BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-08-25

Umowy nr 91/2016/NZ (zadanie 1) i nr 92/2016/NZ (zadanie 2) podpisano z Firmą BOLEK I LOLEK Janusz Bogdan

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-22

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał ofertę nr Firmy „Bolek i Lolek” Bogdan Janusz z siedzibą w Skarszewach przy ul. Górnej 2 ze stawką  rbg 14,85 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 2 wybrał ofertę nr Firmy „Bolek i Lolek” Bogdan Janusz z siedzibą w Skarszewach przy ul. Górnej 2 ze stawką  rbg 14,85 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena [zł]
1 „KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
 Zadanie 1
- stawka rbg  20,36 zł,
- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,
- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

 

 Firma „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul. Górna 2
 Zadanie 1
- stawka rbg  14,85 zł,
- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,
- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
Zadanie 2
- stawka rbg  14,85 zł,
- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,
- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg  60% Liczba pkt w kryterium

System pracy 25% Liczba pkt w kryterium

Czas remontu 1 mieszkania 15% 

RAZEM
1 43,76 25 15 83,76
2 60,00 25 15 100,00
ZADANIE 2
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg  60% Liczba pkt w kryterium

System pracy 25% Liczba pkt w kryterium

Czas remontu 1 mieszkania 15% 

RAZEM
2 60,00 25 15 100,00

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 22.08.2016 r.

Treść postępowania:

My Editor: Źródło dokumentu StylFormat

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                  

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

       

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB.

 

Lokale mieszkalne przewidywane do remontu:         

  • szacunkowa ilość lokali mieszkalnych                                  - 30 szt.
  • szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 1 200 m2 

 

  1. Zakres rzeczowy robót:

      I Remonty ogólnobudowlane

  1. Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

Zakres robót obejmuje w szczególności:

  • demontaż stolarki drzwiowej,
  • poszerzenie otworu na stolarkę,
  • wymianę nadproży,
  • montaż nadproży,
  • przestawienie pieca kaflowego,
  • rozebranie pieca kaflowego,
  • postawienie nowego pieca kaflowego,
  • demontaż stolarki okiennej,
  • skucie tynku ściany i sufitów,
  • zerwanie płyt pilśniowych z podłóg
  • zerwanie desek podłogowych wraz z legarami,
  • wybranie zasypki,
  • skucie posadzek cementowych,
  • skucie posadzek z betonu,
  • rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową,
  • rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej,
  • rozebranie ścianki działowej z cegły,
  • rozebranie filarków,
  • odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów,
  • odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów,
  • rozebranie ścianki działowej z karton gipsu,
  • skucie terakoty, płytek ściennych,
  • demontaż boazerii,
  • zerwania tapet ze ścian i sufitów,
  • zmycie farby ze ścian i sufitów,
  • gruntowanie ścian i sufitów,
  • wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach,
  • montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami,
  • montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami,
  • montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem,
  • wymianę belek stropowych,
  • dwustronne wzmocnienie belek stopowych,
  • montaż podłóg z płyt OSB gr 25mm,
  • montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm,
  • montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami,
  • montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie,
  • odgrzybienie i impregnacja belek stropowych,
  • odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu,
  • wymianę ślepego pułapu,
  • wykonanie izolacji z foli na podłodze,
  • wykonanie wylewki betonowej na stropie,
  • wykonanie zbrojenia siatką podłogi,
  • wykonanie posadzki samopoziomującej,
  • wykonanie wylewki betonowej  na gruncie,
  • wykonanie chudego betonu na gruncie, 
  • wykonanie podsypki piaskowej na gruncie  minimalna gr 10 cm,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach,
  • wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych,
  • ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi,
  • ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika,
  • ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi,
  • wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm,
  • położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm,
  • ułożenie listw przyściennych drewnianych,
  • wykonanie progów drzwiowych z listw aluminiowych,
  • wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku,
  • wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany,
  • wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej,
  • wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf,
  • montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym,
  • gruntowanie ścian i sufitów,
  • wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach,
  • wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach,
  • dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe,
  • dwukrotne malowania sufitów na biało,
  • postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną,
  • wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu,
  • wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu,
  • wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu,
  • wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach,
  • wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

