BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a, Waryńskiego 47a,b,c oraz Wita Stwosza 23a w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-11-08

umowy na zadaniu 1, 2 i 3 podppisano z firmą "JULIAN" Firma Handlowo - Usługowo - Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-10-31

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1:

na zadaniu 1 -  ofertę nr 2 firmy „JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z  siedzibą w Małkowie przy ul. Pałacowej 46 z ceną oferty 65 190,00 zł brutto, z terminem wykonania 14.12.2017 r., okresem gwarancji 25 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.                   

na zadaniu 2 -  ofertę nr 2 firmy „JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z  siedzibą w Małkowie przy ul. Pałacowej 46 z ceną oferty 84 870,00 zł brutto, z terminem wykonania 14.12.2017 r., okresem gwarancji 25 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.                   

na zadaniu 3 -  ofertę nr 2 firmy „JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z  siedzibą w Małkowie przy ul. Pałacowej 46 z ceną oferty 88 560,00 zł brutto, z terminem wykonania 14.12.2017 r., okresem gwarancji 25 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.                   

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
1
Firma Budowlano Drogowa Tar-Bud

Przemysław Taraszkiewicz

80-462 Gdańsk,

al. Jana Pawła II 3d lok.12
Zadanie 1

Cena oferty: 81 205,81 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

 Zadanie 3

Cena oferty: 115 516,29 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy                

 

               

 

 
2
 

 

 

 

 

„JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

Małkowo, ul. Pałacowa 46

83-330 Żukowo

 
Zadanie 1

Cena oferty: 65 190,00 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

 Zadanie 2

Cena oferty: 84 870,00 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

Zadanie 3

Cena oferty: 88 560,00 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

 

 
3
 

 

 

 

 

AKSAMIT Sp. z o. o.

ul. Brylantowa 7,

80-180 Gdańsk

 
Zadanie 1

Cena oferty: 109 750,97 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

 Zadanie 2

Cena oferty: 112 543,04 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

Zadanie 3

Cena oferty: 132 659,21 zł 

termin wykonania zamówienia: 14.12.2017 r.

okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy               

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium        Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Gwarancja - 15%
Razem
1
48,17
25
15
88,17
2
60,00
25
15
100,00
3
35,64
25
15
75,64
 

Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium        Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Gwarancja - 15%
Razem
2
60,00
25
15
100,00
3
45,25
25
15
85,25
 

 

 

 

Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium        Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  25%
Liczba pkt w kryterium

Gwarancja - 15%
Razem
1
46,00
25
15
86,00
2
60,00
25
15
100,00
3
40,05
25
15
80,05
 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego moga być zawarte po 06.11.2017 r.

 

Treść postępowania:

 

 

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

  1. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35    

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a, Waryńskiego 47a,b,c oraz Wita Stwosza 23a w Gdańsku.

 

