BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-09-27

Umowę nr 98/2016/NZ podpisano dnia 27.09.2016 r. ze Specjalistyczną Firmą Wyburzeniową "FOREST" Wojciech Foryś z siedzibą: 55-095 Mirków, Kamień ul. Alabastrowa 12. 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-09-02

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 Specjalistyczna Firma Wyburzeniowa FOREST Wojciech Foryś  z siedzibą: 55-095 Mirków, Kamień, ul. Alabastrowa 12  z ceną oferty  198 645,00 z VAT i terminem wykonania zamówienia 25 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena, termin wykonania

1 Stoicis Christos Firma Handlowa ?ITOS?
Wyburzanie Obiektów Przemysłowych
51-180 Wrocław, Psary Parkowa 36     

 cena oferty - 156 210,00 zł
termin wykonania ? 25 dni od dnia podpisania umowy


2 Specjalistyczna Firma Wyburzeniowa ?FOREST?
Wojciech Foryś
55-095 Mirków, Kamień ul. Alabastrowa 12     
 cena oferty - 198 645,00 zł
termin wykonania ? 25 dni od dnia podpisania umowy



Przedsiębiorstwo Handlowo ? Usługowe SPUREK Sp. z o.o.
25-620 Kielce, ul. Kolberga 19,
 cena oferty - 466 802,67 zł
termin wykonania ? 40 dni od dnia podpisania umowy


4 Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych ?TRANSPORT? S.C.
E.J. Zarembscy
83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6
 cena brutto ? 215 649,14 zł
termin wykonania ? 30 dni od dnia podpisania umowy



AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk, ul. Brylantowa 7
 cena brutto ? 319 800,00 zł
termin wykonania ? 25 dni od dnia podpisania umowy

6 ZWAR ? BUD? Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4 cena brutto ? 244 770,00 zł
termin wykonania ? 25 dni od dnia podpisania umowy



FB - JELCZ Franciszek Bergański
80-209 Chwaszczyno, ul. Polna 45
 cena brutto ? 187 860,22 zł
termin wykonania ? 25 dni od dnia podpisania umowy

 

 

 

 


Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 85% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 15% Razem
1 85,00 15 100,00
2 66,84 15 81,84
3 28,44 0 28,44
5 41,52 15 56,52
6 54,25 15 69,25

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 07.09.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000 EURO

na wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku


Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych 13 obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku, działki nr  27/5 i 27/4 obręb 91 o łącznej kubaturze ok. 20 tys. m3.

2. Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
I.      Obiekty w strefie ochrony konserwatorskiej (oznaczone literami A, B, C, D, E, F) ? obiekty zabytkowe
a) Obiekt A ? budynek magazynowo - warsztatowy 
   kubatura budynku                               -         3 234 m3,
   powierzchnia zabudowy                                                  -      646,70 m2,
   powierzchnia netto: przyziemie                                 -      591,88 m2,
   wysokość                                                                        -           5,94 m
b) Obiekt B ? dawna stróżówka; budynek dla pracowników ochrony
   kubatura budynku                               -       263,25 m3,
   powierzchnia zabudowy                                                  -        58,50 m2,
   powierzchnia netto: przyziemie                                 -         47,15 m2,
   wysokość                                                                        -           6,00 m
c) Obiekt C ? budynek magazynowo - warsztatowy
 kubatura budynku                               -         7 078 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                  -      1 487,00 m2,
 powierzchnia netto: przyziemie                                 -      1 410,32 m2,
 wysokość                                                                          -           5,68 m
d) Obiekt D ? budynek magazynowo - warsztatowy
     kubatura budynku                               -         3 440 m3,
     powierzchnia zabudowy                                                  -        649,18 m2,
     powierzchnia netto: przyziemie                                 -            560 m2,
     wysokość                                                                         -           6,30 m
e) Obiekt E ? budynek biurowy
  kubatura budynku                                -         1 354 m3,
  powierzchnia zabudowy                                                   -       173,64 m2,
  powierzchnia netto                                                      -           298 m2,
              wysokość                                                                          -          7,49 m
f)   Obiekt F ? dawna kotłownia
 powierzchnia zabudowy                                                     -      151,15 m2,
 powierzchnia całkowita                                                     -      127,07 m2,
  powierzchnia netto: przyziemie                                  -      111,84 m2 
  wysokość komina                                                              -             19 m

 

