BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie przeglądów 5 ?letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-09-14

Umowy nr 100/2016/NZ (zadanie 1) oraz nr 101/2016/NZ (zadanie 2) podpisano z polską Gruypą Inżynieryjną Spółka Akcyjna Spółka Komandytowo - Akcyjna.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-09-08

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

? na zadaniu 1 wybrał ofertę nr 2 Polska Grupa Inżynieryjna Spółka Akcyjna Spółka Komandytowo - Akcyjna
z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleja Pawła II 27 z ceną oferty  78 424,25 z VAT i terminem wykonania zamówienia 95 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych  warunków   zamówienia.


? na zadaniu 2 wybrał ofertę nr 2 Polska Grupa Inżynieryjna Spółka Akcyjna Spółka Komandytowo - Akcyjna
z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleja Pawła II 27 z ceną oferty  45 624,00 z VAT i terminem wykonania zamówienia 95 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych  warunków   zamówienia.


Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena, termin wykonania


C Z M Zbigniew Cichy
05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. gen. A. Kosińskiego 22
 Zadanie 2
Cena:  47 598,54 zł.
Termin wykonania: 95 dni od dnia podpisania umowy.

 


Polska Grupa Inżynieryjna
Spółka Akcyjna Spółka Komandytowo - Akcyjna
00-867 Warszawa, ul. Aleja Pawła II 27

 Zadanie 1
Cena:  78 424,25 zł.
Termin wykonania: 95 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2
Cena:  45 264,00 zł.
Termin wykonania: 95 dni od dnia podpisania umowy.

 

 

 


Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 85% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 15% Razem
1 85,00 15 100,00

ZADANIE 2
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 85% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 15% Razem
1 85,00 15 100,00

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
? na zadaniu 1 po 08.09.2016 r.
? na zadaniu 2 po 13.09.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

na wykonywanie przeglądów 5 ?letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB

Rodzaj zamówienia: usługi

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia oraz sprawdzenie instalacji elektrycznej i piorunochronowej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.290 z późniejszymi zmianami) obiektów zarządzanych przez GZNK SZB na terenie BOM ? 1, 2, 4, 7, 8 i 9.
Kontrole okresowe należy przeprowadzić zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. Nr 74 poz. 836 z późniejszymi zmianami).
Całkowita ilość obiektów wynosi 231.
Wykonawca przeprowadzający kontrolę okresową budynku winien zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli z protokołami odbioru robót remontowych wykonanych w budynkach w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku oraz dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli.
Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie:
1. stanu technicznego elementów budynku,
2. rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1,
3. zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania,
4. metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników,
5. zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych.
Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik Nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do siwz.
Do protokołów z przeglądów okresowych należy dołączyć dokumentację graficzną obejmującą:
? fotografie obiektu,
? plan sytuacyjny z naniesieniem głównego kurka gazu, głównego wyłącznika prądowego, lokalizacji głównego wodomierza,  zaworu odcinającego instalację wewnętrzną wodociągową i ich fotografie,
? pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej,
? opinię o stanie przewodów kominowych.
Protokoły wraz z dokumentacją graficzną należy sporządzić po 1 egzemplarzu:
? w wersji papierowej,
? w wersji elektronicznej poprzez wprowadzenie ich do systemu informatycznego Zamawiającego udostępnionego poprzez sieć Internet, gdzie zostaną uzupełnione również o wymagane przez system megadane w tym w szczególności o zakres dat obowiązywania przeglądu, jego wynik (bez uwag/z uwagami, skrócony zapis uwag),
według załączonych do siwz wykazów dla budynków adresowych z BOM-ów nr 1,2,4,7,8,9.
Wprowadzenie do systemu informatycznego Zamawiającego należy skonsultować z Działem Informatycznym GZNK SZB.

Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów.
W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne BOM-u.
Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać inspektorom nadzoru na odpowiednich BOM-ach.
Powyższy protokół wraz z dokumentacją będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu.

Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie BOM -  1, 2, 4, 7, 8 i 9 przedstawiony jest w załączniku Nr 1 zadanie 1 i zadanie 2 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71317000-3
Dodatkowe przedmioty: 71630000-3
 
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
110 dni od dnia podpisania umowy.


INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 900,00 zł w tym
Część 1 ?      8 600,00  zł
Część 2 ?      5 300,00  zł

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2  ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2016 poz.290 z późniejszymi zmianami).

