BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-03-23

Informuję, że umowy na zadaniu 1, 2 i 3 zostały podpisane w dniu 23.03.2017 r. z firmą Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-03-15

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na części 1 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 77 490,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- na części 2 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 75 030,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

- na części 3 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 82 164,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, termin wykonania zamowienia, doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
1.             1
2.         

3.        Architekci  GZOWSKI & GZOWSKI S.C.

4.        80-178 Gdańsk,

5.        ul. Goplańska 38

6.         

7.         
8.         Część 1

9.         - cena  302 949,00 zł  

10.      - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,

11.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 46 miesięcy,

12.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w   specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 356 miesięcy.
 

 

2
 

13.      Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska

14.      Nowy Świat,

15.      ul. Nad Jeziorem 13

80-299 Gdańsk

 
Część 3

16.      - cena  142 680,00 zł  

17.      - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,

18.       - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności   

19.         architektonicznej bez ograniczeń–250 miesięcy,

20.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 250 miesięcy.

 
 

 

3
 

21.      Paweł Jabłonowski PRECYZJA

22.      03-352 Warszawa

23.      ul. Rembielińska 20 lok. 166

 
Część 1

24.      - cena  77 490,00 zł  

25.      - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,

26.           - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności

27.             architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,

28.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.

Część 2

- cena  75 030,00 zł  

29.      - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,

30.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w  

31.        specjalności architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,

32.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w    specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.

Część 3

- cena  82 164,00 zł  

33.      - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,

34.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,

35.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
 

 

4
36.      CZERNICHOWSKI FIRMA PROJEKTOWA JAROMIR CZERNICHOWSKI

37.      80-883 Gdańsk,

ul. Stolarska 4C/4
Część 3

38.      - cena  176 812,50 zł  

39.      - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,

40.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–264 miesięcy,

41.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 363 miesięcy.
 

 

5
 

42.      „PRO-INVEST” Sp. z o.o.

43.      81-854 Sopot

Al. Niepodległości 670A
Część 1

44.      - cena  178 350,00 zł  

45.      - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,

46.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,

47.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy.

Część 2

- cena  186 539,00 zł  

48.      - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,

49.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,

50.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy

Część 3

- cena  181 056,00 zł  

51.      - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,

52.      - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,

53.        - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy.
 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

CZĘŚĆ 1

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena - 60%
 

Liczba pkt w kryterium

 

Termin wykonania  20%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

uprawnieniami do projektowania w  

specjalności architektonicznej bez ograniczeń 

                    - 10%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

 uprawnieniami do

projektowania w

 specjalności konstrukcyjno

- budowlanej bez ograniczeń

                     - 10%
Razem
1
15,35
0
0
10
25,35
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
5
26,07
0
7,5
10
43,57
 

CZĘŚĆ 2

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena - 60%
 

Liczba pkt w kryterium

 

Termin wykonania  20%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

uprawnieniami do projektowania w  

specjalności architektonicznej bez ograniczeń 

                    - 10%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

 uprawnieniami do

projektowania w

 specjalności konstrukcyjno

- budowlanej bez ograniczeń

                     - 10%
Razem
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
5
24,13
0
7,5
10
41,63
 

 

CZĘŚĆ 3

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena - 60%
 

Liczba pkt w kryterium

 

Termin wykonania  20%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

uprawnieniami do projektowania w  

specjalności architektonicznej bez ograniczeń 

                    - 10%
 

Liczba pkt w

Kryterium

 

doświadczenie osoby z

 uprawnieniami do

projektowania w

 specjalności konstrukcyjno

- budowlanej bez ograniczeń

                     - 10%
Razem
2
34,55
0
10
10
54,55
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
4
27,88
20
10
10
67,88
5
27,23
0
7,5
10
44,73
 

Umowy na część 1, 2 i 3 w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 20.03.2017 r.

Treść postępowania:

 

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak Projekt p.n. „Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku”

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

na wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.

