dostawa bonów towarowych w formie kart płatniczych dla pracowników GZNK SZB
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-12-20
umowa nr 111/2016/NZ została podpisana z firmą EDENRED POLSKA Spółka z o.o. dnia 20.12.2016 r.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-12-14
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy EDENRED POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rozbrat 44A z:
Ceną: 144 000,00 zł.
Ilością punktów handlowych: 10.
Terminem dostawy bonów: poniżej 24 godzin od otrzymania zlecenia.
Okresem ważności bonów: 36 miesięcy.
Kosztem wydania duplikatu karty: 0 zł.
Kosztem wypłaty gotówki z bankomatu: 0 %.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz dres wykonawcy
Cena, okres gwarancji
1
EDENRED POLSKA Sp. z o.o.
00-419 Warszawa, ul. Rozbrat 44A
· Cena: 144 000,00 zł.
· Ilość punktów handlowych: 10.
· Termin dostawy bonów: poniżej 24 godzin
od otrzymania zlecenia.
· Okres ważności bonów: 36 miesięcy.
· Koszt wydania duplikatu karty: 0 zł.
· Koszt wypłaty gotówki z bankomatu: 0 %.
2
SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA Sp. z o.o.
02-699 Warszawa, ul. Kłobucka 25
· Cena: 144 000,00 zł.
· Ilość punktów handlowych: 10.
· Termin dostawy bonów: poniżej 24 godzin
od otrzymania zlecenia.
· Okres ważności bonów: 58 miesięcy.
· Koszt wydania duplikatu karty: 30 zł.
· Koszt wypłaty gotówki z bankomatu: 3 %.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr
oferty
Liczba pkt w kryterium
cena - 15
Liczba pkt w kryterium
il. pkt. handl - 40
Liczba pkt w kryterium
termin dostawy bonów - 10
Okres ważności bonów
- 20
Koszt wydania
duplikatu
bonu - 10
Koszt wypłaty got. z bankomatu
- 10
Razem
1
15,00
40
15
10
10
10
100,00
2
15,00
40
15
10
0
0
80,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.12.2016 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na dostawę bonów towarowych w formie kart płatniczych dla pracowników GZNK SZB
Numer referencyjny : 90/16/A
Rodzaj zamówienia: dostawy
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych w ilościach i wartościach podanych poniżej:
167 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 400 zł,
204 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 350 zł,
23 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 200 zł,
8 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 150 zł.
Bony towarowe w formie elektronicznych kart płatniczych muszą spełniać następujące wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za dokonaną zapłatę przy użyciu bonu w formie elektronicznej karty płatniczej, która by powodowała obniżenie indywidualnego limitu karty,
bony muszą zapewniać możliwość realizacji we wszystkich punktach na terenie kraju wyposażonych w czytniki kart,
Wykonawca zapewni możliwość wykonywania dowolnej ilości transakcji za pomocą karty do wysokości dostępnych na niej środków,
bony nie będą obciążone limitem dotyczącym wartości operacji dokonanych przy ich użyciu,
każdy bon musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji, tzw. kod PIN,
aktywacja bonu będzie bezpłatna,
bony muszą posiadać możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków historii transakcji poprzez infolinię lub Internet oraz możliwość bezpłatnego zastrzeżenia na wpadek zagubienia, zniszczenia lub kradzieży, a użytkownik będzie miał możliwość otrzymania duplikatu,
Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wytworzenia ani kwotowego zasilenia bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych,
zarówno Zamawiający, jak i użytkownicy bonów nie będą obciążeni opłatą za użytkowanie bonów, przez cały okres ich ważności.
bony towarowe Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na własny koszt,
Wykonawca ubezpieczy przesyłkę na własny koszt,
oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 30163000-9
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
3 dni od wysłania zlecenia
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w ofercie:
koszt wydania duplikatu bonu w formie karty płatniczej,
koszt wypłaty gotówki z bankomatów,
okres ważności bonów;
termin dostawy bonów; maksymalny termin dostawy – 72 godziny od wysłania zlecenia; określenie terminu dostawy powyżej 72 godzin od wysłania zlecenia spowoduje odrzucenie oferty,
ilość punktów handlowych na terenie Trójmiasta, w których mogą być realizowane bony.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
1. cena znaczenie 0,15
2. ilość punktów handlowych znaczenie 0,40
3. termin dostawy bonów znaczenie 0,15
4. okres ważności bonów znaczenie 0,10
5. koszt wydania duplikatu bonu znaczenie 0,10
6. koszt wypłaty gotówki z bankomatu znaczenie 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany w umowie mogą nastąpić zgodnie z art. 144 ustawy PZP.
NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
09/12/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 09/12/2016 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | osw.podst. wykluczenia | 61,5 KB | 2016-12-06 07:46 | pobierz |
2 | oswiadczenie gr. kapitałowa | 41,5 KB | 2016-12-06 07:33 | pobierz |
3 | siwz | 348,5 KB | 2016-12-06 07:30 | pobierz |
4 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 471,26 KB | 2016-12-01 14:12 | pobierz |
5 | wzór umowy | 256,16 KB | 2016-12-01 14:12 | pobierz |
6 | oswiadczenie podstawy wykluczenia - zał. nr 1 | 341,28 KB | 2016-12-01 14:11 | pobierz |
7 | oswiadczenie grupa kapitałowa - zał. nr 2 | 172,27 KB | 2016-12-01 14:11 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-12-01 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-12-01 14:10 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-09 13:28 |