Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-10-24
Dnia 24.10.2017 r podpisano umowę z firmą F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-10-19
Gdańsk, 19.10.2017 r.
ZP/57/17/A
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę firmy:
F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Wolfganga Mozarta 32, z ceną oferty 550 569,79 zł brutto, terminem realizacji zamówienia 90 dni oraz doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym 82 m-cy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/
termin realizacji zamówienia/
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym
1
F.H.U. BUD-ROB
Szpek Paweł
ul. Wolfganga Mozarta 32
80-171 Gdańsk
Cena oferty 550 569,79 zł
termin realizacji zamówienia 90 dni
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym 82 m-cy
2
Firma „BOLEK I LOLEK”
Bogdan Janusz
ul. Górna 2
83-250 Skarszewy
Cena oferty: 614 601,63 zł
termin realizacji zamówienia 60 dni
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym 120 m-cy
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania - 25%
Liczba pkt w kryterium
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
1
60,00
0,00
15,00
75,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 23.10.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
Wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.
Numer referencyjny : 57/17/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pięciu lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Biskupiej 30 w Gdańsku.
Opis budynku
Istniejący budynek zlokalizowany jest w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30. Jest to budynek mieszkalny, wybudowany na początku XX wieku. Wejścia do budynku z dwóch stron: od ulicy Na Stoku- objęte remontem mieszkanie nr 3 oraz ulicy Biskupiej – objęte remontem mieszkania nr 1A, 9, 10, 11. Budynek podpiwniczony, 4 –kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym.
Budynek posiada przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe oraz elektroenergetyczne i teletechniczne.
Budynek znajduje się na obszarze Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego nr 1123 karta 004M/U31 i w gminnej ewidencji zabytków Gdańska posiada status budynku o wartościach kulturowych - ochronie podlega charakter budynku i detal architektoniczny.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
wodociągową,
kanalizacyjną,
gazową,
elektryczną,
grzewczą,
cwu- indywidualne podgrzewacze gazowe.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy - 282,00 m².
Powierzchnia użytkowa - 619,58 m².
Kubatura - 4 313,00 m3.
Wysokość pomieszczeń - 2,70 m.
Zakres robót obejmuje między innymi:
prace rozbiórkowe i demontażowe,
prace odgrzybieniowe i tynkarskie,
prace montażowe,
prace konstrukcyjne,
prace posadzkarskie,
prace w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej,
prace malarskie,
prace instalacyjne w zakresie instalacji grzewczej, elektrycznej, wod.-kan., ogrzewania lokalowego,
prace towarzyszące,
dostarczenie Ekspertyzy Kominiarskiej dla każdego lokalu po zakończeniu prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 1 do SIWZ.
branża budowlana:
Dokumentacja fotograficzna- zał. 1a do SIWZ.
Rysunki od Nr 1 do Nr 14- zał. 1b do SIWZ.
Instalacje sanitarne:
Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1c do SIWZ.
Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-ka. - zał. 1d do SIWZ.
Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 1e do SIWZ.
Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1f do SIWZ.
Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 1g do SIWZ.
Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 1h do SIWZ.
Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1i do SIWZ.
Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 1j do SIWZ.
Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 1k do SIWZ.
Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 3 - zał. 1l do SIWZ.
Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1m do SIWZ.
Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1n do SIWZ.
Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1o do SIWZ.
Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 1p do SIWZ.
Instalacje elektryczne:
Obliczenia techniczne- zał. 1q do SIWZ.
Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1r do SIWZ.
Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1s do SIWZ.
Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1t do SIWZ.
Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 1u do SIWZ.
Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1w do SIWZ.
Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 1v do SIWZ.
Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1x do SIWZ.
Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 1y do SIWZ.
Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 1z do SIWZ.
Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 1aa do SIWZ.
Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 1bb do SIWZ.
Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 1cc do SIWZ.
Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 1dd do SIWZ.
Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ee do SIWZ.
Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 1ff do SIWZ.
Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 1gg do SIWZ.
Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 1hh do SIWZ.
Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 1ii do SIWZ.
Projekt wykonawczy -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych- zał. 2 do SIWZ.
branża budowlana:
Rysunek Nr 1- SYTUACJA- zał. 2a do SIWZ.
Rysunek Nr 2 - PARTER M1A PROJEKT - zał. 2b do SIWZ.
Rysunek Nr 3 - PIĘTRO I, M3 PROJEKT - zał. 2c do SIWZ.
Rysunek Nr 4 - PIĘTRO I, M9 PROJEKT - zał. 2d do SIWZ.
Rysunek Nr 5 - PIĘTRO II, M10 PROJEKT - zał.2e do SIWZ.