Numer referencyjny: 73/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

  1. Krótki opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
  • ul. Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a w Gdańsku; (działki nr 97, 102/7, 103/4, 104/4, 106/3, obręb ew. 56),
  • ul. Waryńskiego 47a,b,c w Gdańsku; (działka nr 57, obręb ew. 56),
  • ul. Wita Stwosza 23a w Gdańsku (działki nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13).
  1. Zakres robót obejmuje między innymi:
  1. ul. Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a
  • roboty ziemne,
  • wykonanie nawierzchni z geokraty,
  • odtworzenie istniejących trawników,
  • uporządkowanie terenu.Przedmiot zamówienia wynikający z projektu utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr. 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych (załącznik nr 1.1 do siwz) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze (załącznik nr 1.3 do siwz).
  • Uwaga.
  1. ul. Waryńskiego 47a,b,c
  • roboty rozbiórkowe i ziemne,
  • wymiana krawężników,
  • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, kostki granitowej i otoczaków,
  • pielęgnacja istniejącej zieleni,
  • montaż słupków parkingowych,
  • montaż stojaków na rowery,
  • wykonanie i obsadzenie rabaty kwiatowej,
  • posadowienie i obsadzenie donic kwiatowych,
  • uporządkowanie terenu.Przedmiot zamówienia wynikający z programu podejmowania innych działań w zakresie zagospodarowania terenu stanowiącego otoczenie budynku wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości Ludwika Waryńskiego 47 ABC (załącznik nr 2.1 do siwz) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze (załącznik nr 2.3 do siwz).
  • Uwaga.
  1.             ul. Wita Stwosza 23a
  • roboty rozbiórkowe i ziemne,
  • wykonanie krawężników i obrzeży,
  • wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych i kostki brukowej betonowej,
  • wykonanie elementów małej architektury, m.in.: stojaków na rowery, szlabanu automatycznego,
  • uporządkowanie terenu.Przedmiot zamówienia wynikający z projektu zagospodarowania terenu ul. Wita Stwosza 23A, 80-312 Gdańsk; dz. nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13 (załącznik nr 3.1 do siwz) należy zrealizować tylko dla etapu I, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze (załącznik nr 3.3 do siwz).
  • Uwaga.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. ul. Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a
  • Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr. 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych. Projekt nawierzchni – etap III – załącznik nr 1.1 do siwz,
  • Rysunek nr 0-1/2 – szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr. 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 Gdańsk– załącznik nr 1.1a do siwz,
  • Rysunek nr D-1 – szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr. 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 Gdańsk. Przekroje konstrukcyjne– załącznik nr 1.1b do siwz,
  • Karta techniczna – geokarta parkingowa – załącznik nr 1.1c do siwz,
  • Ogólne specyfikacje techniczne. Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działki, ul. Waryńskiego – Miszewskiego w Gdańsku – załącznik nr 1.2 do siwz,
  • Przedmiar robót. Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr. 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, 102/6, obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk - załącznik nr 1.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
  1. ul. Waryńskiego 47a,b,c
  • Program podejmowania innych działań w zakresie zagospodarowania terenu stanowiącego otoczenie budynku wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości Ludwika Waryńskiego 47 ABC– załącznik nr 2.1 do siwz,
  • Rysunek nr 01 – sytuacja (na podstawie kopii mapy zasadniczej do celów informacyjnych) - załącznik nr 2.1a do siwz,
  • Rysunek nr 02 – inwentaryzacja; sytuacja, stan istniejący; lokalizacja przekrojów i widoków - załącznik nr 2.1b do siwz,
  • Rysunek nr 03 – inwentaryzacja; aktualne zagospodarowanie działki; profil terenu wzdłuż elewacji AB, CD - przekroje, - załącznik nr 2.1c do siwz,
  • Rysunek nr 04 – inwentaryzacja; profil terenu drogi wewnętrznej przy elewacji CD – przekroje poprzeczne - załącznik nr 2.1d do siwz,
  • Rysunek nr 05 – inwentaryzacja; dokumentacja fotograficzna; elewacja frontowa CD - załącznik nr 2.1e do siwz,
  • Rysunek nr 06 – inwentaryzacja; dokumentacja fotograficzna; elewacje zapleczowe BC, AB - załącznik nr 2.1f do siwz,
  • Rysunek nr 07 – stan projektowany; podział terenu według funkcji i materiału nawierzchni - załącznik nr 2.1g do siwz,
  • Rysunek nr 08 – stan projektowany; proj. zagospodarowanie działki; profil terenu wzdłuż elewacji AB, CD - przekroje, - załącznik nr 2.1h do siwz,
  • Rysunek nr 09 – stan projektowany; profil terenu drogi wewnętrznej przy elewacji CD – przekroje poprzeczne - załącznik nr 2.1i do siwz,
  • Rysunek nr 10 – stan projektowany; droga wewnętrzna – detale wyposażenia – rzut i widok w elewacji CD; perspektywa - załącznik nr 2.1j do siwz,
  • Rysunek nr 11 – stan projektowany; przykłady zastosowania materiałów i elementów wyposażenia - załącznik nr 2.1k do siwz,
  • Rysunek nr 12 – stan projektowany; przykłady zastosowania materiałów i elementów wyposażenia - załącznik nr 2.1l do siwz,
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zagospodarowanie terenu stanowiącego otoczenie budynku wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości Ludwika Waryńskiego 47 ABC – załącznik nr 2.2 do siwz,
  • Przedmiar - zagospodarowanie terenu podwórza – roboty inżynierskie. Gdańsk, ul. Waryńskiego 47 A,B,C – załącznik nr 2.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
  1. ul. Wita Stwosza 23a
  • Projekt zagospodarowania terenu ul. Wita Stwosza 23A, 80-312 Gdańsk; dz. nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13 – załącznik nr 3.1 do siwz,
  • Rysunek nr ZT.1 – zagospodarowanie terenu - załącznik nr 3.1a do siwz,
  • Rysunek nr ZT.2 – detale i konstrukcja nawierzchni - załącznik nr 3.1b do siwz,
  • Rysunek nr ZT.3 – wyposażenie terenu - załącznik nr 3.1c do siwz,
  • Rysunek nr ZT.4 – detal ułożenia nawierzchni - załącznik nr 3.1d do siwz,
  • Rysunek nr ZT.5 – wiata - załącznik nr 3.1e do siwz,
  • Rysunek nr ZT.6 – etapowanie - załącznik nr 3.1f do siwz,
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - ul. Wita Stwosza 23A, 80-312 Gdańsk; dz. nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13 – załącznik nr 3.2 do siwz,
  • Przedmiar ul. Wita Stwosza 23a – I etap-– załącznik nr 3.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
  •  
    1. Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. kratki geoSYSTEM G4, kostka brukowa Polbruk kostka betonowa Semmelroch AQUATON, kostka beetonowa LIBET, pal parkingowy Stylbet, system ogrodzeniowy Olbud, płyta ażurowa Buszrem) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.
    2.   
  • Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej:

