BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Tymczasowe zabezpieczenie budynku Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2017-10-11

 

                                                                                                                Gdańsk, 11.10.2017r.
ZP/64/17/A                                                                                                  

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie na tymczasowe zabezpieczenie budynku Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:

Nie złożono żadnej oferty.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1.

 

 

 

 

 

Treść postępowania:


 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na tymczasowe zabezpieczenie budynku Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie

 

 

Numer referencyjny: 64/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tymczasowego zabezpieczenia budynku Kuźni Wodnej, znajdującego się przy ulicy Bytowskiej 1 w Gdańsku-Oliwie.

 

 

Opis budynku

Kuźnia Wodna usytuowana jest w głębokim obniżeniu terenu, ok. 3m poniżej zapory spiętrzającej wody zlewających się opodal potoków: Oliwskiego i Prochowego (połączenie ul. Kwiatowej z Bytowską).

Od strony południowej znajduje się zapora (tama) i zbiornik wodny a od strony północno-wschodniej skrzyżowanie ul. Bytowskiej z Kwiatową, oraz dół potoku Oliwskiego.

Budynek w całości wykonany jest w tradycyjnej konstrukcji drewnianej szkieletowej, opartej na betonowych cokołach ścian fundamentowych. Budynek składa się dwu części (skrzydeł) przedzielonych Potokiem Oliwskim, połączonych zadaszonym łącznikiem w formie zabudowanego pomostu. Każde skrzydło posiada piec grzewczy i młot napędzany odrębnym kołem wodnym.

Budynek Kuźni Wodnej jest wpisany do rejestru zabytków od 29.08.1956r. pod numerem 43, a obecnie Nr 61.

 

Zakres robót obejmuje między innymi:

 

roboty rozbiórkowe i demontażowe,

 

remont pokrycia dachu,

 

wzmocnienie ścian szczytowych

 

prace odwodnieniowe,

 

montaż ogrodzenia,

 

wykonanie zapory drewnianej pod bramą,

 

utwardzenie terenu wokół budynku kostką brukową,

 

wywiezienie gruzu.

 

 

Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze.

 

Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. impregnat Fobos 4M, PYROSAL, klej HILTI, preparat wiążący korozję Cortanin) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

 

Projekt budowlany tymczasowego zabezpieczenia budynku Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie– załącznik nr 1do SIWZ,

 

Rysunek nr 0 – PLAN SYTUACYJNY – załącznik nr 1.1 do SIWZ,

 

Rysunek nr 1/i – RZUT PRZYZIEMIA – STAN ISTNIEJĄCY – załącznik nr 1.2 do SIWZ,

 

Rysunek nr 2/i – RZUT WIĘŹBY DACHOWEJ – STAN ISTNIEJĄCY – załącznik nr 1.3 do SIWZ,

 

Rysunek nr 3/i – RZUT DACHU – STAN ISTNIEJĄCY – załącznik nr 1.4 do SIWZ,

 

Rysunek nr 4/i – PRZEKROJE I-I, II-II, III-III, WIDOKI W I-W I, W II-W II, W III-W III, W IV-W IV- STAN ISTNIEJĄCY – załącznik nr 1.5 do SIWZ,

 

Rysunek nr 5/i – PRZEKROJE IV-IV, VIII-VIII, IX-IX, X-X, WIDOKI W V-W V – STAN ISTNIEJĄCY– załącznik nr 1.6 do SIWZ,

 

Rysunek nr 6/i – PRZEKROJE V-V, VI-VI, VII-VII, WIDOKI W VI-W VI, W VII-W VII, W VIII-W VIII, W IX-W IX – STAN ISTNIEJĄCY– załącznik nr 1.7 do SIWZ,

 

Rysunek nr 7/i – ELEWACJE – STAN ISTNIEJĄCY –załącznik nr 1.8 do SIWZ,

 

Rysunek nr 8/p – RZUT PRZYZIEMIA – PROJEKT TYMCZASOWEGO ZABEZPIECZENIA –załącznik nr 1.9 do SIWZ,

 

