wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Mikołaja Kopernika 8 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-07-17
Informuję, że w dniu 17.07.2018 r Zamawiający podpisał umowę z firmą Zakład Budowlano - Dekarski Marek Plechowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Angielska Grobla 14 na kwotę 616 524,57 zł., terminem wykonania zamówienia 17.09.2018r. i doświadczeniem kierownika budowy 85 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-07-10
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy Zakład Budowlano - Dekarski Marek Plechowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Angielska Grobla 14 z ceną oferty 616 524,57 zł., terminem wykonania zamówienia 17.09.2018r. i doświadczeniem kierownika budowy 85 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna ze złożonych ofert, spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/ termin wykonania zamówienia/ doświadczenie kierownika budowy
1
Zakład Budowlano - Dekarski
Marek Plechowski
80-765 Gdańsk,
ul. Angielska Grobla 14
Cena oferty: 616 524,57 zł
Termin wykonania zamówienia: 17.09.2018 r.
Doświadczenie kierownika budowy: 85 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady – 3 lata
2
Firma Handlowo – Usługowa
SARDAW Marcin Plichta
83-250 Skarszewy,
ul. Starogardzka 17
Cena oferty: 574 780,58 zł
Termin wykonania zamówienia: 24.09.2018 r.
Doświadczenie kierownika budowy: 93 miesiące.
okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady – 3 lata
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
cena robót
waga 40%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
waga 25%
Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie kierownika budowy
waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena robót zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał do 17.09.2018r - przyznano 25 punktów.
3. Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał 85 miesięcy - przyznano 15 punktów.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 16.07.2018 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonanie remontu budynku mieszkalnego przy ul. Mikołaja Kopernika 8 w Gdańsku
Numer referencyjny: 29/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Mikołaja Kopernika 8 w Gdańsku (działka nr 224 obręb ew. 67).
Przedmiotowy budynek wybudowany został na początku XX wieku. Jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym w zabudowie wolnostojącej, w rzucie jest prostokątem. Budynek jest podpiwniczony, składa się z czterech kondygnacji (parter, I i II piętro oraz poddasze z użytkowym strychem).
Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej z cegły ceramicznej pełnej. Układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny. Budynek od zewnątrz jest otynkowany.
W budynku występuje klatka schodowa dwubiegowa w konstrukcji drewnianej. Bieg schodowy z poziomu wejścia głównego do piwnicy w konstrukcji żelbetowej, wykończenie okładzina lastrykowa.
Dach wielospadowy, kryty dachówką. Więźba dachowa w konstrukcji drewnianej. Stolarka okienna drewniana oraz PCV. Przewody kominowe murowane z cegły ceramicznej oraz z rur stalowych ocynkowanych.
Budynek od strony elewacji płn. – zach. przyłączony jest do sieci publicznej w zakresie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego, gazowego, energetycznego. W budynku występuje instalacja: wod.
- kan., gazowa, elektryczna, telefoniczna, telewizji kablowej, domofonowa. Ogrzewanie lokali mieszkalnych
miejskie z sieci GPEC, węzeł zlokalizowany jest na poziomie piwnic.
Budynek uznano za obiekt o wartościach kulturowych. Zakres ochrony konserwatorskiej obejmuje ochronę charakteru budynku, oraz ochronę detalu architektonicznego. Ponadto budynek wpisano do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres i rodzaj robót obejmuje między innymi:
naprawę ścian zewnętrznych i płyty balkonowej oraz podbicie fundamentów,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, poziomej oraz termicznej ścian zewnętrznych w
poziomie piwnic, odgrzybianie ścian piwnic,
ukształtowanie terenu przy schodach wejściowych do budynku, wykonanie nowych dojść pieszych,
wymianę okien w poziomie piwnic,
renowację stolarki okiennej na klatce schodowej oraz drzwi wejściowych,
wykonanie docieplenia i kolorystyki elewacji,
wymianę rynien i rur spustowych; na wylotach - wykonanie betonowych koryt odwadniających; wykonanie opaski wokół budynku,
wykonanie nowych tynków na stropach międzykondygnacyjnych;
remont klatki schodowej,
remont płyty balkonowej, podwyższenie balustrady, remont ganku,
uporządkowanie przewodów kominowych,
wykonanie robót elektrycznych obejmujących rozbudowę rozdzielnic, naprawę/wymianę instalacji oświetleniowej, domofonu i odgromowej.
Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wykonaniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany remontu budynku mieszkalnego, gminnego, wielorodzinnego przy ul. Mikołaja Kopernika 8 w Gdańsku; branża architektoniczno – konstrukcyjna - załącznik nr 1 do siwz.
zalecenia konserwatora zabytków – załącznik nr 1.1 do siwz,
opinia kominiarska – załącznik nr 1.2 do siwz,
rysunek nr 1 – inwentaryzacja – szkic sytuacyjny – załącznik nr 1.3 do siwz,
rysunek nr 2 – inwentaryzacja – rzut suteryny i piwnic – załącznik nr 1.4 do siwz,
rysunek nr 3 – inwentaryzacja – rzut parteru – załącznik nr 1.5 do siwz,
rysunek nr 4 – inwentaryzacja – rzut I piętra – załącznik nr 1.6 do siwz,
rysunek nr 5 – inwentaryzacja – rzut II piętra – załącznik nr 1.7 do siwz,
rysunek nr 6 – inwentaryzacja – rzut poddasza i strychu – załącznik nr 1.8 do siwz,
rysunek nr 7 – inwentaryzacja – rzut dachu – załącznik nr 1.9 do siwz,
rysunek nr 8 – inwentaryzacja – przekrój A - A – załącznik nr 1.10 do siwz,
rysunek nr 9 – inwentaryzacja –elewacja płn.-zach. – załącznik nr 1.11 do siwz,
rysunek nr 10 – inwentaryzacja –elewacja płd.-zach. – załącznik nr 1.12 do siwz,
rysunek nr 11 – inwentaryzacja –elewacja płd.-wsch. – załącznik nr 1.13 do siwz,
rysunek nr 12 – inwentaryzacja –elewacja płn.-wsch. – załącznik nr 1.14 do siwz,
rysunek nr 13 – rzut suteryny i piwnic – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 1.15 do siwz,
rysunek nr 14 – rzut parteru – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 1.16 do siwz,
rysunek nr 15 – rzut I piętra – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.17 do siwz,
rysunek nr 16 – rzut II piętra – roboty rozbiórkowe– załącznik nr 1.18 do siwz,
rysunek nr 17 – rzut dachu – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.19 do siwz,
rysunek nr 18 – elewacja płn.-wsch. – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 1.20 do siwz,
rysunek nr 19 – rzut suteryny i piwnic – załącznik nr 1.21 do siwz,
rysunek nr 20 – rzut parteru – załącznik nr 1.22 do siwz,
rysunek nr 21 – rzut I piętra – załącznik nr 1.23 do siwz,
rysunek nr 22 – rzut II piętra – załącznik nr 1.24 do siwz,
rysunek nr 23 – rzut poddasza i strychu – załącznik nr 1.25 do siwz,
rysunek nr 24 –rzut dachu – załącznik nr 1.26 do siwz,
rysunek nr 25 – przekrój I – I – załącznik nr 1.27 do siwz,
rysunek nr 26 – elewacja płn.-zach. – załącznik nr 1.28 do siwz,
rysunek nr 27 – elewacja płd.-zach. – załącznik nr 1.29 do siwz,
rysunek nr 28 – elewacja płd.-wsch. – załącznik nr 1.30 do siwz,
rysunek nr 29 – elewacja płn.-wsch. – załącznik nr 1.31 do siwz,
rysunek nr 30 – zestawienie okien. – załącznik nr 1.32 do siwz,
rysunek nr 31 – balkon II piętra. – załącznik nr 1.33 do siwz,
rysunek nr K/1 – schemat balkonu – załącznik nr 1.34 do siwz,
rysunek nr K/2 – przekroje płyty balkonowej 1 – 1 i 2 – 2; zestawienie stali zbrojeniowej balkonu – załącznik nr 1.35 do siwz,
rysunek nr K/3 – przekrój płyty balkonowej 3 – 3 – załącznik nr 1.36 do siwz,
rysunek nr K/4 – szczegóły połączeń elem. stal. balkonu E, F; zestawienie stali profilowej balkonu – załącznik nr 1.37 do siwz,
rysunek nr K/5 – elewacja płn.-zach. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 1.38 do siwz,
rysunek nr K/6 – elewacja płd.-zach. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 1.39 do siwz,
rysunek nr K/7 – elewacja płd.-wsch. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 1.40 do siwz,
rysunek nr K/8 – elewacja płn.-wsch. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 1.41 do siwz,
rysunek nr K/9 – szczegół sklamrowania „A”– załącznik nr 1.42 do siwz,
rysunek nr K/10 – szczegół sklamrowania „B”– załącznik nr 1.43 do siwz,
rysunek nr K/11 – szczegół sklamrowania „C” i „C1”– załącznik nr 1.44 do siwz,
rysunek nr K/12 – przykładowa naprawa pasów podokiennych i nadproży; szczegół „D”– załącznik nr 1.45 do siwz,
rysunek nr K/13 – podbicie fundamentów - rzut– załącznik nr 1.46 do siwz,
rysunek nr K/14 – przekrój A – A; zestawienie stali profilowej – załącznik nr 1.47 do siwz,
rysunek nr K/15 – przekrój B – B; zestawienie stali zbrojeniowej – załącznik nr 1.48 do siwz.
