BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez GZNK SZB wraz z uporządkowaniem terenu w 2018r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-06-13

OGŁOSZENIE

O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez GZNK SZB wraz z uporządkowaniem terenu w 2018r. prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy „ZWAR-BUD” Spółka z o.o. siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowa 4 z cenami:

-  wartość  robót rozbiórkowych 84,00 zł,

-  wartość likwidacji szamba 35,00 zł,

-  wartość wywozu śmieci i odpadów 40,00 zł

-  wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 500,00 zł,

-  średni czas realizacji rozbiórki 18 dni,

-  doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym -204 miesiące.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna ze złożonych ofert, spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena netto / średni czas realizacji rozbiórki/ doświadczenie/     
 

1

FB- JELCZ Sp. z o.o.

ul. Polna 45

80-209 Chwaszczyno
1.        cena robót rozbiórkowych 205,00 zł

2.        cena likwidacji szamba  100,00 zł                                                          

3.        cena wywozu śmieci i odpadów 100,00 zł                                             

4.        cena  kompletu dokumentacji geodezyjnej

         powykonawczej  1200,00 zł

5.        średni czas realizacji rozbiórki 20 dni                                                                         

6.        doświadczenie osoby na stanowisku kierownika

         budowy           349 m-cy

 

2

Wytwórnia Prefabrykatów   Budowlanych

„TRANSPORT” S.C.

E.J. Zarembscy

ul. Pocztowa 6

  83-034 Trąbki Wielkie
 

1.        cena robót rozbiórkowych  90,00 zł

2.        cena likwidacji szamba  36,00 zł                                                                

3.        cena wywozu śmieci i odpadów  41,00 zł                                                      

4.        cena kompletu dokumentacji geodezyjnej

         powykonawczej   500,00 zł 

5.        średni czas realizacji rozbiórki 20 dni

6.        doświadczenie osoby na stanowisku kierownika

         budowy           360 m-cy

 

    
3.
ZWAR-BUD” Sp. z o. o.

ul. Jabłoniowa 4

80-180 Gdańsk
1.        cena robót rozbiórkowych 84,00 zł

2.        cena likwidacji szamba  35,00 zł                                                          

3.        cena wywozu śmieci i odpadów 40,00 zł                                             

4.        cena  kompletu dokumentacji geodezyjnej

        powykonawczej 500,00 zł

5.        średni czas realizacji rozbiórki 18 dni                                                                         

6.        doświadczenie osoby na stanowisku kierownika

        budowy 204 m-cy

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

cena robót rozbiórkowych

waga 40%
Liczba pkt w kryterium

cena likwidacja szamba waga 10%
Liczba pkt w kryterium

cena wywozu śmieci i odpadów     waga 7%
Liczba pkt w kryterium

cena kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej     waga 3%
Liczba pkt w kryterium

średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę    waga 25%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy  waga 10%
Liczba pkt w kryterium

wiek samochodu waga 5%
Razem
3
40,00
10,00
7,00
3,00
25,00
10,00
0,00
95,00
 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena robót rozbiórkowych zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.   Punkty w kryterium cena likwidacji szamba  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

3.   Punkty w kryterium cena wywozu śmieci  i odpadów  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

4.   Punkty w kryterium cena kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia

5.   Punkty w kryterium średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla 20 i mniej dni kalendarzowych  – 25 pkt

6.   Punkty w kryterium doświadczenie  osoby na stanowisku kierownika budowy zostały określone według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - powyżej 108 miesięcy - 10 punktów

7.   Punkty w kryterium średni wiek samochodów i maszyn roboczych zostały przyznane według wzoru określonego w punkcie 20 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. wg wzoru [(2018 - n1) + (2018- n2) + .. + (2018 - ni)]:ilość samochodów i maszyn roboczych, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Wykonawca w druku Zdolność Techniczna - wykaz narzędzi, wykazał: samochód ciężarowy 5-10 ton  rok produkcji 2004 r.; samochód  do 3,5 ton  rok produkcji 2005; samochód  do 3,5 ton  rok produkcji 2001r.;  koparka o pojemności łyżki 1,5 m3  rok produkcji 2008r.; koparko ładowarka o pojem. łyżki 1,2 m3.

     Wobec powyższego  średni wiek samochodów i maszyn roboczych został oceniony wg zasady    określonej w siwz na 0  pkt; 

                                                                

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 13.06.2018 r.

 

W załączeniu klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

 

 

Treść postępowania:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

na wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez GZNK SZB wraz z uporządkowaniem terenu w 2018r.

 

Numer referencyjny : 25/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9:

a)   budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej  lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni do 25 m2,

b)   budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej  lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni powyżej 25 m2,

c)   budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  do 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,

d)   budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą  do 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką  warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,

e)   budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,

f)    budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką  warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,

g)   likwidacja szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna, zasypaniem piaskiem z zagęszczeniem do ID=0,7 oraz wywozem gruzu na wysypisko wraz z utylizacją,

h)   wywóz śmieci i odpadów po wyprowadzce lokatorów oraz odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, butelki, puszki, materace itp.) nie obejmujących  gruzu oraz innych odpadów powstających w wyniku rozbiórek,

i)    wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wprowadzenie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25 poz. 133).