Rysunek nr 9/p – RZUT WIĘŹBY DACHOWEJ – PROJEKT TYMCZASOWEGO ZABEZPIECZENIA –załącznik nr 1.10 do SIWZ,

 

Rysunek nr 10/p – PROJEKT WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI DACHU – SKRZYDŁO LEWE –załącznik nr 1.11 do SIWZ,

 

Rysunek nr 11/p – PROJEKT WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI DACHU – SKRZYDŁO PRAWE –załącznik nr 1.12 do SIWZ,

 

Rysunek nr 12/p – NIWELETA ISTNIEJĄCEGO DACHU I PROJEKTOWANEGO COKOŁU OGRODZENIA WZGLĘDEM POZIOMU KRAWĘZNIKA JEZDNI –załącznik nr 1.13 do SIWZ,

 

Rysunek nr 13/p – SZCZEGÓŁY REMONTOWANEGO OGRODZENIA – WIDOKI I PRZEKROJE –załącznik nr 1.14 do SIWZ,

 

Rysunek nr 14/p – SZCZEGÓŁY PROJEKTOWANEGO OGRODZENIA – WIDOKI I PRZEKROJE –załącznik nr 1.15 do SIWZ,

 

Rysunek nr 15/p – ZBROJENIE PROJEKTOWANEGO COKOŁU OGRODZENIA –załącznik nr 1.16 do SIWZ,

 

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie zabezpieczenia budynku zabytkowej Kuźni Wodnej, Gdańsk-Oliwa ul. Bytowska 1a- załącznik nr 2 do SIWZ.

 

Przedmiar robót – Wykonanie zabezpieczeń zabytkowej Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie – załącznik nr 3 do SIWZ.

 

Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

 

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: dekarskie, murarskie, ciesielskie w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 5 osób do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 42131300-9, 44112000-8, 45111220-6, 45210000-2, 45260000-7

45261210-9, 45261320-3, 45320000-6, 45422000-1

 
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do dnia 29.12.2017r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł.

 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontów dachów i prac związanych z konstrukcjami drewnianymi, obiektów wpisanych do rejestru (znajdujących się w Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych) o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda.

 

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie trzech w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez jednego uczestnika konsorcjum 1 roboty budowlanej a przez drugiego uczestnika konsorcjum 2 robót budowlanych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 3 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b) skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób, w tym:
1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn. zm.),

 

minimum 5 osób do wykonywania robót ogólnobudowlanych, takich jak: dekarskie, murarskie, ciesielskie.

 

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak


VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub

 

inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

 

Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

 

Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

 

Podać w ofercie okres gwarancji za wady.

 

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.

Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.

Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.

 

Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż do dnia 29.12.2017 r.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona.

Podać w druku „Wykaz osób” doświadczenie kierownika budowy tj. wykaz robót budowlanych w obiektach objętych ochroną Konserwatora Zabytków z nazwą i adresem obiektu)

 

Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.

 

Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

 

Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena znaczenie 0,60

doświadczenie kierownika budowy znaczenie 0,20

termin wykonania zamówienia znaczenie 0,10

okres udzielonej gwarancji znaczenie 0,10
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak

 

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 


1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

 

zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

 

wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

zostały spełnione łącznie następujące warunki:

 

konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

 

wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

 

w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

 

w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

 

zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

 

łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

 

dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

 

klęski żywiołowe,

 

wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

 

wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,

 

innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

 

konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,

 

w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

 

zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

 

zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,

 

Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

 

proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

 

w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

 

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

 

zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

 

nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

 

zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

 

zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

 

zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

 

polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
9.10.2017 r godzina: 10:00,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski


