dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowo – dostawczych
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-04-26
umowa nr 34/2017/NZ została podpisana dnia 26.04.2017 r. z firmą BEMO MOTORS Sp.z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-04-18
Działając na podstawie art. 92.ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy BEMO MOTORS Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Mogileńskiej 50 z:
ceną oferty: 257 682,00 zł,
terminem dostawy - 150 dni od dnia podpisania umowy,
zużyciem energii – 2,556 MJ/km,
emisją dwutlenku węgla - 183 g/km,
emisją zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów 0,21033 g/km.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
1
REN-CAR Sp. z o.o.
44-207 Rybnik, ul. Gliwicka 190
- cena oferty: 282 942,86 zł
- termin dostawy - 150 dni od dnia podpisania umowy,
- zużycie energii – 2,664 MJ/km,
- emisja dwutlenku węgla 192 g/km
- emisja zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów 0,20209 g/km.
2
BEMO MOTORS Sp. z o.o.
61-044 Poznań, ul. Mogileńska 50
Oddział 2
70-812 Szczecin, ul. Pomorska 115B
- cena oferty: 257 682,00 zł
- termin dostawy - 150 dni od dnia podpisania umowy,
- zużycie energii – 2,556 MJ/km,
- emisja dwutlenku węgla 183 g/km
- emisja zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów 0,21033 g/km.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Zużycie energii
20%
Liczba pkt w kryterium
Termin dostawy
10%
Liczba pkt w kryterium
Emisja CO2
5%
Liczba pkt w kryterium
Emisja zanieczyszczeń
5%
Razem
1
54,64
19,19
0
4,77
5,00
83,60
2
60,00
20,00
0
5,00
4,80
89,80
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.04.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowo – dostawczych
Numer referencyjny : 20/17/A
Rodzaj zamówienia: dostawy
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowo – dostawczych do przewozu osób i sprzętu na potrzeby Zamawiającego.
2) Pojazd powinien charakteryzować się następującymi danymi technicznymi:
a) silnik wysokoprężny, rzędowy, 4 – cylindrowy, spełniający wymagania normy emisji spalin minimum EURO 6,
b) moc silnika co najmniej 100 KM,
c) minimalna pojemność jednostki napędowej: 2 000 cm3,
d) zbiornik paliwa minimum - 70 l;
e) kierownica po lewej stronie,
f) wspomaganie układu kierowniczego;
g) skrzynia biegów manualna, co najmniej 5 - biegowa,
h) zabudowa:
- skrzynia wykonana z profili aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości,
- burty aluminiowe o wysokości do 400 mm, dzielone, dostwane do konstrukcji zabudowy,
- stelaż aluminiowo/stalowy pod plandekę,
- podłoga wyłożone sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości min. 15 mm,
- długość zabudowy: minimum 3000 mm,
- szerokość zabudowy: minimum 2100 mm,
- wysokość zabudowy: minimum 1900 mm,
- spojler dachowy + owiewki boczne,
i) dopuszczalna masa całkowita :maksymalnie 3,5 tony.
3) Pojazd powinien być wyposażony co najmniej w:
a) układ ABS, ESP, ASR, EBD lub systemy tożsame.
b) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów z przodu samochodu.
