BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2017-09-01

ZP/43/17/A

Gdańsk, dnia 1.09.2017 r.

 

                                                                                                         

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

                                              

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1.

 

 

Treść postępowania:

 

 

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 
ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.

 
Numer referencyjny : 43/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.

 

Opis budynku

Istniejący budynek zlokalizowany jest w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30. Jest to budynek mieszkalny, wybudowany na początku XX wieku. Wejścia do budynku z dwóch stron: od ulicy Na Stoku- objęte remontem mieszkanie nr 3 oraz ulicy Biskupiej – objęte remontem mieszkania nr 1A, 9, 10, 11. Budynek podpiwniczony, 4 –kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym.

Budynek posiada przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe oraz elektroenergetyczne i teletechniczne.

Budynek znajduje się na obszarze Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego nr 1123 karta 004M/U31 i w gminnej ewidencji zabytków Gdańska posiada status budynku o wartościach kulturowych - ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny.

 
Budynek wyposażony jest w instalacje:
wodociągową,

 

kanalizacyjną,

 

gazową,

 

elektryczną,

 

grzewczą,

 

cwu- indywidualne podgrzewacze gazowe.

 

 
Parametry budynku:

Powierzchnia zabudowy - 282,00 m².

Powierzchnia użytkowa - 619,58 m².

Kubatura - 4 313,00 m3.

Wysokość pomieszczeń - 2,70 m.
Zakres robót obejmuje między innymi:

 

prace rozbiórkowe i demontażowe,

 

prace odgrzybieniowe i tynkarskie,

 

prace montażowe,

 

prace konstrukcyjne,

 

prace posadzkarskie,

 

prace w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej,

 

prace malarskie,

 

prace instalacyjne w zakresie instalacji grzewczej, elektrycznej, wod.-kan., ogrzewania lokalowego,

 

prace towarzyszące,

 

dostarczenie Ekspertyzy Kominiarskiej dla każdego lokalu po zakończeniu prac.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

 

Projekt budowlany -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 1 do SIWZ.

 

branża budowlana:

 

Dokumentacja fotograficzna- zał. 1a do SIWZ.

 

Rysunki od Nr 1 do Nr 14- zał. 1b do SIWZ.

 

Instalacje sanitarne:

 

Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1c do SIWZ.

 

Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-ka. - zał. 1d do SIWZ.

 

Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1e do SIWZ.

 

Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1f do SIWZ.

 

Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1g do SIWZ.

 

Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 1h do SIWZ.

 

Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1i do SIWZ.

 

Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 1j do SIWZ.

 

Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1k do SIWZ.

 

Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 3 - zał. 1l do SIWZ.

 

Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1m do SIWZ.

 

Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1n do SIWZ.

 

Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1o do SIWZ.

 

Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1p do SIWZ.

 

Instalacje elektryczne:

 

Obliczenia techniczne- zał. 1q do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1r do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1s do SIWZ.

 

Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1t do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 1u do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1w do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 1v do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1x do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 1y do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1z do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 1aa do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1bb do SIWZ.

 

Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1cc do SIWZ.

 

Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 1dd do SIWZ.

 

Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ee do SIWZ.

 

Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ff do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 1gg do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 1hh do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 1ii do SIWZ.

 

Projekt wykonawczy -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 2 do SIWZ.

 

branża budowlana:

 

Rysunek Nr 1- SYTUACJA- zał. 2a do SIWZ.

 

Rysunek Nr 2 - PARTER M1A PROJEKT - zał. 2b do SIWZ.

 

Rysunek Nr 3 - PIĘTRO I, M3 PROJEKT - zał. 2c do SIWZ.

 

Rysunek Nr 4 - PIĘTRO I, M9 PROJEKT - zał. 2d do SIWZ.

 

Rysunek Nr 5 - PIĘTRO II, M10 PROJEKT - zał.2e do SIWZ.

 

Rysunek Nr 6 - PIĘTRO III, M11 PROJEKT - zał. 2f do SIWZ.

 

Rysunek Nr 7 - ZABUDOWA WEJŚCIA NA STRYCH - zał. 2g do SIWZ.

 

Rysunek Nr 8 - ZESTAWIENIE STOLARKI- zał.2h do SIWZ.

 

Rysunek Nr 9- STAN ISTN. STOLARKI M1A - zał. 2i do SIWZ.

 

Rysunek Nr 10 - STAN ISTN. STOLARKI M3, PIĘTRO I - zał. 2j do SIWZ..

 

Rysunek Nr 11 - STAN ISTN. STOLARKI M9, I PIĘTRO - zał. 2k do SIWZ.

 

Rysunek Nr 12 - STAN ISTN. STOLARKI M10, II PIĘTRO - zał. 2l do SIWZ.

 

Rysunek Nr 13 - STAN ISTN. STOLARKI M11, III PIĘTRO - zał. 2m do SIWZ.

