BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usług odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB oraz budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2017 r.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2017-01-09

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.

 

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

W prowadzonym postępowaniu  nie złożono żadnej oferty.

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Treść postępowania:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:       zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

na wykonywanie usług odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB  oraz budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2017 r.

 

 

Numer referencyjny :93/16/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

 

I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA     

1.  Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie:

a)   odśnieżania dachów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB  w 2017 r.

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania: 23 023 m2.

b)   usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB  w 2017 r.

Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów: 775.

 

c)   odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2017 r.

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania: 4 027 m2.

d)   usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2017 r.

Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów: 24.

    

       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały w § 1, 2 i 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik do siwz.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90620000-9.

Dodatkowe kody: 90630000-2.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

data zakończenia: 31/12/2017

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

a)                             w przypadku składania oferty na zadanie 1 -    80 000,00 zł,

b)                             w przypadku składania oferty na zadanie 2 -  100 000,00 zł,

c)                              w przypadku składania oferty na zadanie 3 -    15 000,00 zł,

d)                             w przypadku składania oferty na zadanie 4 -      3 000,00 zł,

Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie:

-  w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4:

·  co najmniej 1 samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej podnośnika minimum 15 m.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie                 zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

2.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:

A. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:

a)    w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3

-                2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,

b)   w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4

-                2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków,

c)    w przypadku składania oferty na  zadanie 1 i/lub zadanie 3 i zadanie 2 i/lub zadanie 4

-                2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,

-                2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunki [oddzielne warunek, o którym w punkcie a) i warunek, o którym mowa punkcie b)]  nie będą podlegały sumowaniu. Realizacją wymaganych usług (każdej osobno) winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch usług, o których mowa w punkcie a) i/lub dwóch usług, o których mowa punkcie b), ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze wymienionej w punkcie a) i/lub po 1 usłudze wymienionej w punkcie b), warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub 2 usług w zakresie usuwaniu sopli z okapów budynków.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

B. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

a)    w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3

-   1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,

-   4 osoby na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na 

          wysokości,

b)   w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 minimum 3 osoby

-   1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,

-   1 osobę na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,

-   1 osobę posiadającą uprawnienia  do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych  

         montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru  

          Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania

          kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz.

         849 z póź. zm.),

-   1 osobę na stanowisku kierowcy.

c)   w przypadku składania oferty na  zadanie 1 i/lub zadanie 3 i zadanie 2 i/lub zadanie 4 minimum  

     7 osób

-   1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,

-   5 osób na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,

-   1 osobę posiadającą uprawnienia  do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z późn. zm.)

-  1 osobę na stanowisku kierowcy.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity – Dz. U. z 2016 r. poz. 1907).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.    Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.    Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP  Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI.INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.            Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.      Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.      Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.      Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.

5.      Podać w złożonej ofercie  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia  (zadanie 1 i zadanie 3) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2 i zadanie 4).

Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 i zadania 3 oraz 4 godziny dla zadania 2 i zadania 4.

Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

6.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 

ZADANIE 1  –      1 600,00 zł;

ZADANIE 2  –      2 100,00 zł;

ZADANIE 3  –         300,00 zł;

ZADANIE 4  –           50,00 zł.

 

 

W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT

-      cena netto za 1 godzinę                                         znaczenie 0,60
-      czas przyjazdu Wykonawcy                                     znaczenie 0,40

 
 
 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)    zmianie może ulec powierzchnia dachów do odśnieżania oraz ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów w przypadku:

-      przekazania obiektów innemu zarządcy,

-      przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu maksymalna powierzchnia dachów do odśnieżania oraz maksymalna ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów dla danej części.

g)   zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:

-      zmiany stawki podatku od towarów i usług,

-       zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

-      zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne

-      i zmiany te będą miały faktyczny wpływ na koszty wykonania tego zamówienia, co musi wykazać Wykonawca i powinno być zaakceptowane przez Zamawiającego.

2.    Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)  zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)  nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
28/12/2016, godzina: 07:20,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 28/12/2016 r. godzina 07:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa:  świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB  w 2017 r.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania: 23 023 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90620000-9.

 

 

 

Kryteria oceny ofert

-      cena jednostkowa netto  za odśnieżenie 1m2 dachu                                         znaczenie 0,60
-      czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia        znaczenie 0,40

 

Część nr 2

nazwa:  świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB  w 2017 r.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów: 775.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90630000-2

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert

-      cena          jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy
   usuwaniu sopli z okapu dachu                                                                               znaczenie 0,60
-      czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia                 znaczenie 0,40
 
Część nr 3

nazwa:  świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB  w 2017 r.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania: 4 027 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90620000-9.

 

Kryteria oceny ofert

-      cena jednostkowa netto  za odśnieżenie 1m2 dachu                                         znaczenie 0,60
-      czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów  od zgłoszenia        znaczenie 0,40

 

Część nr 4

nazwa: świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB  w 2017 r.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów: 24.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ie 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90630000-2

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert

-      cena          jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy
   usuwaniu sopli z okapu dachu                                                                               znaczenie 0,60
-      czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia                 znaczenie 0,40
 
 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunkó zamówienia 855,14 KB 2016-12-19 15:07 pobierz
2 oświadczenia - załączniki nr 1, 2, 3 323,78 KB 2016-12-19 15:06 pobierz
3 wzór umowy 349,51 KB 2016-12-19 15:06 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-12-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-12-19 15:05
Ostatnia aktualizacja: 2016-12-19 15:07