II Remont sanitarny

  1. Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności:
  • demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian,
  • demontaż baterii umywalkowej,
  • demontaż baterii zlewozmywakowej,
  • demontaż baterii wannowej,
  • demontaż baterii natryskowej,
  • demontaż wodomierza,
  • demontaż kuchenki,
  • demontaż podgrzewacza wody przepływowego,
  • demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego,
  • demontaż pieca gazowego,
  • demontaż pieca na paliwo stałe,
  • demontaż instalacji ogrzewania,
  • demontaż grzejników płytowych,
  • demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów,
  • montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie,
  • montaż zaworu do wodomierzy,
  • montaż wodomierzy,
  • montaż zaworu do miski ustępowej,
  • montaż zaworu do pralki,
  •  montaż zaworu w zmywaku,
  • montaż baterii umywalkowej,
  • montaż baterii zlewozmywakowej,
  • montaż baterii natryskowej,
  • montaż baterii wannowej,
  • montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową,
  • montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym,
  • montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą,
  • montaż miski ustępowej typu kompakt,
  • montaż zlewozmywaka z szafką,
  • montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych,
  • wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm,
  • montaż czyszczak fi 110 mm,
  • montaż czyszczaka fi 50 mm,
  •  montaż syfonu pod zlewozmywak,
  •  montaż syfonu pod umywalkę,
  • montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3,
  • montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego,
  • montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina,
  • demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz,
  • demontaż gazomierza,
  • wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej,
  • wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa,
  • montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza,
  • montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy,
  • montaż filtra do gazu pod piec gazowy,
  • montaż kuchenki gazowo-elektrycznej,
  • montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki,
  • montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe,
  • montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi,
  • montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
  • montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
  • montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji,
  • próba szczelności instalacji gazowej,
  • próba instalacji wodociągowej,
  • próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania,
  • płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu,
  • montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną,
  • malowanie instalacji gazowej,
  • malowanie grzejników,
  • zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach,
  • wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

III Remonty elektryczne

  1.  Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności:
  • demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu,
  • demontaż tablic licznikowych,
  • demontaż tablic mieszkaniowych,
  • ułożenie przewodów YDYp 3x2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem  i zaprawieniem bruzd,
  • ułożenie przewodów YDYp 3x1,5 mm2 ,YDYp 4x1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd,
  • montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym,
  • montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym,
  • montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo ? prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego -  minimalna ilość obwodów  dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12,
  • przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego,
  •  montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44,
  • montaż gniazd podwójnych,
  • montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44,
  • montaż wyłączników świecznikowych IP20,
  •  montaż przycisku światło-dzwonek IP20,
  • montaż lamp ? plafoniery łazienka IP44,
  • montaż złączy świecznikowych,
  • pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych,
  • pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego,
  • pomiar szybkości wyłączania ? gniazd wtykowych,
  • ułożenie przewodów wyrównawczych,
  • ułożenie przewodu YDY 3x4, 3x6, 3x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej,
  • ułożenie przewodu YDY 5x4, 5x6, 5x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej,
  • montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca,
  • montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW,
  •  montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience,
  • montaż programatora ? regulator temperatury.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
  4. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
  5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
  6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.
  7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
  8. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
  9. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz..
  10. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz.
  11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz.
  12. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.

 

 

 

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe lokali mieszkalnych w zakresie określonym w punkcie pn. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

    

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

15.12.2016 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub 2 ? 10 000,00 zł
  • w przypadku składania oferty na oba zadania ? 20 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i określonego. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  1. W przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 14 osobami, w tym:
  1. 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  2. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  4. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
  5. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  6. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

  1. 8 osób do wykonywania remontów.
  1. W przypadku składania oferty na oba zadania - 22 osobami, w tym:
  1. 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  2. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  4. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
  5. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  6. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

  1. 16 osób do wykonywania remontów.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub 2 ? 500 000,00 zł
  • w przypadku składania oferty na oba zadania ? 1 000,000 00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  • pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

  1. INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub   nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
  4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

  1. Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania.

Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni.

Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie  

odrzucona.

  1. Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych:
  1. system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku,
  2. system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku,
  3. system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty,
    1. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
    2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  waga    0,60

-         system pracy                                                 waga    0,25

-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            waga    0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  3. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.

Cena brutto ?12,30 zł.

Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 11.08.2016 r. godzina  10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  09.09.2016 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.08.2016 r. godzina  10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

                        

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.07.2016 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1, BOM 2 i BOM 4.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1, BOM 2 i BOM 4.

Przewidywana ilość lokali mieszkalnych do remontu ? 15.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

15.12.2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  waga    0,60

-         system pracy                                                 waga    0,25

-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            waga    0,15

 

 

 

 

Część nr 2

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7, BOM 8 i BOM 9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7, BOM 8 i BOM 9.

Przewidywana ilość lokali mieszkalnych do remontu ? 15.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

15.12.2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  waga    0,60

-         system pracy                                                 waga    0,25

-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            waga    0,15

 

 

? Prześlij
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 09.08.16.pdf 63,36 KB 2016-08-09 13:24 pobierz
2 st cz II.pdf 2,79 MB 2016-07-26 21:16 pobierz
3 ST cz, I.pdf 2,99 MB 2016-07-26 21:13 pobierz
4 wzór umwy.pdf 847,63 KB 2016-07-26 21:12 pobierz
5 siwz.pdf 1,46 MB 2016-07-26 21:11 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-07-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-07-26 21:04