BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowlanej, sanitarnej i elektrycznej

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-10-20

Umowy zostały zawarte:
na zadaniu 1 - w dniu 18.10.2017 r. z  firmą F.H.U. Szpek Paweł na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1.
na zadaniu 2 - w dniu 18.10.2017 r. z  firmą Dziemiński „KOMPLEKS”  na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2.
na zadaniu 3 - w dniu 18.10.2017 r. z  firmą Usługi Ciesielskie, Stolarskie, Ogólnobudowlane I Instalacyjne Krzysztoń Józef na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4.
na zadaniu 4 - w dniu 19.10.2017 r. z  Biurem Obsługi Budownictwa Paweł  Biełuś  na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7.
na zadaniu 5 - w dniu 20.10.2017 r. z  Firmą „BOLEK I LOLEK” Janusz Bogdan na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 8.
na zadaniu 6 - w dniu 18.10.2017 r. z  firmą Dziemiński „KOMPLEKS”  na kwotę 333 333,33 zł.

Wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-10-11

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający na:

 

zadaniu 1 wybrał ofertę nr 3 firmy F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wolfganga Mozarta 32, ze stawką  rbg 17,82 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.
zadaniu 2 wybrał ofertę nr 5 firmy „KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo, ze stawką  rbg 27,37 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 42 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.
zadaniu 3 wybrał ofertę nr 4 firmy Usługi Ciesielskie, Stolarskie, Ogólnobudowlane Krzysztoń Józef z siedzibą w Kowalach przy ul. Pałacowej 19, ze stawką  rbg 24,30 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.
zadaniu 4 wybrał ofertę nr 7 firmy Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, ze stawką  rbg 20,41 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.
zadaniu 5 wybrał ofertę nr 1 Firmy „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach przy ul. Górnej 2, ze stawką  rbg 22,88 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 27 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.
zadaniu 6 wybrał ofertę nr 5 firmy „KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo, ze stawką  rbg 27,37 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 42 dni od dnia otrzymania zlecenia.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, spełniająca warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegająca wykluczeniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena [zł]
1
Firma „Bolek i Lolek”

Janusz Bogdan

83-250 Skarszewy, ul. Górna 2
Zadanie 4

- stawka rbg  22,88

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 27 dni.

Zadanie 5

- stawka rbg  22,88

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 27 dni.
 

2
 

Przedsiębiorstwo Handlowo-

Usługowe „LEMA” Spółka Jawna

Tysler Leszek & Pomierski Mariusz

80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 
 

Zadanie 5

- stawka rbg  30,60

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
3
 

F.H.U  „BUD - ROB”

Szpek Paweł

80-171 Gdańsk,

ul. Wolfganga Mozarta 32     
 

Zadanie 1

- stawka rbg  17,82

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
4
 

Usługi Ciesielskie, Stolarskie, Ogólnobudowlane Krzysztoń Józef

80-180 Kowale, ul. Pałacowa 19
 

Zadanie 3

- stawka rbg  24,30

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
5
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Zadanie 2

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 42 dni.

Zadanie 3

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 4

- stawka rbg  22,88

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 5

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 6

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 42 dni.
6
Marian Formella

Przedsiębiorstwo Produkcyjno –

Handlowo – Usługowe „DACHBUD”

81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11
Zadanie 1

- stawka rbg  24,75

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

 
7
Biuro Obsługi Budownictwa

Paweł Biełuś

80-180 Kowale, ul. Kominkowa 5
Zadanie 1

- stawka rbg  20,41

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 4

- stawka rbg  20,41

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
3
60,00
25
15
100,00
6
43,20
25
15
83,20
7
52,39
25
15
92,39
ZADANIE 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
5
60,00
25
0
85,00
ZADANIE 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
4
60,00
25
15
100,00
5
53,27
25
15
93,27
ZADANIE 4

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
1
53,52
25
15
93,52
5
53,52
25
15
93,52
7
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 5

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
2
44,86
25
15
84,86
5
50,16
25
15
90,16
ZADANIE 6

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
5
60,00
25
0
85,00
 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:

- na zadaniu 1, 3, 4,i 5 - po 16.10.2017 r.,

- zadaniu 2 i 6 - po 11.10.2017 r.

 

 

Treść postępowania:

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

 

 

 

Numer referencyjny: 63/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

 

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie administrowanym przez BOM nr 1, 2, 4,7, 8 i 9.
Przewidywany zakres zamówienia:
-  szacunkowa ilość lokali mieszkalnych                                  -  36 szt.

