:45 | pobierz |
10 | Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 4.2.5.pdf | 94,74 KB | 2016-07-19 22:45 | pobierz |
11 | Rys. E-04 Plan instalacji elektr.Wentylacja -dach- zał nr 4.2.4.pdf | 97,81 KB | 2016-07-19 22:45 | pobierz |
12 | Rys. E-03 Plan instalacji elektr.Wentylacja -III piętro- zał nr 4.2.3.pdf | 111,29 KB | 2016-07-19 22:44 | pobierz |
13 | Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW- zał nr 4.2.1.pdf | 93,69 KB | 2016-07-19 22:44 | pobierz |
14 | projekt - instalacje elektryczne - zał nr 4.2.pdf | 29,48 KB | 2016-07-19 22:44 | pobierz |
15 | rysunek nr 1 plan sytuacyjny - zał. nr 4.1.1.pdf | 291,13 KB | 2016-07-19 22:11 | pobierz |
16 | Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A-A- zał nr.4.1.8.pdf | 36,21 KB | 2016-07-19 22:08 | pobierz |
17 | Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.4.1.7.pdf | 72,23 KB | 2016-07-19 22:08 | pobierz |
18 | Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra -zał nr.4.1.6.pdf | 181,65 KB | 2016-07-19 22:08 | pobierz |
19 | Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.4.1.7.pdf | 72,23 KB | 2016-07-19 22:07 | pobierz |
20 | Rys.nr W4 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.4.1.5.pdf | 177,25 KB | 2016-07-19 22:07 | pobierz |
21 | Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.4.1.4.pdf | 186,88 KB | 2016-07-19 22:07 | pobierz |
22 | Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.4.1.3.pdf | 190,27 KB | 2016-07-19 22:06 | pobierz |
23 | Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy -zał nr.4.1.2.pdf | 27,12 KB | 2016-07-19 22:06 | pobierz |
24 | projekt wykonawczy instalacji wentylacji - załacznik nr 4.1.pdf | 201,24 KB | 2016-07-19 22:06 | pobierz |
25 | Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- zał nr 3.2.6.pdf | 108,2 KB | 2016-07-19 22:02 | pobierz |
26 | Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 3.2.5.pdf | 94,85 KB | 2016-07-19 22:02 | pobierz |
27 | Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach- zał nr 3.2.4.pdf | 97,92 KB | 2016-07-19 22:01 | pobierz |
28 | Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro- zał nr 3.2.3.pdf | 111,41 KB | 2016-07-19 21:59 | pobierz |
29 | Rys. E-02 Schemat główny tablicy TW- zał nr 3.2.2.pdf | 93,31 KB | 2016-07-19 21:59 | pobierz |
30 | Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW- zał nr 3.2.1.pdf | 93,69 KB | 2016-07-19 21:59 | pobierz |
31 | projekt budowlany -instalacje elektryczne- zał nr 3.2.pdf | 124,52 KB | 2016-07-19 21:58 | pobierz |
32 | Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A_A -zał nr.3.1.8.pdf | 34,31 KB | 2016-07-19 21:50 | pobierz |
33 | Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A_A -zał nr.3.1.8.pdf | 34,31 KB | 2016-07-19 21:49 | pobierz |
34 | Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu -zał nr.3.1.7.pdf | 72,23 KB | 2016-07-19 21:48 | pobierz |
35 | Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra-zał nr.3.1.6.pdf | 181,41 KB | 2016-07-19 21:48 | pobierz |
36 | Rys.nr W4 Wentylacja- rzut II piętra -zał nr.3.1.5.pdf | 176,98 KB | 2016-07-19 21:48 | pobierz |
37 | Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra -zał nr.3.1.4.pdf | 186,64 KB | 2016-07-19 21:48 | pobierz |
38 | Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.3.1.3.pdf | 190,49 KB | 2016-07-19 21:47 | pobierz |
39 | Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru -zał nr.3.1.3.pdf | 190,49 KB | 2016-07-19 21:47 | pobierz |
40 | Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy -zał nr.3.1.2.pdf | 27,1 KB | 2016-07-19 21:47 | pobierz |
41 | rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 3.1.1.pdf | 291,13 KB | 2016-07-19 21:46 | pobierz |
42 | projekt budowlany wentylacji - zał nr 3.pdf | 201,24 KB | 2016-07-19 21:42 | pobierz |