Rysunek Nr 6 - PIĘTRO III, M11 PROJEKT - zał. 2f do SIWZ.
Rysunek Nr 7 - ZABUDOWA WEJŚCIA NA STRYCH - zał. 2g do SIWZ.
Rysunek Nr 8 - ZESTAWIENIE STOLARKI- zał.2h do SIWZ.
Rysunek Nr 9- STAN ISTN. STOLARKI M1A - zał. 2i do SIWZ.
Rysunek Nr 10 - STAN ISTN. STOLARKI M3, PIĘTRO I - zał. 2j do SIWZ..
Rysunek Nr 11 - STAN ISTN. STOLARKI M9, I PIĘTRO - zał. 2k do SIWZ.
Rysunek Nr 12 - STAN ISTN. STOLARKI M10, II PIĘTRO - zał. 2l do SIWZ.
Rysunek Nr 13 - STAN ISTN. STOLARKI M11, III PIĘTRO - zał. 2m do SIWZ.
Rysunek Nr 14 - DETALE STOLARKI OKIENNEJ - zał.2n do SIWZ.
Instalacje sanitarne:
Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2o do SIWZ.
Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2p do SIWZ.
Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan - zał. 2q do SIWZ.
Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan - zał. 2r do SIWZ.
Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan. - zał. 2s do SIWZ.
Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO - zał. 2t do SIWZ.
Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2u do SIWZ.
Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 - zał. 2w do SIWZ.
Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 - zał. 2v do SIWZ.
Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN. LOKAL NR 3 - zał. 2x do SIWZ.
Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2y do SIWZ.
Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2z do SIWZ.
Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego - zał. 2aa do SIWZ.
Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego - zał.2bb do SIWZ.
Instalacje elektryczne:
Obliczenia techniczne- zał. 2cc do SIWZ.
Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2dd do SIWZ.
Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ee do SIWZ.
Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2ff do SIWZ.
Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER - zał. 2gg do SIWZ.
Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2hh do SIWZ.
Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO - zał. 2ii do SIWZ.
Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2jj do SIWZ.
Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER - zał. 2kk do SIWZ.
Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO - zał. 2ll do SIWZ.
Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO - zał. 2mm do SIWZ.
Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO - zał. 2nn do SIWZ.
Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 - zał. 2oo do SIWZ.
Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 - zał. 2pp do SIWZ.
Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2qq do SIWZ.
Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 - zał. 2rr do SIWZ.
Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO - zał. 2ss do SIWZ.
Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO - zał. 2tt do SIWZ.
Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 - zał. 2uu do SIWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń po pożarze w budynki mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 w zakresie architektury (działka nr 135, obręb 080) - zał. 3 do SIWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Remont lokali mieszkalnych Nr 1A; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30- branża roboty instalacyjne instalacja gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania - zał. 4 do SIWZ.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont mieszkań nr 1a; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku ul. biskupia 30- branża roboty elektryczne - zał.5 do SIWZ.
Przedmiar - Remont pom. mieszkalnych po pożarze w bud. mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Biskupia 30-Branża budowlana- zał.6 do SIWZ.
Przedmiar robót- Budowa instalacji gazowej, wod-kan. i ogrzewania mieszkaniowego Gdańsk ul. Biskupia 30 lokal nr 1A; 3; 9; 10; 11 - instalacje sanitarne - zał. 7 do SIWZ.
