BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy Wejhera 5, 7 i Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-08-21

Umowy na Zadanie 1 i Zadanie 2 zostały podpisanew dn. 21.08.2017r. z firmą FB-JELCZ Sp. z o.o.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-08-18

Gdańsk, 18.08.2017r.
                                                             OGŁOSZENIE

                                      O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania na  zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy Wejhera 5, 7

 i Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę firmy :

 Na Zadaniu 1 FB – JELCZ Sp. z o. o.  z siedzibą w Chwaszczynie przy ulicy Polnej 45, z ceną oferty  90 938,00 zł brutto, terminem wykonania zamówienia: 55 dni oraz okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy.                

 

 

Na Zadaniu 2 FB – JELCZ Sp. z o. o.  z siedzibą w Chwaszczynie przy ulicy Polnej 45, z ceną oferty  81 283,87 zł brutto , terminem wykonania zamówienia: 55 dni oraz okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy.                

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
 

1
FB – JELCZ SP. Z O.O.

ul. Polna 45

80-209 Chwaszczyno
ZADANIE 1

Cena oferty: 90 938,00 zł

termin wykonania zamówienia:  55 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

ZADANIE 2

Cena oferty: 81 283,87 zł

termin wykonania zamówienia:  55 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonej oferty zawierające punktację przyznanej ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji- 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji- 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 18.08.2017 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

krajowy numer indentyfikacyjny 19281776900000

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:          zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy Wejhera 5, 7 i Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku.

 

Numer referencyjny : 40/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części: 2.

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest  zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy Wejhera 5, 7 (działka nr 236/8, obręb ew. 078) i Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku (działki nr 319, 235/6, obręb ew. 078).

 

Zakres robót obejmuje między innymi:
ul. Wejhera 5, 7
roboty rozbiórkowe,
montaż urządzeń małej architektury,
wykonanie obrzeży,
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
regulacja pionowa studzienek,
wykonanie siedziska murowanego,
montaż ogrodzenia z furtką,
wykonanie trawnika
uporządkowanie terenu,
ul. Zakopiańska 30 c, d
roboty rozbiórkowe,
wykarczowanie drzew i pni,
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
wymiana ogrodzenia,
elementy małej architektury,
pielęgnacja istniejącej zieleni,
wykonanie trawników,
sadzenie krzewów i roślin,
uporządkowanie terenu.

 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
ul. Wejhera 5, 7 (działka nr 236/8, obręb ew. 078):
Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera – załącznik nr 1 do SIWZ,
Rysunek nr A1 – PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – architektura – załącznik nr 1a do SIWZ,
Rysunek nr A2 – MAŁA ARCHITEKTURA – ławki i kosz na śmieci – załącznik nr 1b do SIWZ,
Rysunek nr A3 – KLOMB PO BYŁEJ PIASKOWNICY – załącznik nr 1c do SIWZ,
Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera- Informacja Bezpieczeństwo i Ochrona Zdrowia -  załącznik nr 1.1 do SIWZ,
Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  krawężniki, zieleń, mała architektura, nawierzchnie, ogrodzenie - załącznik nr 1.2 do SIWZ,
Przedmiar – Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - program "Wspólne podwórko" edycja 2017 ul. Wejhera 5A-D, Gdańsk - załącznik nr 1.3 do SIWZ (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót);

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z projektów zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Wejhera 5,7, działka nr 236/8, obręb ew. 078 (załączniki nr 1 do siwz) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze zał. nr 1.3 do siwz.

 
b)     ul. Zakopiańska 30 c, d w Gdańsku (działki nr 319, 235/6, obręb ew. 078):

-           Projekt budowlany zagospodarowania terenu przy budynku mieszkalnym – wielorodzinnym     położonym przy ul. Zakopiańskiej 30 D, C w Gdańsku, nr działki budynku 235/, Obr 078 – załącznik nr 2 do SIWZ,

-           Rysunek nr 1– SYTUACJA – załącznik nr 2a do SIWZ,

-           Rysunek nr 2– ZAKRES PRAC ZAGOSPODAROWANIA TERENU DZIAŁKI- STAN PROJEKTOWANY – załącznik nr 2b do SIWZ,

-           Rysunek nr 3– NAWIERZCHNIE- STAN PROJEKTOWANY – załącznik nr 2c do SIWZ,

-           Rysunek nr 4– WIDOKI A-A, B-B, C-C – załącznik nr 2d do SIWZ,

-           Rysunek nr 5– zestawienie roślin – załącznik nr 2e do SIWZ,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu, przy ul. Zakopiańskiej 30 C,D – załącznik nr 2.1 do SIWZ,
Przedmiar – Zagospodarowanie terenu podwórka wewnętrznego Gdańsk ul. Zakopiańska 30 C,D - załącznik nr 2.2 do SIWZ (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj, robót budowlanych, takich jak: brukarskie, murarskie w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 2 osoby do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (2 zadania – 4 osoby).

