BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-12-14

umowy na zad. 1, 2 i 3 podpisano z firmą TOITOI Polska Sp. z o.o.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-12-08

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na zadaniu 1 wybrał ofertę  nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 57 323,02 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.

 

- na zadaniu 2 wybrał ofertę  nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 91 842,61  zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.

 

- na zadaniu 3 wybrał ofertę  nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 1 710,72 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
 

 

1
 

TOI TOI Polska Sp. z o.o.

03-044 Warszawa,

ul. Płochocińska 29
zadanie 1

Cena -  57 323,02 zł.

zadanie 2

Cena -  91 842,61 zł.

zadanie 3

Cena -  1 710,72 zł

 
 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE  1

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena  60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców

15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
ZADANIE  2

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena  60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców

15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
ZADANIE  3

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena  60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców

15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 08.12.2017 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

 

na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018

 

 

 

Numer referencyjny: 81/17/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.

 


 

I.                         KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w roku 2018.

Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi  6 499,00 m3.

W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.

1)   Zakres usługi obejmuje:

a)   wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z dnia  12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych  (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),

b)   każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;

c)   co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,

d)   usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 25,1 tony, w tym  na zadanie 1 ok. 10 ton, na zadanie 2 ok. ok. 15 ton oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.

e)   zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb;

f)  usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem lub    e-mail’em,

2)   Opis przedmiotu zamówienia stanowi:

Wykazy szamb określone w załącznikach do siwz: „Wykaz szamb 2018 r.”- Załącznik nr 1 - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4; Załącznik nr 1 - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9;  Załącznik nr 1 - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

II.  Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-1.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 31.12.2018 r.

 

V.   INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

 Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1289), aktualne na dzień składania oferty.

 

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.

 

 

 

 


 

V.1.2. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2

 - 2 samochodami asenizacyjnymi,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 3 

- 1  samochodem asenizacyjnym,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 

- 4  samochodami asenizacyjnymi,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3

 - 2 samochodami asenizacyjnymi,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3

 - 4 samochodami asenizacyjnymi,

spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193  poz. 1617).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

2.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)   wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2:

-      2 usługi polegające na  wywozie co najmniej 2 000 m3  nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 3:

-      2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 i /lub zadanie 2 i zadanie 3:

-      2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien  wykazać się  wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)      skieruje do realizacji zamówienia minimum:

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2

-       2 osoby na stanowisku kierowcy,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 3

-       1 osobę na stanowisku kierowcy,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  zadanie 2

-       4 osoby na stanowisku kierowcy,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3

-       2 osoby na stanowisku   kierowcy,

·       w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3

-       4 osoby na stanowisku   kierowcy

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.     Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.     Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

 

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności :

aktualne na dzień składania ofert zezwolenie w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Gdańska na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych  i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1289).

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1)     Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2)     Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3)     Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4)     Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.

5)     Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 18  ppkt. 2) SIWZ.

6)     Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierowców zgodnie z pkt. 18  ppkt. 3) SIWZ.

7)     Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium.

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 040,00 zł w tym

ZADANIE 1  –    1 300,00  zł

ZADANIE 2  –    1 700,00  zł

ZADANIE 3  –         40,00  zł

W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.   cena                                                                        znaczenie  0,60                                                          

2.   ocena stanu technicznego                                      znaczenie   0,25                                                         

3.   doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15
 

 


Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:

a)      zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)     zmianie może ulec ilość wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,

g)   zmianie może ulec lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2018 r. stanowiącym załącznik nr 1 do poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości  dla danego zadania tj:

      na zadaniu 1 – 2 808,30 m3;

      na zadaniu 2 – 3 618,70  m3

     na zadaniu 3 –      72,00 m3

     w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,

h)   zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

i)    realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
01.12.2017, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 30.12.2017 r.

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.12.2017 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302-32-82

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr 1

Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów administrowanych przez BOM 1, 2 i 4

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  2 808,30 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. BOM 1, BOM 2  i  BOM 4, 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-1.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2018 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                        znaczenie   0,60

2.   ocena stanu technicznego                                      znaczenie   0,25                                                         

3.   doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

 

Część nr 2

Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów administrowanych przez BOM 7, 8 i 9

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  3 618,70 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. BOM 7, BOM 8  i  BOM 9, 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-1.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2018 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                        znaczenie   0,60

2.   ocena stanu technicznego                                      znaczenie   0,25                                                         

3.   doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

Część nr 3

Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów  Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  3 618,70 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. – Skarb Państwa. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-1.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2018 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                        znaczenie   0,60

2.   ocena stanu technicznego                                      znaczenie   0,25                                                         

3.   doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunków zamówienia 605,72 KB 2017-11-20 13:41 pobierz
2 wzór umowy 221,63 KB 2017-11-20 13:40 pobierz
3 wykaz zad. 1 BOM 1 185,52 KB 2017-11-20 13:40 pobierz
4 wykaz zad. 1 BOM 2 175,19 KB 2017-11-20 13:39 pobierz
5 wykaz zad. 1 BOM 4 179,31 KB 2017-11-20 13:39 pobierz
6 wykaz zad. 2 BOM 7 177,99 KB 2017-11-20 13:38 pobierz
7 wykaz zad. 2 BOM 8 332,35 KB 2017-11-20 13:38 pobierz
8 wykaz zad. 2 BOM 9 179,84 KB 2017-11-20 13:38 pobierz
9 wykaz zad. 3 Skarb Państwa 177,13 KB 2017-11-20 13:37 pobierz
10 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 2 300,99 KB 2017-11-20 13:36 pobierz
11 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 3 365,3 KB 2017-11-20 13:36 pobierz
12 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 4 174,68 KB 2017-11-20 13:35 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2017-11-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2017-11-20 13:34
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-01 13:08