Projekt budowlany remontu budynku gminnego wielorodzinnego przy ul. Kopernika 8 w Gdańsku; branża elektryczna - załącznik nr 2 do siwz.
Projekt wykonawczy remontu budynku mieszkalnego, gminnego, wielorodzinnego przy ul. Mikołaja Kopernika 8 w Gdańsku; branża architektoniczno – konstrukcyjna - załącznik nr 3 do siwz.
zalecenia konserwatora zabytków – załącznik nr 3.1 do siwz,
opinia kominiarska – załącznik nr 3.2 do siwz,
rysunek nr 1 – inwentaryzacja – szkic sytuacyjny – załącznik nr 3.3 do siwz,
rysunek nr 2 – inwentaryzacja – rzut suteryny i piwnic – załącznik nr 3.4 do siwz,
rysunek nr 3 – inwentaryzacja – rzut parteru – załącznik nr 3.5 do siwz,
rysunek nr 4 – inwentaryzacja – rzut I piętra – załącznik nr 3.6 do siwz,
rysunek nr 5 – inwentaryzacja – rzut II piętra – załącznik nr 3.7 do siwz,
rysunek nr 6 – inwentaryzacja – rzut poddasza i strychu – załącznik nr 3.8 do siwz,
rysunek nr 7 – inwentaryzacja – rzut dachu – załącznik nr 3.9 do siwz,
rysunek nr 8 – inwentaryzacja – przekrój A - A – załącznik nr 3.10 do siwz,
rysunek nr 9 – inwentaryzacja –elewacja płn.-zach. – załącznik nr 3.11 do siwz,
rysunek nr 10 – inwentaryzacja –elewacja płd.-zach. – załącznik nr 3.12 do siwz,
rysunek nr 11 – inwentaryzacja –elewacja płd.-wsch. – załącznik nr 3.13 do siwz,
rysunek nr 12 – inwentaryzacja –elewacja płn.-wsch. – załącznik nr 3.14 do siwz,
rysunek nr 13 – rzut suteryny i piwnic – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 3.15 do siwz,
rysunek nr 14 – rzut parteru – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 3.16 do siwz,
rysunek nr 15 – rzut I piętra – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.17 do siwz,
rysunek nr 16 – rzut II piętra – roboty rozbiórkowe– załącznik nr 3.18 do siwz,
rysunek nr 17 – rzut dachu – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3.19 do siwz,
rysunek nr 18 – elewacja płn.-wsch. – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 3.20 do siwz,
rysunek nr 19 – rzut suteryny i piwnic – załącznik nr 3.21 do siwz,
rysunek nr 20 – rzut parteru – załącznik nr 3.22 do siwz,
rysunek nr 21 – rzut I piętra – załącznik nr 3.23 do siwz,
rysunek nr 22 – rzut II piętra – załącznik nr 3.24 do siwz,
rysunek nr 23 – rzut poddasza i strychu – załącznik nr 3.25 do siwz,
rysunek nr 24 –rzut dachu – załącznik nr 3.26 do siwz,
rysunek nr 25 – przekrój I – I – załącznik nr 3.27 do siwz,
rysunek nr 26 – elewacja płn.-zach. – załącznik nr 3.28 do siwz,
rysunek nr 27 – elewacja płd.-zach. – załącznik nr 3.29 do siwz,
rysunek nr 28 – elewacja płd.-wsch. – załącznik nr 3.30 do siwz,
rysunek nr 29 – elewacja płn.-wsch. – załącznik nr 3.31 do siwz,
rysunek nr 30 – zestawienie okien. – załącznik nr 3.32 do siwz,
rysunek nr 31 – balkon II piętra. – załącznik nr 3.33 do siwz,
rysunek nr K/1 – schemat balkonu – załącznik nr 3.34 do siwz,
rysunek nr K/2 – przekroje płyty balkonowej 1 – 1 i 2 – 2; zestawienie stali zbrojeniowej balkonu – załącznik nr 3.35 do siwz,
rysunek nr K/3 – przekrój płyty balkonowej 3 – 3 – załącznik nr 3.36 do siwz,
rysunek nr K/4 – szczegóły połączeń elem. stal. balkonu E, F; zestawienie stali profilowej balkonu – załącznik nr 3.37 do siwz,
rysunek nr K/5 – elewacja płn.-zach. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 3.38 do siwz,
rysunek nr K/6 – elewacja płd.-zach. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 3.39 do siwz,
rysunek nr K/7 – elewacja płd.-wsch. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 3.40 do siwz,
rysunek nr K/8 – elewacja płn.-wsch. [rozmieszczenie sklamrowania] – załącznik nr 3.41 do siwz,
rysunek nr K/9 – szczegół sklamrowania „A”; zestawienie stali dla elewacji – załącznik nr 3.42 do siwz,
rysunek nr K/10 – szczegół sklamrowania „B”– załącznik nr 3.43 do siwz,
rysunek nr K/11 – szczegół sklamrowania „C” i „C1”– załącznik nr 3.44 do siwz,
rysunek nr K/12 – przykładowa naprawa pasów podokiennych i nadproży; szczegół D– załącznik nr 3.45 do siwz,
rysunek nr K/13 – podbicie fundamentów - rzut– załącznik nr 3.46 do siwz,
rysunek nr K/14 – przekrój A – A; zestawienie stali profilowej – załącznik nr 3.47 do siwz,
rysunek nr K/15 – przekrój B – B; zestawienie stali zbrojeniowej – załącznik nr 3.48 do siwz.