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe usługi określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Wykonawca musi wykazać dysponowanie minimum 3 osobami posiadającymi n/w uprawnienia tj:
a) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego budynku w zakresie ogólnobudowlanym oraz w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych oraz kominów przemysłowych, kominów wolno stojących i kominów lub przewodów kominowych w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych;
Wykonawca może dodatkowo wykazać dysponowanie 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim jako osoby do przeprowadzenia kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych,
b) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji sanitarnych służących ochronie środowiska oraz instalacji gazowej;
Wykonawca może dodatkowo wykazać dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie  konserwacji, montażu, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby  zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji gazowej,
c) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
lub
1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i  zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się  eksploatacją urządzeń,  instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
  jako osoby do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronowych.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa


II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2  ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2016 poz. 290 z późniejszymi zmianami).
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Sporządzić formularze według wzorów zamawiającego odpowiednio na wybrane przez siebie zadania  (zadanie 1 ?  formularze cenowe BOM 1, 2, 4; zadanie 2 ?  formularze cenowe BOM 7, 8, 9).
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 110 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 110 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania zamówienia                       waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 


ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec ilość wykonywanych przeglądów.
3. Zmianie może ulec osoba przeprowadzająca kontrole stanu technicznego budynków, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie prób i sprawdzeń,
b) Wstrzymania wykonywania przeglądów przez Zamawiającego lub przerwy w ich wykonywaniu  powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana ilości wykonywanych przeglądów może ulec zmianie w przypadku:
a)  Rezygnacji z realizacji niektórych przeglądów na skutek decyzji, że w interesie publicznym jest zasadne odstąpienie od ich realizacji,
b) Rezygnacja z przeglądów obiektów w związku z wykupem lokali i powstania tym samym wspólnoty mieszkaniowej,
c)  Wystąpienia zdarzeń losowych, np. pożaru budynku, kwalifikacji obiektu do rozbiórki, itp.
4. Zakłada się, że ilość przeglądów do realizacji będzie stanowiło ok. 90% prac przewidzianych do realizacji.
5. Zmiana osoby przeprowadzającej kontrole stanu technicznego budynków może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą przeprowadzającą kontrole stanu technicznego budynków, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby przeprowadzającej kontrole stanu technicznego budynków, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania  warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż  proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została  wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?12,30 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.08.2016 r. godzina  10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  31.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.08.2016 r. godzina  10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica
 
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.07.2016 r.


INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: wykonywanie przeglądów 5 ?letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie administrowanym przez BOM 1, 2 i 4.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Obejmuje wykonywanie przeglądów 5 ?letnich 142 obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez:
 BOM- 1, siedziba: Gdańsk  ul. Sienna 6;  - 46 obiektów,
 BOM- 2,  siedziba: Gdańsk  ul. Zielona 8/9; - 11 obiektów,
 BOM- 4,  siedziba: Gdańsk  ul. Trakt Św. Wojciecha 167B; - 85 obiektów

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71317000-3
Dodatkowe przedmioty: 71630000-3

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
110 dni od dnia podpisania umowy.

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania zamówienia                       waga    0,15

CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: wykonywanie przeglądów 5 ?letnich obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenie administrowanym przez BOM 7, 8 i 9.
KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Obejmuje wykonywanie przeglądów 5 ?letnich 89 obiektów budowlanych będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez:
 BOM-7, siedziba: Gdańsk  ul. Mściwoja II 44;  - 48 obiektów,
 BOM- 8,  siedziba: Gdańsk  ul. Śniadeckich 12 - 26 obiektów,
 BOM- 9,  siedziba: Gdańsk  ul. Na Zaspę 31; - 15 obiektów.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71317000-3
Dodatkowe przedmioty: 71630000-3

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
110 dni od dnia podpisania umowy.

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania zamówienia                       waga    0,15

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 2. wzór protokołu z kontroli.pdf 190,98 KB 2016-07-21 14:22 pobierz
2 1.2 - wykazy adresowe BOM 7, 8, 9.pdf 86 KB 2016-07-21 14:22 pobierz
3 1.1 - wykazy adresowe BOM 1, 2, 4.pdf 155,52 KB 2016-07-21 14:22 pobierz
4 wzór umowy.pdf 332,12 KB 2016-07-21 14:21 pobierz
5 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,22 MB 2016-07-21 14:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-07-21
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-07-21 14:21