BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-02-28

Umowa nr 21/2017/NZ na wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych  Skarbu Państwa  administrowanych przez GZNK SZB, została podpisana w dniu 28.02.2017 r. z Przedsiębiorstwem Budowlanym EKOBUD Kaziemierz Kisiel.

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-02-22

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 ze stawką 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) 19,01 zł, z czasem reakcji wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii 30 min, z kosztami pośrednimi na poziomie 50% oraz z ilością m-cy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 140.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena oraz pozostałe kryteria oceny ofert
 

1
 

Paweł Mostowski

Firma Handlowo-Usługowa ARTIGON

83-032 Skowarcz

ul. Żuławska 6/2

 
stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) 25,61 zł,

czas reakcji wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii 30 min;

koszty pośrednie 55%

 ilość m-cy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 109
2
HYDRAULIK

Czesław Skerka

80-748 Gdańsk

ul. Chmielna 26
stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) 25,41 zł,

czas reakcji wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii 30 min;

koszty pośrednie 65%

 ilość m-cy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 432
3
Przedsiębiorstwo Budowlane

EKOBUD Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk

ul. Biegańskiego 10/9

 
stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) 19,01 zł,

czas reakcji wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii 30 min;

koszty pośrednie 50%

 ilość m-cy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 140
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

waga 50
Liczba pkt w kryterium

czas reakcji

waga 20
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

waga 15
Liczba pkt w kryterium

Ilość m-cy pracy na stanowisku kierowniczym

 waga 15
Razem
2
37,41
20
9
15
81,41
3
50
20
15
15
100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 27.02.2017 r.

 

 

Treść postępowania:

 
 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/320-12-95 fax: 58 345-82-35

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

na wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB

 

Numer referencyjny : 12/17/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: nie

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB z wyłączeniem części obiektów oddanych w trwały zarząd niektórym użytkownikom (dotyczy lokali użytkowych).

 

Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa:

 

ilość budynków mieszkalnych - 18

 

całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 3.583 m2

 

 
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa

 

ilość budynków użytkowych - 72

 

całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 55 398 m2

 

 

Szczegółowy zakres rzeczowy robót:

 

I Konserwacje ogólnobudowlane

Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i pomieszczenia schronowe) oraz w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

 

Zakres robót obejmuje w szczególności:
miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni dachu,

 

uszczelnienie pokrycia dachowego,

 

czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,

 

konieczną wymianę rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich,

 

naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym,

 

uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,

 

reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich, itp,

 

miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,

 

uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,

 

usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe),

 

naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),

 

naprawa ściany na klatce schodowej,

 

naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu,

 

zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,

 

dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja baskwili, zamków, itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,

 

wymianę, naprawę drzwi wejściowych i wiatrołapów,

 

naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek, słupków schodowych, stopni i podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,

 

odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania,

 

reperację czap kominowych,

 

przemurowanie główek kominowych,

 

uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,

 

przemurowanie pęknięć komina,

 

wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,

 

uzupełnienie kratek wentylacyjnych,

 

wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,

 

zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń wspólnych, skrzynek listowych,

 

osadzenie wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabinek kominiarskich,

 

zabezpieczenie naderwanego lub zerwanego pokrycia dachowego,

 

udrożnienie rynien i rur spustowych,

 

uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,

 

zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia),

 

zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,

 

zabezpieczenie uszkodzonego komina,

 

zabezpieczenie lokali użytkowych,

 

inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego obejmuje:

 

wymianę, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej,

 

wymianę i naprawę podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych,

 

wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,

 

odnowienie ścian i sufitów

 

wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych.

 

Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych.

 

 

II Konserwacje sanitarne

Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa, w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych Skarbu Państwa, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących – obejmują między innymi roboty w zakresie:

 

 

Instalacja wodno-kanalizacyjna:
 

sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb,

 

sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń bądź wymianę odcinka przewodów,

 

uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej instalacji,

 

montaż wodomierzy mieszkaniowych,

 

czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,

 

odpompowanie fekaliów i wody z piwnic – z zalania powstałego w czasie likwidacji awarii,

 

naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na pionach kanalizacyjnych,

 

okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w piwnicach budynków,

 

czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy budynkach Skarbu Państwa na sieciach będących w eksploatacji Zamawiajacego,

 

naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z ich zamontowaniem,

 

uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz budynków,

 

naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,

 

wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,

 

zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

 

przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem łącznie,

 

uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej,

 

wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,

 

usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiany uszczelnień od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,

 

wymiana głowic w zaworach na pionach,

 

w przypadku powstania innych awarii należy odciąć dopływ wody do mieszkania, pionu lub budynku,

 

zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach, klatkach schodowych i piwnicach opróżnionych budynków,

 

odmrażanie instalacji wodno – kanalizacyjnej,

 

inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

 

Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.

 
Instalacja gazowa:

 

usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,

 

kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,

 

przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,

 

okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji,

 

konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,

 

zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

 

w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody wynajmującego,

 

awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków,

 

wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,

 

kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,

 

zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,

 

usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności,

 

w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.