c) komputer pokładowy;
d) zdalnie sterowany centralny zamek z możliwością uruchamiania od wewnątrz + 2 kluczyki;
e) systemy zabezpieczające przed kradzieżą, w tym immobiliser oraz autoalarm sterowany pilotem współpracujący z centralnym zamkiem;
f) kolumnę kierowniczą regulowana w minimum dwóch płaszczyznach;
g) elektryczne sterowanie szyb przednich;
h) elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem oraz likwidacją martwego punktu;
i) gniazdo 12V na desce rozdzielczej;
j) pełnowymiarowe koło zapasowe;
k) dodatkowy zestaw opon zimowych oraz felg;
l) klimatyzację manualną,
m) minimum radio z odtwarzaczem CD + głośniki + antena,
n) bliźniacze koła tylne lub pojedyncze z resorami parabolicznymi wzmacnianymi,
o) podwozie na pełnej ramie z podwójną kabiną,
p) ilość drzwi: 4,
q) ilość miejsc: nie mniej niż 7,
r) przednie fotele:
- fotel kierowcy z regulacją przesuwu, pochylenia i wysokości oraz z podparciem odcinka lędźwiowego,
- regulowana wysokość zagłówka,
- podwójna kanapa pasażera obok kierowcy,
s) tylna kanapa ze schowkiem,
t) światła przeciwmgielne przednie;
u) światła do jazdy dziennej;
v) hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
w) nadkola i fartuchy przeciwbłotne przednich i tylnych kół,
x) komplet dywaników samochodowych,
y) szyny najazdowe, przenośne minimum 500 kg nośność,
z) hak holowniczy.
4) Samochód musi:
a) być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2016 - 2017),
b) być sprawny technicznie w 100 %,
c) być wolny od wad prawnych,
d) spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej,
e) posiadać ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu ze zniesieniem udziału własnego – roczny pakiet ubezpieczeniowy obejmujący co najmniej OC/AC/NNW,
f) posiadać opis techniczny,
g) posiadać homologację (odpis świadectwa homologacji),
h) posiadać kartę pojazdu,
i) posiadać instrukcję obsługi.
5) W terminie realizacji dostawy Wykonawca dostarczy samochody i postawi je do dyspozycji Zamawiającego oraz załączy dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów.
6) Miejsce realizacji zamówienia: odbiór w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 34136000-9.
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Okres w dniach : 150 dni
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w powyższym zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy samochodów dostawczych/dostawczo – osobowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych dostaw winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch dostaw, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 dostawie warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP :
1) karta katalogowa z określeniem wyposażenia i podstawowych parametrów technicznych oraz zdjęciem pojazdu,
2) świadectwo homologacji na oferowany samochód lub na samochód tego samego typu potwierdzające zużycie energii, wielkość emisji dwutlenku węgla i emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów.
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Udzielić gwarancji na:
a) podzespoły mechaniczne: co najmniej 24 miesiące,
b) powłokę lakierniczą: co najmniej 36 miesięcy,
c) perforację nadwozia: nie mniej niż 10 lat.
5. Podać w ofercie termin dostawy samochodów (maksymalnie 150 dni od dnia podpisania umowy; powyżej 150 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona).
6. Podać w ofercie [obliczone zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 10.05.2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny oferty w odniesieniu do niektórych zamówień publicznych (Dz. U. nr 96 poz. 559)]:
a) zużycie energii,
b) emisję dwutlenku węgla,
c) łączną wartość emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz sumy węglowodorów.
7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena znaczenie 0,60
2. zużycie energii znaczenie 0,20
3. termin dostawy znaczenie 0,10
4. emisja dwutlenku węgla znaczenie 0,05
5. emisja zanieczyszczeń znaczenie 0,05
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:
a) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
b) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt a.
XV. NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
06.04.2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 05.05.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.04.2017 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 04 04 2017 | 37,43 KB | 2017-04-04 10:05 | pobierz |
2 | odpowiedzi na pytania 31 03 2017 | 31,25 KB | 2017-03-31 12:13 | pobierz |
3 | odpowiedzi na pytania 30 03 2017 | 67,87 KB | 2017-03-30 10:25 | pobierz |
4 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 618,18 KB | 2017-03-27 14:14 | pobierz |
5 | wzór umowy | 256,32 KB | 2017-03-27 14:14 | pobierz |
6 | oswiadczenie grupa kapitałowa | 172,38 KB | 2017-03-27 14:14 | pobierz |
7 | oswiadczenie warunki udzialu | 329,04 KB | 2017-03-27 14:13 | pobierz |
8 | oswiadczenie podstawy wykluczenia | 345,96 KB | 2017-03-27 14:12 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2017-03-27 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2017-03-27 14:12 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-04-06 14:24 |