2.   Zakres robót obejmuje:

-      rozbiórkę  konstrukcji drewnianej lub betonowej dachu,

-      rozbiórkę pokrycia dachów z papy lub ceramicznych,

-      rozbiórkę  konstrukcji murowanej budynku,

-      rozbiórkę  konstrukcji drewnianej budynku,

-      rozbiórkę  ścian z cegły i drewna,

-      rozbiórkę stropów,

-      rozbiórkę podłóg i posadzek,

-      rozbiórkę kominów,

-      rozbiórkę ścian piwnicznych

-      rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,

-      rozbiórkę  komórek drewnianych i murowanych,

-      rozbiórkę ścian żelbetowych,

-      likwidację szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna

-      zasypanie wykopów pospółką i zagęszczenie,

-      wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach,

-      uporządkowanie terenu po rozbiórce,

-      wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej

 

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-      Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz,

-      Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli – załącznik nr 2 do siwz.

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV : 45111000-8; 45111220-6; 45111213-4

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość nie będzie przekraczała kwoty 900 000,00 zł bez podatku od towarów i usług.

Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:

              1.                                                                Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.

              2.                                                                W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 20.12.2018 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.    Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:

-         1 samochodem samowyładowczym o ładowności 5 - 10 ton.

-         2 samochodami do transportu  gruzu  do 3,5 t.

-         2 maszynami roboczymi służącymi do: mechanicznego  wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku  zgromadzonych odpadów po rozbiórce.

Uwaga:

Przez maszynę roboczą zamawiający rozumie urządzenie techniczne konstrukcją dostosowane do mechanicznego  wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku  zgromadzonych odpadów po rozbiórce, tj. koparki, koparko ładowarki i ładowarki, itp.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

2.   Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)  wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości, co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda.

     W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się Wykonawca albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, polegającej na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości, co najmniej 2 kondygnacji naziemnych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)      skieruje do realizacji zamówienia minimum:

-        1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-        3 osoby na stanowisku kierowcy,

-        2 osoby na stanowisku operatora maszyny roboczej.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst  jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn.

 

Operatorzy maszyn roboczych muszą mieć ukończone szkolenie na operatora tego sprzętu, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

  W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)   wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

     Dowodami, o których mowa powyżej są:

-           referencje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub

-           inne dokument – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.

 

b)   wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w zakresie zdolności zawodowe - wykaz robót i osób) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.


 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych robót budowlanych) innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2)  Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.1.  Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

1.2.  Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

1.3.  Podać w ofercie czas realizacji rozbiórek na poszczególnych obiektach (zgodnie z poszczególnymi pozycjami formularza cenowego) oraz średni czas wykonania robót rozbiórkowych obiektu, który należy określić zgodnie z Formularzem cenowym.

        Czas realizacji rozbiórek w poszczególnych pozycjach musi być określony w pełnych dniach.

        Średni termin realizacji robót rozbiórkowych musi być, zaokrąglony do pełnych dni zgodnie z zasadami   matematycznymi.

        Średni termin realizacji robót rozbiórkowych nie może być dłuższy niż  35 dni.

        Jeżeli średni termin realizacji rozbiórek będzie dłuższy niż 35 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

1.4.  Podać w druku oferta ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

1.5.  Załaczyć do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz  określeniem roku produkcji poszczególnych samochodów i maszyn roboczych

Podać w wykazie rok produkcji  samochodów i maszyn roboczych.

Do oferty  należy załączyć  oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 13 ppkt. 2-5 SIWZ.

1.6.  Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

1.7.  Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

1.8.  Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

 

 

 

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 1 500,00 zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena - wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto

            wiersz 7  Formularza cenowego  poz.a)                                                             -  waga            40%

Cena - wartość likwidacji szamba (cena  jednostkowa netto

            wiersz 1 Formularza cenowego  poz.b)                                                              -  waga           10%

Cena - wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto
            wiersz 1 Formularza cenowego poz. c)                                                            -   waga  7%

Cena - wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej
            (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d)                     -   waga       3%
średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę                                              
           (zgodny z Formularzem cenowym poz. a) wiersz 8)                                          -  waga       25%
doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy                                            -  waga   10 %
średni wiek samochodów i maszyn roboczych                                                             -  waga    5 %                                                                                     
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

1.   Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:


 

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:

-        zmiana osoby Kierownika budowy  nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub kierownikami robót,

-        zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

g)   zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-        proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

h)   realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-        w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.   Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
14.05.2018r., godzina: 10:00,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 12.06.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.05.2018  r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe  specjalista ds.  zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 25.pdf 705,86 KB 2018-04-27 14:56 pobierz
2 Zlecenie-wzór- załącznik nr 4 do umowy.pdf 130,43 KB 2018-04-27 14:55 pobierz
3 wzór umowy 25.pdf 250,63 KB 2018-04-27 14:53 pobierz
4 oświadczenie podstawy wykluczenia - załącznik nr 3.pdf 271,49 KB 2018-04-27 14:53 pobierz
5 oświadczenie grupa kapitałowa - załacznik nr 5.pdf 172,73 KB 2018-04-27 14:52 pobierz
6 oświadczenie warunki udzialu postępowanie - załącznik nr 4.pdf 268,19 KB 2018-04-27 14:52 pobierz
7 specyfikacja techniczna - zał nr 1.pdf 751,91 KB 2018-04-27 14:49 pobierz
8 specyfikacja techniczna - zał nr 2.pdf 287,22 KB 2018-04-27 14:48 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2018-04-27
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2018-04-27 14:58
Ostatnia aktualizacja: 2018-06-01 07:46