Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-03-29
Informuję, że umowa została podpisana w dniu 29.03.2017 r. z KONSORCJUM FIRM: Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 i Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne – Kowiel z siedzibą w Kolbudach, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-03-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 KONSORCJUM FIRM: Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 i Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne – Kowiel z siedzibą w Kolbudach, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21 z ceną oferty 240 000,00 zł brutto, terminem realizacji prac projektowych 22.06.2017 r., doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń ponad 240 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, termin realizacji prac projektowych, doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
1.
2.
3. 1
4. Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska
5. Nowy Świat,
6. ul. Nad Jeziorem 13
7. 80-299 Gdańsk
8.
9. - cena 268 509,00 zł
10. - termin realizacji prac projektowych: 22.06.2017 r.,
11. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności
12. architektonicznej bez ograniczeń – 420 miesięcy.
13.
14.
15. 2
16. KONSORCJUM FIRM:
17. Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski
18. 80-234 Gdańsk, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1
19.
20. Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne – Kowiel
21. 83-050 Kolbudy, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21
- cena 240 000,00 zł
22. - termin realizacji prac projektowych: 22.06.2017 r.,
23. - doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń - ponad 240 miesięcy.
24.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena - 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin realizacji prac projektowych
25%
Liczba pkt w
kryterium
doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
- 15%
Razem
1
53,63
25
15,00
93,63
2
60,00
25
15,00
100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.03.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Numer referencyjny : 13/17/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.
Podwórka objęte projektowaniem:
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Długa 30/31, Długa 33/34, Długa 35 – część działki geodezyjnej nr 460/29 obręb 89 - powierzchnia terenu 1 002,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Ogarna 106/108, Ogarna 103/105, Ogarna 102, Ogarna 101, Ogarna 99/100, Ogarna 98, Ławnicza 3/5 - działka geodezyjna nr 460/28 część działki nr 460/29 obręb 89 - powierzchnia terenu 1 177,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Ogarna 117/118; 119; 120; 121/122; 123; 124/125; 126/127; 128; Garbary 10/11; 12/13; 14; Długa 5; 6/8; 9/10; 11; 13/15; 16/17; 18/19; 20/21 - działka geodezyjna nr 331/20 obręb 89 - powierzchnia terenu 3 523,00 m2
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Ogarna 57/59; 60/61; 62/63; 64/65; 66/67; 68; Kotwiczników 21/25 b,c,d - działki geodezyjne nr 524/11 i 524/14, część działki nr 520/2, część działki nr 519/2 obręb 89 - powierzchnia terenu 1 571,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Mariacka 2/3, Chlebnicka 43/44; 45/46; 48/51 - działki geodezyjne nr 381/8 i 570 obręb 89 - powierzchnia terenu 1 132,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Szeroka 17; 15; 14; 11/13; Węglarska 6/7; 5, Św. Ducha 19; 21/23; 25/27; 29/31; 31a/35, Kozia 2/1 - działka geodezyjna nr 39/4 obręb 89 - powierzchnia terenu 836,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Szeroka 42/43; 44/45; 46/47; 48/49; 50/54, Św. Ducha 79/81; 83/85; 87/89; 91/95; 97; 99; 101/103; 105/107 - działka geodezyjna 202/21 obręb 89 - powierzchnia terenu 3 413,00 m2,
teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Mariacka 40/41; 42/43; 44/45; 46/47; 48/49 - działki geodezyjne nr 368/8, 368/9, 368/10, 368/11, 368/20 i 368/13 obręb 89 - powierzchnia terenu 802,00 m2.
sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w następującym zakresie:
Koncepcja programowo przestrzenna zagospodarowania poszczególnych podwórek.
Koncepcje będą uzgadniane z:
- Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych w poszczególnych kwartałach podwórek, wg harmonogramu spotkań konsultacyjnych. Zakłada się 2 spotkania na każde podwórko: pierwsze spotkanie konsultacyjne i drugie spotkanie akceptacyjne. Zamawiający przekaże dane kontaktowe do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i udostępni miejsce spotkań konsultacyjnych. Wykonawca musi zakładać dostosowanie zakresu projektu do wyartykułowanych potrzeb mieszkańców (poprzez Zarządy) na spotkaniu konsultacyjnym.
- Gdańskim Zarządem Nieruchomości Komunalnych – po uzyskaniu akceptacji funkcjonalnego zagospodarowania podwórek przez Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych.
2) Uzyskania wszelkich materiałów, między innymi takich jak: mapy do celów projektowych, decyzje lokalizacyjne, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
3) Projekt budowlany zagospodarowania poszczególnych podwórek zawierający:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
d) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
e) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
f) projekt branży elektrycznej.
4) Projekt wykonawczy zagospodarowania poszczególnych podwórek zawierający:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
d) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
e) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
f) projekt branży elektrycznej.
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Przedmiary robót.
7) Kosztorysy inwestorskie.
8) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9) Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ,) oraz odwodnienia terenu (Gdańskie Melioracje) jak również Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
10) Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
11) Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
12) Złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
13) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
3. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich – załącznik nr 1 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3.
Dodatkowe kody: 71320000-7.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
31.12.2019 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów na obszarze objętym ochrona konserwatorską o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie trzech w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290)
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych usług oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 24 miesięcy.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 31.07.2017 r.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania prac projektowych późniejszy niż 31.07.2017 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w ofercie doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium.
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena znaczenie 0,60
2. termin wykonania prac projektowych znaczenie 0,25
3. Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projekt. w specjaln.
arch. znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 3,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych w przypadku:
nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności :
przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
gdy uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie,
inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia,
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy :
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) i g) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
16.03.2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 14.04.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.03.2017 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Założenia do kosztorysów inwest. zał. 1 | 39,97 KB | 2017-03-06 14:27 | pobierz |
2 | wzór umowy - prace projektowe +nadzór | 301,06 KB | 2017-03-06 14:27 | pobierz |
3 | SIWZ | 642,17 KB | 2017-03-06 14:27 | pobierz |
4 | oswiadczenie warunki udzialu zał. 3 | 345,76 KB | 2017-03-06 14:26 | pobierz |
5 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 2 | 348,3 KB | 2017-03-06 14:26 | pobierz |
6 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 4 | 172,05 KB | 2017-03-06 14:26 | pobierz |
7 | forularz cenowy | 137,9 KB | 2017-03-06 14:25 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2017-03-06 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2017-03-06 14:25 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-03-16 11:50 |