remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2017-10-30
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu zostało unieważnione
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę.
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
termin wykonania zamówienia/
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
1
AKSAMIT Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk,
ul. Brylantowa 7
Cena oferty: 537 964,21 zł
termin wykonania zamówienia: 21.12.2017 r
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 61m- cy
Treść postępowania:
|
|
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
- Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowe(URL)j: www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy : www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na
remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
Numer referencyjny : 69/17/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
- Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
- rozbiórkę istniejących schodów terenowych do budynku przychodni i wykonanie nowych;
- remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
- remont nawierzchni chodnikowej przy wejściu głównym do budynku przychodni;
- remont posadzki w wiatrołapie przy wejściu głównym do budynku;
- wymianę przeszklonej witryny na elewacji przy wejściu głównym;
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany zagospodarowania działki dla zadania pn.:„Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku ) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” - załącznik nr 1 do siwz,- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- rzut - załącznik nr 1b do siwz,- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1d do siwz,- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 1f do siwz,- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1; Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 1h do siwz,- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 1j do siwz,- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 1l do siwz,- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 1n do siwz,- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 1p do siwz,- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 1s
- - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - ścianka podporowa - załącznik nr 1r do siwz,
- - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 1o do siwz,
- - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 1m do siwz,
- - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 1k do siwz,
- - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. - Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 1i do siwz,
- - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 1g do siwz,
- - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1e do siwz,
- - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- przekrój A – A - załącznik nr 1c do siwz,
- - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 1a do siwz,
- Projekt wykonawczy zagospodarowania działki dla zadania pn.:„Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku ) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” – załącznik nr 2 do siwz,- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - rzut - załącznik nr 2b do siwz,- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2d do siwz,- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 2f do siwz,- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1: Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 2h do siwz,- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 2j do siwz,- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 2l do siwz,- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 2n do siwz,- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 2p do siwz,- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - Płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 2s.
- - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - Ścianka podporowa - załącznik nr 2r do siwz,
- - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 2o do siwz,
- - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 2m do siwz,
- - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 2k do siwz,
- - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 2i do siwz,
- - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 2g do siwz,
- - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2e do siwz,
- - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - przekrój A – A - załącznik nr 2c do siwz,
- - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny – stan istniejący - załącznik nr 2a do siwz,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty budowlane.
- Obiekt Przychodni Lekarskiej Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 3 do siwz.
- Przedmiar - Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 4 do siwz.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
- Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 4 osoby do wykonywania w/w czynności. Główny kod: 45000000-7 NIE Do 29.12.2017V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMV.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUV.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczyV.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
- Określenie warunków:
- IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
- Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
- III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
- Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111200-0, 45223500-1, 45233222-1, 45112710-5
- II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
- Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: murarskie, brukarskie w pełnym wymiarze etatu.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
- 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- minimum 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. robót budowlanych: takich jak: murarskie, brukarskie w pełnym wymiarze etatu.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
- PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:Nie dotyczy
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
- INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
- Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
- Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
- Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
- Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 29.12.2017 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
- Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł .
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT |
|
||
cena znaczenie 0,60 termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25 okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15 |
|||
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
|
|
XIV. ZMIANA UMOWY
- Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
- zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
- zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
- Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
- zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
- łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
- dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
- zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
- wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
- Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
- zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
- nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
19.10.2017 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 17.11.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.10.2017 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 69. | 557,75 KB | 2017-10-04 16:07 | pobierz |
2 | umowa wzór 69 | 283,78 KB | 2017-10-04 16:07 | pobierz |
3 | Przekrój c-c - załacznik nr 2n | 128,85 KB | 2017-10-04 16:06 | pobierz |
4 | Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4- załacznik nr 1s.pdf | 251,22 KB | 2017-10-04 16:05 | pobierz |
5 | Ścianka podpor. przekrój 2-2 - załacznik nr 1r | 233,32 KB | 2017-10-04 16:05 | pobierz |
6 | Ścianka oporowa przekrój 1-1- załacznik nr 1p.pdf | 247,64 KB | 2017-10-04 16:04 | pobierz |
7 | Przekrój a - a- załacznik nr 1o | 121,33 KB | 2017-10-04 16:04 | pobierz |
8 | Przekrój c-c - załacznik nr 1n. | 128,85 KB | 2017-10-04 16:04 | pobierz |
9 | Rys. nr 13 - przekrój b- b- załacznik nr 1m | 351,08 KB | 2017-10-04 16:03 | pobierz |
10 | Rys. nr 12 - przekrój a-a -załacznik nr 1l. | 608,79 KB | 2017-10-04 16:03 | pobierz |
11 | Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut- załacznik nr 1k. | 342,72 KB | 2017-10-04 16:02 | pobierz |
12 | Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego- załacznik nr 1j. | 409,86 KB | 2017-10-04 16:02 | pobierz |
13 | Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone -załacznik nr 1i. | 852,2 KB | 2017-10-04 16:02 | pobierz |
14 | Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1-załącznik nr 1h. | 398,89 KB | 2017-10-04 16:01 | pobierz |
15 | Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut- załacznik nr 1g | 296,44 KB | 2017-10-04 16:01 | pobierz |
16 | Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki-załacznik nr 1f. | 744,94 KB | 2017-10-04 16:01 | pobierz |
17 | Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe- załacznik nr 1e. | 693,77 KB | 2017-10-04 16:01 | pobierz |
18 | Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe- załacznik nr 1d | 249,6 KB | 2017-10-04 16:00 | pobierz |
19 | Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A- załacznik nr 1c | 207,06 KB | 2017-10-04 16:00 | pobierz |
20 | Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut- załacznik nr 1b | 234,1 KB | 2017-10-04 16:00 | pobierz |
21 | Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący- załącznik nr 1a | 478,24 KB | 2017-10-04 16:00 | pobierz |
22 | projekt budowlany- - załącznik nr 1. | 3,82 MB | 2017-10-04 15:59 | pobierz |
23 | Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4- załacznik nr 2s | 251,22 KB | 2017-10-04 15:59 | pobierz |
24 | Ścianka podpor. przekrój 2-2 - załacznik nr 2r | 233,32 KB | 2017-10-04 15:58 | pobierz |
25 | Ścianka oporowa przekrój 1-1- załacznik nr 2p | 247,64 KB | 2017-10-04 15:58 | pobierz |
26 | Przekrój a - a- załacznik nr 2o | 121,33 KB | 2017-10-04 15:58 | pobierz |
27 | Rys. nr 13 - przekrój b- b-załącznik nr 2m | 351,08 KB | 2017-10-04 15:57 | pobierz |
28 | Rys. nr 12 - przekrój a-a-załącznik nr 2l | 608,79 KB | 2017-10-04 15:57 | pobierz |
29 | Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut-załącznik nr 2k | 342,72 KB | 2017-10-04 15:56 | pobierz |
30 | Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego-załącznik nr 2j | 409,86 KB | 2017-10-04 15:56 | pobierz |
31 | Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone-załącznik nr 2i. | 852,2 KB | 2017-10-04 15:56 | pobierz |
32 | Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1-załącznik nr 2h | 398,89 KB | 2017-10-04 15:55 | pobierz |
33 | Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut-załącznik nr 2g | 296,44 KB | 2017-10-04 15:55 | pobierz |
34 | Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki-załącznik nr 2f. | 744,94 KB | 2017-10-04 15:55 | pobierz |
35 | Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe-załącznik nr 2e | 693,77 KB | 2017-10-04 15:54 | pobierz |
36 | Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe-załącznik nr 2d | 249,6 KB | 2017-10-04 15:54 | pobierz |
37 | Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A-załącznik nr 2c | 207,06 KB | 2017-10-04 15:54 | pobierz |
38 | Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut-załącznik nr 2b | 234,1 KB | 2017-10-04 15:54 | pobierz |
39 | Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący- załącznik nr 2a | 478,24 KB | 2017-10-04 15:53 | pobierz |
40 | projekt wykonawczy - załacznik nr 2 | 3,82 MB | 2017-10-04 15:53 | pobierz |
41 | specyfikacja techniczna - załacznik nr 3. | 451,67 KB | 2017-10-04 15:51 | pobierz |
42 | przedmiar | 43,95 KB | 2017-10-04 15:50 | pobierz |
43 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 5 | 352,95 KB | 2017-10-04 15:50 | pobierz |
44 | oswiadczenie warunki udzialu zał. 6 | 332,09 KB | 2017-10-04 15:49 | pobierz |
45 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 7.pdf | 172,67 KB | 2017-10-04 15:49 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2017-10-04 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2017-10-04 16:08 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-10-19 12:41 |