-  szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 1 440 m2 

Zamawiający planuje przystosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parterze tych budynków  w przypadkach, kiedy pozwalają na to warunki techniczne, tzn. wejścia do klatek schodowych i klatki schodowe przystosowane są dla osób niepełnosprawnych.
            Zakres rzeczowy robót:
            I   Remonty ogólnobudowlane

Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

         Zakres robót obejmuje w szczególności:
demontaż stolarki drzwiowej,
poszerzenie otworu na stolarkę,
wymianę nadproży,
montaż nadproży,
przestawienie pieca kaflowego,
rozebranie pieca kaflowego,
postawienie nowego pieca kaflowego,
demontaż stolarki okiennej,
skucie tynku ściany i sufitów,
zerwanie płyt pilśniowych z podłóg
zerwanie desek podłogowych wraz z legarami,
wybranie zasypki,
skucie posadzek cementowych,
skucie posadzek z betonu,
rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową,
rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej,
rozebranie ścianki działowej z cegły,
rozebranie filarków,
odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów,
odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów,
rozebranie ścianki działowej z karton gipsu,
skucie terakoty, płytek ściennych,
demontaż boazerii,
zerwania tapet ze ścian i sufitów,
zmycie farby ze ścian i sufitów,
gruntowanie ścian i sufitów,
wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach,
montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami,
montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami,
montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem,
wymianę belek stropowych,
dwustronne wzmocnienie belek stopowych,
montaż podłóg z płyt OSB gr 25 mm,

 
montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm,
montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami,
montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie,
odgrzybienie i impregnacja belek stropowych,
odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu,
wymianę ślepego pułapu,
wykonanie izolacji z foli na podłodze,
wykonanie wylewki betonowej na stropie,
wykonanie zbrojenia siatką podłogi,
wykonanie posadzki samopoziomującej,
wykonanie wylewki betonowej  na gruncie,
wykonanie chudego betonu na gruncie, 
wykonanie podsypki piaskowej na gruncie  minimalna gr 10 cm,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach,
wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych,
ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi,
ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika,
ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi,
wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm,
położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm,
ułożenie listw przyściennych drewnianych,
wykonanie progów drzwiowych z listew aluminiowych,
wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K),
wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K),
wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej min gr  0,55mm,
wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf,
montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym,
gruntowanie ścian i sufitów,
wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach,
wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach,
dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe,
dwukrotne malowania sufitów na biało,
postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną,
wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu,
wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu,
wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu,
wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach,
wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

                II    Remonty sanitarne
Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności:
demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian,
demontaż baterii umywalkowej,
demontaż baterii zlewozmywakowej,
demontaż baterii wannowej,
demontaż baterii natryskowej,

 
demontaż wodomierza,
demontaż kuchenki,
demontaż podgrzewacza wody przepływowego,
demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego,
demontaż pieca gazowego,
demontaż pieca na paliwo stałe,
demontaż instalacji ogrzewania,
demontaż grzejników płytowych,
demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów,
montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie,
montaż zaworu do wodomierzy,
montaż wodomierzy,
montaż zaworu do miski ustępowej,
montaż zaworu do pralki,
 montaż zaworu w zmywaku,
montaż baterii umywalkowej,
montaż baterii zlewozmywakowej,
montaż baterii natryskowej,
montaż baterii wannowej,
montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową,
montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym,
montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą,
montaż miski ustępowej typu kompakt,
montaż zlewozmywaka z szafką,
montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych,
wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm,
montaż czyszczak fi 110 mm,
montaż czyszczaka fi 50 mm,
 montaż syfonu pod zlewozmywak,
 montaż syfonu pod umywalkę,
montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3,
montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego,
montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina,
demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz,
demontaż gazomierza,
wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej,
wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa,
montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza,
montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy,
montaż filtra do gazu pod piec gazowy,
montaż kuchenki gazowo-elektrycznej,
montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki,
montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe,
montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi,
montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji,
próba szczelności instalacji gazowej,

 

 
próba instalacji wodociągowej,
próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania,
płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu,
montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną,
malowanie instalacji gazowej,
malowanie grzejników,
zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach,
wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

          III    Remonty elektryczne
 Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności:
demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu,
demontaż tablic licznikowych,
demontaż tablic mieszkaniowych,
ułożenie przewodów YDYp 3*2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem  i zaprawieniem bruzd,
ułożenie przewodów YDYp 3*1,5 mm2 ,YDYp 4*1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd,
montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym,
montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym,
montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo – prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego -  minimalna ilość obwodów  dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12,
przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego,
 montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44,
montaż gniazd podwójnych,
montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44,
montaż wyłączników świecznikowych IP20,
 montaż przycisku światło-dzwonek IP20,
montaż lamp – plafoniery łazienka IP44,
montaż złączy świecznikowych,
pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych,
pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego,
pomiar szybkości wyłączania – gniazd wtykowych,
ułożenie przewodów wyrównawczych,
ułożenie przewodu YDY 3*4, 3*6, 3*10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej,
ułożenie przewodu YDY 5*4, 5*6, 5*10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej,
montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca,
montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW,
 montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience,
montaż programatora – regulator temperatury.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią:
Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe – załącznik nr 1.5 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.