 

  1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj, robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe w pełnym wymiarze etatu.
  • w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 3 osoby,
  • w przypadku składania oferty na dwa zadania – 6 osób,
  • w przypadku składania oferty na trzy zadania – 9 osób,

do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

  1. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 77310000-6.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

  1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

29.12.2017 r.

 

  1. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

        1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
        2.  

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

        1. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
        2. w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i/lub zadanie 3
  • 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • oraz
  • w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 3 osoby do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe,
  • w przypadku składania oferty na dwa zadania – 6 osób do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe,
  • w przypadku składania oferty na trzy zadania – 9 osób do wykonywania robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
  •  
  •  

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

  1. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dptyczy

 

  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

  1. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
  3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
  4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
  5. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
  6. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
  7. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 29.12.2017 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
  8. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r.
  9. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
  10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  11.  

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 000,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 300,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3 -   1 300,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 – 3 600,00 zł.
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 lub zadanie 3 – 2 300,00 zł.  
  •  
  •  

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT

 

1.   cena                                                                      znaczenie   0,60

2.   termin wykonania zamówienia                              znaczenie     0,25

3.   okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie   0,15

 

 

 
   

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak

 

 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

  1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
  • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
  • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
  • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  1. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
  • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
  • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
  • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
  • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
  1. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
  2. łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  3. dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  • klęski żywiołowe,
  • wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
  • wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  • innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
  • konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  1. w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
  • zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
  • zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  1. Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
  • proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
  • w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
  1. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
  1. zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
  2. nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
  • zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
  • zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
  • zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
  • polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

                                                                                

  1. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    Termin składania ofert:
    24.10.2017 r godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 22.11.2017 r.

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 24.10.2017 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra, stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a w Gdańsku; działki nr 97, 102/7, 103/4, 104/4, 106/3, obręb ew. 56.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Miszewskiego 1,2 i Waryńskiego 4,4a,5,6,7,7a w Gdańsku; działki nr 97, 102/7, 103/4, 104/4, 106/3, obręb ew. 56.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 77310000-6.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                             znaczenie   0,60

2.   termin wykonania zamówienia                                  znaczenie     0,25

3.   okres gwarancji na wykonane roboty budowlane         znaczenie   0,15

 

Część nr 2

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Waryńskiego 47a,b,c w Gdańsku; działka nr 57, obręb ew. 56.

