BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2018 r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-12-01

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 z :

Sumą cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 510,00 zł.
Sumą cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 3 415,00 zł.
Ceną jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 50,00 zł.
Gwarancją na nasadzenia drzew: 24 miesiące
Doświadczeniem osób skierowanych do realizacji zamówienia - 177,60 miesiące
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
 

Cena/

termin wykonania zamówienia/

doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym

 
1
PANDAN Jerzy Łęczowski

80-227 Gdańsk,

ul. Henryka Sienkiewicza 6/7 lok. 5D

 
 

1.     Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 376,00 zł.

2.     Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 1 963,00 zł.

3.     Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 60,00 zł.

Gwarancja na nasadzenia drzew: 24 miesiące

 

 

 

 
2
Przedsiębiorstwo Robót

Ogrodniczo - Leśnych „PROLAS” Spółka z o.o.

80-126 Gdańsk

Ul. Stanisława Lema 21
1.     Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 761,00 zł.

2.     Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 4 448,00 zł.

3.     Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 90,00 zł.

Gwarancja na nasadzenia drzew: 24 miesiące

 
3
DENDROLAB Sp z o.o.

80-404 Gdańsk,

ul Mikołaja Reja 3
 

1.     Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja) – 510,00 zł.

2.     Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi) – 3 415,00 zł.

3.     Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 50,00 zł.

Gwarancja na nasadzenia drzew: 24 miesiące

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom

w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Suma cen jednostkowych netto (pielęgnacja)

30
Liczba pkt w kryterium

Suma cen jednostkowych netto (pozostałe usługi)
Liczba pkt w kryterium

Cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców – 90,00 zł.
Liczba pkt w kryterium

Okres gwarancji na nasadzenia drzew
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
RAZEM

Pkt.
2
20,11
15,36
5,56
20
20
81,03
3
30
20
10
20
20
100,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.12.2017 r.

 

 

 

 

 

Treść postępowania:

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

na wykonywanie  usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2018 r.

 

Numer referencyjny: 79/17/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: nie.


 

KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

a)      wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,

b)      wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,

c)      karczowanie i frezowanie  pni po ściętych drzewach,

d)      nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,

e)      pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,

f)       ochrona kasztanowców przed szrotówkiem  kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,

g)      ocena stanu zdrowotnego drzew,

h)      usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,

i)        usuwanie karpiny

       na terenie administrowanym przez GZNK SZB.

2.      Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne,  bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.

3.      Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.

4.     Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.

5.      Zamawiający przewiduje założenie około 100 opasek lepowych. Należy użyć opasek z  tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez Wykonawcę  musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 –150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej  odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów  pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, Zamawiającego oraz Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.

 

Terminy realizacji prac:

a)         Założenie opasek do  09.05.2018 r.

b)         Pierwsza zmiana opasek do 27.06.2018 r.

c)          Druga zmiana opasek  do 29.08.2018 r.

d)         Zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2018 r.

 

Terminy określone w punkach a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się  motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli.

Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt  ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie  wykonania powyższego zabiegu. 

Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek.

W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia liści z zimującymi poczwarkami w obrębie rzutu korony i ich utylizacji.

 

6.      Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia  będą uzgadniane  z Wykonawcą na  bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe  drzewa do nasadzenia takie jakie  występują na  osiedlach mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa ) o  obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych  ochroną Konserwatora Zabytków  Zamawiający  przewiduje nasadzanie   takich roślin jak  platan, głóg


szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm.

Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.

7.      Szacunkowe ilości poszczególnych usług:

a)      wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów -  około 135 szt.,

b)      wycinka krzewów – około 20 szt.,

c)      wycinka żywopłotów – około 40m2,     

d)      frezowanie pni – około 30 szt.,

e)      nasadzanie drzew wraz z materiałem –  około 100 szt.,

f)       nasadzanie krzewu wraz z materiałem –  około 35 szt.,

g)      pielęgnacja drzew –  około 970 szt.,

h)      pielęgnacja krzewów – około 100 szt.,

i)        pielęgnacja żywopłotów – około 1 500 m2,     

j)        usuwanie wiatrołomów –  około 180 szt.,

k)      usuwanie karpiny – około 35 szt.,

l)        karczowanie pni  – około 50 szt.,

m)     ochrona drzew kasztanowców – około 100 szt.,

n)      ocena stanu zdrowotnego drzew – około 45 szt.

       Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego.

8.   Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 77211400-6 .

Dodatkowe kody: 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9. 

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 31.12.2018r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.


 

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie:

-      podnośnikiem balkonowym,

-      samochodem skrzyniowym,

-      3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

2.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)      wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum  2 usługi  polegające na wycince drzew lub  nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien  wykazać się  wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)      skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby:

-      1 osobę na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12–to miesięczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby  potwierdzające powyższe kwalifikacje,

-      3 osoby na stanowisku pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie  pielęgnacji drzew

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.     Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.     Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP : Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1)     Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2)     Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3)     Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

4)     Podać w złożonej ofercie  okres gwarancji dla nasadzonych drzew.

Minimalny okres gwarancji dla nasadzonych drzew wynosi 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

5)     Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pielęgnację.

6)     Podać w ofercie ceny jednostkowe na poszczególne elementy oraz cenę łączną za pozostałe usługi.

7)     Podać w ofercie cenę za ochronę kasztanowców.

8)     Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

9)     Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium.

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.   cena (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację                                               znaczenie  0,30                                                          

2.   cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi)                                      znaczenie   0,20                                                          

3.   cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców)                                      znaczenie   0,10

4.   okres gwarancji  (na nasadzenia drzew)                                                                   znaczenie   0,20

5.   doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia                                   znaczenie   0,20
 

 


Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
 

 

 

 

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:

a)      zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)    zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym lub osoby na stanowisku pilarz jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:

-        zmiana osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym lub osobami na stanowisku pilarz.

-        Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym lub osób na stanowisku pilarz gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać minimalne warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w określonym przez Wykonawcę druku pn. Zdolność zawodowa – Wykaz osób.

g)   zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

h)   realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
20.11.2017, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 19.12.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 20.11.2017 r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320-02-20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 79. 599,8 KB 2017-11-08 15:04 pobierz
2 wzór umowy 292,93 KB 2017-11-08 15:04 pobierz
3 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 3.pdf 174,79 KB 2017-11-08 15:03 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 2. 257,1 KB 2017-11-08 15:03 pobierz
5 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 1.pdf 272,19 KB 2017-11-08 15:02 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2017-11-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2017-11-08 15:04
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-20 12:51