 
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub

umów równoważnych co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (6 zadań – 48 osób).

W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.

      Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

 

 

 

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe, tj. zgodnym w pkt 1 pn. Opis przedmiotu zamówienia, w okresie trzech lat, polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Przewidywany całkowity zakres zamówienia – 36 lokali o powierzchni 1 440,00 m2.

Przewidywany orientacyjny zakres zamówienia na poszczególnych BOM-ach.

ZADANIE/BOM
Ilość lokali
m2
ZADANIE 1 BOM 1
6
240,00
ZADANIE  2 BOM 2
7
280,00
ZADANIE  3 BOM 4
6
240,00
ZADANIE  4 BOM 7
7
280,00
ZADANIE  5 BOM 8
6
240,00
ZADANIE  6 BOM 9
4
160,00
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:

1. Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.

2. W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych      przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie    –   300 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na dwa zadania      –   600 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na trzy zadania      –    900 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na cztery zadania   – 1 200 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na pięć zadań         – 1 500 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania   – 1 800 000,00 zł.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

 

 

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez zamawiającego

powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)  skieruje do realizacji zamówienia minimum:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 14 osób,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 22 osoby,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 30 osób,
w przypadku składania oferty na cztery zadania – 38 osób,
w przypadku składania oferty na pięć zadań – 46 osób,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 54 osoby.

w tym następujące osoby:
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

 
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

  Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

oraz:
osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, hydrauliczne, elektryczne w ilości minimum:
w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 8 osób,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 16 osób,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 24 osoby,
w przypadku składania oferty na cztery zadania – 32 osób,
w przypadku składania oferty na pięć zadań – 40 osób,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 48 osób.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

 

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.
 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub  nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
 Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania.
 Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni.

 Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie  

 odrzucona.

Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych:
system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku,
system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku,
system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty,
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 5 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 10 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 15 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na cztery zadania – 20 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na pięć zadań – 25 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 30 000,00 zł,
 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.   cena                                                                        znaczenie   0,60

2.   system pracy                                                         znaczenie   0,25

3.   czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej,
konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia,
konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali,
konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
może ulec zwiększeniu ilość lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w przypadku gdy:
nie zostaną wykorzystane wszystkie środki finansowe przeznaczone na realizację danej umowy,
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                      wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
                                                                                

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
02.10.2017 r  godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 31.10.2017 r.

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.10.2017 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra, stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                        znaczenie   0,60

2.     system pracy                                                         znaczenie   0,25

3.     czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 

Część nr 2

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2.

 

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                        znaczenie   0,60

2.     system pracy                                                         znaczenie   0,25

3.     czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
,

Część nr 3

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                        znaczenie   0,60
system pracy                                                         znaczenie   0,25
czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część nr 4

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                        znaczenie   0,60
system pracy                                                         znaczenie   0,25
czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 

Część nr 5

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 8.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 8.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                        znaczenie   0,60
system pracy                                                         znaczenie   0,25
czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 

 

 

 

 

Część nr 6

Nazwa: wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2017 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 6.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 240 m2. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie : 29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                        znaczenie   0,60
system pracy                                                         znaczenie   0,25
czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie   0,15
 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunkó zamówienia 1,53 MB 2017-09-15 13:21 pobierz
2 wzór umowy 966,19 KB 2017-09-15 13:20 pobierz
3 zał. nr 1-1.2 - specyfikacje techniczne 1,36 MB 2017-09-15 13:20 pobierz
4 zał. nr 1.3-1.7 - specyfikacje techniczne 1,56 MB 2017-09-15 13:20 pobierz
5 zał. nr 2 - specyfikacje techniczne 633,81 KB 2017-09-15 13:19 pobierz
6 zał. nr 3 - specyfikacje techniczne 753,8 KB 2017-09-15 13:19 pobierz
7 zał. nr 4 - specyfikacje techniczne 540,23 KB 2017-09-15 13:19 pobierz
8 zał. nr 5 - specyfikacje yechnivzne 957,18 KB 2017-09-15 13:18 pobierz
9 zał. nr 6,7,8 - oświadczenia 362,23 KB 2017-09-15 13:18 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2017-09-15
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2017-09-15 13:17
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-27 13:44