 

Numer referencyjny : 11/17/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

 

KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy technicznej dla 16 budynków gminnych położonych przy ul. Biskupiej nr 11, 17, 27, 8A, 35, ul. Na Stoku nr 3ABCD, 12B, 15, 23, 25, 26, 35, 39, 40 i ul. Salwator nr 7, 8 w Gdańsku.
       Teren objęty jest strefą ochrony ekspozycji historycznego Śródmieścia Gdańsk i strefą ochrony  archeologicznej.

        Wszelkie prace ziemne wymagające szerokoprzestrzennych i głębokich wykopów wymagają  wyprzedzających  ratowniczych badań archeologicznych.

 

        Zgodnie z zapisem planu  miejscowego nr 1123  obowiązują zasady ochrony następujących obiektów o wartościach  kulturowych:

ul. Salwator 7   (karta terenu 004-M/U31) - obiekt o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Na Stoku 3A-3D , Biskupia 11, 17  (karta terenu 005-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Biskupia 27, Na Stoku 12B, 15, 23, 25, 35  (karta terenu 006-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Na Stoku 39,40  (karta terenu 011-M/U31) -  obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny.
 

Przedmiot zamówienia  obejmuje:

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.
Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także  elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej.

Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury.

Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie.

Wykonane rysunki muszą zawierać  wymiary, rzędne i opisy.

Opracowanie graficzne  powinno zawierać :

- rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.)

-  przekroje  charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50 ,

-  widoki elewacji w skali 1:50 ,

-  rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu,

- odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.:  stolarka  okienna , drzwiowa, piece, itp.

2.2. Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego.

Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,  teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej.

2.3.  Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).

Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp.

Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia  statyczno – wytrzymałościowe  istniejących elementów konstrukcyjnych.

Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych  całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.

Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku.

Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych:

- fundamenty,

- posadzka na gruncie,

- stropy kondygnacji,

- ściany zewnętrzne,

- ściany wewnętrzne,

- stropodachy.

Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian  budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach  i przedstawić  na fotografiach  z datownikiem.

Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić  ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach  i stropach.

Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót  niezbędnych  do wykonania, celem dalszego bezpiecznego  użytkowania budynku.

 

Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz.
Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz.
Sposób wykonywania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Ekspertyza stanu technicznego musi być wykonana zgodnie z - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12.04.2002 r. w sprawie  warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U.  z 2013  poz. 926).
Inwentaryzacja architektoniczno – budowlanej i instalacyjna musi być wykonana zgodnie z:
Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn.   zm.). 
Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r.        poz. 2164 z późn. zm.), która określa, że inwentaryzacja oraz ekspertyza winna uwzględniać jej przepisy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przypadku oznacza to, że opis przedmiotu     zamówienia nie może być sporządzony w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, np.  poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub w inny sposób wskazujący pochodzenie            urządzeń, materiałów, itd. W związku z powyższym w w/w opracowaniach nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i          urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi.
W inwentaryzacji oraz w ekspertyzie stanu technicznego na stronie tytułowej, przekrojach i planach sytuacyjnych należy umieścić dane inwestora oraz wskazać na stronie tytułowej numery działek objętych opracowaniem.
Inwentaryzacja oraz w ekspertyza stanu technicznego musi zawierać oświadczenie projektanta o  kompletności opracowanej dokumentacji.
Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach :
Inwentaryzacja  architektoniczno – budowlana wraz z inwentaryzacją instalacji – 7 egzemplarzy,
Ekspertyza techniczna – 7 egzemplarzy.
Ponadto Zamawiającemu należy przekazać:

wersję elektroniczną inwentaryzacji zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach,
wersję elektroniczną ekspertyzy stanu technicznego zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach,
wersję elektroniczną dokumentacji fotograficznej (w formacie JPG) w 3 egzemplarzach,
oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji zeskanowane w formacie PDF

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 71221000-3.

Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

80 dni

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:  nie dotyczy  

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie trzech w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 lub 2 usług, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  3 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

-   1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,

-   1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

-   1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

-   1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

     Warunek będzie spełniony w przypadku składania oferty na wybraną przez siebie część, jak i na dwie wybrane przez siebie części oraz na wszystkie części zamówienia.

 

     Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290)

     Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).

 

     Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

     Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.      Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.      Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

 

IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach   zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
 

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych usług oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych.

