wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2017 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-12-06
umowa nr 110/2016/NZ została podpisana z firmą DENDROLAB Sp. z o.o. dnia 06.12.2016 r.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-11-30
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 z:
1. sumą cen jednostkowych netto za pielęgnację – 376,00 zł
2. sumą cen jednostkowych netto za pozostałe usługi – 1 963,00 zł
3. ceną jednostkową netto za ochronę kasztanowców – 60,00 zł
4. okresem gwarancji (na nasadzenie drzew) – 24 miesiące
5. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - 164 miesiące
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, okres gwarancji
1.
Przedsiębiorstwo Robót Ogrodniczo- Leśnych PROLAS Sp. z o.o.
80-126 Gdańsk
ul. Stanisława Lema 21
1. suma cen jednostkowych netto za pielęgnację – 574,30 zł
2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi – 3 578,00 zł
3. cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 79,00 zł
4. okres gwarancji (na nasadzenie drzew) – 36 miesięcy
5. doświadczenie osób – 274 miesiące
2
DENDROLAB Sp. z o.o.
80-404 Gdańsk
ul. Mikołaja Reja 3
1. suma cen jednostkowych netto za pielęgnację – 376,00 zł
2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi – 1 165,00 zł
3. cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 60,00 zł
4. okres gwarancji (na nasadzenie drzew) – 24 miesiące
5. doświadczenie osób – 164 miesiące
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr
oferty
Liczba pkt w kryterium
cena pielęgn. - 30
Liczba pkt w kryterium
cena pozost. - 20
Liczba pkt w kryterium
cena kasztan. - 10
Okres gwarancji
- 20
Doświadcz.
osób
- 20
Razem
1
19,64
10,97
7,59
20
20
78,20
2
30,00
20,00
10,00
20
20
100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 05.12.2016 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych
Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2017 r.
Numer referencyjny : 82/16/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
c) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
d) nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
e) pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,
f) ochrona kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,
g) ocena stanu zdrowotnego drzew,
h) usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
i) usuwanie karpiny
na terenie administrowanym przez GZNK SZB.
2. Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne, bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.
3. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.
4. Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
5. Zamawiający przewiduje założenie około 250 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez Wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 –150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.
Terminy realizacji prac:
a) założenie opasek do 09.05.2017 r.
b) pierwsza zmiana opasek do 27.06.2017 r.
c) druga zmiana opasek do 29.08.2017 r.
d) zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2017 r.
Terminy określone w punktach a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu.
Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek.
W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia liści z zimującymi poczwarkami w obrębie rzutu korony i ich utylizacji.
6. Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe drzewa do nasadzenia takie jakie występują na osiedlach mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie takich roślin jak platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm. Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.
7. Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 117 szt.,
b) wycinka krzewów – około 200 m2,
c) wycinka żywopłotów – około 200 szt.,
d) frezowanie pni – około 58 szt.,
e) nasadzanie drzew wraz z materiałem – około 70 szt.,
f) nasadzanie krzewu wraz z materiałem – około 2 000 szt.,
g) pielęgnacja drzew – około 1 160 szt.,
h) pielęgnacja krzewów – około 400 szt.,
i) pielęgnacja żywopłotów – około 11 000 m2,
j) usuwanie wiatrołomów – około 30 szt.,
k) usuwanie karpiny – około 10 szt.,
l) karczowanie pni – około 20 szt.,
m) ochrona drzew kasztanowców – około 250 szt.,
n) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 30 szt.
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 77211400-6.
Dodatkowe kody: 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2017
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie:
- podnośnikiem balkonowym,
- samochodem skrzyniowym,
- 3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury
krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12–to miesięczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby potwierdzające powyższe kwalifikacje,
- 3 osoby na stanowisku pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pielęgnację – zgodnie z punktem 1 oferty.
4. Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pozostałe usługi – zgodnie z punktem 2 oferty.
5. Podać w ofercie cenę za ochronę kasztanowców.
6. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji dla nasadzonych drzew.
Minimalny okres gwarancji dla nasadzonych drzew wynosi 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
7. Podać w ofercie okres doświadczenia osoby na stanowisku kierowniczym, zgodnie z pkt. 17 ppkt. 5 siwz.
8. Podać w ofercie średnie doświadczenia osób na stanowisku pilarzy, obliczone zgodnie z pkt. 17 ppkt. 6 siwz.
9. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
10.Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł,
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
1. cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację) znaczenie 0,30
2. cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi) znaczenie 0,20
3. cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowca) znaczenie 0,10
4. okres gwarancji (na nasadzenia drzew) znaczenie 0,20
5. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia znaczenie 0,20
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
08/11/2016, godzina: 07:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08/11/2016 r. godzina 07:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.doc | 469,5 KB | 2016-10-19 14:07 | pobierz |
2 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 582,33 KB | 2016-10-19 14:07 | pobierz |
3 | wzór umowy.pdf | 444,3 KB | 2016-10-19 14:06 | pobierz |
4 | zał. 1 oswiadczenie podstawy wykluczenia.doc | 72 KB | 2016-10-19 14:06 | pobierz |
5 | zał. 1 oświadczenie - przesłanki wykluczenia.pdf | 168,41 KB | 2016-10-19 14:04 | pobierz |
6 | zał. 2 oswiadczenie warunki udzialu.doc | 64,5 KB | 2016-10-19 14:03 | pobierz |
7 | zał. 2 oświadczenie - spełnianie warunków.pdf | 89,59 KB | 2016-10-19 14:00 | pobierz |
8 | zał. 3 oswiadczenie grupa kapitałowa.doc | 41,5 KB | 2016-10-19 13:59 | pobierz |
9 | zał. 3 oświadczeenie grupa kapitałowa | 32,46 KB | 2016-10-19 13:58 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-10-19 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-10-19 14:07 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-11-08 10:36 |