BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. de Gaulle’a 2-2a oraz ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124 w Gdańsku.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-10-05

Dnia 5.10.2017 r. podpisano na:

- Zadaniu 1 umowę nr 74/2017/NZ z firmą AKSAMIT Sp. z o.o

- Zadaniu 2 umowę nr 75/2017/NZ z firmą AN-BUD Roboty Ziemne, Drogowe i Rozbiórkowe.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-09-28

Gdańsk, 28.09.2017r.
ZP/52/17/A                                                                                       

 

 

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. de Gaulle’a 2-2a

 oraz ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124 w Gdańsku.

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę firmy :

 Na Zadaniu 1 AKSAMIT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Brylantowej, z ceną oferty  78 412,82 zł brutto, terminem wykonania zamówienia: 45 dni oraz okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy.                

Na Zadaniu 2 AN-BUD Roboty Ziemne,   Drogowe i Rozbiórkowe Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Przyrodników 30, z ceną oferty  69 003,00 zł brutto , terminem wykonania zamówienia: 45 dni oraz okresem gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy.                

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Zadanie 1

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 Zadanie 2

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
 

1
AN-BUD Roboty Ziemne,   Drogowe i Rozbiórkowe Sp. z o.o

ul. Przyrodników 30

80-180 Gdańsk
 

ZADANIE 2

Cena oferty: 69 003,00 zł

termin wykonania zamówienia:  45 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

 

 

 
2

 
FB – JELCZ Sp. z o.o.

ul. Polna 45

80-209 Chwaszczyno
ZADANIE 1

Cena oferty: 125 589,65 zł

termin wykonania zamówienia:  45 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

ZADANIE 2

Cena oferty: 116 359,85 zł

termin wykonania zamówienia:  45 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                 

 
3
AKSAMIT Sp. z o.o.

ul. Brylantowa 7

80-180 Gdańsk
ZADANIE 1

Cena oferty: 78 412,82 zł

termin wykonania zamówienia:  45 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

ZADANIE 2

Cena oferty: 83 633,03 zł

termin wykonania zamówienia:  45 dni

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane  25 m-cy                

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji- 15%
Razem
2
37,46
25,00
15,00
77,46
3
60,00
25,00
15,00
100,00
Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji- 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
2
35,58
25,00
15,00
75,58
3
49,50
25,00
15,00
89,50
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 3.10.2017 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. de Gaulle’a 2-2a oraz ul. de Gaulle’a 13-16

i al. Grunwaldzkiej 124 w Gdańsku.

Numer referencyjny : 52/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części: tak.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. De Gaulle’a 2-2a (część działki nr 118/47 obręb 041) oraz ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124 (działki nr 331, 333/4, 337/2, 334 obręb 041) w Gdańsku.

 

 

Zakres robót obejmuje między innymi:

 

ul. De Gaulle’a 2-2a

 

roboty rozbiórkowe,

 

roboty ziemne,

 

wykonanie odwodnienia terenu,

 

wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,

 

wykonanie nawierzchni z eko kraty,

 

wykonanie chodników z płyt betonowych,

 

wykonanie obrzeży betonowych,

 

wymiana opaski betonowej na żwirową,

 

montaż ogrodzenia stalowego ażurowego,

 

montaż oprawy oświetleniowej,

 

montaż wiaty śmietnikowej,

 

montaż elementów małej architektury, m.in.: ławki, stojaków na rowery, kratek do pnączy,

 

nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej,

 

wykonanie trawników,

 

rewitalizacja terenu zielonego,

 

uporządkowanie terenu.

 

ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzka 124

 

roboty rozbiórkowe,

 

roboty ziemne,

 

wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu MEBA,

 

wykonanie krawężników i obrzeży,

 

uporządkowanie terenu.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

 

ul. De Gaulle’a 2-2a

 

Projekt zagospodarowania terenu ul. gen. De Gaulle’a 2-2a w Gdańsku - załącznik nr 1.1 do SIWZ,

 

rysunek nr ZT.1– ZAGOSPODAROWANIE TERENU - załącznik nr 1.1a do SIWZ,

 

rysunek nr ZT. 2 –WIATA ŚMIETNIKOWA– załącznik nr 1.1b do SIWZ,

 

rysunek nr ZT. 3 –DETALE I KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI– załącznik nr 1.1c do SIWZ,

 

rysunek nr ZT. 4 –WYPOSAŻENIE TERENU– załącznik nr 1.1d do SIWZ,

 

Opinia konserwatorska odnośnie możliwości realizacji projektu zagospodarowania części podwórza przy ul.gen. de Gaulle’a 2-2a– załącznik nr 1.1e do SIWZ,

 

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych–ul. gen. de Gaulle’a 2-2a, 80-261 Gdańsk, dz. Nr 118/47 obręb ew.41 – załącznik nr 1.2 do SIWZ,

 

Przedmiar –ul. Gen de Gaulle’a 2-2a w Gdańsku - załącznik nr 1.3 do SIWZ.

 

ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124

 

Projekt budowlany - Projekt Zagospodarowania Terenu, Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124, dz. Nr 331, 333/4, 337/2 334 obręb 041 - załącznik nr 2.1 do SIWZ,

 

rysunek nr 1/A-PZT– Projekt zagospodarowania terenu – PLAN SYTUACYJNY – załącznik nr 2.1a do SIWZ,

 

rysunek nr 2/A-PZT– SZCZEGÓŁY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI – załącznik nr 2.1b do SIWZ,

 

Specyfikacje Techniczne - Remont/Rewitalizacja terenów zewnętrznych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124 –załącznik nr 2.2 do SIWZ,

 

Przedmiar Robót Remont/Rewitalizacja terenów zewnętrznych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124 – załącznik nr 2.3 do SIWZ.