 

Rysunek Nr 14 - DETALE STOLARKI OKIENNEJ - zał.2n do SIWZ.

 

Instalacje sanitarne:

 

Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2o do SIWZ.

 

Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2p do SIWZ.

 

Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2q do SIWZ.

 

Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 2r do SIWZ.

 

Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan. - zał. 2s do SIWZ.

 

Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 2t do SIWZ.

 

Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2u do SIWZ.

 

Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 2w do SIWZ.

 

Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2v do SIWZ.

 

Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN. LOKAL NR 3 - zał. 2x do SIWZ.

 

Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2y do SIWZ.

 

Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2z do SIWZ.

 

Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2aa do SIWZ.

 

Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał.2bb do SIWZ.

 

Instalacje elektryczne:

 

Obliczenia techniczne- zał. 2cc do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2dd do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ee do SIWZ.

 

Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ff do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 2gg do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2hh do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 2ii do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2jj do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 2kk do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2ll do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 2mm do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2nn do SIWZ.

 

Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2oo do SIWZ.

 

Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 2pp do SIWZ.

 

Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2qq do SIWZ.

 

Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2rr do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 2ss do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 2tt do SIWZ.

 

Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 2uu do SIWZ.

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń po pożarze w budynki mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 w zakresie architektury (działka nr 135, obręb 080) - zał. 3 do SIWZ.

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Remont lokali mieszkalnych Nr 1A; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30- branża roboty instalacyjne instalacja gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania - zał. 4 do SIWZ.

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont mieszkań nr 1a; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku ul. biskupia 30- branża roboty elektryczne - zał.5 do SIWZ.

 

Przedmiar - Remont pom. mieszkalnych po pożarze w bud. mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Biskupia 30-Branża budowlana- zał.6 do SIWZ.

 

Przedmiar robót- Budowa instalacji gazowej, wod-kan. i ogrzewania mieszkaniowego Gdańsk ul. Biskupia 30 lokal nr 1A; 3; 9; 10; 11 - instalacje sanitarne - zał. 7 do SIWZ.

 

Przedmiar robót - Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-875 Gdańsk ul. Biskupia 30 - branża elektryczna - zał.8 do SIWZ.

 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

 

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wod.-kan. w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o

pracę lub umów równoważnych co najmniej 12 osób do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 
 
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

90 dni od dnia podpisania umowy

 
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 500 000,00 zł;

 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

 

a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.

 
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum 18 osób:

w tym następujące osoby:

1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

 

1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 

1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

 

1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).

 

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

oraz:

minimum 12 osób do wykonywania remontów.

 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
 

Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub

 

 

inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.

 

 

wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.

 

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.

 

Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

 

Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

 

Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.

 

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.

 

Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 90 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.

 

Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

 

Podać w ofercie ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

 

Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 
XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 
Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena znaczenie 0,60

termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25

doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,15

 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

 

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
 

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

 

zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

 

wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

 

wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

 

w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

 

w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

 

zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

 

łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

 

wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,

 

innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

 

konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,

 

konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej,

 

konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia,

 

konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali,

 

konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.

 

w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

 

zmiana osoby Kierownika budowy lub kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,

 

zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

 

proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

 

w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

 

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

 

zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

 

nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

 

zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

 

zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

 

zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

 

polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

 
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
02.08.2017, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski


Termin związania ofertą: do 31.08.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 2.08.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 10, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: daria.paprocka@gznk.pl.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zał.1q  Obliczenia techniczne 14,85 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
2 zał.1p Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego 28,69 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
3 zał. 1o Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego 27,29 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
4 zał. 1n Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego 28,75 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
5 zał. 1m Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego 32,59 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
6 zał. 1l Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 3 19,22 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
7 zał. 1k Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 34,92 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
8 zał. 1j Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 17,88 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
9 zał. 1i Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 34,87 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
10 zał. 1h Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO 16,7 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
11 zał. 1g Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan 30,67 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
12 zał. 1f Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan 23,52 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
13 zał. 1e Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan 24,85 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
14 zał. 1d Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan 24,82 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
15 zał. 1c Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan 24,23 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
16 zał. 1b Rysunki od Nr 1 do Nr 14 4,19 MB 2017-07-18 12:38 pobierz
17 zał. 1a DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA 1,07 MB 2017-07-18 12:38 pobierz
18 zał. 1 Projekt budowlany -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych 365,93 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
19 umowa wzór 270,89 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
20 zał. 9 oświadczenie podst. wykluczenia 428,75 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
21 zał. 8 Przedmiar robót - Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-875 Gdańsk ul. Biskupia 30 - branża elektryczna 51,51 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
22 zał. 7 Przedmiar robót- Budowa instalacji gazowej, wod-kan. i ogrzewania mieszkaniowego Gdańsk ul. Biskupia 30 lokal nr 1A; 3; 9; 10; 11 - instalacje sanitarne 7,6 MB 2017-07-18 12:38 pobierz
23 zał. 6 Przedmiar - Remont pom. mieszkalnych po pożarze w bud. mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Biskupia 30-Branża budowlana 340,2 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
24 zał. 5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont mieszkań nr 1a; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku ul. biskupia 30- branża roboty elektryczne 219,42 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
25 zał. 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Remont lokali mieszkalnych Nr 1A; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30- branża roboty instalacyjne instalacja gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania 440,13 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
26 zał. 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń po pożarze w budynki mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 w zakresie architektury (działka nr 135, obręb 080) 1,78 MB 2017-07-18 12:38 pobierz
27 zał. 2uu Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 54,57 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
28 zał. 2tt  Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO 243,51 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
29 zał. 2ss  Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO 225,3 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
30 zał. 2rr  Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 72,62 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
31 zał. 2qq Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 116,89 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
32 zał. 2ppRysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 77,65 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
33 zał. 2ooRysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 55,7 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
34 zał.2nn Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO 223,48 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
35 zał. mmRysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO 214,98 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
36 zał. 2ll Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO 218,15 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
37 zał. 2kk Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER 257 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
38 zał. 2jjRysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO 206,11 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
39 zał. 2iiRysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO 198,27 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
40 zał. 2hhRysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO 199,55 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
41 zał. 2ggRysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER 246,57 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
42 zał.2ffRysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 74,58 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
43 zał. 2eeRysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 118,94 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
44 zał. 2dd Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 92,21 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
45 ZAŁ. 2ccObliczenia techniczne 14,85 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
46 zał. 2bb Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego 28,69 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
47 zał. 2aaRysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego 27,29 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
48 zał. 2z Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego 28,75 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
49 zał. 2y Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego 32,59 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
50 zał. 2x Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN. LOKAL NR 3 19,22 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
51 zał. 2v Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 34,92 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
52 zał. 2w Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 17,88 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
53 zał. 2u Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 34,87 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
54 zał.2t Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO 16,7 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
55 zał. 2s Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan 30,67 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
56 zał.2r Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan 23,52 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
57 zał. 2q Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan 24,85 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
58 zał. 2p Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan 24,82 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
59 zał.2o Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan 24,23 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
60 zał. 2n Rysunek Nr 14 - DETALE STOLARKI OKIENNEJ 187,7 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
61 zał. 2m Rysunek Nr 13 - STAN ISTN. STOLARKI M11, III PIĘTRO 788,32 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
62 zał. 2l Rysunek Nr 12 - STAN ISTN. STOLARKI M10, II PIĘTRO 803,48 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
63 zał.2k Rysunek Nr 11 - STAN ISTN. STOLARKI M9, I PIĘTRO 893,83 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
64 zał. 2j Rysunek Nr 10 - STAN ISTN. STOLARKI M3, PIĘTRO I 703,28 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
65 zał. 2i Rysunek Nr 9- STAN ISTN. STOLARKI M1A 690,14 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
66 zał. 2h Rysunek Nr 8 - ZESTAWIENIE STOLARKI 176,77 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
67 zał. 2g Rysunek Nr 7 - ZABUDOWA WEJŚCIA NA STRYCH 391,77 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
68 zał. 2f Rysunek Nr 6 - PIĘTRO III, M11 PROJEKT 437,73 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
69 zał. 2e Rysunek Nr 5 - PIĘTRO II, M10 PROJEKT 437,5 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
70 zał. 2d Rysunek Nr 4 - PIĘTRO I, M9 PROJEKT 450,03 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
71 zał. 2c Rysunek Nr 3 - PIĘTRO I, M3 PROJEKT 449,59 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
72 zał. 2b Rysunek Nr 2 - PARTER M1A PROJEKT 450,63 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
73 zał. 2a Rysunek Nr 1- SYTUACJA 236 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
74 zał. 2 Projekt wykonawczy -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych 361,13 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
75 zał. 1ii Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 54,57 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
76 zał.1hh Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO 243,51 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
77 zał. 1gg Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO 225,3 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
78 zał. 1ff Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 72,62 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
79 zał. 1ee Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 116,89 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
80 zał. 1dd Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 77,65 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
81 zał. 1cc Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 55,7 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
82 zał. 1bb Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO 223,48 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
83 zał. 1aa Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO 214,98 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
84 zał. 1z Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO 218,15 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
85 zał. 1y Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER 257 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
86 zał. 1x Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO 206,11 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
87 zał. 1v Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO 198,27 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
88 zał. 1w Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO 199,55 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
89 zał. 1u Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER 246,57 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
90 zał. 1t Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 74,58 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
91 zał.1s Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 118,94 KB 2017-07-18 12:38 pobierz
92 zał. 1r Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 92,21 KB 2017-07-18 12:38 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-07-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-07-18 14:48
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-01 07:33