       Maksymalny termin wykonania  prac projektowych nie może być dłuższy niż 80 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania  prac projektowych powyżej 80 dni - jego oferta zostanie  odrzucona.

Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzorów druku  Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium.

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 

zadanie 1 – 1 900,00 zł;
zadanie 2 – 1 900,00 zł;
zadanie 3 – 1 800,00 zł;
odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.    cena                                                                                                                         znaczenie   0,60

2.    termin wykonania zamówienia                                                                              znaczenie   0,20

3.    Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.

arch.                                                                                                                         znaczenie   0,10

4.    Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.

konstr.                                                                                                              znaczenie   0,10
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 3,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku :
braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez   Wykonawcę,
działań osób trzecich  uniemożliwiających  wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją  winy którejkolwiek ze stron,

-  wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu  umowy.

2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

3.  Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
  zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
13.02.2017, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.02.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 
Część nr 1

nazwa

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Biskupiej 11, 17, 27, ul. Na Stoku 3ABCD, 12B

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 5 budynków gminnych położonych przy ul. Biskupiej 11 (działka nr 97 obr. 80), ul. Biskupiej 17 (działka nr 144 obr. 80), ul. Biskupiej 27 (działka nr 153 obr. 80), ul. Na Stoku 3ABCD (działka nr 93 obr. 80), ul. Na Stoku 12B (działka nr 152 obr. 80).Obejmujące teren  obsługi  BOM 1 – Gdańsk, ul. Sienna 6 i teren  obsługi  BOM 9

– Gdańsk, ul. Na Zaspę 31.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 71221000-3.

Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

80 dni

 

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                                                         znaczenie   0,60

termin wykonania zamówienia                                                                              znaczenie   0,20

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjal.   

arch                                                                                                                          znaczenie   0,10

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjal.               

konstr.                                                                                                                znaczenie   0,10
 

Część nr 2

nazwa

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 15, 23, 25, 26, 35

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 5 budynków gminnych położonych przy ul. Na Stoku 15 (działka nr 167 obr. 80), ul. Na Stoku 23 (działka nr 171 obr. 80), ul. Na Stoku 25 (działka nr 172 obr. 80), ul. Na Stoku 26 (działka nr 173 obr. 80), ul. Na Stoku 35 (działka nr 183 obr. 80).

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 71221000-3.

Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

80 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                                                         znaczenie   0,60

termin wykonania zamówienia                                                                              znaczenie   0,20

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.   

arch.                                                                                                                        znaczenie   0,10

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.              

konstr.                                                                                                                znaczenie   0,10

 

Część nr 3

nazwa

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 39, 40, ul. Biskupiej 8A, 35, ul. Salwator 7, 8.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 6 budynków gminnych położonych przy ul. Na Stoku 39 (działka nr 189 obr. 80), ul. Na Stoku 40 (działka nr 188/1 obr. 80), ul. Biskupiej 8A (działka nr 112/4 obr. 80),  ul. Biskupiej 35 (działka nr 120 obr. 80), ul. Salwator 7 (działka nr 271/2 obr. 80), ul. Salwator 8 (działka nr 271/2 obr. 80).

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 71221000-3.

Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

80 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                                                         znaczenie   0,60

termin wykonania zamówienia                                                                              znaczenie   0,20

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.   

arch.                                                                                                                        znaczenie   0,10

Doświadczenie osoby z uprawnieniami  do projekt. w specjaln.               

konstr.                                                                                                                znaczenie   0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy 231,93 KB 2017-02-01 14:55 pobierz
2 Wykaz budynków - załącznik 1 563,65 KB 2017-02-01 14:55 pobierz
3 Szkic sytuacyjny - załącznik 2 865,41 KB 2017-02-01 14:55 pobierz
4 SIWZ 612,98 KB 2017-02-01 14:55 pobierz
5 oswiadczenie warunki udzialu zał. 4 347,36 KB 2017-02-01 14:54 pobierz
6 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3. 354,25 KB 2017-02-01 14:54 pobierz
7 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5 175,32 KB 2017-02-01 14:54 pobierz
8 forularze cenowe 179,98 KB 2017-02-01 14:53 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2017-02-01
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2017-02-01 14:52
Ostatnia aktualizacja: 2017-02-14 10:24