BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie usług transportowych wraz z opróżnianiem lokali z nieczystości, wywóz odpadów budowlanych, wywóz i dostawa piasku do piaskownic dla potrzeb Zamawiającego w roku 2018.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-01-05

W dniu 5.01.2018 r. zostały podpisane umowy na zad. 1, 2 i 4 z firmą Zakład Remontowo-Budowlany „BROMIX” Sp. J. Mirosław Kaszuba, Sławomir Kaszuba z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Wyzwolenia 35.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione

Data rozstrzygnięcia: 2018-01-03

Gdańsk, 3.01.2018 r.
ZP/85/17/A                                                                           

 

OGŁOSZENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                                                             

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonywanie usług transportowych wraz z opróżnianiem lokali z nieczystości, wywóz odpadów budowlanych, wywóz i dostawę piasku do piaskownic dla potrzeb Zamawiającego w roku 2018, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)  informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał na :

ZADANIU 1 ofertę firmy Zakład Remontowo-Budowlany „BROMIX” Sp. J. Mirosław Kaszuba, Sławomir Kaszuba z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Wyzwolenia 35, z ceną brutto 119 242,35 zł, ze średnim wiekiem samochodów 15 lat, uprawnieniami kierowców kat. C, C i CE z doświadczeniem 10 lat każdy.
ZADANIU 2 ofertę firmy Zakład Remontowo-Budowlany „BROMIX” Sp. J. Mirosław Kaszuba, Sławomir Kaszuba z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Wyzwolenia 35, z ceną brutto 182 250,00 zł., wiekiem samochodu 26 lat, uprawnieniami kierowcy kat. C z doświadczeniem 10 lat.
ZADANIU 4 ofertę firmy Zakład Remontowo-Budowlany „BROMIX” Sp. J. Mirosław Kaszuba, Sławomir Kaszuba z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Wyzwolenia 35, z ceną brutto 56 700,00 zł., wiekiem samochodu 2 lata, uprawnieniami kierowcy kat. CE z doświadczeniem 10 lat.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.

 
ZADANIE 3 zostało unieważnione

 UZASADNIENIE FAKTYCZNE

 W w/w postępowaniu na zadaniu 3 nie złożono żadnej oferty.

 UZASADNIENIE PRAWNE

 Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

Średni wiek samochodów/

Uprawnienia i doświadczenie kierowców
 

1
Zakład Remontowo – Budowlany „BROMIX” Spółka jawna

Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir

ul. Spokojna 33

83-010 Straszyn
 

Zadanie 1

Cena 119 242,35 zł.,

Średni wiek samochodów 15 lat,

Uprawnienia:

Kat. C, C, CE;

i doświadczenie kierowców:10 lat, 10 lat, 10 lat.

 

Zadanie 2

Cena 182 250,00 zł.,

Wiek samochodu 26 lat,

Uprawnienia i doświadczenie kierowcy:

Kat. C - 10 lat.

 

Zadanie 4

Cena 56 700,00 zł.,

Wiek samochodu 2 lata,

Uprawnienia i doświadczenie kierowcy:

Kat. CE - 10 lat.

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonej oferty, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Ocena stanu technicznego - 20%
Liczba pkt w kryterium

Uprawnienia i  doświadczenie kierowców – 20%
Razem
1
60,00
4,00
20,00
84,00
 

ZADANIE 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Ocena stanu technicznego - 20%
Liczba pkt w kryterium

Uprawnienia i doświadczenie kierowców – 20%
Razem
1
60,00
00,00
20,00
80,00
 

ZADANIE 4

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Ocena stanu technicznego - 20%
Liczba pkt w kryterium

Uprawnienia i doświadczenie kierowców – 20%
Razem
1
60,00
20,00
20,00
100,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 3.01.2018 r.

 

Treść postępowania:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:          zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO

 

 

na wykonywanie usług transportowych wraz z opróżnianiem lokali z nieczystości, wywóz odpadów budowlanych, wywóz i dostawę piasku do piaskownic dla potrzeb Zamawiającego w roku 2018.

 

Numer referencyjny: 85/17/A

Rodzaj zamówienia: usługi

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

 

 

 

 

 

 

I.  KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:

a)       Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z  pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji  lub osoby przez    niego upoważnione.

