Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2017-01-30
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złozono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Jednocześnie informuję, że następujący wykonawcy złożyli oferty
Nr Oferty: 1
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
Cena/Termin; Stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez VAT) - 14,16 zł
Termin wykonania : 31.12.1017 r.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.2) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy- Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Polska
www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Kod NUTZ:PL634
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Cygańska Góra 1
80-171 Gdańsk
Osoba do kontaktów: Grażyna Pietrowska
Tel.: +48 58 320 02 20
E-mail: pietrowska@gznk.pl
Fax: +48 58 345 82 35
Kod NUTZ:PL634
www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny: Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB.
Numer referencyjny: 84/16/A
II.1.2) Główny kod CPV
45210000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB.
Struktura własności budynków lokali mieszkalnych:
ilość budynków mieszkalnych - 18
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 3.583 m2
Struktura własności budynków użytkowych
ilość budynków użytkowych - 72
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 55 398 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz .
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
Nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: nie dotyczy
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy i usuwanie awarii w budynkach, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i pomieszczenia schronowe) oraz w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących - roboty w zakresie elewacji budynków, tynków, stropów, kominów stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, dachów, obróbek blacharskich, podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz naprawy chodników, schodów, itp.
- Konserwacje sanitarne, drobne naprawy, usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych, w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących – roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji gazowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz usuwania awarii instalacji urządzeń i węzłów cieplnych,
- Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach, w.c. wspólnych oraz w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących - roboty w zakresie wymiany przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez osprzętu), wykonanie pomiarów ochronnych instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.
- zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu). W przypadku przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) w pomieszczeniach, wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp, oraz sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.
Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
6000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji
W zakresie zdolności technicznej – wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.
W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów.
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 samochodem.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
2) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia minimum 11 osób, w tym następujące osoby:
a) 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
e) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
f) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW
g) osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
Osoby z poz. d)-g) posiadają w/w uprawnienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
oraz
- minimum 4 osoby do wykonywania robót dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych i zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu.
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) i uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci – zgodnie z ustawą Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 poz. 1059 z poźn. zm).
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
III.2.2) Warunki realizacji umowy
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.).
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zatrudnienia osób na podstawie umów o prace poprzez:
- żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości,
- przeprowadzania kontroli w miejscach realizacji zamówienia.
W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób na podstawie umów o pracę, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej.
Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia.
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
05.01.2017, godz. 10.00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 05/03/2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data 05.01.2017,
Czas lokalny 10.15
Miejsce: Gdańsk, siedziba zamawiającego, ul. Cygańska Góra 1, świetlica pokój nr 6
Informacja o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. Nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się
Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
I WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy pzp oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
Zmianie może ulec Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do SIWZ – „Wykaz adresowy budynków Skarbu Państwa gdy:
zostaną przekazane obiekty w zarząd innemu zarządcy,
zostaną przejęte w zarząd nowe obiekty.
Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp.
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
zmiany stawki podatku od towarów i usług,
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i zmiany te będą miały faktyczny wpływ na koszty wykonania tego zamówienia, co musi wykazać Wykonawca i powinno być zaakceptowane przez Zamawiającego.
II. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1-4, oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (szczegóły zostały określone w siwz).
III. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 6,5 % wartości zamówienia, tj.
do kwoty 18 055,56 zł bez podatku od towarów i usług.
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.
w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Nie dotyczy
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni
od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.11.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | instrukacja obsługi Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia | 1,13 MB | 2016-11-29 14:36 | pobierz |
2 | JEDZ -Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (xml) | 117,85 KB | 2016-11-29 14:35 | pobierz |
3 | JEDZ -Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (word) | 126 KB | 2016-11-29 14:34 | pobierz |
4 | wykaz adresowy budynków | 29,76 KB | 2016-11-29 14:27 | pobierz |
5 | wzór umowy | 882,39 KB | 2016-11-29 14:26 | pobierz |
6 | siwz | 1,73 MB | 2016-11-29 14:26 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2016-11-25 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2016-11-25 14:52 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-01-05 14:53 |