BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez GZNK SZB w 2018 roku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-03-07

 Informuję, że w w/w postępowaniu przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 Zamawiający:

- w dniu 06.03.2018 r na zadaniu 1 podpisał umowę z  firmą Mathea Robert Zduństwo Roboty Budowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul. Kolonia Zręby 16/20 na kwotę 147 792,79 zł.

-  w dniu 02.03.2018 r na zadaniu 2 podpisał umowę z  firmą Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie” z siedzibą w Koleczkowie przy ul. Brzozowej 3 na kwotę 144 677,99 zł.

- w dniu 07.03.2018 r na zadaniu 3 podpisał umowe z firmą  „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 na kwotę 130 541,64 zł.

 

- w dniu 07.03.2018 r na zadaniu 4 podpisał umowe z firmą „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 na kwotę 126 987,58 zł.

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-02-28

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 Zamawiający:

- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Mathea Robert Zduństwo Roboty Budowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul. Kolonia Zręby 16/20 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 633,98 zł. 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie” z siedzibą w Koleczkowie przy ul. Brzozowej 3 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 936,91zł. 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 1 838,03 zł. 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 4 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 1 838,03 zł. 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, okres gwarancji,
 

 

1
 

Roboty Ogólnobudowlane

Teresa Pietruch

80-808 Gdańsk, ul. Mariana Buczka 10a/4

 
Zadanie 3

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 212,13 zł,

okres gwarancji – 28 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (330 m-cy),

koszty pośrednie – 45%.

 

 Zadanie 4

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 212,13 zł,

okres gwarancji – 28 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (310 m-cy),

koszty pośrednie – 45%.

 

                       
 

 

 

 

2
Mathea Robert

Zduństwo Roboty Budowlane

80-133 Gdańsk, ul. Kolonia Zręby 16/20

 
Zadanie 1

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 633,98 zł.   

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 47 m-cy,

koszty pośrednie – 35%.                                                           
 

3
„ZDUNEK” s.c.

Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea

80-299 Gdańsk, ul. Nowy Świat 28
Zadanie 3

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   –  1 838,03 zł.    

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (360 m-cy),

koszty pośrednie – 25%.                                                           

Zadanie 4

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   –  1 838,03 zł.      

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – 46 m-cy,

koszty pośrednie – 25%.                                                           

 
 

4
 

Robakowski Mieczysław

„Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie”

84-207 Koleczkowo, ul. Brzozowa 3

 
Zadanie 2

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   – 2 936,91zł.    

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (239  m-cy),

koszty pośrednie – 20%.                                      
 

 

 

5
 

 

 

Tryba Marian

„Usługi Zduńskie i Budowlane”

84-207 Koleczkowo, ul. Zduńska 2

 
 Zadanie 3

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   –  2 549,97 zł.    

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (240 m-cy),

koszty pośrednie 54,10%.                                                           

Zadanie 4

cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3   –  2 549,97 zł.      

okres gwarancji – 30 m-cy,

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  – ponad 60 miesięcy (336 m-cy),

koszty pośrednie – 54,10%.                                                           
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Zadanie 1:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 

 

 
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
2
60,00
 

15
 

6
 

10
91,00
 

Zadanie 2:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
4
60,00
 

15
 

15
 

10
100,00
 

Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
1
49,85
15
15
10
89,85
3
60,00
15
15
10
100,00
5
43,24
15
15
10
83,24
 

 

Zadanie 4

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%
Liczba pkt w kryterium

okres gwarancji

 15 %
Liczba pkt w kryterium

ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun  15 %
Liczba pkt w kryterium

koszty pośrednie

 10 %
Razem
1
49,85
15
15
10
89,85
3
60,00
15
6
10
91,00
5
43,24
15
15
10
83,24
 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być podpisane:

zadanie 1 i 2  po 28.02.2018 r.
zadanie 3 i 4 po 05.03.2018 r.

 

Treść postępowania:

 

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@gznk.pl

Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

na wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez GZNK SZB w 2018 roku.

 

Numer referencyjny: 1/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej ilości części : 2.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie (przestawieniu) pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych oraz na postawieniu nowych pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych w  mieszkaniach.