Termin związania ofertą: do 7.11.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 9.10.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 781,11 KB 2017-09-22 13:11 pobierz
2 Wzór umowy 277,27 KB 2017-09-22 13:10 pobierz
3 zał.1 Projekt budowlany tymczasowego zabezpieczenia budynku Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie 1,3 MB 2017-09-20 14:08 pobierz
4 zał.1.1 Rysunek nr 0 – PLAN SYTUACYJNY 721,75 KB 2017-09-20 14:07 pobierz
5 zał.1.2 Rysunek nr 1/i – RZUT PRZYZIEMIA – STAN ISTNIEJĄCY 319,26 KB 2017-09-20 14:07 pobierz
6 zał.1.3 Rysunek nr 2/i – RZUT WIĘŹBY DACHOWEJ – STAN ISTNIEJĄCY 237,02 KB 2017-09-20 14:07 pobierz
7 zał.1.4 Rysunek nr 3/i – RZUT DACHU – STAN ISTNIEJĄCY 375,86 KB 2017-09-20 14:06 pobierz
8 zał.1.5 Rysunek nr 4/i – PRZEKROJE I-I, II-II, III-III, WIDOKI W I-W I, W II-W II, W III-W III, W IV-W IV- STAN ISTNIEJĄCY 345,93 KB 2017-09-20 14:06 pobierz
9 zał.1.6 Rysunek nr 5/i – PRZEKROJE IV-IV, VIII-VIII, IX-IX, X-X, WIDOKI W V-W V – STAN ISTNIEJĄCY 239,32 KB 2017-09-20 14:05 pobierz
10 zał.1.7 Rysunek nr 6/i – PRZEKROJE V-V, VI-VI, VII-VII, WIDOKI W VI-W VI, W VII-W VII, W VIII-W VIII, W IX-W IX – STAN ISTNIEJĄCY 332,05 KB 2017-09-20 14:05 pobierz
11 zał.1.8 Rysunek nr 7/i – ELEWACJE – STAN ISTNIEJĄCY 165,63 KB 2017-09-20 14:04 pobierz
12 zał.1.9 Rysunek nr 8/p – RZUT PRZYZIEMIA – PROJEKT TYMCZASOWEGO ZABEZPIECZENIA 354,3 KB 2017-09-20 14:04 pobierz
13 zał.1.10 Rysunek nr 9/p – RZUT WIĘŹBY DACHOWEJ – PROJEKT TYMCZASOWEGO ZABEZPIECZENIA 382,28 KB 2017-09-20 14:04 pobierz
14 zał.1.11 Rysunek nr 10/p – PROJEKT WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI DACHU – SKRZYDŁO LEWE 936,91 KB 2017-09-20 14:03 pobierz
15 zał.1.12 Rysunek nr 11/p – PROJEKT WZMOCNIENIA KONSTRUKCJI DACHU – SKRZYDŁO PRAWE 374,52 KB 2017-09-20 14:03 pobierz
16 zał.1.13 Rysunek nr 12/p – NIWELETA ISTNIEJĄCEGO DACHU I PROJEKTOWANEGO COKOŁU OGRODZENIA WZGLĘDEM POZIOMU KRAWĘZNIKA JEZDNI 163,53 KB 2017-09-20 14:02 pobierz
17 zał.1.14 Rysunek nr 13/p – SZCZEGÓŁY REMONTOWANEGO OGRODZENIA – WIDOKI I PRZEKROJE 394,15 KB 2017-09-20 14:02 pobierz
18 zał.1.15 Rysunek nr 14/p – SZCZEGÓŁY PROJEKTOWANEGO OGRODZENIA – WIDOKI I PRZEKROJE 247,75 KB 2017-09-20 14:01 pobierz
19 zał.1.16 Rysunek nr 15/p – ZBROJENIE PROJEKTOWANEGO COKOŁU OGRODZENIA 193,79 KB 2017-09-20 14:01 pobierz
20 zał.2 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie zabezpieczenia budynku zabytkowej Kuźni Wodnej, Gdańsk-Oliwa ul. Bytowska 1a 263,75 KB 2017-09-20 14:00 pobierz
21 zał.3 Przedmiar robót – Wykonanie zabezpieczeń zabytkowej Kuźni Wodnej w Gdańsku-Oliwie 323,63 KB 2017-09-20 13:59 pobierz
22 zał. 4 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 269,16 KB 2017-09-22 13:09 pobierz
23 zał.5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków 264,37 KB 2017-09-22 13:09 pobierz
24 zał.6 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 167,7 KB 2017-09-22 13:08 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-09-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-09-22 14:04
Ostatnia aktualizacja: 2017-10-23 19:38