Przedmiar robót - Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-875 Gdańsk ul. Biskupia 30 - branża elektryczna - zał.8 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wod.-kan. w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o
pracę lub umów równoważnych co najmniej 12 osób do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
90 dni od dnia podpisania umowy
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 500 000,00 zł;
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum 18 osób:
w tym następujące osoby:
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
oraz:
minimum 12 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wod.-kan.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 90 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w ofercie ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej,
konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia,
konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali,
konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
18.09.2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 17.10.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.09.2017 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 10, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ | 765,18 KB | 2017-09-01 08:57 | pobierz |
2 | Wzór umowy | 283,58 KB | 2017-09-01 08:57 | pobierz |
3 | zał. 9 oświadczenie podstawy wykluczenia | 428,39 KB | 2017-09-01 08:57 | pobierz |
4 | zał. 10 oświadczenie dotyczące warunków udzialu | 284,28 KB | 2017-09-01 08:57 | pobierz |
5 | zał. 11 oświadczenie grupa kapitałowa | 171,2 KB | 2017-09-01 08:56 | pobierz |
6 | zał. 8 Przedmiar robót - Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-875 Gdańsk ul. Biskupia 30 - branża elektryczna | 51,51 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
7 | zał. 7 Przedmiar robót- Budowa instalacji gazowej, wod-kan. i ogrzewania mieszkaniowego Gdańsk ul. Biskupia 30 lokal nr 1A; 3; 9; 10; 11 - instalacje sanitarne | 7,6 MB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
8 | zał. 6 Przedmiar - Remont pom. mieszkalnych po pożarze w bud. mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Biskupia 30-Branża budowlana | 340,2 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
9 | zał. 5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remont mieszkań nr 1a; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku ul. biskupia 30- branża roboty elektryczne | 219,42 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
10 | zał. 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Remont lokali mieszkalnych Nr 1A; 3; 9; 10; 11 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gdańsku przy ul. Biskupiej 30- branża roboty instalacyjne instalacja gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania | 440,13 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
11 | zał. 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń po pożarze w budynki mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 w zakresie architektury (działka nr 135, obręb 080) | 1,78 MB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
12 | zał. 2uu Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 | 54,57 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
13 | zał. 2tt Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO | 243,51 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
14 | zał. 2ss Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO | 225,3 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
15 | zał. 2rr Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 | 72,62 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
16 | zał. 2qq Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 | 116,89 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
17 | zał. 2ppRysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 | 77,65 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
18 | zał. 2ooRysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 55,7 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
19 | zał.2nn Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO | 223,48 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
20 | zał. mmRysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO | 214,98 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
21 | zał. 2ll Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO | 218,15 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
22 | zał. 2kk Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER | 257 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
23 | zał. 2jjRysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO | 206,11 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
24 | zał. 2iiRysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO | 198,27 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
25 | zał. 2hhRysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO | 199,55 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
26 | zał. 2ggRysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER | 246,57 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
27 | zał.2ffRysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 74,58 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
28 | zał. 2eeRysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 118,94 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
29 | zał. 2dd Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 92,21 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
30 | ZAŁ. 2ccObliczenia techniczne | 14,85 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
31 | zał. 2bb Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego | 28,69 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
32 | zał. 2aaRysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego | 27,29 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
33 | zał. 2z Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego | 28,75 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
34 | zał. 2y Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego | 32,59 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
35 | zał. 2x Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN. LOKAL NR 3 | 19,22 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
36 | zał. 2v Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 | 34,92 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
37 | zał. 2w Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 | 17,88 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
38 | zał. 2u Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 | 34,87 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
39 | zał.2t Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO | 16,7 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
40 | zał. 2s Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan | 30,67 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
41 | zał.2r Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan | 23,52 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
42 | zał. 2q Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan | 24,85 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
43 | zał. 2p Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan | 24,82 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
44 | zał.2o Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan | 24,23 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
45 | zał. 2n Rysunek Nr 14 - DETALE STOLARKI OKIENNEJ | 187,7 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