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody : 45111000-8, 45111291-4, 45112000-5, 45112200-7, 45112710-5, 45233200-1 

         45233222-1, 45262426-3, 45340000-2, 77300000-3, 77310000-6 

 
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Okres w dniach : 75 dni

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:

wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

W przypadku składania oferty na zadanie 1
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2 osoby do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2 osoby do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.

 

W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
4 osoby do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

 

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym w ofercie.    

     Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
     Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

     Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni.

     Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 75 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

w przypadku składania oferty na zadanie 1 -  1 000,00 zł ,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 -     900,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 – 1 900,00 zł.
 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.     cena                                                                        znaczenie   0,60

2.     termin wykonania zamówienia                              znaczenie   0,25

3.     okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  znaczenie   0,15
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy  jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy  nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
24.07.2017, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 22.08.2017 r.

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 24.07.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: daria.paprocka@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Wejhera 5, 7 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Wejhera 5, 7 działka nr 236/8, obręb ew. 078 w Gdańsku.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod:  45000000-7.

Dodatkowe kody : 45111000-8, 45111291-4, , 45112000-5, 45112200-7, 45112710-5, 45233200-1 

            45233222-1, 45262426-3, 45340000-2, 77300000-3 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 75 dni

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                             znaczenie   0,60

2.     termin wykonania zamówienia                                   znaczenie   0,25

3.     okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15
 

 

Część nr 2

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku.

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy Zakopiańskiej 30 c, d w Gdańsku (działki nr 319, 235/6, obręb ew. 078).

                 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod:  45000000-7.

Dodatkowe kody : 45111000-8, 45111291-4, , 45112000-5, 45112200-7, 45112710-5, 45233200-1 

           45233222-1, 45262426-3, 45340000-2, 77300000-3, 77310000-6    

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 75 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                             znaczenie   0,60
termin wykonania zamówienia                                   znaczenie   0,25
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15
 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 607,42 KB 2017-07-07 14:43 pobierz
2 Wzór umowy 341,35 KB 2017-07-07 14:43 pobierz
3 Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera – załącznik nr 1 356,12 KB 2017-07-07 14:42 pobierz
4 Rysunek nr A1 – PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – architektura – załącznik nr 1a 73,1 KB 2017-07-07 14:41 pobierz
5 Rysunek nr A2 – MAŁA ARCHITEKTURA – ławki i kosz na śmieci – załącznik nr 1b 73,1 KB 2017-07-07 14:41 pobierz
6  Rysunek nr A3 – KLOMB PO BYŁEJ PIASKOWNICY – załącznik nr 1c 88,53 KB 2017-07-07 14:40 pobierz
7 Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera- Informacja Bezpieczeństwo i Ochrona Zdrowia - załącznik nr 1.1 101,67 KB 2017-07-07 14:40 pobierz
8 Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego, Program Wspólne podwórko- edycja 2017. Etap II , DZIAŁKA NR 236/8 Gdańsk, ul. Jakuba Wejhera – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych krawężniki, zieleń, mała architektura, nawierzchnie, ogrodzenie - załącznik nr 1.2 312,38 KB 2017-07-07 14:39 pobierz
9 Przedmiar – Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - program "Wspólne podwórko" edycja 2017 ul. Wejhera 5A-D, Gdańsk - załącznik nr 1.3 1,19 MB 2017-07-07 14:39 pobierz
10  Projekt budowlany zagospodarowania terenu przy budynku mieszkalnym – wielorodzinnym położonym przy ul. Zakopiańskiej 30 D, C w Gdańsku, nr działki budynku 235/, Obr 078 – załącznik nr 2 1,7 MB 2017-07-07 14:38 pobierz
11 Rysunek nr 1– SYTUACJA – załącznik nr 2a 4,34 MB 2017-07-07 14:37 pobierz
12 Rysunek nr 2– ZAKRES PRAC ZAGOSPODAROWANIA TERENU DZIAŁKI- STAN PROJEKTOWANY – załącznik nr 2b 2,74 MB 2017-07-07 14:37 pobierz
13 Rysunek nr 3– NAWIERZCHNIE- STAN PROJEKTOWANY – załącznik nr 2c 466,57 KB 2017-07-07 14:36 pobierz
14 Rysunek nr 4– WIDOKI A-A, B-B, C-C – załącznik nr 2d 2,52 MB 2017-07-07 14:36 pobierz
15 Rysunek nr 5– zestawienie roślin – załącznik nr 2e 114,97 KB 2017-07-07 14:36 pobierz
16  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu,– załącznik nr 2.1 1,15 MB 2017-07-07 14:35 pobierz
17  Przedmiar – Zagospodarowanie terenu podwórka wewnętrznego Gdańsk ul. Zakopiańska 30 C,D - załącznik nr 2.2 do SIWZ 108,52 KB 2017-07-07 14:34 pobierz
18 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3 300,14 KB 2017-07-07 14:31 pobierz
19 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 4 508,79 KB 2017-07-07 14:31 pobierz
20 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5 171,47 KB 2017-07-07 14:30 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-07-07
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-07-07 14:55
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-25 08:22