wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez GZNK SZB w 2018 roku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-03-07
Informuję, że w w/w postępowaniu przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 Zamawiający:
- w dniu 06.03.2018 r na zadaniu 1 podpisał umowę z firmą Mathea Robert Zduństwo Roboty Budowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul. Kolonia Zręby 16/20 na kwotę 147 792,79 zł.
- w dniu 02.03.2018 r na zadaniu 2 podpisał umowę z firmą Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie” z siedzibą w Koleczkowie przy ul. Brzozowej 3 na kwotę 144 677,99 zł.
- w dniu 07.03.2018 r na zadaniu 3 podpisał umowe z firmą „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 na kwotę 130 541,64 zł.
- w dniu 07.03.2018 r na zadaniu 4 podpisał umowe z firmą „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 na kwotę 126 987,58 zł.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-02-28
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Mathea Robert Zduństwo Roboty Budowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul. Kolonia Zręby 16/20 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 633,98 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy Robakowski Mieczysław „Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie” z siedzibą w Koleczkowie przy ul. Brzozowej 3 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 936,91zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 1 838,03 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 4 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy „ZDUNEK” s.c. Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea z siedzibą w Gdańsku przy ul. Nowy Świat 28 z ceną za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 1 838,03 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, okres gwarancji,
1
Roboty Ogólnobudowlane
Teresa Pietruch
80-808 Gdańsk, ul. Mariana Buczka 10a/4
Zadanie 3
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 212,13 zł,
okres gwarancji – 28 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (330 m-cy),
koszty pośrednie – 45%.
Zadanie 4
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 212,13 zł,
okres gwarancji – 28 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (310 m-cy),
koszty pośrednie – 45%.
2
Mathea Robert
Zduństwo Roboty Budowlane
80-133 Gdańsk, ul. Kolonia Zręby 16/20
Zadanie 1
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 633,98 zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – 47 m-cy,
koszty pośrednie – 35%.
3
„ZDUNEK” s.c.
Usługi Remontowo – Ogólnobudowlane Alojzy i Krzysztof Mathea
80-299 Gdańsk, ul. Nowy Świat 28
Zadanie 3
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 1 838,03 zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (360 m-cy),
koszty pośrednie – 25%.
Zadanie 4
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 1 838,03 zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – 46 m-cy,
koszty pośrednie – 25%.
4
Robakowski Mieczysław
„Usługi Ogólnobudowlane – Zduńskie”
84-207 Koleczkowo, ul. Brzozowa 3
Zadanie 2
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 936,91zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (239 m-cy),
koszty pośrednie – 20%.
5
Tryba Marian
„Usługi Zduńskie i Budowlane”
84-207 Koleczkowo, ul. Zduńska 2
Zadanie 3
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 549,97 zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (240 m-cy),
koszty pośrednie 54,10%.
Zadanie 4
cena za przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych – objętość do 1 m3 – 2 549,97 zł.
okres gwarancji – 30 m-cy,
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun – ponad 60 miesięcy (336 m-cy),
koszty pośrednie – 54,10%.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
60%
Liczba pkt w kryterium
okres gwarancji
15 %
Liczba pkt w kryterium
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 15 %
Liczba pkt w kryterium
koszty pośrednie
10 %
Razem
2
60,00
15
6
10
91,00
Zadanie 2:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
60%
Liczba pkt w kryterium
okres gwarancji
15 %
Liczba pkt w kryterium
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 15 %
Liczba pkt w kryterium
koszty pośrednie
10 %
Razem
4
60,00
15
15
10
100,00
Zadanie 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
60%
Liczba pkt w kryterium
okres gwarancji
15 %
Liczba pkt w kryterium
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 15 %
Liczba pkt w kryterium
koszty pośrednie
10 %
Razem
1
49,85
15
15
10
89,85
3
60,00
15
15
10
100,00
5
43,24
15
15
10
83,24
Zadanie 4
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
60%
Liczba pkt w kryterium
okres gwarancji
15 %
Liczba pkt w kryterium
ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun 15 %
Liczba pkt w kryterium
koszty pośrednie
10 %
Razem
1
49,85
15
15
10
89,85
3
60,00
15
6
10
91,00
5
43,24
15
15
10
83,24
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być podpisane:
zadanie 1 i 2 po 28.02.2018 r.
zadanie 3 i 4 po 05.03.2018 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez GZNK SZB w 2018 roku.
