przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oraz wykonanie elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2017-10-09
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku oraz wykonanie elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku
Numer referencyjny : 67/17/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz wykonanie kolorystki elewacji wraz z dociepleniem budynku usługowego przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku.
Opis budynku
Budynek użytkowy zlokalizowany w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 został wybudowany w latach 70-tych ubiegłego wieku. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, wyposażony w instalacje wodociągową, sanitarną i deszczową, grzewczą oraz elektryczną.
W części parteru znajdują się pomieszczenia biurowe (wejście od strony ul. Dyrekcyjnej), od ul. Gdyńskich Kosynierów znajduje się zakład fryzjerski oraz sklep spożywczy.
Szczegółowy opis stanu technicznego budynku został opisany w punkcie 4 załącznika nr 1.15 do siwz pn. „Orzeczenie techniczne o stanie technicznym konstrukcji budynku. Zakres wykonania robót rozbiórkowych i budowlanych”.
Parametry budynku:
długość budynku – 27,00 m,
szerokość budynku – 15,50 m,
powierzchnia zabudowy - 418,50 m²,
powierzchnia użytkowa części obiektu objętej zamówieniem - 249,82 m²,
kubatura całości budynku - 2 200 m3,
kubatura części obiektu objętej zamówieniem – 1 600 m3,
wysokość budynku – 5,30 m.
Zakres robót obejmuje między innymi:
roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
wykonanie nowych ścianek działowych,
roboty tynkarskie,
wykonanie gładzi gipsowych,
roboty malarskie,
wykonanie wewnętrznych schodów żelbetowych,
wykonanie posadzek,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej i przeciwdźwiękowej,
naprawa ścian i stropu,
remont dachu papowego wraz z wykonaniem robót izolacyjnych i dociepleniowych dachu oraz obróbkami blacharskimi,
wymiana stolarki okiennej z parapetami,
wymiana stolarki drzwiowej,
wykonanie sufitów podwieszanych,
wykonanie elewacji wraz z dociepleniem i cokołem,
montaż żaluzji zabezpieczających zewnętrznych oraz plis okiennych wewnętrznych sterowanych elektrycznie.
roboty sanitarne tj.
wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
wykonanie instalacji grzewczej,
wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej,
wykonanie klimatyzacji,
roboty elektryczne tj.
wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, teletechnicznej i odgromowej.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt architektoniczno – budowlany – wykonawczy przebudowy wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081 - załącznik nr 1 do siwz,
Rysunek nr Z1 – Sytuacja – załącznik nr 1.1 do siwz,
Rysunek nr I1 - Inwentaryzacja. Rzut piwnicy – załącznik nr 1.2 do siwz,
Rysunek nr I2 - Inwentaryzacja. Rzut przyziemia – załącznik nr 1.3 do siwz,
Rysunek nr I3 - Inwentaryzacja. Przekrój A-A– załącznik nr 1.4 do siwz,
Rysunek nr I4 - Inwentaryzacja. Elewacje – załącznik nr 1.5 do siwz,
Rysunek nr A1 – Rzut piwnicy – załącznik nr 1.6 do siwz,
Rysunek nr A2 – Rzut przyziemia – załącznik nr 1.7 do siwz,
Rysunek nr A3 – Rzut przyziemia – aranżacja funkcjonalna – załącznik nr 1.8 do siwz,
Rysunek nr A4 – Rzut sufitów podwieszanych – załącznik nr 1.9 do siwz,
Rysunek nr A4a – Rzut dachu – załącznik nr 1.10 do siwz,
Rysunek nr A5 – Przekrój A-A – załącznik nr 1.11 do siwz,
Rysunek nr A6 – Elewacje – załącznik nr 1.12 do siwz,
Rysunek nr A7 – Stolarka okienna i drzwiowa – załącznik nr 1.13 do siwz,
Rysunek nr A8 – Detal ściany ocieplonej i attyki – załącznik nr 1.14 do siwz,
Orzeczenie techniczne o stanie technicznym konstrukcji budynku. Zakres wykonania robót rozbiórkowych i budowlanych - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7 – załącznik nr 1.15 do siwz,
Rysunek nr W1 - Inwentaryzacja. Rzut przyziemia - wyburzenia – załącznik nr 1.15a do siwz,
Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 1.16 do siwz,
Projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą możliwości racjonalnego wykorzystania wysokosprawnych alternatywnych systemów zaopatrzenia w energię. Budynek użyteczności publicznej biurowy, Dyrekcyjna 7, nr lokalu, 80-852 Gdańsk – załącznik nr 1.17 do siwz,
Protokół Nr 1/2017 z okresowej kontroli przewodów kominowych – załącznik nr 1.18 do siwz.
Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych dla przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81– załącznik nr 2 do siwz,
Rysunek nr S1 – Rzut parteru – instalacja wod.-kan. – załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr S2 – Rzut piwnicy – instalacja wod.-kan. – załącznik nr 2.2 do siwz,
Rysunek nr S3 – Rzut parteru – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.3 do siwz,
Rysunek nr S4 – Rzut parteru – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.4 do siwz,
Rysunek nr S5 – Rzut piwnicy – instalacja grzewcza – załącznik nr 2.5 do siwz,
Rysunek nr S6 – Rzut piwnicy – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.6 do siwz,
Rysunek nr S7 – Rzut parteru – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.7 do siwz,
Rysunek nr S8 – Rzut dachu – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 2.8 do siwz,
Rysunek nr S9 – Rzut parteru – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 2.9 do siwz,
Rysunek nr S10 – Rzut dachu – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 2.10 do siwz.
Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych dla przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81– załącznik nr 3 do siwz,
Rysunek nr E01 – Instalacje gniazd – rzut piwnicy – załącznik nr 3.1 do siwz,
Rysunek nr E02 – Instalacje gniazd – rzut parteru – załącznik nr 3.2 do siwz,
Rysunek nr E03 – Instalacje oświetlenia – rzut piwnicy – załącznik nr 3.3 do siwz,
Rysunek nr E04 – Instalacje oświetlenia – rzut parteru – załącznik nr 3.4 do siwz,
Rysunek nr E05 – Schemat strukturalny zasilania budynku – załącznik nr 3.5 do siwz,
Rysunek nr E06 – Schemat i elewacja rozdzielnicy RG – załącznik nr 3.6 do siwz,
Rysunek nr E07 – Elewacja szafy teletechnicznej – załącznik nr 3.7 do siwz,
Wytyczne do planu Bioz - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 3.8 do siwz.
Aneks do projektu architektoniczno – budowlanego przebudowy wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji (wentylacja i klimatyzacja pomieszczenia szafy teletechnicznej) istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081 - załącznik nr 4 do siwz,
Rysunek nr S6 – Rzut parteru – instalacja wentylacji mechanicznej – załącznik nr 4.1 do siwz,
Rysunek nr S9 – Rzut parteru – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 4.2 do siwz,
Rysunek nr S10 – Rzut dachu – instalacja klimatyzacji – załącznik nr 4.3 do siwz.
Projekt montażu rolet zabezpieczających i plis w oknach i witrynie istniejącego budynku usługowego w Gdańsku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku, dz. 60, obręb 081- załącznik nr 5 do siwz,
Rysunek nr A1 – Elewacje – kolorystyka rolet zewnętrznych zabezpieczających – załącznik nr 5.1 do siwz,
Rysunek nr A2 – Detal osadzenia rolety – załącznik nr 5.2 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura – przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie elewacji w istniejącym budynku przy ul. Dyrekcyjnej 7 w Gdańsku - załącznik nr 6 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST – 01 Instalacje sanitarne – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku. Budynek biurowy, Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 - załącznik nr 7 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Instalacje elektryczne – przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku. Budynek biurowy, Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 - załącznik nr 8 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych – montaż rolet zabezpieczających zewnętrznych i plis wew. w budynku biurowym – załącznik nr 9 do siwz.
Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – roboty budowlane – załącznik nr 10 do siwz.
Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą użytkowania części istniejącego budynku – instalacje sanitarne - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, działka nr 60, obręb 81 – załącznik nr 11 do siwz.
Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – instalacje elektryczne – załącznik nr 12 do siwz.
Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku, docieplenie z kolorystyką elewacji - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – wentylacja i klimatyzacja pomieszczenia szafy teletechnicznej – załącznik nr 13 do siwz.
Przedmiar robót - przebudowa wraz zez zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku - Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 7, dz. 60, obręb 081 – roboty budowlane - rolety – załącznik nr 14 do siwz.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, dekarskie, dociepleniowe, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 7 osób do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
Wymagania dotyczące potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikające z art. 29 ust 5 zostały uwzględnione w projektach stanowiących załączniki do siwz.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45110000-1, 45260000-7, 45262500-6, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45332300-6, 45332000-3, 45410000-4, 45421100-5, 45421000-4, 45421145-2, 45421146-9, 45421152-4, 45442100-8, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 lub w art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe, tj. zgodnym w pkt 1 pn. „Opis przedmiotu zamówienia”, w okresie trzech lat, polegających na
rozbudowie instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
Przewidywany całkowity zakres zamówienia – do 8,25% wartości zamówienia podstawowego, tj. do kwoty 65 000,00 zł netto (79 950,00 zł brutto).
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku konieczności rozbudowy instalacji.
