Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-03-23
Informuję, że umowy na zadaniu 1, 2 i 3 zostały podpisane w dniu 23.03.2017 r. z firmą Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-03-15
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na części 1 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 77 490,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na części 2 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 75 030,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na części 3 wybrał ofertę nr 3 firmy Paweł Jabłonowski PRECYZJA z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20 lok. 166 z cena oferty 82 164,00 zł brutto, terminem wykonania 50 dni od dnia podpisania umowy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 240 miesięcy, doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, termin wykonania zamowienia, doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
1. 1
2.
3. Architekci GZOWSKI & GZOWSKI S.C.
4. 80-178 Gdańsk,
5. ul. Goplańska 38
6.
7.
8. Część 1
9. - cena 302 949,00 zł
10. - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,
11. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń – 46 miesięcy,
12. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 356 miesięcy.
2
13. Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska
14. Nowy Świat,
15. ul. Nad Jeziorem 13
80-299 Gdańsk
Część 3
16. - cena 142 680,00 zł
17. - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,
18. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności
19. architektonicznej bez ograniczeń–250 miesięcy,
20. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 250 miesięcy.
3
21. Paweł Jabłonowski PRECYZJA
22. 03-352 Warszawa
23. ul. Rembielińska 20 lok. 166
Część 1
24. - cena 77 490,00 zł
25. - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,
26. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności
27. architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,
28. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
Część 2
- cena 75 030,00 zł
29. - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,
30. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w
31. specjalności architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,
32. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
Część 3
- cena 82 164,00 zł
33. - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,
34. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–240 miesięcy,
35. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 240 miesięcy.
4
36. CZERNICHOWSKI FIRMA PROJEKTOWA JAROMIR CZERNICHOWSKI
37. 80-883 Gdańsk,
ul. Stolarska 4C/4
Część 3
38. - cena 176 812,50 zł
39. - termin wykonania: 50 dni od dnia podpisania umowy,
40. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–264 miesięcy,
41. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 363 miesięcy.
5
42. „PRO-INVEST” Sp. z o.o.
43. 81-854 Sopot
Al. Niepodległości 670A
Część 1
44. - cena 178 350,00 zł
45. - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,
46. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,
47. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy.
Część 2
- cena 186 539,00 zł
48. - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,
49. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,
50. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy
Część 3
- cena 181 056,00 zł
51. - termin wykonania: 80 dni od dnia podpisania umowy,
52. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń–194 miesięcy,
53. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - 345 miesięcy.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
CZĘŚĆ 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena - 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 20%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do projektowania w
specjalności architektonicznej bez ograniczeń
- 10%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do
projektowania w
specjalności konstrukcyjno
- budowlanej bez ograniczeń
- 10%
Razem
1
15,35
0
0
10
25,35
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
5
26,07
0
7,5
10
43,57
CZĘŚĆ 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena - 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 20%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do projektowania w
specjalności architektonicznej bez ograniczeń
- 10%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do
projektowania w
specjalności konstrukcyjno
- budowlanej bez ograniczeń
- 10%
Razem
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
5
24,13
0
7,5
10
41,63
CZĘŚĆ 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena - 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 20%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do projektowania w
specjalności architektonicznej bez ograniczeń
- 10%
Liczba pkt w
Kryterium
doświadczenie osoby z
uprawnieniami do
projektowania w
specjalności konstrukcyjno
- budowlanej bez ograniczeń
- 10%
Razem
2
34,55
0
10
10
54,55
3
60,00
20
7,50
7,50
95,00
4
27,88
20
10
10
67,88
5
27,23
0
7,5
10
44,73
Umowy na część 1, 2 i 3 w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 20.03.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak Projekt p.n. „Rewitalizacja Biskupiej Górki w Gdańsku”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na wykonanie inwentaryzacji architektoniczno–budowlanej, instalacji oraz ekspertyzy technicznej dla budynków przy ulicach Biskupiej 11,17,27,8A,35, Na Stoku 3ABCD,12B,15,23,25,26,35,39,40 i Salwator 7,8.
Numer referencyjny : 11/17/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy technicznej dla 16 budynków gminnych położonych przy ul. Biskupiej nr 11, 17, 27, 8A, 35, ul. Na Stoku nr 3ABCD, 12B, 15, 23, 25, 26, 35, 39, 40 i ul. Salwator nr 7, 8 w Gdańsku.
