Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwador 7,8.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2017-01-17
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.2) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy- Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Polska
www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Kod NUTZ:PL634
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Cygańska Góra 1
80-171 Gdańsk
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska
Tel.: +48 58 320 10 32
E-mail: berowska@gznk.pl
Fax: +48 58 345 82 35
Kod NUTZ:PL634
www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny: Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwador 7,8.
Numer referencyjny: 83/16/A
II.1.2) Główny kod CPV
71221000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy technicznej dla 16 budynków przy ulicach Biskupiej 11, 17, 27, 8A, 35, Na Stoku 3ABCD, 12B, 15, 23, 25, 26, 35, 39, 40 i Salwador 7, 8 w Gdańsku.
Teren objęty jest strefą ochrony ekspozycji historycznego Śródmieścia Gdańsk i strefą ochrony archeologicznej.
Wszelkie prace ziemne wymagające szerokoprzestrzennych i głębokich wykopów wymagają wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych.
Zgodnie z zapisem planu miejscowego nr 1123 obowiązują zasady ochrony następujących obiektów o wartościach kulturowych: ul. Salwator 7, ul. Na Stoku 3A-3D, 12B, 15, 23, 25, 35, 39,40, ul. Biskupia 11, 17, 27 - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Biskupiej 11, 17, 27, ul. Na Stoku 3ABCD, 12B.
Część 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71241000
71250000
71251000
71320000
71621000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.
Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej.
Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury.
Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie.
Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy.
Opracowanie graficzne powinno zawierać :
- rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.)
- przekroje charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50,
- widoki elewacji w skali 1:50,
- rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu,
- odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna , drzwiowa, piece, itp.
Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego.
Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej.
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp.
Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia statyczno – wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych.
Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku.
Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych:
- fundamenty,
- posadzka na gruncie,
- stropy kondygnacji,
- ściany zewnętrzne,
- ściany wewnętrzne,
- stropodachy.
Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem.
Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach i stropach.
Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku.
Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz.
Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 80
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt p.n. „Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku”
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1900 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 15, 23, 25, 26, 35.
Część 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71241000
71250000
71251000
71320000
71621000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.
Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej.
Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury.
Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie.
Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy.
Opracowanie graficzne powinno zawierać :
- rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.)
- przekroje charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50 ,
- widoki elewacji w skali 1:50 ,
- rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu,
- odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna , drzwiowa, piece, itp.
Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego.
Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej.
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp.
Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia statyczno – wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych.
Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku.
Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych:
- fundamenty,
- posadzka na gruncie,
- stropy kondygnacji,
- ściany zewnętrzne,
- ściany wewnętrzne,
- stropodachy.
Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem.
Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach i stropach.
Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku.
Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz.
Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 80
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt p.n. „Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku”
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1900 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 39, 40, ul. Biskupiej 8A, 35, ul. Salwador 7, 8
Część 3
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71241000
71250000
71251000
71320000
71621000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.
Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej.
Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury.
Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie.
Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy.
Opracowanie graficzne powinno zawierać :
- rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.)
- przekroje charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50 ,
- widoki elewacji w skali 1:50 ,
- rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu,
- odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna , drzwiowa, piece, itp.
Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego.
Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej.
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp.
Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia statyczno – wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych.
Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku.
Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych:
- fundamenty,
- posadzka na gruncie,
- stropy kondygnacji,
- ściany zewnętrzne,
- ściany wewnętrzne,
- stropodachy.
Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem.
Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach i stropach.
Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku.
Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz.
Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 80
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt p.n. „Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku”
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1800 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji
W zakresie zdolności zawodowej – wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych.
W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów.
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie trzech w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 lub 2 usług, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 3 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Warunek będzie spełniony w przypadku składania oferty na wybraną przez siebie część, jak i na dwie wybrane przez siebie części oraz na wszystkie części zamówienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych i zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu.
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
III.2.2) Warunki realizacji umowy
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.).
Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia.
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
10.01.2017, godz. 10.00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 10.03.2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data 10.01.2017,
Czas lokalny 10.30
Miejsce: Gdańsk, siedziba zamawiającego, ul. Cygańska Góra 1, świetlica pokój nr 6
Informacja o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. Nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się
Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Nie dotyczy.
VI.3) Informacje dodatkowe:
I WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy pzp oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku:
braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
II. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1-4, oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (szczegóły zostały określone w siwz).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Nie dotyczy
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni
od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | oswiadczenie grupa kapitałowa-zał 4.pdf | 175,29 KB | 2016-12-02 10:50 | pobierz |
2 | Instrukacja wypełniania JEDZ-zał. 3b-pdf. | 1,13 MB | 2016-12-02 10:49 | pobierz |
3 | JEDZ-załącznik 3a-doc | 131,5 KB | 2016-12-02 10:49 | pobierz |
4 | JEDZ-załącznik 3-(xml).xml | 139,24 KB | 2016-12-02 10:43 | pobierz |
5 | Szkic sytuacyjny - załącznik 2.pdf | 865,41 KB | 2016-12-02 10:42 | pobierz |
6 | Wykaz budynków - załącznik 1.pdf | 563,65 KB | 2016-12-02 10:42 | pobierz |
7 | wzór umowy.pdf | 231,96 KB | 2016-12-02 10:42 | pobierz |
8 | SIWZ.pdf | 684,05 KB | 2016-12-02 10:41 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-11-30 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2016-11-30 14:38 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-02 10:56 |