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Waryńskiego 47a,b,c w Gdańsku; działka nr 57, obręb ew. 56.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 77310000-6.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

  1. cena                                                                       znaczenie   0,60
  2. termin wykonania zamówienia                                   znaczenie 0,25
  3. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15

 

Część nr 3

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Wita Stwosza 23a w Gdańsku działki nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Wita Stwosza 23a w Gdańsku działki nr 165/9, 165/12, 171/10, obręb ew. 13.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

29.12.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

  1. cena                                                                         znaczenie   0,60
  2. termin wykonania zamówienia                                znaczenie   0,25
  3. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane       znaczenie   0,15

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunkó zamówienia 568,85 KB 2017-10-09 14:48 pobierz
2 wzór umowy 324,06 KB 2017-10-09 14:48 pobierz
3 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 4 303,61 KB 2017-10-09 14:47 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 5 268,31 KB 2017-10-09 14:47 pobierz
5 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 6. 175,12 KB 2017-10-09 14:46 pobierz
6 zał. 1.1 - projekt Miszewskiego Waryńskiego 383,91 KB 2017-10-09 14:46 pobierz
7 zał. 1.1a - rys. O-1 2 903,09 KB 2017-10-09 14:46 pobierz
8 zał. 1.1b - rys. D-1 451,9 KB 2017-10-09 14:45 pobierz
9 zał. 1.1c - karta techniczna 194,41 KB 2017-10-09 14:45 pobierz
10 zał. 1.2 - specyfikacja techniczna Miszewskiego Waryńskiego 10,3 MB 2017-10-09 14:45 pobierz
11 zał. 1.3 - przedmiar Miszewskiego Maryńskiego 103,68 KB 2017-10-09 14:44 pobierz
12 zał. 2.1 - program Waryńskiego 47 abc 129,04 KB 2017-10-09 14:44 pobierz
13 zał. 2.1a - rys. 01 178,97 KB 2017-10-09 14:43 pobierz
14 zał. 2.1b - rys. 02. 96,76 KB 2017-10-09 14:43 pobierz
15 zał. 2.1c - rys. 03 1 95,91 KB 2017-10-09 14:42 pobierz
16 zał. 2.1c - rys. 03 2. 127,94 KB 2017-10-09 14:42 pobierz
17 zał. 2.1c - rys. 03 3 151,1 KB 2017-10-09 14:42 pobierz
18 zał. 2.1d - rys. 04 227,35 KB 2017-10-09 14:41 pobierz
19 zał. 2.1e f - rys. 05 i 06 14,48 MB 2017-10-09 14:41 pobierz
20 zał. 2.1g - rys. 07. 307,21 KB 2017-10-09 14:40 pobierz
21 zał. 2.1h - rys. 08 1 268,5 KB 2017-10-09 14:40 pobierz
22 zał. 2.1h - rys. 08 2. 474,14 KB 2017-10-09 14:39 pobierz
23 zał. 2.1h - rys. 08 3 836,25 KB 2017-10-09 14:39 pobierz
24 zał. 2.1i - rys. 09 530,84 KB 2017-10-09 14:38 pobierz
25 zał. 2.1j - rys. 10. 683,58 KB 2017-10-09 14:38 pobierz
26 zał. 2.1l k - rys. 11 i 12 1,63 MB 2017-10-09 14:38 pobierz
27 zał. 2.2 - specyfikacja techniczna Waryńskiego 47 abc. 142,05 KB 2017-10-09 14:37 pobierz
28 zał. 2.3 - przedmiar Waryńskiego 47 abc 411,95 KB 2017-10-09 14:37 pobierz
29 zał. 3.1 - projekt Wta Stwosza 23a 702,4 KB 2017-10-09 14:36 pobierz
30 zał. 3.1a - rys. ZT 1. 200,29 KB 2017-10-09 14:36 pobierz
31 zał. 3.1b - rys. ZT 2. 77,69 KB 2017-10-09 14:35 pobierz
32 zał. 3.1c - rys. ZT3 1,35 MB 2017-10-09 14:34 pobierz
33 zał. 3.1d - rys. ZT 4 58,64 KB 2017-10-09 14:34 pobierz
34 zał. 3.1e - rys. ZT 5 85,9 KB 2017-10-09 14:33 pobierz
35 zał. 3.1f - rys. ZT 6 109,73 KB 2017-10-09 14:33 pobierz
36 zał. 3.2 - specyfikacja techniczna Wita Stwosza 23a 1,19 MB 2017-10-09 14:32 pobierz
37 zał. 3.3 - przedmiar Wita Stwosza 23a etap I 82,99 KB 2017-10-09 14:32 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2017-10-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2017-10-09 14:31
Ostatnia aktualizacja: 2017-10-24 13:27