Wykonywanie usług odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB oraz budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-01-04
W dniu 4.01.2018 r podpisano za zadanie 1 i 3 umowy z firmą Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2018-01-02
Gdańsk, 02.01.2018 r.
ZP/90/17/A
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie usług odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB oraz budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:
Zamawiający wybrał na ZADANIU 1 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu do 4 godz. od zgłoszenia,
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
ZADANIE 2 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W w/w postępowaniu na zadaniu 2 nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wybrał na ZADANIU 3 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu do 4 godz. od zgłoszenia.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
ZADANIE 4 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W w/w postępowaniu na zadaniu 4 nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/
Czas przyjazdu od zgłoszenia
1
„ Zakład Budowlany „ALTON”
Jan Cejnóg
ul. Jana Husa 18/7
80-315 Gdańsk
Zadanie 1
Cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2 dachu – 9,00 zł.
Czas przyjazdu do 4 godz.
Zadanie 3
Cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2 dachu – 9,00 zł.
Czas przyjazdu do 4 godz.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonej oferty, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Czas przyjazdu od zgłoszenia - 40%
Razem
1
60,00
40,00
100,00
ZADANIE 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Czas przyjazdu od zgłoszenia - 40%
Razem
1
60,00
40,00
100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 2.01.2018 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na wykonywanie usług odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK SZB oraz budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Numer referencyjny: 90/17/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) odśnieżania dachów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 24 030,00 m2
b) usuwania sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 643.
c) odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 4 027,00 m2
d) usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 24.
II. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
Główny kod: 90620000-9
Dodatkowe kody : 90630000-2
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Zakończenie: 31.12.2018 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa :
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 1 samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej podnośnika minimum 15m.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. zdolności zawodowej tj., jeżeli Wykonawca:
I. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3:
- co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3 i zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
- co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu w zakresie odśnieżania dachów i/lub w zakresie usuwania sopli z okapów budynków. Realizacją wymaganych usług w zakresie odśnieżania dachów winien wykazać się co najmniej jeden z uczestników konsorcjum oraz realizacją wymaganych usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków winien wykazać się co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch usług, o których mowa w punkcie a) i/lub dwóch usług, o których mowa punkcie b), ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze wymienionej w punkcie a) i/lub po 1 usłudze wymienionej w punkcie b), warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub 2 usług usuwaniu sopli z okapów budynków.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
II.skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3 minimum 5 osób:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 4 osoby na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 minimum 3 osoby:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.),
- 1 osobę na stanowisku kierowcy.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3 i na zadanie 2 i/lub zadanie 4 minimum 7 osób:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 5 osób na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.),
- 1 osobę na stanowisku kierowcy.
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 osobą na stanowisku kierowcy oraz posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Podstawy wykluczenia określone w art 24 ustawy Pzp
1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP: Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia (zadanie 1 i zadanie 3) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2 i zadanie 4).
Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 i 3 oraz 4 godziny dla zadania 2 i 4.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 330,00 zł, w tym::
ZADANIE 1 – 1 200,00 zł;
ZADANIE 2 – 950,00 zł
ZADANIE 3 – 150,00 zł
ZADANIE 4 – 30,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XII. KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium:
1. cena waga 60 %
2. czas przyjazdu Wykonawcy waga 40 %
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec powierzchnia dachów do odśnieżania oraz ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów w przypadku:
- przekazania obiektów innemu zarządcy,
- przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalna powierzchnia dachów do odśnieżania oraz maksymalna ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów dla danej części.
g) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
h) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
29.12.2017 r. godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 27.01.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 29.12.2017 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka-Fabisiak stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa:
Odśnieżanie dachów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Odśnieżanie dachów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 24 030,00 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 3.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9
Dodatkowe kody : 90630000-2
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu waga 60%
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia waga 40%
Część nr 2
Nazwa:
Usuwanie sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usuwanie sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 643.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 3.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9
Dodatkowe kody : 90630000-2
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena jednostkowa netto za 1 godzine pracy sprzętu wraz
z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu waga 60%
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia waga 40%
Część nr 3
Nazwa:
Odśnieżanie dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Odśnieżanie dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 4 027,00 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 3.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9
Dodatkowe kody : 90630000-2
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu waga 60%
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia waga 40%
Część nr 4
Nazwa:
Usuwanie sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usuwanie sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2018 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 24.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 3.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9
Dodatkowe kody : 90630000-2
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2018 r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena jednostkowa netto za 1 godzine pracy sprzętu wraz
z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu waga 60%
czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia waga 40%
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ | 591,34 KB | 2017-12-21 14:09 | pobierz |
2 | Wzór umowy | 359,82 KB | 2017-12-21 14:07 | pobierz |
3 | zlecenie - zał. nr 1 do umowy | 137,35 KB | 2017-12-21 14:07 | pobierz |
4 | zał. 1 Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia | 336,68 KB | 2017-12-21 14:06 | pobierz |
5 | zał. 2 Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału | 319,39 KB | 2017-12-21 14:06 | pobierz |
6 | zał. 3 Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej | 240,4 KB | 2017-12-21 14:06 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2017-12-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka |
Data publikacji: | 2017-12-21 14:26 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-01-04 14:20 |