BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2017-10-30

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu  zostało unieważnione

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę.

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
1
AKSAMIT Sp. z o.o.

80-180 Gdańsk,

ul. Brylantowa 7
 

 

Cena oferty: 537 964,21 zł

termin wykonania zamówienia: 21.12.2017 r

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 61m- cy               

 

 

 
 

 

 

 

Treść postępowania:

 

 

 

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

  1. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35  

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowe(URL)j: www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy : www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na

remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.

 

 

Numer referencyjny : 69/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

  1. Krótki opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych i wejścia do budynku na terenie przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
  2. Zakres robót obejmuje między innymi:
    1. rozbiórkę istniejących schodów terenowych do budynku przychodni i wykonanie nowych;
    2. remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
    3. remont nawierzchni chodnikowej przy wejściu głównym do budynku przychodni;
    4. remont posadzki w wiatrołapie przy wejściu głównym do budynku;
    5. wymianę przeszklonej witryny na elewacji przy wejściu głównym;
    6.  
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Projekt budowlany zagospodarowania działki dla zadania pn.:„Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku ) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” - załącznik nr 1 do siwz,- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- rzut - załącznik nr 1b do siwz,- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1d do siwz,- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 1f do siwz,- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1; Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 1h do siwz,- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 1j do siwz,- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 1l do siwz,- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 1n do siwz,- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 1p do siwz,- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 1s
  2. - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - ścianka podporowa - załącznik nr 1r do siwz,
  3. - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 1o do siwz,
  4. - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 1m do siwz,
  5. - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 1k do siwz,
  6. - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. - Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 1i do siwz,
  7. - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 1g do siwz,
  8. - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1e do siwz,
  9. - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- przekrój A – A - załącznik nr 1c do siwz,
  10. - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 1a do siwz,
  11. Projekt wykonawczy zagospodarowania działki dla zadania pn.:„Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku ) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” – załącznik nr 2 do siwz,- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - rzut - załącznik nr 2b do siwz,- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2d do siwz,- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 2f do siwz,- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1: Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 2h do siwz,- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 2j do siwz,- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 2l do siwz,- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 2n do siwz,- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 2p do siwz,- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - Płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 2s.
  12. - Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - Ścianka podporowa - załącznik nr 2r do siwz,
  13. - Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 2o do siwz,
  14. - Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 2m do siwz,
  15. - Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 2k do siwz,
  16. - Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 2i do siwz,
  17. - Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 2g do siwz,
  18. - Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2e do siwz,
  19. - Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - przekrój A – A - załącznik nr 2c do siwz,
  20. - Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny – stan istniejący - załącznik nr 2a do siwz,
  21. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty budowlane.
  22. Obiekt Przychodni Lekarskiej Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 3 do siwz.
  23. Przedmiar - Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 4 do siwz.
  1. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
  2. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 4 osoby do wykonywania w/w czynności.  Główny kod: 45000000-7 NIE Do 29.12.2017V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMV.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUV.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczyV.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
  3. Określenie warunków:
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9. IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
  10. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
  11. III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
  12. Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111200-0, 45223500-1, 45233222-1, 45112710-5
  13. II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
  14. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: murarskie, brukarskie w pełnym wymiarze etatu.
        1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano - konstrukcyjnych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
        2.  

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

        1. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
  • 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • minimum 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. robót budowlanych: takich jak: murarskie, brukarskie w pełnym wymiarze etatu.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

  1. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:Nie dotyczy

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

  1. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
    5. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
    6. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    7. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 29.12.2017 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
    8. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r.
    9. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
    11.  

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł .

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT

 

cena                                                                                                       znaczenie 0,60

termin wykonania zamówienia                                                              znaczenie   0,25

okres udzielonej gwarancji za wady                                                         znaczenie 0,15

 
   

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

 

 

XIV. ZMIANA UMOWY

  1. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
  1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
    • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
    • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
    • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  1. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
    • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
    • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
    • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
    •    w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
  1. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
  2. łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  3. dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    • klęski żywiołowe,
    • wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
    • wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    • innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
    • konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  1. w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
      • zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
      • zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  1. zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
      • proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
      • w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
      •      wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
  1. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
        1. zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
        2. nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
      • zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
      • zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
      • zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
      • polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
      •  
  1. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    Termin składania ofert:
    19.10.2017 r godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 17.11.2017 r.

