BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk oraz w budynkach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2017.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-01-05

 Informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- dnia 05.01.2017 podpisał umowę na zadaniu 1 z  firmą „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata     Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7/114 na kwotę 160 726,76 zł brutto.

- dnia 09.01.2017  podpisał umowę na zadaniu 2 z  firmą Spółdzielna Pracy Usług Kominiarskich w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obr. Westerplatte 25/27 na kwotę 159 223,51 zł brutto

- dnia 05.01.2017 podpisał umowę na zadaniu 3 z  firmą „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata     Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7/114 na kwotę 9 096,15 zł brutto.

 

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-12-30

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7/114 z ceną oferty 160 726,76 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 
na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy Spółdzielni Pracy Usług Kominiarskich w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obr. Westerplatte 25/27 z ceną oferty 159 223,51 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 
 na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7/114 z ceną oferty 9 096,15 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte na zadanie 1, 2 i 3 po 30.12.2016 r.

 

 

 

 

Treść postępowania:

. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA     

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  oraz w budynkach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2017.

ilość przewodów do czyszczenia:

dymowe  6  118 (4 krotne czyszczenie),
spalinowe             1 290 (2 krotne czyszczenie),
wentylacyjne      12 611 (1 krotne czyszczenie),
nieczynne                779 (1 krotne czyszczenie),
ilość przewodów do przeglądu   -  20 798
ilość opinii  kominiarskich – dla 65 lokali mieszkalnych.

 
Przedmiot zamówienia  obejmuje:

usługi czyszczenia przewodów kominowych w zakresie:

czyszczenie zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,
czyszczenie przewodów dymowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym 4 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),
czyszczenie przewodów spalinowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych  paliwem płynnym i gazowym 2 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),
czyszczenie przewodów wentylacyjnych co najmniej 1 raz w roku,
czyszczenie przewodów nieczynnych co najmniej 1 raz w roku,
przegląd wszystkich przewodów 1 raz w roku,

Zgodnie z   przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca  2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
badania techniczne przy kontroli okresowej w zakresie:

dokonywania kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych z wykonaniem opinii z wyników przeprowadzonych oględzin co najmniej 1 raz w roku, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 r poz. 290 z późn. zm.),

       a ponadto obejmować powinien sprawdzanie:
drożności i szczelności przewodów kominowych,
stanu technicznego głowic i nasad kominowych,
czy siła ciągu kominowego (ciśnienia) – ustalona przy pomocy urządzenia pomiarowego gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń,
czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i łączników,         włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowo – rewizyjnych), ław  kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych,
czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych, kanałów, czopów  i nasad, a   także otworów do wybierania zanieczyszczeń,
czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i      wentylacyjnych,
czy są pobielone kominy na strychach,
czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody  kominowe,
czy ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca,
czy zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od          wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i    otworów do czyszczenia,
czy prawidłowo podłączono piece, przybory gazowe, kratki wentylacyjne,
czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano na nich specjalnego wzmocnienia,
czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne     w tym: nawiewne i wywiewne,
czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia.

 

Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokół (wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do umowy) wraz z podaniem zakresu kontroli, podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz uzyska od lokatora lub właściciela lokalu potwierdzenie wykonania przeglądu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości określi sposób ich usunięcia. Do protokołu należy dołączyć inwentaryzacje przewodów kominowych (usytuowanie, długość, przekrój i szkic) do każdego lokalu.

 
Wydanie opinii kominiarskiej w lokalach do zasiedlenia na pisemne zlecenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca  2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
Uwarunkowania prawne w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), obligują Wykonawcę do wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, sadzy, ptasie gniazda itp.) zgodnie z przepisami Ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz.U. 2013r poz. 21 z późn. zm.) oraz  Ustawy o Ochronie  Przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2015 poz. 1651 ) oraz udokumentowania wywozu i utylizacji tych odpadów na żądanie Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
wykaz przewodów kominowych na 2017 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe – Załącznik 1 -  Zadanie  1 i 2
wykaz przewodów kominowych na 2017 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi – Załącznik 2 - Zadanie  1 i 2
budynki Skarbu Państwa - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe - Załącznik  1 - Zadanie 3
budynki Skarbu Państwa -wykaz przewodów kominowych na 2017 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi - Załącznik  2 - Zadanie  3

 
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4 

Dodatkowe kody: 71317000-3;  71317100-4

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

data zakończenia: 31/12/2017

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

w przypadku składania oferty na zadanie 1                     – 150 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 2                     – 150 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 3                     –     9 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2    – 300 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3    – 159 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3    – 159 000,00 zł
w przypadku składania oferty na zadanie 1, 2 i 3 – 309 000,00 zł

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

  Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi  polegające na świadczeniu usług kominiarskich.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)  skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim do przeprowadzania  kontroli stanu technicznego  przewodów kominowych,
1 osobą posiadającą kwalifikacje kominiarskie, która będzie wykonywała zamówienie lub uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia

na każde wyodrębnione zadanie, tzn. że w przypadku składania oferty na 3 zadania wymagane jest dysponowanie   3 osobami   posiadającymi   kwalifikacje   mistrza   w   rzemiośle   kominiarskim   oraz

3 osobami posiadającymi kwalifikacje kominiarskie.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.    Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.    Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.   Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.