Teren objęty jest strefą ochrony ekspozycji historycznego Śródmieścia Gdańsk i strefą ochrony archeologicznej.
Wszelkie prace ziemne wymagające szerokoprzestrzennych i głębokich wykopów wymagają wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych.
Zgodnie z zapisem planu miejscowego nr 1123 obowiązują zasady ochrony następujących obiektów o wartościach kulturowych:
ul. Salwator 7 (karta terenu 004-M/U31) - obiekt o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Na Stoku 3A-3D , Biskupia 11, 17 (karta terenu 005-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Biskupia 27, Na Stoku 12B, 15, 23, 25, 35 (karta terenu 006-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny,
ul. Na Stoku 39,40 (karta terenu 011-M/U31) - obiekty o wartościach kulturowych –ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej.
Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów obiektu, a także elewacje, przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej.
Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji obiektu z natury.
Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w obiekcie.
Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy.
Opracowanie graficzne powinno zawierać :
- rzuty wszystkich kondygnacji w skali 1:50, (na rzutach winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa, sztukaterie, piece, posadzki, itp.)
- przekroje charakterystycznych miejsc budynku w skali 1:50 ,
- widoki elewacji w skali 1:50 ,
- rysunki detali występujących na elewacji w skali odpowiedniej dla przedstawianego elementu,
- odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna , drzwiowa, piece, itp.
2.2. Wykonanie inwentaryzacji wszystkich instalacji wraz z oceną stanu technicznego.
Opracowanie winno zawierać inwentaryzację instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, teletechnicznej, elektrycznej, odgromowej.
2.3. Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynków ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn degradacji obiektu wraz z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Pod uwagę należy też wziąć planowane prace związane zabezpieczeniem skarp.
Zakres opracowania powinien zawierać min. inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową), badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów, obliczenia statyczno – wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych.
Zakres prac powinien obejmować ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku i wszystkich jego elementów, jak również instalacji wewnętrznych i zewnętrznych.
Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów budynku.
Należy wykonać minimum po 4 odkrywki następujących elementów konstrukcyjnych:
- fundamenty,
- posadzka na gruncie,
- stropy kondygnacji,
- ściany zewnętrzne,
- ściany wewnętrzne,
- stropodachy.
Należy wykonać minimum 6 miejsc pomiarowych w celu określenia zawilgocenia ścian budynku oraz 3 miejsca dla określenia stanu zawilgocenia stropów. Miejsca poboru prób, należy zaznaczyć na rzutach i przedstawić na fotografiach z datownikiem.
Wybór lokalizacji miejsca poboru musi zapewnić ustalenie stopnia korozji i przyczyny jej występowania we wszystkich ścianach i stropach.
Ekspertyza winna wskazać zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych oraz zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku.
Dokumenty załączone do siwz w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Wykaz budynków do wykonania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego - załącznik nr 1 do siwz.
Szkic sytuacyjny - załącznik nr 2 do siwz.
Sposób wykonywania inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego (orzeczenia).
Ekspertyza stanu technicznego musi być wykonana zgodnie z - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 926).
Inwentaryzacja architektoniczno – budowlanej i instalacyjna musi być wykonana zgodnie z:
Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.).
Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), która określa, że inwentaryzacja oraz ekspertyza winna uwzględniać jej przepisy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przypadku oznacza to, że opis przedmiotu zamówienia nie może być sporządzony w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, np. poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub w inny sposób wskazujący pochodzenie urządzeń, materiałów, itd. W związku z powyższym w w/w opracowaniach nie wolno używać nazw własnych materiałów i urządzeń oraz nazw producentów dla proponowanych materiałów i urządzeń oraz takich opisów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały oraz urządzenia proponowane w dokumentacji należy opisywać parametrami technicznymi.
W inwentaryzacji oraz w ekspertyzie stanu technicznego na stronie tytułowej, przekrojach i planach sytuacyjnych należy umieścić dane inwestora oraz wskazać na stronie tytułowej numery działek objętych opracowaniem.
Inwentaryzacja oraz w ekspertyza stanu technicznego musi zawierać oświadczenie projektanta o kompletności opracowanej dokumentacji.
Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach :
Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana wraz z inwentaryzacją instalacji – 7 egzemplarzy,
Ekspertyza techniczna – 7 egzemplarzy.