43 | Rys. E-26 Plan instalacji SAP III Pietro- zał nr 2.2.23.pdf | 191,79 KB | 2016-07-19 21:41 | pobierz |
44 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP III Pietro- zał nr 2.2.22.pdf | 207,75 KB | 2016-07-19 21:41 | pobierz |
45 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.21.pdf | 192,28 KB | 2016-07-19 21:41 | pobierz |
46 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.21.pdf | 192,28 KB | 2016-07-19 21:41 | pobierz |
47 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro- zał nr 2.2.20.pdf | 206,3 KB | 2016-07-19 21:40 | pobierz |
48 | Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro- zał nr 2.2.19.pdf | 227,2 KB | 2016-07-19 21:40 | pobierz |
49 | Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro- zał nr 2.2.18.pdf | 228,49 KB | 2016-07-19 21:40 | pobierz |
50 | Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 2.2.17.pdf | 201,58 KB | 2016-07-19 21:39 | pobierz |
51 | Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 2.2.16.pdf | 241,47 KB | 2016-07-19 21:39 | pobierz |
52 | Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 2.2.15.pdf | 91,57 KB | 2016-07-19 21:39 | pobierz |
53 | Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 2.2.14.pdf | 102,08 KB | 2016-07-19 21:39 | pobierz |
54 | Rys. E-21 Schemat instalacji SAP - zał nr 2.2.13.pdf | 167,95 KB | 2016-07-19 21:38 | pobierz |
55 | Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 2.2.12.pdf | 183,39 KB | 2016-07-19 21:38 | pobierz |
56 | Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 2.2.11.pdf | 195,64 KB | 2016-07-19 21:38 | pobierz |
57 | Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 2.2.10.pdf | 185,17 KB | 2016-07-19 21:37 | pobierz |
58 | Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 2.2.9.pdf | 201,67 KB | 2016-07-19 21:37 | pobierz |
59 | Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 2.2.8.pdf | 215,76 KB | 2016-07-19 21:36 | pobierz |
60 | Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 2.2.7.pdf | 222,64 KB | 2016-07-19 21:36 | pobierz |
61 | Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- zał nr 2.2.6.pdf | 193,65 KB | 2016-07-19 21:36 | pobierz |
62 | Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter-zał. nr 2.2.5.pdf | 237,13 KB | 2016-07-19 21:35 | pobierz |
63 | Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 2.2.4.pdf | 110,29 KB | 2016-07-19 21:35 | pobierz |
64 | Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 2.2.3.pdf | 101,13 KB | 2016-07-19 21:35 | pobierz |
65 | Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 2.2.2.pdf | 93,2 KB | 2016-07-19 21:34 | pobierz |
66 | Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 2.2.1.pdf | 92,03 KB | 2016-07-19 21:34 | pobierz |
67 | projekt wykonawczy -instalacje elektryczne-zał nr 2.2.pdf | 124,52 KB | 2016-07-19 21:34 | pobierz |
68 | Rys.nr 8 - zestawienie stolarki -zał nr.2.1.8.pdf | 162,08 KB | 2016-07-19 21:28 | pobierz |
69 | Rys.nr 7- Przekrój A-A -zał nr.2.1.7.pdf | 187,55 KB | 2016-07-19 21:28 | pobierz |
70 | Rys.nr 6 - rzut III piętra -zał nr.2.1.6.pdf | 512,36 KB | 2016-07-19 21:28 | pobierz |
71 | Rys.nr 5 - rzut II piętra -zał nr.2.1.5.pdf | 516,83 KB | 2016-07-19 21:27 | pobierz |
72 | Rys.nr 4 - rzut I piętra -zał nr.2.1.4.pdf | 636,34 KB | 2016-07-19 21:27 | pobierz |
73 | Rys.nr 3 - rzut parteru -zał nr.2.1.3.pdf | 585,54 KB | 2016-07-19 21:27 | pobierz |
74 | Rys.nr 2 - rzut piwnicy -zał nr.2.1.2.pdf | 191,82 KB | 2016-07-19 21:26 | pobierz |
75 | rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 2.1.1.pdf | 291,13 KB | 2016-07-19 21:26 | pobierz |
76 | projekt wykonawczy-branża budowlana - zał nr 2.1.pdf | 129,26 KB | 2016-07-19 21:26 | pobierz |
77 | rysunek nr 1 sytuacja w terenie - zał. nr 1.1.1.pdf | 291,13 KB | 2016-07-19 21:20 | pobierz |
78 | Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro- zał nr 1.2.23.pdf | 186,8 KB | 2016-07-19 21:19 | pobierz |