2.   Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.   Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.   Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie,  który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.

5.   Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.

6.   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XI. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 700,00 zł w tym

Zadanie 1  –     2 800,00 zł.

Zadanie 2  –     2 750,00 zł.

Zadanie 3  –       150,00 zł.

W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria
 
1.   Cena
znaczenie         1.00
 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w  umowie,
Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zmianie może ulec ilość przewodów kominowych  do przeglądu i czyszczenia w przypadku:
przekazania obiektów innemu zarządcy,
przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu maksymalne ilości przewodów do czyszczenia i przeglądu oraz ilości wydanych opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia dla danej części.
Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
 zmiany stawki podatku od towarów i usług,
 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne

i    zmiany te będą miały faktyczny wpływ na koszty wykonania tego zamówienia, co musi wykazać Wykonawca i powinno być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
19/12/2016, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19/12/2016 r. godzina 10:15

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej:pietrowska@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1

nazwa:  Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  w roku 2017- BOM 1, 2 i 4

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  przez Zamawiającego w roku 2017 - BOM 1, 2 i 4
ilość przewodów do czyszczenia:

dymowe             3 838 (4 krotne czyszczenie),
spalinowe             426 (2 krotne czyszczenie),
wentylacyjne      4 934 (1 krotne czyszczenie),
nieczynne              44 (1 krotne czyszczenie),
ilość przewodów do przeglądu   -  9 242
ilość opinii  kominiarskich – dla 30 lokali mieszkalnych.

zgodnie z załącznikiem nr 1 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4 

Dodatkowe kody: 71317000-3;  71317100-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2017 r.

 
Kryteria oceny ofert

1.    cena                                                           znaczenie   100
 

 

 

Część nr 2

nazwa:  Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  w roku 2017 - BOM  7, 8 i 9

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  przez Zamawiającego w roku 2017-  BOM  7, 8 i 9
ilość przewodów do czyszczenia:
dymowe             2 252 (4 krotne czyszczenie),
spalinowe             845 (2 krotne czyszczenie),
wentylacyjne       720 (1 krotne czyszczenie),
nieczynne            735 (1 krotne czyszczenie),
ilość przewodów do przeglądu   -  11 032
ilość opinii  kominiarskich – dla 30 lokali mieszkalnych.

zgodnie z załącznikiem nr 1 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4 

Dodatkowe kody: 71317000-3;  71317100-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2017 r.

 
Kryteria oceny ofert

d)    cena                                                           znaczenie   100
 

Część nr 3

nazwa:  Świadczenie usług kominiarskich w budynkach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2017.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2017
ilość przewodów do czyszczenia:
dymowe               28 (4 krotne czyszczenie),
spalinowe            19 (2 krotne czyszczenie),
wentylacyjne       477 (1 krotne czyszczenie),
ilość przewodów do przeglądu   -  524
ilość opinii  kominiarskich – dla 5 lokali mieszkalnych.

zgodnie z załącznikiem nr 1 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 - wykaz przewodów kominowych na 2017 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4 

Dodatkowe kody: 71317000-3;  71317100-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2017 r.

 
Kryteria oceny ofert

e)    cena                                                           znaczenie   100
 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf 598,48 KB 2016-12-11 12:31 pobierz
2 wykazy przewodów lominowych zadanie 3.pdf 27,14 KB 2016-12-09 19:59 pobierz
3 wykazy przewodów kominowych zadanie 2.pdf 708,95 KB 2016-12-09 19:58 pobierz
4 wykazy przewodów kominowych zadanie 1.pdf 639,91 KB 2016-12-09 19:56 pobierz
5 oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu.pdf 355,19 KB 2016-12-09 19:54 pobierz
6 oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf 357,7 KB 2016-12-09 19:53 pobierz
7 oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf 228,19 KB 2016-12-09 19:52 pobierz
8 załącznik nr 3_Protokół z kontroli.pdf 142,12 KB 2016-12-09 19:46 pobierz
9 wzór umowy.pdf 397,13 KB 2016-12-09 19:45 pobierz
10 siwz.pdf 726,29 KB 2016-12-09 15:50 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-12-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-12-09 20:01
Ostatnia aktualizacja: 2016-12-19 14:32