Numer referencyjny: 1/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej ilości części : 2.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie (przestawieniu) pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych oraz na postawieniu nowych pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych w mieszkaniach.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- rozebranie istniejącego pieca,
- wykonanie fundamentu pod piec,
- postawienie nowego pieca,
- przestawienie (remont) pieca,
- wbudowanie osprzętu,
- sprawdzenie przewodu dymowego,
- sprawdzenie pieca lub trzonu przez próbne przepalenie po zakończeniu robót zduńskich w mieszkaniu najemcy,
- poinstruowanie lokatora o prawidłowej eksploatacji pieca,
- dostarczenie nowych materiałów,
- wywóz gruzu i innych odpadów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zduńskich. Branża robót: ogólnobudowlana – remont (przestawienie) lub postawienie nowego pieca - załącznik nr 1 do siwz,
- Przedmiar - przestawienie pieca kaflowego z kafli kwadratowych fazowanych, objętość do 1,00 m3 - załącznik nr 2 do siwz.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45262630-6, 45262500-6
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do dnia 10.12.2018r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 140 000,00 zł
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 140 000,00 zł
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 – 130 000,00 zł
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 – 120 000,00 zł
Wykonawca składający ofertę łącznie na dwa zadania winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę będącą sumą wartości ubezpieczenia na poszczególne zadania.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 2 roboty polegające na robotach zduńskich.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum:
w przypadku składania oferty na jedno zadanie
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun),
w przypadku składania oferty na dwa zadania
- 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski – zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
6. Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby ilość miesięcy pracy na stanowisku zdun.
7. Złożyć Kosztorys ofertowy (szczegółowy), sporządzony wg przedmiaru robót Zamawiającego.
8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- zadanie 1 – 2 700,00 zł;
- zadanie 2 – 2 700,00 zł;
- zadanie 3 – 2 400,00 zł;
- zadanie 4 – 2 400,00 zł;
w przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena znaczenie 0,60
okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15
ilość miesiecy pracy na stanowisku zdun znaczenie 0,15
koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
g) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
02.02.2018 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 03.03.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.02.2018 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1 oraz BOM 9
w roku 2018
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmujące teren obsługi BOM 1 – Gdańsk, ul. Sienna 6 i teren obsługi BOM 9 – Gdańsk, ul. Na Zaspę 31.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/12/2018
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15
3. ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun znaczenie 0,15
4. koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,10
Część nr 2
nazwa
wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 2 w roku 2018
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmujące teren obsługi BOM 2 – Gdańsk, ul. Zielona 8/9.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/12/2018
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15
3. ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun znaczenie 0,15
4. koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,10
Część nr 3
nazwa
wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 4 oraz BOM 8 w roku 2018
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmujące teren obsługi BOM 4 – Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 167 B i teren obsługi BOM 8 – Gdańsk, ul. Śniadeckich 12.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/12/2018
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15
3. ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun znaczenie 0,15
4. koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,10
Część nr 4
nazwa
wykonywanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 7 w roku 2018
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmujące teren obsługi BOM 7 – Gdańsk, ul. Mściwoja II 44.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45262630-6, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/12/2018
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,15
3. ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku zdun znaczenie 0,15
4. koszty pośrednie KP do rbg znaczenie 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 1.pdf | 580,28 KB | 2018-01-18 15:23 | pobierz |
2 | Umowa_wzór.pdf | 253,51 KB | 2018-01-18 15:22 | pobierz |
3 | zlecenia na rob. zduńskie | 29 KB | 2018-01-18 15:22 | pobierz |
4 | oświadczenie.pdf | 120,77 KB | 2018-01-18 15:22 | pobierz |
5 | specyfikacja techniczna zał. nr 1.pdf | 3,35 MB | 2018-01-18 15:21 | pobierz |
6 | przedmiar - zał. nr 2.pdf | 398,08 KB | 2018-01-18 15:19 | pobierz |
7 | oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf | 172,97 KB | 2018-01-18 15:19 | pobierz |
8 | oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu.pdf | 363,1 KB | 2018-01-18 15:18 | pobierz |
9 | oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf | 353,3 KB | 2018-01-18 15:17 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-01-18 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2018-01-18 15:23 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-02-02 13:59 |