BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB w 2018 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-04-05

W dniu 5.04.2018 r. została podpisana umowa z firmą Dziemiński Krzysztof "KOMPLEKS" z Gołębiewka.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-03-28

Gdańsk, 28.03.2018r.
ZP/16/18/A                                                                                                  

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonywanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB w 2018 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę  firmy Dziemiński Krzysztof „KOMPLEKS”

z siedzibą w Gołębiewku 18 z:

CENĄ NETTO RAZEM za komplety kominów docieplonych    –    17 950,00 zł 

CENĄ NETTO RAZEM, za komplety wsadów     –    5 200,00  zł

CENĄ NETTO RAZEM za elementy dodatkowe i roboty budowlane – 15 822,00 zł

Okresem posiadania przez kominiarza kwalifikacji mistrza kominiarskiego – 12 lat

Stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) – 28,05 zł.

Gwarancją na dobudowane przewody, przemurowane kominy

oraz uszczelnienie przewodów wsadami – 5 lat

Gwarancją za wady na pozostałe prace 48 miesięcy

Rodzajem rury osłonowej dla przewodu kominowego - rura ocynkowana  gr. 0,5 mm

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna, ze złożonych ofert, oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena

 
 

1
Dziemiński Krzysztof „KOMPLEKS”

Gołębiewko 18

83-209 Gołębiewko

 
 

CENA NETTO RAZEM za komplety kominów docieplonych    –    17 950,00 zł 

CENA NETTO RAZEM za komplety wsadów     –    5 200,00  zł

CENA NETTO RAZEM za elementy dodatkowe i roboty budowlane – 15 882,00 zł

1)     robót budo

Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) – 28,05 zł

Gwarancja na dobudowane przewody, przemurowane kominy oraz uszczelnienie przewodów wsadami – 5 lat.

 

Gwarancja za wady na pozostałe prace 48 miesięcy

 

Rodzaj rury osłonowej dla przewodu kominowego - rura ocynkowana  gr. 0,5 mm

 

 

 

 
 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
suma cen za komplety kominów docieplonych
waga 25%
Liczba pkt w kryterium
suma cen za komplety wsadów waga 15%
Liczba pkt w kryterium
suma cen za elementy dodatkowe  i      roboty budowlane waga 10%
Okres posiadania przez kominiarza kwalifikacji mistrza kominiarskiego

   waga 15%
Liczba pkt w kryterium
stawka rbg     waga 10%
Liczba pkt w kryterium
Rodzaj rury osłonowej dla przewodu kominowego
    waga 15%
Gwarancją na dobudowane przewody, przemurowane kominy
oraz uszczelnienie przewodów wsadami
waga 10 %
Razem
1
25,00
15,00
10,00
15,00
10,00
0,00*
5,00**
80,00
           Punktację w zakresie:

CENY NETTO RAZEM za komplety kominów docieplonych , za komplety wsadów, za elementy dodatkowe i roboty budowlane oraz stawki rbg obliczono wg poniższego wzoru:

 
                                Cena minimalna

        Cena =  ----------------------------------------x 100 pkt  x waga %

                             Cena badanej oferty

 

Okres posiadania przez kominiarza kwalifikacji mistrza kominiarskiego- Wykonawca określił 12 lat- punktowaną  15 pkt.
Rodzaj rury osłonowej dla przewodu kominowego – Wykonawca wybrał rurę ocynkowaną punktowaną  0 pkt
Gwarancja na dobudowane przewody, przemurowane kominy oraz uszczelnienie przewodów wsadami- Wykonawca wskazał 60  miesięcy punktowaną 5 pkt
 

Punktacja zgodna z kryteriami oceny ofert opisanych w SIWZ.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 3.04.2018 r.

 

 

Treść postępowania:

Numer referencyjny : 16/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z    opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.

2.  Przewidywany zakres zamówienia:

Szacunkowa ilość do wykonania  robót remontowych na przewodach kominowych to około 70 zestawów dla wsadów lub kominów izolowanych (kwasoodpornych, żaroodpornych,  wentylacyjnych).

3.  Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:

a)   montaż wsadów kominowych kwasoodpornych blacha gat. 1.4404 gr. 0,5 mm do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,

b)   montaż wsadów kominowych żaroodpornych ze stali gat. 1.4828  gr. 1,00 mm do istniejących kominów murowanych,

c)    montaż wsadów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej gr. 0,5 mm, do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich  uszczelnienia,

d)   dobudowa  przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych gr. 0,5 mm o ø 150 mm ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą osłonową oraz prowadzonych po ścianie wewnętrznej lub zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku,

e)    dobudowa przewodów spalinowych kwasoodpornych z blachy gat. 1.4404 gr. 0,5 mm o ø 150 mm ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą osłonową oraz prowadzonych po ścianie wewnętrznej lub zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku,

f)    dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych stal gat. 1.4828 gr. 1,0 mm o ø 150 mm ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą osłonową oraz prowadzonych po ścianie wewnętrznej lub zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku,

g)   inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów   wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających      ciąg, itp.)

h)    roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:

-          przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,

-          wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,

-          naprawa  stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,

-          obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,

-          inne niezbędne, roboty budowlane towarzyszące konieczne do realizacji zadania.

