usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-12-14
umowy na zad. 1, 2 i 3 podpisano z firmą TOITOI Polska Sp. z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-12-08
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał ofertę nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 57 323,02 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.
- na zadaniu 2 wybrał ofertę nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 91 842,61 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.
- na zadaniu 3 wybrał ofertę nr 1 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 1 710,72 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
1
TOI TOI Polska Sp. z o.o.
03-044 Warszawa,
ul. Płochocińska 29
zadanie 1
Cena - 57 323,02 zł.
zadanie 2
Cena - 91 842,61 zł.
zadanie 3
Cena - 1 710,72 zł
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców
15%
RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców
15%
RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
25%
Liczba pkt w kryterium doświadczenie kierowców
15%
RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 08.12.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018
Numer referencyjny: 81/17/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w roku 2018.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 6 499,00 m3.
W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.
1) Zakres usługi obejmuje:
a) wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
b) każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;
c) co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
d) usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 25,1 tony, w tym na zadanie 1 ok. 10 ton, na zadanie 2 ok. ok. 15 ton oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.
e) zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb;
f) usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem lub e-mail’em,
2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Wykazy szamb określone w załącznikach do siwz: „Wykaz szamb 2018 r.”- Załącznik nr 1 - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4; Załącznik nr 1 - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9; Załącznik nr 1 - Zadanie 3 Skarb Państwa.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-1.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Data zakończenia 31.12.2018 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1289), aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.
V.1.2. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
- 2 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3
- 1 samochodem asenizacyjnym,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
- 4 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
- 2 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
- 4 samochodami asenizacyjnymi,
spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i /lub zadanie 2 i zadanie 3:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
- 2 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3
- 1 osobę na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
- 4 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
- 2 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
- 4 osoby na stanowisku kierowcy
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności :
aktualne na dzień składania ofert zezwolenie w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Gdańska na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1289).
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1) Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5) Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 18 ppkt. 2) SIWZ.
6) Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierowców zgodnie z pkt. 18 ppkt. 3) SIWZ.
7) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium.
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 040,00 zł w tym
ZADANIE 1 – 1 300,00 zł
ZADANIE 2 – 1 700,00 zł
ZADANIE 3 – 40,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec ilość wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
g) zmianie może ulec lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2018 r. stanowiącym załącznik nr 1 do poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości dla danego zadania tj:
na zadaniu 1 – 2 808,30 m3;
na zadaniu 2 – 3 618,70 m3
na zadaniu 3 – 72,00 m3
w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
01.12.2017, godzina: 10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 30.12.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.12.2017 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302-32-82
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów administrowanych przez BOM 1, 2 i 4
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 2 808,30 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. BOM 1, BOM 2 i BOM 4,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-1.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
Część nr 2
Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów administrowanych przez BOM 7, 8 i 9
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 3 618,70 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. BOM 7, BOM 8 i BOM 9,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-1.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
Część nr 3
Nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2018 z obiektów Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 3 618,70 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2018 r. – Skarb Państwa.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-1.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 605,72 KB | 2017-11-20 13:41 | pobierz |
2 | wzór umowy | 221,63 KB | 2017-11-20 13:40 | pobierz |
3 | wykaz zad. 1 BOM 1 | 185,52 KB | 2017-11-20 13:40 | pobierz |
4 | wykaz zad. 1 BOM 2 | 175,19 KB | 2017-11-20 13:39 | pobierz |
5 | wykaz zad. 1 BOM 4 | 179,31 KB | 2017-11-20 13:39 | pobierz |
6 | wykaz zad. 2 BOM 7 | 177,99 KB | 2017-11-20 13:38 | pobierz |
7 | wykaz zad. 2 BOM 8 | 332,35 KB | 2017-11-20 13:38 | pobierz |
8 | wykaz zad. 2 BOM 9 | 179,84 KB | 2017-11-20 13:38 | pobierz |
9 | wykaz zad. 3 Skarb Państwa | 177,13 KB | 2017-11-20 13:37 | pobierz |
10 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 2 | 300,99 KB | 2017-11-20 13:36 | pobierz |
11 | oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 3 | 365,3 KB | 2017-11-20 13:36 | pobierz |
12 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 4 | 174,68 KB | 2017-11-20 13:35 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2017-11-20 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2017-11-20 13:34 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-12-01 13:08 |