2.   Zakres robót obejmuje między innymi:

-           rozebranie istniejącego pieca,

-           wykonanie fundamentu pod piec,

-           postawienie nowego pieca,

-           przestawienie (remont) pieca,

-           wbudowanie osprzętu,

-           sprawdzenie przewodu dymowego,

-           sprawdzenie pieca lub trzonu przez próbne przepalenie  po zakończeniu robót zduńskich w mieszkaniu najemcy,

-           poinstruowanie lokatora o prawidłowej eksploatacji pieca,

-           dostarczenie nowych materiałów,

-           wywóz gruzu i innych odpadów

 

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-           Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  zduńskich. Branża robót:  ogólnobudowlana – remont (przestawienie) lub postawienie nowego pieca - załącznik nr 1 do siwz,

-           Przedmiar  - przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych, objętość do 1,00 m3  - załącznik nr 2 do siwz.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45262630-6, 45262500-6

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do dnia 10.12.2018r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

-        w przypadku składania oferty na zadanie 1                – 140 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 2                – 140 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 3               – 130 000,00 zł

-        w przypadku składania oferty na zadanie 4               – 120 000,00 zł

 

  Wykonawca składający ofertę łącznie na dwa zadania  winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę będącą sumą wartości ubezpieczenia na poszczególne zadania.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

 

a)   wykaże, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 2 roboty polegające na robotach zduńskich.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien  wykazać się  wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)   skieruje do realizacji zamówienia minimum:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie

-          1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun),

 

w przypadku składania oferty na dwa  zadania

-          2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać  łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1.  Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.   Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.   Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.   Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.   Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.

     Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

     Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

     Nie spełnienie tego wymogu spowoduje  odrzucenie oferty.

5.   Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

6.   Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby  ilość miesięcy pracy na stanowisku zdun.

7.   Złożyć  Kosztorys ofertowy (szczegółowy), sporządzony wg przedmiaru robót Zamawiającego.

8.   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

                                              

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości

w przypadku składania oferty na jedno zadanie:

-          zadanie 1 – 2 700,00 zł;

-          zadanie 2 – 2 700,00 zł;

-          zadanie 3 – 2 400,00 zł;

-          zadanie 4 – 2 400,00 zł;

w przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                                            znaczenie  0,60

okres udzielonej gwarancji za wady                                                           znaczenie  0,15

ilość miesiecy pracy na stanowisku zdun                                                   znaczenie  0,15

koszty pośrednie  KP do rbg                                                                      znaczenie  0,10

 
 


Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.    Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-   zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-   wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-   wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-   w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-   w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)    zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-   proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

g)   realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-   w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
02.02.2018 r godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 03.03.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.02.2018 r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska  stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1 oraz  BOM 9

w roku 2018

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmujące teren  obsługi  BOM 1 – Gdańsk, ul. Sienna 6 i teren  obsługi  BOM 9 – Gdańsk, ul. Na Zaspę 31.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

data zakończenia: 10/12/2018

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       znaczenie   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       znaczenie   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    znaczenie   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             znaczenie   0,10
Część nr 2

nazwa

wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 2 w roku 2018

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmujące teren  obsługi  BOM 2 – Gdańsk, ul. Zielona 8/9.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

data zakończenia: 10/12/2018

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       znaczenie   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       znaczenie   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    znaczenie   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             znaczenie   0,10

 

Część nr 3

nazwa

wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 4 oraz BOM 8 w roku 2018

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmujące teren  obsługi  BOM 4 – Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 167 B i teren  obsługi  BOM 8 – Gdańsk,  ul. Śniadeckich 12.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

data zakończenia: 10/12/2018

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       znaczenie   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       znaczenie   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    znaczenie   0,15

4.   koszty pośrednie KP do rbg                                             znaczenie   0,10

 

 

Część nr 4

nazwa

wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 7 w roku 2018

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Obejmujące teren  obsługi  BOM 7 – Gdańsk, ul. Mściwoja II 44.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

data zakończenia: 10/12/2018

 

Kryteria oceny ofert:

1.   cena                                                                       znaczenie   0,60

2.   okres udzielonej gwarancji za wady                       znaczenie   0,15

3.   ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun    znaczenie   0,15

4.    koszty pośrednie KP do rbg                                             znaczenie   0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 1.pdf 580,28 KB 2018-01-18 15:23 pobierz
2 Umowa_wzór.pdf 253,51 KB 2018-01-18 15:22 pobierz
3 zlecenia na rob. zduńskie 29 KB 2018-01-18 15:22 pobierz
4 oświadczenie.pdf 120,77 KB 2018-01-18 15:22 pobierz
5 specyfikacja techniczna zał. nr 1.pdf 3,35 MB 2018-01-18 15:21 pobierz
6 przedmiar - zał. nr 2.pdf 398,08 KB 2018-01-18 15:19 pobierz
7 oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf 172,97 KB 2018-01-18 15:19 pobierz
8 oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu.pdf 363,1 KB 2018-01-18 15:18 pobierz
9 oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf 353,3 KB 2018-01-18 15:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2018-01-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2018-01-18 15:23
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-02 13:59