BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Św. Ducha, Złotników, Szeroka, Grobla I w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-08-30

Umowę nr 88/2016/NZ podpisano z Firmą Budowlano Drogową TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-19

~~ 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy Budowlano Drogowej TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy al. Jana Pawła II 3d lok. 12 z ceną oferty  118 322,73 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz

adres wykonawcy Cena



1 FB – JELCZ Franciszek Bergański

80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45

  - cena: 152 752,46 zł,

 - termin wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy.



2 Firma Budowlano Drogowa Tar-Bud

Przemysław Taraszkiewicz

80-462 Gdańsk,

al. Jana Pawła II 3d lok.12  - cena: 118 322,73 zł,

 - termin wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy.



 

      Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

   Nr oferty Liczba pkt w kryterium

Cena 85% 

Liczba pkt w kryterium

Gwarancja 15% 

RAZEM

pkt

1 65,84 15 80,84

2 85,00 15 100,00

       Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.08.2016 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

 

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Św. Ducha, Złotników, Szeroka, Grobla I

  w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Św. Ducha, Złotników, Szeroka, Grobla I - działki nr 189/16 i 193/2 obręb 89 w Gdańsku.
  2. Zakres robót obejmuje między innymi:
  1. roboty ziemne,
  2. wykonanie, budowa układu drogowego na placu wewnętrznym kwartału, w tym między innymi:
  • wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej, betonowej,
  • wykonanie nawierzchni jezdni oraz miejsc postojowych z płyt ażurowych,
  • wykonanie obrzeży i krawężników betonowych,
  1. wykonanie odwodnienia ? podłączenie do kanalizacji deszczowej, w tym między innymi:
  • wykonanie studzienek ściekowych,
  • wykonanie studni rewizyjnych,
  • wykonanie podłączenia ? kanały z rur PCV,
  • uporządkowanie terenu.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Projekt budowlany ? zagospodarowanie wnętrza podwórza  w kwartale ulic: Św. Ducha ?Złotników ? Szeroka ? Grobla I w Gdańsku; obręb Gdańsk 89, dz.nr 189/16, 193/2 -  załącznik nr 1 do siwz,
  • Projekt zagospodarowania terenu - TOM I  - zagospodarowanie wnętrza podwórza  w kwartale ulic: Św. Ducha ?Złotników ? Szeroka ? Grobla I w Gdańsku; obręb Gdańsk 89, dz.nr 189/16, 193/2 -  załącznik nr 1.1 do siwz,
  • Rysunek nr 1.1 ? projekt zagospodarowania terenu ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 1.1a do siwz,
  • Projekt architektoniczno - budowlany ? TOM II; branża drogowa  - zagospodarowanie wnętrza podwórza  w kwartale ulic: Św. Ducha ?Złotników ? Szeroka ? Grobla I w Gdańsku; obręb Gdańsk 89, dz.nr 189/16, 193/2 -  załącznik nr 1.2 do siwz,
  • Rysunek nr 1.1 ? projekt architektoniczno ? budowlany ? branża drogowa ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 1.2a do siwz,
  • Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórza  w kwartale ulic: Szeroka, Złotników, Św. Ducha,  Grobla I ? zakres prac etapu I ? załącznik nr 1.2b do siwz,
  1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zagospodarowanie wnętrza podwórka  w kwartale kamienic Św. Ducha, Złotników, Szeroka,  Grobla I w Gdańsku; działka nr 189/16 i 193/2, obręb Gdańsk 89  ?  załącznik nr 2 do siwz,
  2. Przedmiar  ? zagospodarowanie wnętrza podwórzowego  w kwartale ulic: Św. Ducha ?Złotników ? Szerokiej i Grobli I w Gdańsku (o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót) ? załącznik nr 3 do siwz.
  1. Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. nawierzchnie ECORASTER; dystrybutor GalaProdukt Sp. z o.o.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.

 

Uwaga:

Zakres przedmiotu zamówienia wynikający z projektu budowlanego zagospodarowania terenu podwórza (załącznik nr 1 do siwz)  należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45231300-8, 45233142-6, 45233222-1.

 

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

70 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

 

 

 

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 4 osobami do wykonywania robót.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

  • roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  • pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

 

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

      Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

      Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.

      Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 70 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

  1. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
  2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie       

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

Kryteria:

§  Cena                                                         waga    0,85

§  Termin wykonania zamówienia     waga   0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub kierownika robót, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
  1. Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    • klęski żywiołowe,
    • wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
  2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  3. Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
  4. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

 

  1. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. Zmiana osoby Kierownika budowy lub kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.08.2016 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  08.09.2016 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  10.08.2016 r. godzina 10:45

Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.07.2016 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przdmiar robót.pdf 199,41 KB 2016-07-26 21:47 pobierz
2 ST.pdf 3,81 MB 2016-07-26 21:46 pobierz
3 projet cz II.pdf 1,28 MB 2016-07-26 21:45 pobierz
4 projekt cz I.pdf 2,61 MB 2016-07-26 21:44 pobierz
5 wzór umowy.pdf 608,02 KB 2016-07-26 21:43 pobierz
6 siwz.pdf 1,05 MB 2016-07-26 21:42 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-07-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-07-26 21:35