wykonanie izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenie elewacji wraz z kolorystyką budynku przy ul. Siennej 10 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-03-27
27 marca 2018 podpisano umowę z firmą F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł z siedzibą w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-03-19
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy F.H.U BUD-ROB Szpek Paweł z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wolfganga Mozarta 32 z ceną oferty 192 833,65 zł, terminem realizacji zamówienia 06.06.2018 r i doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym 88 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena /Termin realizacji zamówienia/
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym
1
Zakład Wielobranżowy
Jan Rekowski
83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
Cena oferty: 248 958,04 zł
Termin realizacji zamówienia: od 01.06.06.2018 r do 07.06.2018
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 85 m-cy
2
Sebastan Pranga Przedsiębiorstwo
Handlowo Usługowe „EXTRUO”
84-84 - 220 Strzebielino Osiedle
Ul. Szkolna 30
Cena oferty: 192 321,87 zł
Termin realizacji zamówienia: 06.06.2018
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 120 m-cy
3
BUD M.A.T. Agnieszka Jasińska
83-050 Bielkówko, ul. Kościelna 11
Cena oferty: 336 417,26 zł
Termin realizacji zamówienia: 07.06.2018 r
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 392 m-cy
4
F.H.U BUD-ROB Szpek Paweł
80-171 Gdańsk,
ul. Wolfganga Mozarta 32
Cena oferty: 192 833,65 zł
Termin realizacji zamówienia: 06.06.2018 r
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 88 m-cy
5
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LEMA” spółka jawna
Tysler Leszek, Pomierski Mariusz
80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32
Cena oferty: 214 742,32 zł
Termin realizacji zamówienia: 07.06.2018 r.
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 300 m-cy
6
Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś
80-180 Kowale, ul. Kominkowa 5
Cena oferty: 249 452,73 zł
Termin realizacji zamówienia: 07.06.2018 r.
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: > 85 m-cy
7
„KOMPLEX” Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo
Gołębiewko 18
Cena oferty: 229 557,57 zł
Termin realizacji zamówienia: 07.06.2018 r
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym: 336 m-cy
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
55%
Liczba pkt w kryterium
termin realizacji zamówienia
25 %
Liczba pkt w kryterium
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym
20 %
Razem
3
31,53
25
20
76,53
4
55,00
25
20
100,00
5
49,39
25
20
94,39
6
42,52
25
20
87,52
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana 26.03.2018 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
wykonanie izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenie elewacji wraz z kolorystyką budynku przy ul. Siennej 10 w Gdańsku.
Numer referencyjny: 7/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenie elewacji wraz z kolorystyką budynku przy ul. Siennej 10 w Gdańsku (dz. nr 185 obr. 092).
Budynek przy ul. Siennej 10 jest budynkiem podpiwniczonym, wolnostojącym, jednoklatkowym, dwukondygnacyjnym z użytkowym poddaszem i strychem. Dach jest czterospadowy pokryty dachówką ceramiczną. Budynek usytuowany jest obok kanału Martwej Wisły. Tak bliskie sąsiedztwo wody powoduje okresowe podnoszenie się poziomu wód gruntowych powodujące zmiany ich poziomu oraz pojawianie się wody w piwnicy. Niezabezpieczone przeciwwodnie ściany podciągają kapilarnie wilgoć, co jest źródłem pojawiania się zawilgocenia murów i zagrzybień.
Zakres i rodzaj robót obejmuje:
wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnicznych,
wymianę okien w piwnicy,
poziomą izolację przeciwwodną ścian piwnic za pomocą iniekcji bezciśnieniowej po wstępnym osuszeniu murów oraz wykonaniu nowej posadzki piwnicy wraz z izolacją p-wodną,
pionową izolację przeciwwodną pionową ścian piwnic od zewnątrz wraz z ich ociepleniem,
wykonanie przeprofilowania terenu wokół budynku z zastosowaniem opaski drenażowej
izolację termiczną ścian nadziemia i dachu wraz z kolorystyką elewacji,
naprawę elementów sztukatorskich elewacji frontowej (gzyms),
naprawę płyt balkonowych,
instalację nowych parapetów z blachy stalowej ocynkowanej,
wykonanie opierzeń gzymsów elewacji,
wymianę rynien i rur spustowych,
zainstalowanie podestu przed drzwiami do budynku oraz wykończenie schodów zewnętrznych do lokalu usługowego
Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wykonaniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenia elewacji wraz z ich kolorystyką. Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-705 Gdańsk, ul. Sienna 10, dz. nr 185, ob. 092 - załącznik nr 1 do siwz.