46 | zał. 2m Rysunek Nr 13 - STAN ISTN. STOLARKI M11, III PIĘTRO | 788,32 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
47 | zał. 2l Rysunek Nr 12 - STAN ISTN. STOLARKI M10, II PIĘTRO | 803,48 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
48 | zał.2k Rysunek Nr 11 - STAN ISTN. STOLARKI M9, I PIĘTRO | 893,83 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
49 | zał. 2j Rysunek Nr 10 - STAN ISTN. STOLARKI M3, PIĘTRO I | 703,28 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
50 | zał. 2i Rysunek Nr 9- STAN ISTN. STOLARKI M1A | 690,14 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
51 | zał. 2h Rysunek Nr 8 - ZESTAWIENIE STOLARKI | 176,77 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
52 | zał. 2g Rysunek Nr 7 - ZABUDOWA WEJŚCIA NA STRYCH | 391,77 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
53 | zał. 2f Rysunek Nr 6 - PIĘTRO III, M11 PROJEKT | 437,73 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
54 | zał. 2e Rysunek Nr 5 - PIĘTRO II, M10 PROJEKT | 437,5 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
55 | zał. 2d Rysunek Nr 4 - PIĘTRO I, M9 PROJEKT | 450,03 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
56 | zał. 2c Rysunek Nr 3 - PIĘTRO I, M3 PROJEKT | 449,59 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
57 | zał. 2b Rysunek Nr 2 - PARTER M1A PROJEKT | 450,63 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
58 | zał. 2a Rysunek Nr 1- SYTUACJA | 236 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
59 | zał. 2 Projekt wykonawczy -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych | 361,13 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
60 | zał. 1ii Rysunek Nr E-25 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M3 | 54,57 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
61 | zał.1hh Rysunek Nr E-24 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M3- I PIĘTRO | 243,51 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
62 | zał. 1gg Rysunek Nr E-23 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M3 I PIĘTRO | 225,3 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
63 | zał. 1ff Rysunek E-22 str 2/2 - SCHEMAT TABLICY MIESZKANIOWEJ TM MIESZKANIE: M3 | 72,62 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
64 | zał. 1ee Rysunek E-22 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIE: M3 | 116,89 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
65 | zał. 1dd Rysunek E21 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIE: m3 | 77,65 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
66 | zał. 1cc Rysunek E-11 - WIDOK ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 55,7 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
67 | zał. 1bb Rysunek Nr E-10 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M11 III PIĘTRO | 223,48 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
68 | zał. 1aa Rysunek Nr E-09 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M10- II PIĘTRO | 214,98 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
69 | zał. 1z Rysunek Nr E-08 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M9 I PIĘTRO | 218,15 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
70 | zał. 1y Rysunek Nr E-07 - PLAN INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH M1a PARTER | 257 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
71 | zał. 1x Rysunek Nr E-06 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M11 III PIĘTRO | 206,11 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
72 | zał. 1v Rysunek Nr E-05 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M10-II PIĘTRO | 198,27 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
73 | zał. 1w Rysunek Nr E-04 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M9 I PIĘTRO | 199,55 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
74 | zał. 1u Rysunek Nr E-03 - PLAN WLZ I POŁĄCZEŃ WYRÓWNAWCZYCH M1a PARTER | 246,57 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
75 | zał. 1t Rysunek E-02 str 2/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 74,58 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
76 | zał.1s Rysunek Nr E-02 str 1/2 - SCHEMAT GŁÓWNY ROZDZIELNICY TM MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 118,94 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
77 | zał. 1r Rysunek Nr E-01 - SCHEMAT ZASILANIA MIESZKANIA: M1a, M9, M10, M11 | 92,21 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
78 | zał.1q Obliczenia techniczne | 14,85 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
79 | zał.1p Rysunek Nr 13 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. ogrzewania lokalowego | 28,69 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
80 | zał. 1o Rysunek Nr 12 - RZUT I i II PIĘTRA (fragment) lokal nr 9 i 10 - instal. ogrzewania lokalowego | 27,29 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
81 | zał. 1n Rysunek Nr 11 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. ogrzewania lokalowego | 28,75 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
82 | zał. 1m Rysunek Nr 10 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. ogrzewania lokalowego | 32,59 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
83 | zał. 1l Rysunek Nr 9 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 3 | 19,22 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
84 | zał. 1k Rysunek Nr 8 - SCHEMAT INSTALACJI WOD-KAN LOKAL NR 1A; 9; 10; 11 | 34,92 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
85 | zał. 1j Rysunek Nr 7 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKAL NR 3 | 17,88 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
86 | zał. 1i Rysunek Nr 6 - SCHEMAT INSTALACJI GAZOWEJ LOKALE NR 1A; 9; 10; 11 | 34,87 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
87 | zał. 1h Rysunek Nr 5A - SZCZEGÓŁ WYPROWADZANIA PRZEWODU POWIETRZNO- SPALINOWEGO | 16,7 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
88 | zał. 1g Rysunek Nr 5 - RZUT III PIĘTRA (fragment) lokal nr 11 - instal. gazowa; wod-kan | 30,67 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
89 | zał. 1f Rysunek Nr 4 - RZUT II PIĘTRA (fragment) lokal nr 10 - instal. gazowa; wod-kan | 23,52 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
90 | zał. 1e Rysunek Nr 3 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 9- instal. gazowa; wod-kan | 24,85 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
91 | zał. 1d Rysunek Nr 2 - RZUT I PIĘTRA (fragment) lokal nr 3- instal. gazowa; wod-kan | 24,82 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
92 | zał. 1c Rysunek Nr 1 - RZUT PARTERU (fragment) lokal nr 1A- instal. gazowa; wod-kan | 24,23 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
93 | zał. 1b Rysunki od Nr 1 do Nr 14 | 4,19 MB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
94 | zał. 1a DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA | 1,07 MB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
95 | zał. 1 Projekt budowlany -Remont pomieszczeń mieszkalnych po pożarze w budynku mieszkalnym wielorodzinnym- Gdańsk ul. Biskupia 30 (działka nr 135, obręb 080) w zakresie architektury, wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych i elektrycznych | 365,93 KB | 2017-09-13 12:53 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2017-09-01 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka |
Data publikacji: | 2017-09-01 08:59 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-11-13 10:53 |