W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
29.12.2017 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 900 000,00 zł;
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum 12 osób:
w tym następujące osoby:
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
oraz:
minimum 7 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, dekarskie, dociepleniowe, posadzkarskie, elektryczne, instalatorskie w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym, tj. osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Przez doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym rozumie się czas związany z kierowaniem
robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno – budowlanym.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 17 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie zewnętrznych robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
06.10.2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 04.11.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.10.2017 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra, stanowisko służbowe specjalista ds. Zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 10, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 644,45 KB | 2017-09-21 14:27 | pobierz |
2 | wzór umowy | 293,25 KB | 2017-09-21 14:26 | pobierz |
3 | oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 15 | 271,52 KB | 2017-09-21 14:26 | pobierz |
4 | oswiadczenie warunki udzialu zał. 16 | 347,02 KB | 2017-09-21 14:26 | pobierz |
5 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 17 | 171,54 KB | 2017-09-21 14:26 | pobierz |
6 | zał. nr 1 - projekt architerktura | 9,23 MB | 2017-09-21 12:41 | pobierz |
7 | zał. nr 1.1 - rys. Z1 | 2,86 MB | 2017-09-21 12:40 | pobierz |
8 | zał. nr 1.2 - rys. I1 | 125,15 KB | 2017-09-21 12:39 | pobierz |
9 | zał. nr 1.3 - rys. I2 | 144,42 KB | 2017-09-21 12:39 | pobierz |
10 | zał. nr 1.4 - rys. I3 | 140,37 KB | 2017-09-21 12:39 | pobierz |
11 | zał. nr 1.5 - rys. I4 | 93,41 KB | 2017-09-21 12:38 | pobierz |
12 | zał. nr 1.6 - rys. A1 | 148,68 KB | 2017-09-21 12:37 | pobierz |
13 | zał. nr 1.7 - rys. A2 | 256,87 KB | 2017-09-21 12:37 | pobierz |
14 | zał. nr 1.8 - rys. A3 | 254,23 KB | 2017-09-21 12:36 | pobierz |
15 | zał. nr 1.9 - rys. A4 | 147,79 KB | 2017-09-21 12:36 | pobierz |
16 | zał. nr 1.10 - rys. A4a | 153,43 KB | 2017-09-21 12:36 | pobierz |
17 | zał. nr 1.11 - rys. A5 | 155,03 KB | 2017-09-21 12:33 | pobierz |
18 | zał. nr 1.12 - rys. A6 | 126,01 KB | 2017-09-21 12:32 | pobierz |
19 | zał. nr 1.13 - rys. A7 | 130,05 KB | 2017-09-21 12:32 | pobierz |
20 | zał. nr 1.14 - rys. A8 | 112,72 KB | 2017-09-21 12:32 | pobierz |
21 | zał. nr 1.15, 1.16, 1.17 - orzeczenie tech.BIOZ.charakterystyka energetyczna | 7,66 MB | 2017-09-21 12:31 | pobierz |
22 | zał. nr 1.15a - rys. W1 | 138,75 KB | 2017-09-21 12:30 | pobierz |
23 | zał. nr 1.18 - ekspertyza komin | 3,01 MB | 2017-09-21 12:30 | pobierz |
24 | zał. nr 2 i 2.1-2.10 - projekt sanit | 2,13 MB | 2017-09-21 12:29 | pobierz |
25 | zał. nr 3 i 3.1-3.8 - projekt elektr | 12,93 MB | 2017-09-21 12:28 | pobierz |
26 | zał. nr 4 - aneks -str. tytułowa | 50,43 KB | 2017-09-21 12:28 | pobierz |
27 | zał. nr 4 - aneks - opis | 21,42 KB | 2017-09-21 12:27 | pobierz |
28 | zał. nr 4.1 - rys. S6-aneks | 325,69 KB | 2017-09-21 12:27 | pobierz |
29 | zał. nr 4.2 - rys. S9-aneks | 394,3 KB | 2017-09-21 12:27 | pobierz |
30 | zał. nr 4.3 - rys. S10-aneks | 140,22 KB | 2017-09-21 12:26 | pobierz |
31 | zał. nr 5 i 9 - projekt, specyfikacja techniczna - rolety | 68,51 KB | 2017-09-21 12:25 | pobierz |
32 | zał. nr 5.1 - rys. A1 - rolety | 102,95 KB | 2017-09-21 12:25 | pobierz |
33 | zał. nr 5.2 - rys. A2 - rolety | 154,88 KB | 2017-09-21 12:25 | pobierz |
34 | zał. nr 6 - specyfikacja techniczna - architektura | 6,94 MB | 2017-09-21 12:24 | pobierz |
35 | zał. nr 7 - specyfikacja techniczna - inst. sanit | 92,24 KB | 2017-09-21 12:23 | pobierz |
36 | zał. nr 8 - specyfikacja techniczna - inst. elektr | 162,81 KB | 2017-09-21 12:23 | pobierz |
37 | zał. nr 10 - przedmiar budowl | 206,71 KB | 2017-09-21 12:22 | pobierz |
38 | zał. nr 11 - przedmiar sanit | 164,41 KB | 2017-09-21 12:21 | pobierz |
39 | zał. nr 12 - przedmiar elektr | 199,7 KB | 2017-09-21 12:21 | pobierz |
40 | zał. nr 13 - przedmiar wentylacja | 112,99 KB | 2017-09-21 12:20 | pobierz |
41 | zał. nr 14 - przedmiar rolety | 34,43 KB | 2017-09-21 12:19 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2017-09-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2017-09-21 14:27 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-09-21 14:28 |