4.    Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzających drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.

5.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

a)    specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne – wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do SIWZ,

b)   szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych – załącznik nr 1B do SIWZ,

c)    szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja wentylacji grawitacyjnej – załącznik nr 1C do SIWZ,

d)   szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  – roboty murowe – kominy - załącznik nr 1D do SIWZ.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV :  45453000 – 7, 45331210 – 1, 45410000 – 4, 45261420 – 4, 45262522 - 6 

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość nie będzie przekraczała kwoty 185 185,19 zł bez podatku od towarów i usług.

Przewidywany zakres  robót podobnych to wykonanie około 50 zestawów dla wsadów lub kominów izolowanych (kwasoodpornych, żaroodpornych, wentylacyjnych).

Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:

              1.                                                                Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.

              2.                                                                W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.


IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 28.12.2018 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

1.      Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości, co najmniej 250 000,00 zł;

 

        Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

        Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

        Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

1.   wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 roboty polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się Wykonawca albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 3 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

 

 

 

2.         skieruje do realizacji zamówienia minimum 2 osoby, w tym:

-   1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-   1 osobę posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-           referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub

-           inne dokument – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ( w zakresie zdolności zawodowej- wykaz robót i osób) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych robót budowlanych) innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2)  Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.      Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.      Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

3.      Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.      Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy posiadania przez kominiarza kwalifikacji mistrza kominiarskiego.  

5.      Podać w złożonej ofercie:

·       okres gwarancji na dobudowane przewody, przemurowane kominy oraz uszczelnienie przewodów wsadami.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Minimalny okres gwarancji winien wynosić co najmniej 36 miesięcy na dobudowane przewody, przemurowane kominy oraz uszczelnienie przewodów wsadami.

Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty,

·       stawkę roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) dla robót budowlanych niewykazanych w Formularzu cenowym.

·     rodzaj rury osłonowej dla przewodu kominowego.

6.      Udzielić gwarancji za wady na pozostałe prace na okres minimum 12 miesięcy.

7.      Złożyć Formularz cenowy który należy sporządzić wg wzoru druku  Zamawiającego.

8.      Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

9.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 4 500,00 zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena (suma cen netto kompletów kominów docieplonych)                                            -  waga 25 %

Cena (suma cen netto kompletów wsadów)                                                                   -  waga            15 %

Cena (suma cen netto elementów dodatkowych i robót budowlanych)                        -  waga    10 %

Okres posiadania przez kominiarza kwalifikacji mistrza kominiarskiego                       -  waga    15 %

Rodzaj rury osłonowej dla przewodu kominowego                                                         -  waga      15 % 

Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)                                            -  waga    10 %

Okres  gwarancji na dobudowane przewody, przemurowane kominy

oraz uszczelnienie przewodów wsadami                                                                         -  waga           10 %                                                                                                                                   
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

 

XIV. ZMIANA UMOWY

1.   Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)    Zmianie może ulec osoba Kierownika robót i/lub osoba posiadająca tytuł mistrza kominiarskiego, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-      zmiana osoby Kierownika robót i/lub osoby posiadającej tytuł mistrza kominiarskiego nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem robót i/lub z osobą posiadającą tytuł  mistrza kominiarskiego, itp.

-      Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika robót i/lub osobę posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

g)   Ilość przewodów kominowych do wykonania robót remontowych może ulec zwiększeniu, jeżeli nie zostaną wykorzystane wszystkie środki finansowe przeznaczone na realizację danej umowy. 

h)   Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

i)    Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

2.   Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
19.03.2018, godzina: 10:00,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 17.04.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.03.2018  r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka stanowisko służbowe  inspektor  ds.  zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 619,55 KB 2018-03-02 14:27 pobierz
2 Wzór umowy 268,27 KB 2018-03-02 13:52 pobierz
3 zał.1A Specyfikacje techniczne 121,89 KB 2018-03-02 13:52 pobierz
4 zał.1B Specyfikacje techniczne 109,9 KB 2018-03-02 13:52 pobierz
5 zał.1C Specyfikacje techniczne 114,62 KB 2018-03-02 13:51 pobierz
6 zał.1D Specyfikacje techniczne 54,26 KB 2018-03-02 13:51 pobierz
7 zał.2 Formularz cenowy 43,5 KB 2018-03-02 14:27 pobierz
8 zał.3 oświadczenie podstawy wykluczenia 346,48 KB 2018-03-02 13:51 pobierz
9 zał.4 oświadczenie warunki udzialu w postępowaniu 345,23 KB 2018-03-02 13:50 pobierz
10 zał.5 oświadczenie grupa kapitałowa 173,56 KB 2018-03-02 13:49 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2018-03-02
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji: 2018-03-02 14:35
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-09 10:29