załącznik nr 1.1 - Rysunki od nr SNN AR-PB O1 do SNN AR-PB 12 i od nr SNN INW 01 do SNN INW 06.
Projekt wykonawczy izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenia elewacji wraz z ich kolorystyką. Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-705 Gdańsk, ul. Sienna 10, dz. nr 185, ob. 092 - załącznik nr 2 do siwz.
załącznik nr 2.1 - Rysunki od nr SNN AR-PW O1 do SNN AR-PW 12 i od nr SNN INW 01 do SNN INW 06.
Projekt budowlany izolacji przeciwwodnej piwnic oraz docieplenia elewacji wraz z ich kolorystyką. Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 3 do siwz.
Kosztorys Ślepy - Izolacja przeciwwodna piwnic oraz docieplenie elewacji. Budynek mieszkalny wielorodzinny 80-705 Gdańsk ul. Sienna 10 – załącznik nr 4 do siwz.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak; izolacyjne, tynkarskie, dociepleniowe, malarskie, w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 5 osób do wykonywania w/w czynności w tym 2 osoby przy pracach dociepleniowych
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111000-8, 45261320-3, 45320000-6, 45324000-4, 45421000-4, 45421120-1, 45442110-1, 45443000-4
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do dnia 29.06.2018 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200000,00
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji przeciwwodnej poziomej i pionowej o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda,
minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian zewnętrznych budynku o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda,
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji przeciwwodnej), a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, polegającej na wykonaniu izolacji przeciwodnej poziomej i pionowej i 1 robocie budowlanej polegającej na wykonaniu robót dociepleniowych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz tj. minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji przeciwwodnej lub minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian zewnętrznych budynku.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum 6 osób:
w tym następujące osoby:
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
5 osób do wykonywania robót ogólnobudowlanych tj:
3 osoby do robót izolacyjnych, tynkarskich, malarskich
2 osoby do wykonywania prac dociepleniowych
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy
niż do 29.06.2018 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
Podać w ofercie ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena znaczenie 0,55
Termin wykonania zamówienia wady znaczenie 0,25
Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,20
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
22.02.2018 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 23.03.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.02.2018 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 7.pdf | 588,06 KB | 2018-02-07 14:52 | pobierz |
2 | wzór Umowa.pdf | 285,52 KB | 2018-02-07 14:52 | pobierz |
3 | Projekt budowlany -Rysunki - zał nr 1.1.pdf | 3,49 MB | 2018-02-07 14:52 | pobierz |
4 | projekt budowlany - zał. nr 1.pdf | 10,45 MB | 2018-02-07 14:51 | pobierz |
5 | projekt wykonawczy - Rysunki - zał nr 2.1.pdf | 3,49 MB | 2018-02-07 14:51 | pobierz |
6 | projekt wykonawczy - zał. nr 2.pdf | 10,45 MB | 2018-02-07 14:50 | pobierz |
7 | specyfikacja techniczna - zał. nr 3.pdf | 593,9 KB | 2018-02-07 14:50 | pobierz |
8 | Kosztorys ślepy - zał nr 4.pdf | 464,08 KB | 2018-02-07 14:50 | pobierz |
9 | oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf | 353,05 KB | 2018-02-07 14:49 | pobierz |
10 | oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu.pdf | 346,19 KB | 2018-02-07 14:49 | pobierz |
11 | oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf | 171,76 KB | 2018-02-07 14:48 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-02-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka-Fabisiak |
Data publikacji: | 2018-02-07 14:53 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-03-29 11:42 |