 


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.10.2017 r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 69. 557,75 KB 2017-10-04 16:07 pobierz
2 umowa wzór 69 283,78 KB 2017-10-04 16:07 pobierz
3 Przekrój c-c - załacznik nr 2n 128,85 KB 2017-10-04 16:06 pobierz
4 Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4- załacznik nr 1s.pdf 251,22 KB 2017-10-04 16:05 pobierz
5 Ścianka podpor. przekrój 2-2 - załacznik nr 1r 233,32 KB 2017-10-04 16:05 pobierz
6 Ścianka oporowa przekrój 1-1- załacznik nr 1p.pdf 247,64 KB 2017-10-04 16:04 pobierz
7 Przekrój a - a- załacznik nr 1o 121,33 KB 2017-10-04 16:04 pobierz
8 Przekrój c-c - załacznik nr 1n. 128,85 KB 2017-10-04 16:04 pobierz
9 Rys. nr 13 - przekrój b- b- załacznik nr 1m 351,08 KB 2017-10-04 16:03 pobierz
10 Rys. nr 12 - przekrój a-a -załacznik nr 1l. 608,79 KB 2017-10-04 16:03 pobierz
11 Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut- załacznik nr 1k. 342,72 KB 2017-10-04 16:02 pobierz
12 Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego- załacznik nr 1j. 409,86 KB 2017-10-04 16:02 pobierz
13 Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone -załacznik nr 1i. 852,2 KB 2017-10-04 16:02 pobierz
14 Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1-załącznik nr 1h. 398,89 KB 2017-10-04 16:01 pobierz
15 Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut- załacznik nr 1g 296,44 KB 2017-10-04 16:01 pobierz
16 Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki-załacznik nr 1f. 744,94 KB 2017-10-04 16:01 pobierz
17 Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe- załacznik nr 1e. 693,77 KB 2017-10-04 16:01 pobierz
18 Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe- załacznik nr 1d 249,6 KB 2017-10-04 16:00 pobierz
19 Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A- załacznik nr 1c 207,06 KB 2017-10-04 16:00 pobierz
20 Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut- załacznik nr 1b 234,1 KB 2017-10-04 16:00 pobierz
21 Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący- załącznik nr 1a 478,24 KB 2017-10-04 16:00 pobierz
22 projekt budowlany- - załącznik nr 1. 3,82 MB 2017-10-04 15:59 pobierz
23 Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4- załacznik nr 2s 251,22 KB 2017-10-04 15:59 pobierz
24 Ścianka podpor. przekrój 2-2 - załacznik nr 2r 233,32 KB 2017-10-04 15:58 pobierz
25 Ścianka oporowa przekrój 1-1- załacznik nr 2p 247,64 KB 2017-10-04 15:58 pobierz
26 Przekrój a - a- załacznik nr 2o 121,33 KB 2017-10-04 15:58 pobierz
27 Rys. nr 13 - przekrój b- b-załącznik nr 2m 351,08 KB 2017-10-04 15:57 pobierz
28 Rys. nr 12 - przekrój a-a-załącznik nr 2l 608,79 KB 2017-10-04 15:57 pobierz
29 Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut-załącznik nr 2k 342,72 KB 2017-10-04 15:56 pobierz
30 Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego-załącznik nr 2j 409,86 KB 2017-10-04 15:56 pobierz
31 Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone-załącznik nr 2i. 852,2 KB 2017-10-04 15:56 pobierz
32 Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1-załącznik nr 2h 398,89 KB 2017-10-04 15:55 pobierz
33 Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut-załącznik nr 2g 296,44 KB 2017-10-04 15:55 pobierz
34 Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki-załącznik nr 2f. 744,94 KB 2017-10-04 15:55 pobierz
35 Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe-załącznik nr 2e 693,77 KB 2017-10-04 15:54 pobierz
36 Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe-załącznik nr 2d 249,6 KB 2017-10-04 15:54 pobierz
37 Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A-załącznik nr 2c 207,06 KB 2017-10-04 15:54 pobierz
38 Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut-załącznik nr 2b 234,1 KB 2017-10-04 15:54 pobierz
39 Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący- załącznik nr 2a 478,24 KB 2017-10-04 15:53 pobierz
40 projekt wykonawczy - załacznik nr 2 3,82 MB 2017-10-04 15:53 pobierz
41 specyfikacja techniczna - załacznik nr 3. 451,67 KB 2017-10-04 15:51 pobierz
42 przedmiar 43,95 KB 2017-10-04 15:50 pobierz
43 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 5 352,95 KB 2017-10-04 15:50 pobierz
44 oswiadczenie warunki udzialu zał. 6 332,09 KB 2017-10-04 15:49 pobierz
45 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 7.pdf 172,67 KB 2017-10-04 15:49 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2017-10-04
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2017-10-04 16:08
Ostatnia aktualizacja: 2017-10-19 12:41