 

b)       Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi oraz innych rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

                Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 127.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.

                    

c)       Załadunku i przewiezienia ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego, pomieszczenia tymczasowego, względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.) oraz programu CTUS.

          Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

     Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na        ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do   rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca             będzie  zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

         Ilość godzin przewidziana dla danej usługi – 416.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez  niego  upoważnione.

 

d)       Opróżniania z nieczystości opuszczonych lokali użytkowych, mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1 350.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.): 400 ton.

Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.

e)       Wybrania starego piasku z piaskownic i jego wywóz do miejsca utylizacji oraz dostawa piasku do piaskownic usytuowanych na terenie administrowanym przez GZNK SZB przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton.

Ilość piasku przewidziana dla danej usługi: 200 ton.

 

f)        Podstawienia kontenerów o pojemności od 3 do 7 m3 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz kontenerów z odpadami budowlanymi, poremontowymi i gruzem.

Ilość odpadów przewidziana dla danej usługi: 175 ton.

 

 

 

 

 

 

 

II. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

 Główny kod: 60100000-9

 Dodatkowe kody :  90500000-2

                         90511000-2

                         90512000-9

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Zakończenie: 31.12.2018 r.

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:

1.Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

-     w przypadku składania oferty na  zadanie 1   -  100 000,00 zł,

-     w przypadku składania oferty na  zadanie 2   -  130 000,00 zł,

-     w przypadku składania oferty na  zadanie 3   -  100 000,00 zł,

-     w przypadku składania oferty na  zadanie 4   -    50 000,00 zł,

-      

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

 V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

1.     Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie:

-        w przypadku składania oferty na zadanie 1:

·  co najmniej 3 samochodami, w tym 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton z plandeką oraz 2 samochodami przystosowanymi do przewozu mebli o ładowności od 2 do 3,5 ton i od 3,5 do 5 ton.

-        w przypadku składania oferty na zadanie 2:

·  co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.

-        w przypadku składania oferty na zadanie 3:

·  co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.

-        w przypadku składania oferty na zadanie 4:

·  co najmniej 1 samochodem umożliwiającym przewóz kontenerów.

 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunek  powinien być spełniony łącznie.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)    wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 50 000,00 zł każda.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

b)  skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2:

·        1 osobę na stanowisku kierowniczym.

oraz

-   w przypadku składania oferty na zadanie 1

·        12 osób na stanowisku ładowacza,

·        3 osoby na stanowisku kierowcy,

-         w przypadku składania oferty na zadanie 2:

·        4 osoby na stanowisku ładowacza,

·        1 osobę na stanowisku kierowcy,

-   w przypadku składania oferty na zadanie 3:

·        1 osobę na stanowisku kierowcy,

-         w przypadku składania oferty na zadanie 4:

·        1 osobę na stanowisku kierowcy.

           W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunek  powinien być spełniony łącznie.

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1935 z późn. zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Podstawy wykluczenia  określone w art 24 ustawy Pzp

1.       Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.     Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.     Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.     Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.     Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.

5.     Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.

6.     Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 18 ppkt. 2 SIWZ.

7.     Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” kategorie posiadanych praw jazdy osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt.18 ppkt. 3a  SIWZ.

8.     Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” okres doświadczenia osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt. 18 ppkt. 3b SIWZ.

9.     Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

XI.     PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł, w tym: 

ZADANIE 1  –      2 000,00 zł

ZADANIE 2  –      3 000,00 zł;

ZADANIE 3  –      2 000,00 zł

ZADANIE 4  –      1 000,00 zł

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

 

 

XII.   KRYTERIUM OCENY OFERT

Kryterium:  

1. cena                                                                    waga 60%
2. ocena stanu technicznego                              waga 20%

3. uprawnienia i doświadczenie kierowców      waga 20%

 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

1.     Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)     zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

g)     realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)    Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

3.     Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu pkt 1 i 2 jest nieważna.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
22.12.2017 r. godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 20.01.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.12.2017 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka-Fabisiak  stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

Nazwa:

Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2018.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1)    Przeprowadzka lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z  pracą 4 ładowaczy.

     Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300.

2)    Załadunek, wyładunek i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi oraz innych rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 127.

       

3)    Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego, pomieszczenia tymczasowego, względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.) oraz programu CTUS.

       Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od  2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

      Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

     Ilość godzin przewidziana dla danej usługi – 416.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji  umowy dla

zadania 1, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 1 w § 1, 2  i  4, stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 60100000-9

Dodatkowe kody :  90500000-2

                        90511000-2

                        90512000-9

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2018 r.

Kryteria oceny ofert:

1.       cena                                                                     waga 60%
ocena stanu technicznego                              waga 20%
uprawnienia i doświadczenie kierowców      waga 20%
 
Część nr 2

Nazwa:

Opróżnianie z nieczystości opuszczonych lokali użytkowych, mieszkalnych, piwnic, komórek gospodarczych oraz wywóz pozostałości po pogorzeliskach, pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Opróżnianie z nieczystości opuszczonych lokali użytkowych, mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywóz pozostałości po pogorzeliskach, pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1 350.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.): 400 ton.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji  umowy dla

zadania 2, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 2 w § 1, 2  i  4, stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 60100000-9

Dodatkowe kody :  90500000-2

                        90511000-2

                        90512000-9

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2018 r.

Kryteria oceny ofert:

1.       cena                                                                     waga 60%
ocena stanu technicznego                              waga 20%
uprawnienia i doświadczenie kierowców     waga 20%
 

 

Część nr 3

Nazwa:

Transport piasku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Wybranie starego piasku z piaskownic i jego wywóz do miejsca utylizacji oraz dostawa piasku do piaskownic usytuowanych na terenie administrowanym przez GZNK SZB przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton.

Ilość piasku przewidziana dla danej usługi: 200 ton.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji  umowy dla  

zadania 3, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 3 w § 1 i 3, stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 60100000-9

Dodatkowe kody :  90500000-2

                        90511000-2

                        90512000-9

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2018 r.

Kryteria oceny ofert:

1.       cena                                                                     waga 60%
ocena stanu technicznego                              waga 20%
uprawnienia i doświadczenie kierowców      waga 20%
 

 

Część nr 4

Nazwa:

Wywóz kontenerów z odpadami budowlanymi, poremontowymi i gruzem.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Podstawienia kontenerów, o pojemności od 3 do 7 m3 w zależności od wymagań Zamawiajacego, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz kontenerów z odpadami budowlanymi, poremontowymi i gruzem.

Ilość odpadów przewidziana dla danej usługi: 175 ton.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji  umowy dla

zadania 4, określone zostały we wzorze umowy dla zadania 4 w § 1 i 3, stanowiącej załącznik do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 60100000-9

Dodatkowe kody :  90500000-2

                        90511000-2

                        90512000-9

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2018 r.

Kryteria oceny ofert:

1.       cena                                                                     waga 60%
ocena stanu technicznego                              waga 20%
uprawnienia i doświadczenie kierowców      waga 20%
 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ZMODYFIKOWANY Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 1 271,49 KB 2017-12-19 13:15 pobierz
2 modyfikacja SIWZ 19.12.2017 r. 214,33 KB 2017-12-19 13:15 pobierz
3 SIWZ 745,68 KB 2017-12-14 13:38 pobierz
4 Wzór umowy - zadanie 1 301,95 KB 2017-12-14 12:48 pobierz
5 Wzór umowy - zadanie 2 296,85 KB 2017-12-14 12:47 pobierz
6 Wzór umowy - zadanie 3 296,08 KB 2017-12-14 12:47 pobierz
7 Wzór umowy - zadanie 4 298,74 KB 2017-12-14 12:47 pobierz
8 zał. 1 oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia 271,5 KB 2017-12-14 12:47 pobierz
9 zał. 2 oświadczenie dotyczące spełnianiania warunków udziału 362,95 KB 2017-12-14 12:47 pobierz
10 zał. 3 oświadczenie grupa kapitałowa 173,14 KB 2017-12-14 12:46 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2017-12-14
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka
Data publikacji: 2017-12-14 14:22
Ostatnia aktualizacja: 2018-01-05 11:22