II.    Obiekty w strefie ochrony konserwatorskiej (oznaczone literami H, K, L, M) ? obiekty współczesne.
a) Obiekt H ? budynek warsztatowo - biurowy
 kubatura budynku                                   -             176 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                       -               44 m2,
 wysokość                                                                                 -                4 m
b) Obiekt K ? dawna hala produkcyjno ? warsztatowa z przybudówką (biura i magazyn)
 kubatura budynku                                    -          1 188 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                        -    252 m2,
 wysokość                                                                                  -          3 ? 5  m
c) Obiekt L ? budynek warsztatowo - biurowy
  kubatura budynku                                     -    602 m3,
  powierzchnia zabudowy                                                         -           140 m2,
  wysokość                                                                                  -             4,3 m
d) Obiekt M ? dawna trafostacja
 kubatura budynku                                      -      93 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                          -      28 m2,
 wysokość                                                                                    -           3,3 m
III. Obiekty poza strefą ochrony konserwatorskiej (oznaczone literami N, J, G) ? obiekty współczesne.
a) Obiekt N ? budynek warsztatowo - biurowy
       kubatura budynku                                      -  510 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                          -  170 m2,
       wysokość                                                                                    -             3 m
b) Obiekt J ? dawna trafostacja
       kubatura budynku                                       -  786 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                             -  143 m2,
           wysokość                                                                                     -         5,5 m
c) Obiekt G ? budynek warsztatowo - biurowy
       kubatura budynku                                       - 1 186 m3,
 powierzchnia zabudowy                                                           -    350 m2,
       wysokość                                                                                      -  4,7 i 2,5 m

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt wykonawczy ? inwentaryzacja architektoniczna, orzeczenie o stanie technicznym, projekt  rozbiórki budynków ? Gdańsk, ul. Siennicka 30/40 ? dz. 27,5 i 27/4, obręb 91 ? załącznik nr 1 do siwz,
3.2. Specyfikacje techniczne - Gdańsk, ul. Siennicka 30/40 ? dz. 27,5 i 27/4, obręb 91 ? załącznik nr 2 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty:  45111000-8.

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 40 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 5 000,00 ZŁ

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda,

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:
? 1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą na stanowisku kierowcy.
Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
 Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy). Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 40 dni to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
e) Złożyć druk Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
? kryterium cena                                                                      waga  0,85
? kryterium termin wykonania robót                                                                          waga  0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w  postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej  realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie  składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
?   klęski żywiołowe,
?   wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu, śniegu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót rozbiórkowych.
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
d) Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w  postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca  (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż  wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w  przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie  składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części  zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność  podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 12.08.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  10.09.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  12.08.2016 r. godzina 10:45
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.08.2016 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 rysunki obiekt F.pdf 345,58 KB 2016-07-28 08:28 pobierz
2 rysunki obiekt E.pdf 576,68 KB 2016-07-28 08:28 pobierz
3 rysunki obiekt D.pdf 318,28 KB 2016-07-28 08:28 pobierz
4 rysunki obiekt C.pdf 592,83 KB 2016-07-28 08:27 pobierz
5 rysunki obiekt B.pdf 208 KB 2016-07-28 08:27 pobierz
6 rysunki obiekt B.pdf 208 KB 2016-07-28 08:27 pobierz
7 rysunki obiekt A.pdf 392,36 KB 2016-07-28 08:27 pobierz
8 szkic sytuacyjny.pdf 1,96 MB 2016-07-28 08:27 pobierz
9 PB orzeczenie cz. II.pdf 2,16 MB 2016-07-28 08:26 pobierz
10 PB orzeczenie cz. I.pdf 2,14 MB 2016-07-28 08:26 pobierz
11 PB obiekty N J G.pdf 2,02 MB 2016-07-28 08:26 pobierz
12 PB obiekty H K L M.pdf 2,08 MB 2016-07-28 08:26 pobierz
13 PB Obiekty D E F.pdf 1,34 MB 2016-07-28 08:26 pobierz
14 PB Obiekty A B C.pdf 1,49 MB 2016-07-28 08:25 pobierz
15 Specyfikacje techniczne.pdf 1,14 MB 2016-07-27 14:18 pobierz
16 wzór umowy.pdf 537,99 KB 2016-07-27 14:17 pobierz
17 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,06 MB 2016-07-27 14:16 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-07-27
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-07-27 14:09