BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego przy ul. Tuwima 24 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-10-11

Umowa nr 104/2016/NZ została podpisana z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-10-05

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy „KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński z siedzibą: 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 z ceną oferty 435 700,02 zł z VAT, wykazanym systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz terminem wykonania zamówienia 75 dni od dnia podpisania umowy.
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena
1
 

„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 
- cena - 435 700,02 zł,

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- termin wykonania zamówienia – 75 dni od dnia podpisania 

   umowy.
 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Termin wykonania zamówienia 15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
0
85,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 05.10.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
   

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego przy ul. Tuwima 24 w Gdańsku

Numer referencyjny : 80/16/A

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie

I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego położonego przy ul. Tuwima 24 w Gdańsku.
Budynek został wybudowany na  początku XX w. Jest to obiekt parterowy z poddaszem mieszkalnym mieszczącym się w dolnej mansardzie oraz strychem usytuowanym w górnej mansardzie. Przykryty jest dachem drewnianym, mansardowym, czterospadowym z lukarnami w dolnej mansardzie. Pokrycie połaci dachu dachówką ceramiczną karpiówką -  krycie w koronkę. Do budynku przylegają dwie werandy. W parterze od ulicy narożny wykusz o przekroju kołowym - pokrycie dachu z blachy.
Podstawowe parametry budynku:
? wymiary budynku w rzucie: 11.20 m x 18.66 m;
? kubatura 2 110 m3.
Wejście do lokali na paterze - bezpośrednio z podwórza, do lokali na poddaszu - z werandy wejściowej. Klatka schodowa drewniana, jednobiegowa prowadzi z parteru na poddasze. W budynku znajduje się 6 lokali: trzy lokale na parterze i trzy lokale na poddaszu. Aktualnie budynek jest zamieszkały i użytkowany zgodnie z przeznaczeniem.
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany zewnętrzne nośne kondygnacji nadziemnych murowane z cegły pełnej, część ścian to ściany szkieletowe/szachulcowe drewniane wypełnione murem z cegły gr. 12, tzw. mur pruski i docieplone od wewnątrz 5 cm. Ściany wewnętrzne nośne - murowane z cegły pełnej 25 cm, w miejscach kominów poszerzone do gr. 38 cm; na fragmentach są to ściany szkieletowe/szachulcowe drewniane. Stropy drewniane belkowe ze ślepym pułapem, wypełnione polepą glinianą. Weranda wejściowa i weranda od podwórza w konstrukcji drewnianej szkieletowej - przykryte papą na deskowaniu. Kominy - murowane z cegły pełnej od zewnątrz otynkowane.
2. Zakres robót obejmuje:
? roboty rozbiórkowe,
? remont więźby dachowej,
? remont stropu nad poddaszem,
? remont pokrycia dachowego,
? wymiana rynien i rur spustowych,
? wykonanie płotków przeciwśniegowych i ław kominiarskich,
? naprawę kominów,
? wykonanie izolacji termicznej więźby dachowej w obrębie poddasza,
? odtworzenie instalacji elektrycznej oraz oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach poddasza i strychu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią:
? Projekt budowlany remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym, gminnym przy ul. Tuwima 24  w Gdańsku ? załącznik nr 1 do siwz,
? rysunek nr 1 ? szkic sytuacyjny ? załącznik nr 1.1 do siwz,
? rysunek nr 2 ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.2 do siwz,
? rysunek nr 3 ? rzut strychu ? załącznik nr 1.3 do siwz,
? rysunek nr 4 ? rzut dachu ? załącznik nr 1.4 do siwz,
? rysunek nr 5 ? przekrój A-A ? załącznik nr 1.5 do siwz,
? rysunek nr 6 ? przekrój B-B ? załącznik nr 1.6 do siwz,
? rysunek nr 7 ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.7 do siwz,
? rysunek nr 8 ? rzut strychu ? załącznik nr 1.8 do siwz,
? rysunek nr 9 ? rzut dachu ? załącznik nr 1.9 do siwz,
? rysunek nr 10 ? przekrój I-I ? załącznik nr 1.10 do siwz,
? rysunek nr 11 ? przekrój II-II ? załącznik nr 1.11 do siwz,
? rysunek nr 12 ? rzut więźby ? parterowe przybudówki ? załącznik nr 1.12 do siwz,
? rysunek nr 13 ? rzut stropu ? nad poddaszem ? załącznik nr 1.13 do siwz,
? rysunek nr 14 ? rzut więźby dachowej ? załącznik nr 1.14 do siwz,
? rysunek nr 15 ? przekrój III-III ? załącznik nr 1.15 do siwz,
? rysunek nr 16 ? przekrój IV-IV ? załącznik nr 1.16 do siwz,
? Orzeczenie o stanie technicznym budynku ? budynek mieszkalny wielorodzinny, Gdańsk, ul. Tuwima 24 ? obręb 67, dz. nr 78/1 ? załącznik nr 2 do siwz,
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym, gminnym przy ul. Tuwima 24 w Gdańsku ? załącznik nr 3 do siwz,
? Przedmiar robót do projektu remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym, gminnym przy ul. Tuwima 24 w Gdańsku ? załącznik nr 4 do siwz.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych, takich jak: dekarskie, ciesielskie, itp.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 4 osób do wykonywania w/w czynności.
W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7.
Dodatkowe kody: 45261000-4, 45261211-6, 45262500-6, 45320000-6, 45422000-1, 45442120-4.

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Termin wykonania; 75 dni.

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko ? blacharskich o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) minimum 4 oosoby do wykonywania robót ciesielskich, dekarskich i pozostałych robót związanych z przedmiotem zamówienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

 

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP ? Nie dotyczy

INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Złożyć Kosztorys ofertowy  (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
5. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
6. Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.
 Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni od dnia podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 75 od dnia podpisania umowy dni - jego oferta zostanie  odrzucona.
7. Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych:
a) system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku,
b) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku,
c) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty,
8. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium.
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł.

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria 
? cena                                                                                      znaczenie   0,60 
? system pracy                                                                          znaczenie   0,25 
? termin wykonania zamówienia                                                znaczenie   0,15
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy PZP oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) Zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem.
b) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) Opóźnienia terminu opróżnienia pomieszczenia strychu przez lokatorów.
d) Innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w siwz.
5. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.


INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
03/10/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
 
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 03.10.2016 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiar robót 130,78 KB 2016-09-15 14:39 pobierz
2 specyfikacje techniczne cz. II 1,1 MB 2016-09-15 14:39 pobierz
3 specyfikacje techniczne cz. I 1,29 MB 2016-09-15 14:39 pobierz
4 orzeczenie o stanie technicznym budynku 1,59 MB 2016-09-15 14:38 pobierz
5 rysunki do projektu budowlanego 1,02 MB 2016-09-15 14:38 pobierz
6 projekt budowlany 641,47 KB 2016-09-15 14:38 pobierz
7 oświadczenie - grupa kapitałowa - zał. nr 3 do oferty 32,74 KB 2016-09-15 14:38 pobierz
8 oświadczenie - spełnianie warunków - zał. nr 2 do oferty 84,07 KB 2016-09-15 14:37 pobierz
9 oświadczenie - przesłanki wykluczenia - zał. nr 1 do oferty 172,64 KB 2016-09-15 14:37 pobierz
10 Wzór umowy 717,78 KB 2016-09-15 14:35 pobierz
11 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 1010,32 KB 2016-09-15 14:35 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-09-15
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-09-15 14:34
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-05 14:10