 

 
Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. kostka Semmerlock AQUATION marrone, eko kratka Geosytem S60, płytka betonowa np. Polbruk Complex klasyka- gładka, szara) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.

 

 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

 

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj, robót budowlanych, takich jak: brukarstwa, robót drogowych w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej:
w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 2 osoby,

 

w przypadku składania oferty na dwa zadania – 4 osoby,

 

do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody : 45111300-1, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6, 45340000-2, 77300000-3, 77310000-6

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Okres w dniach : 60 dni

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30000,00 zł brutto każda.

 

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

 

oraz

 

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 2 osoby do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe,
 

 

w przypadku składania oferty na dwa zadania – 4 osoby do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe,
 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

 

Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

 

Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

 

Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.

 

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

 

Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.

 

Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 
Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 000,00 zł ,

 

w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 200,00 zł,

 

w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 – 2 200,00 zł.

 

 
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie dotyczy

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena znaczenie 0,60
 

termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
 

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak

 

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

 

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
 

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

 

zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

 

wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

 

wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

 

w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

 

w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

 

zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

 

łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

 

klęski żywiołowe,

 

wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

 

wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

 

innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

 

konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

 

w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:

 

zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,

 

zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

 

proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

 

w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

 

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

 

zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

 

nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

 

zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

 

zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

 

zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

 

polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert: 13.09.2017, godzina: 10:00,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski

Termin związania ofertą: do 12.10.2017 r.

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 13.09.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka-inspektor ds. zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. De Gaulle’a 2-2a w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. De Gaulle’a 2-2a w Gdańsku; część działki nr 118/47 obręb 041.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody : 45111300-1, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6, 45340000-2, 77300000-3, 77310000-6

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena znaczenie 0,60
 

termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
 

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
 

Część nr 2

Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. de Gaulle’a 13-16 i al. Grunwaldzkiej 124 w Gdańsku; działki nr 331, 333/4, 337/2, 334 obręb 041.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody : 45111300-1, 45233220-7, 45233222-1,

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach : 60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

cena znaczenie 0,60

 

termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25

 

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 649,18 KB 2017-08-29 11:13 pobierz
2 Wzór umowy 311,99 KB 2017-08-29 10:19 pobierz
3 zał. 1.1 Projekt zagospodarowania terenu ul. gen. De Gaulle’a 2-2a w Gdańsku 613,56 KB 2017-08-29 10:19 pobierz
4 zał. 1.1 a Rysunek nr ZT.1– ZAGOSPODAROWANIE TERENU 172 KB 2017-08-29 10:18 pobierz
5 zał. 1.1 b Rysunek nr ZT. 2 –WIATA ŚMIETNIKOWA 98,75 KB 2017-08-29 10:18 pobierz
6 1.1c Rysunek nr ZT. 3 –DETALE I KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI 74,49 KB 2017-08-29 10:17 pobierz
7 1.1d Rysunek nr ZT. 4 –WYPOSAŻENIE TERENU 815,2 KB 2017-08-29 10:17 pobierz
8 zał. 1.1e Opinia konserwatorska odnośnie możliwości realizacji projektu zagospodarowania części podwórza przy ul.gen. de Gaulle’a 2-2a 714,11 KB 2017-08-29 10:16 pobierz
9 zał. 1.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych–ul. gen. de Gaulle’a 2-2a, 80-261 Gdańsk, dz. Nr 118/47 obręb ew.41 1,23 MB 2017-08-29 09:33 pobierz
10 zał. 1.3 Przedmiar –ul. Gen de Gaulle’a 2-2a w Gdańsku 2,26 MB 2017-08-29 09:32 pobierz
11 zał. 2.1 Projekt budowlany - Projekt Zagospodarowania Terenu, Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124, dz. Nr 331, 333/4, 337/2 334 obręb 041 62,46 KB 2017-08-29 09:32 pobierz
12 zał. 2.1a Rysunek nr 1/A-PZT– Projekt zagospodarowania terenu – PLAN SYTUACYJNY 391,26 KB 2017-08-29 09:31 pobierz
13 zał. 2.1b Rysunek nr 2/A-PZT– SZCZEGÓŁY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI 217,54 KB 2017-08-29 09:30 pobierz
14 zał. 2.2  Specyfikacje Techniczne - Remont/Rewitalizacja terenów zewnętrznych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124 693,96 KB 2017-08-29 09:29 pobierz
15 zał. 2.3 Przedmiar Robót Remont/Rewitalizacja terenów zewnętrznych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Gdańsk, ul. Charlesa de Gaulle’a 13-16, al. Grunwaldzka 124 32,78 KB 2017-08-29 09:29 pobierz
16 zał. 3 oświadczenie podstawy wykluczenia 300,32 KB 2017-08-29 09:28 pobierz
17 zał. 4 oświadczenie warunki udzialu w postępowaniu 264,27 KB 2017-08-29 09:28 pobierz
18 zał. 5 oświadczenie grupa kapitałowa 172,65 KB 2017-08-29 09:27 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-08-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-08-29 11:15
Ostatnia aktualizacja: 2017-10-05 11:53