79 | Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro- zał nr 1.2.22.pdf | 207,21 KB | 2016-07-19 21:17 | pobierz |
80 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.21.pdf | 187,48 KB | 2016-07-19 21:17 | pobierz |
81 | Rys. E-24 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.19.pdf | 221,65 KB | 2016-07-19 21:17 | pobierz |
82 | Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro- zał nr 1.2.20.pdf | 206,3 KB | 2016-07-19 21:16 | pobierz |
83 | Rys. E-24 Plan instalacji SAP I piętro- zał nr 1.2.18.pdf | 228,26 KB | 2016-07-19 21:16 | pobierz |
84 | Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 1.2.17.pdf | 195,14 KB | 2016-07-19 21:16 | pobierz |
85 | Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter- zał nr 1.2.16.pdf | 233,92 KB | 2016-07-19 21:15 | pobierz |
86 | Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 1.2.15.pdf | 88,79 KB | 2016-07-19 21:15 | pobierz |
87 | Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica- zał nr 1.2.14.pdf | 98,29 KB | 2016-07-19 21:15 | pobierz |
88 | Rys. E-21 Schemat instalacji SAP - zał nr 1.2.13.pdf | 167,75 KB | 2016-07-19 21:10 | pobierz |
89 | Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 1.2.12.pdf | 183,16 KB | 2016-07-19 21:10 | pobierz |
90 | Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- zał nr 1.2.11.pdf | 195,43 KB | 2016-07-19 21:10 | pobierz |
91 | Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 1.2.10.pdf | 180,39 KB | 2016-07-19 21:09 | pobierz |
92 | Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro- zał nr 1.2.9.pdf | 196,75 KB | 2016-07-19 21:09 | pobierz |
93 | Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 1.2.8.pdf | 210,62 KB | 2016-07-19 21:08 | pobierz |
94 | Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro- zał nr 1.2.7.pdf | 217,43 KB | 2016-07-19 21:08 | pobierz |
95 | Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- zał nr 1.2.6.pdf | 187,25 KB | 2016-07-19 21:07 | pobierz |
96 | Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter-zał. nr 1.2.5.pdf | 229,98 KB | 2016-07-19 21:07 | pobierz |
97 | Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.4.pdf | 107,08 KB | 2016-07-19 21:07 | pobierz |
98 | Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.3.pdf | 81,51 KB | 2016-07-19 21:06 | pobierz |
99 | Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica - zał nr 1.2.3.pdf | 81,51 KB | 2016-07-19 21:06 | pobierz |
100 | Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 1.2.2.pdf | 89,58 KB | 2016-07-19 21:06 | pobierz |
101 | Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP- zał nr 1.2.1.pdf | 91,81 KB | 2016-07-19 21:06 | pobierz |
102 | projekt budowlany- instalacje elektryczne - załacznik nr 1.2.pdf | 124,52 KB | 2016-07-19 21:03 | pobierz |
103 | Rys.nr 8 - zestawienie stolarki -zał nr.1.1.8.pdf | 162,2 KB | 2016-07-19 21:03 | pobierz |
104 | Rys.nr 7- Przekrój A-A -zał nr.1.1.7.pdf | 187,75 KB | 2016-07-19 21:02 | pobierz |
105 | Rys.nr 6 - rzut III piętra -zał nr.1.1.6.pdf | 512,56 KB | 2016-07-19 21:02 | pobierz |
106 | Rys.nr 5 - rzut II piętra -zał nr.1.1.5.pdf | 517,03 KB | 2016-07-19 21:02 | pobierz |
107 | Rys.nr 4 - rzut I piętra -zał nr.1.1.4.pdf | 636,49 KB | 2016-07-19 21:01 | pobierz |
108 | Rys.nr 3 - rzut parteru -zał nr.1.1.3.pdf | 585,72 KB | 2016-07-19 21:01 | pobierz |
109 | Rys.nr 2 - rzut piwnicy -zał nr.1.1.2.pdf | 191,97 KB | 2016-07-19 21:00 | pobierz |
110 | projekt budowlany-branża budowlana - załacznik nr 1.1.pdf | 129,31 KB | 2016-07-19 20:16 | pobierz |
111 | wzór umowy.pdf | 667,77 KB | 2016-07-19 15:34 | pobierz |
112 | siwz.pdf | 1,39 MB | 2016-07-19 15:33 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2016-07-19 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2016-07-19 15:24 |