 

inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

 

Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach Skarbu Państwa
 

Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:

 

w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,

 

kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,

 

uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.

 

wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji,

 

przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym,

 

regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,

 

sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i c.w.u.,

 

zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

 

uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,

 

okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w pomieszczeniach rozdzielaczy,

 

odmrażanie instalacji c. o. i c. w. u. w budynkach,

 

uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c. o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),

 

odpowietrzenie instalacji c. o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),

 

usuwanie przecieków zaworów grzejnikowych,

 

usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych,

 

usuwanie przecieków dławic zaworów,

 

usuwanie przecieków odpowietrzników,

 

usuwanie przecieków na korkach grzejnikowych,

 

w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych należy zdemontować grzejnik i zabezpieczyć gałązki korkami,

 

inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

 

Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych od:
zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego,

 

rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC.
 

 

Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia i lokalach użytkowych do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:

 

uszczelnienie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. (bez urządzeń odbiorczych),

 

naprawę i wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zaworów grzejnikowych wraz z grzejnikami.

 

 

III Konserwacje elektryczne

Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach, w.c. wspólnych oraz w budynkach użytkowych Skarbu Państwa wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmują roboty miedzy innymi w zakresie:

 

wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp.,

 

uzupełnienia brakujących kloszy,

 

wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków,

 

naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,

 

naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,

 

wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku, wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,

 

utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,

 

sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,

 

wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,

 

usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,

 

w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji,

 

wymiany elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników zalicznikowych obwodów mieszkaniowych,

 

wymiany i sprawdzenia połączeń w pierścieniach rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,

 

wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich,

 

wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich wymiana,

 

wymiany zabezpieczeń głównych pionów,

 

podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,

 

konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,

 

inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych w budynkach Skarbu Państwa obejmuje:

 

wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez osprzętu),

 

wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia oraz lokalach użytkowych i garażach do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:

 

naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej z wyjątkiem osprzętu,

 

wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,

 

sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami celem założenia licznika energii elektrycznej dla lokali mieszkalnych pod zasiedlenie,

 

 

Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach Skarbu Państwa.

 
IV. Zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu).

W przypadku zgłoszenia przez najemcę sygnalizacji przez czujnik przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) zapewnienie w ciągu 30 min. przyjazdu na miejsce zgłoszenia i ustalenie źródła emisji gazu. Wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp. Sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.

 
 

Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zamawiającego stanowiących własność Skarbu Państwa przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz pn. Wykaz adresowy budynków Skarbu Państwa.
 

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45210000 - 2

50700000 - 2

50710000 - 5
50711000 - 2

50712000 - 9

50720000 - 8
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 7 % wartości zamówienia, tj.

do kwoty 18 180,56 zł bez podatku od towarów i usług, w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

data zakończenia: 31/12/2017

 
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków- nie dotyczy

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej

 

1 samochodem.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia minimum 11 osób, w tym następujące osoby, tj.

 

1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

 

1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 

1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z

 

przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

 

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

oraz
minimum 4 osoby do wykonywania robót dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290)

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach zawodowych, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych (w zakresie dysponowania wyposażeniem i urządzeniem technicznym) lub zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.

 

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

 

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

 

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

 

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

 

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

 

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak

 
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

 

Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

 

Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

 

Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia

 

Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 120 minut. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

Podać w złożonej ofercie ilość lat pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy.

 

Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.

 

Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 
XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 4800,00 zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Nie dotyczy

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
 

cena znaczenie 0,50
 
 
czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii znaczenie 0,20
 
koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,15
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,15
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych

 

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

 

zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

 

wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

Zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

 

wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

 

w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

 

w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

 

Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,

 

Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Zmianie może ulec Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do SIWZ – „Wykaz adresowy budynków Skarbu Państwa gdy:

 

zostaną przekazane obiekty w zarząd innemu zarządcy,

 

zostaną przejęte w zarząd nowe obiekty.

 

Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:

 

zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp.

 

zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

 

proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

 

w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

 

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

 

Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

 

Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

 

zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

 

zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

 

zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

 

polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

 
XV. NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert: 13.02.2017, godzina: 10 :00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: 14.03.2017


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.02.2017 r. godzina 10 :15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 10, tel. 58320 12 95

Adres poczty elektronicznej: daria.paprocka@gznk.pl

 
 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 745,45 KB 2017-02-03 15:18 pobierz
2 umowa wzór 270,33 KB 2017-02-03 15:18 pobierz
3 Wykaz budynków Skarbu Państwa zał. 1 127,3 KB 2017-02-03 15:18 pobierz
4 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 2 264,51 KB 2017-02-03 15:18 pobierz
5 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 3 267,77 KB 2017-02-03 15:18 pobierz
6 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 4 170,59 KB 2017-02-03 15:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-02-03
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-02-03 15:19
Ostatnia aktualizacja: 2017-02-03 15:20