Ponadto Zamawiającemu należy przekazać:
wersję elektroniczną inwentaryzacji zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach,
wersję elektroniczną ekspertyzy stanu technicznego zapisaną na płycie CD (w formacie PDF i edytowalną) w 3 egzemplarzach,
wersję elektroniczną dokumentacji fotograficznej (w formacie JPG) w 3 egzemplarzach,
oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji zeskanowane w formacie PDF
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3.
Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
80 dni
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branżę architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne remontów obiektów o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie trzech w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 lub 2 usług, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 3 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Warunek będzie spełniony w przypadku składania oferty na wybraną przez siebie część, jak i na dwie wybrane przez siebie części oraz na wszystkie części zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290)
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych usług oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 80 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania prac projektowych powyżej 80 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium.
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :
zadanie 1 – 1 900,00 zł;
zadanie 2 – 1 900,00 zł;
zadanie 3 – 1 800,00 zł;
odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena znaczenie 0,60
2. termin wykonania zamówienia znaczenie 0,20
3. Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
arch. znaczenie 0,10
4. Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
konstr. znaczenie 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 3,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku :
braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
13.02.2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.02.2017 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Biskupiej 11, 17, 27, ul. Na Stoku 3ABCD, 12B
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 5 budynków gminnych położonych przy ul. Biskupiej 11 (działka nr 97 obr. 80), ul. Biskupiej 17 (działka nr 144 obr. 80), ul. Biskupiej 27 (działka nr 153 obr. 80), ul. Na Stoku 3ABCD (działka nr 93 obr. 80), ul. Na Stoku 12B (działka nr 152 obr. 80).Obejmujące teren obsługi BOM 1 – Gdańsk, ul. Sienna 6 i teren obsługi BOM 9
– Gdańsk, ul. Na Zaspę 31.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3.
Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
80 dni
Kryteria oceny ofert:
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,20
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjal.
arch znaczenie 0,10
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjal.
konstr. znaczenie 0,10
Część nr 2
nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 15, 23, 25, 26, 35
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 5 budynków gminnych położonych przy ul. Na Stoku 15 (działka nr 167 obr. 80), ul. Na Stoku 23 (działka nr 171 obr. 80), ul. Na Stoku 25 (działka nr 172 obr. 80), ul. Na Stoku 26 (działka nr 173 obr. 80), ul. Na Stoku 35 (działka nr 183 obr. 80).
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3.
Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
80 dni
Kryteria oceny ofert:
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,20
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
arch. znaczenie 0,10
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
konstr. znaczenie 0,10
Część nr 3
nazwa
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynków przy ul. Na Stoku 39, 40, ul. Biskupiej 8A, 35, ul. Salwator 7, 8.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej, inwentaryzacji instalacji oraz wykonanie ekspertyzy stanu technicznego dla 6 budynków gminnych położonych przy ul. Na Stoku 39 (działka nr 189 obr. 80), ul. Na Stoku 40 (działka nr 188/1 obr. 80), ul. Biskupiej 8A (działka nr 112/4 obr. 80), ul. Biskupiej 35 (działka nr 120 obr. 80), ul. Salwator 7 (działka nr 271/2 obr. 80), ul. Salwator 8 (działka nr 271/2 obr. 80).
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3.
Dodatkowe kody: 71241000-9, 71250000-5, 71251000-2, 71320000-7, 71621000-7.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
80 dni
Kryteria oceny ofert:
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,20
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
arch. znaczenie 0,10
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
konstr. znaczenie 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy | 231,93 KB | 2017-02-01 14:55 | pobierz |
2 | Wykaz budynków - załącznik 1 | 563,65 KB | 2017-02-01 14:55 | pobierz |
3 | Szkic sytuacyjny - załącznik 2 | 865,41 KB | 2017-02-01 14:55 | pobierz |
4 | SIWZ | 612,98 KB | 2017-02-01 14:55 | pobierz |
5 | oswiadczenie warunki udzialu zał. 4 | 347,36 KB | 2017-02-01 14:54 | pobierz |
6 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3. | 354,25 KB | 2017-02-01 14:54 | pobierz |
7 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5 | 175,32 KB | 2017-02-01 14:54 | pobierz |
8 | forularze cenowe | 179,98 KB | 2017-02-01 14:53 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2017-02-01 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2017-02-01 14:52 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-02-14 10:24 |