Projekt wykonawczy remontu budynku gminnego wielorodzinnego przy ul. Kopernika 8 w Gdańsku; branża elektryczna - załącznik nr 4 do siwz.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5 do siwz.
Projekt budowlany remontu budynku gminnego wielorodzinnego przy ul. Kopernika 8 w Gdańsku; branża elektryczna - specyfikacja techniczna - załącznik nr 6 do siwz.
Przedmiar – remont budynku mieszkalnego ul. M. Kopernika 8 – branża budowlana – załącznik nr 7 do siwz.
Przedmiar - projekt remontu budynku gminnego wielorodzinnego przy ul. Kopernika 8 w Gdańsku – branża elektryczna – załącznik nr 8 do siwz.
Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu np. LUG 100041.5L022.201 AMBRA LED 390 ED - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału o minimalnych niżej wymienionych parametrach technicznych:
strumień świetlny (oprawa) – co najmniej 1 660 lm,
strumień świetlny (lampy) – co najmniej 2 850 lm,
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie, malarskie, konserwatorsko – renowacyjne, instalatorskie w zakresie instalacji elektrycznych w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 6 osób do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111000-8, 45111300-1, 45210000-2, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45262670-8, 45310000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6, 45453000-7.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do dnia 16.10.2018 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich elewacji ścian obejmującej także detale architektoniczne w obiektach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji ścian fundamentowych), a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie dla danego rodzaju.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowane 2 robót w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz tj. minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych budynku lub minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku lub minimum 2 prace konserwatorskie elewacji ścian obejmujące także detale architektoniczne.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
skieruje do realizacji zamówienia minimum 9 osób, w tym:
1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeu będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
1 osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
osobę w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie,
lub
dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
6 osób do wykonywania robót takich jak: izolacyjne, dociepleniowe, murarsko - tynkarskie, malarskie, konserwatorsko - renowacyjne, instalatorskie w zakresie instalacji elektrycznych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy
niż do 16.10.2018 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, o których mowa w podpunkcie 5 punktu I „Krótki opis przedmiotu zamówienia” - wykazanie, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 11 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena znaczenie 0,60
Termin wykonania znaczenie 0,25
Doświadczenie kierownika budowy znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub osoba do prowadzenia prac konserwatorskich, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą do prowadzenia prac konserwatorskich,
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
24.05.2018 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 22.06.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 24.05.2018 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, pokój nr 5 , tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 29.pdf | 654,43 KB | 2018-05-09 13:48 | pobierz |
2 | wzór umowy.pdf | 293,37 KB | 2018-05-09 13:48 | pobierz |
3 | oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf | 171,43 KB | 2018-05-09 13:47 | pobierz |
4 | oswiadczenie warunki udzialu w postepowaniu.pdf | 354 KB | 2018-05-09 13:47 | pobierz |
5 | oswiadczenie podstawy wykluczenia.pdf | 351,02 KB | 2018-05-09 13:47 | pobierz |
6 | 1. projekt budowlany bra. arch. - konstr..pdf | 4,55 MB | 2018-05-09 13:46 | pobierz |
7 | 1.1. i 3.1. zalecenia konserwatorskie.pdf | 215,76 KB | 2018-05-09 13:45 | pobierz |
8 | 1.2. i 3.2 opinia kominiarska.pdf | 934,49 KB | 2018-05-09 13:45 | pobierz |
9 | 1.3. i 3.3. rys. nr 1.pdf | 329,92 KB | 2018-05-09 13:44 | pobierz |
10 | 1.4. i 3.4. rys. nr 2.pdf | 569,95 KB | 2018-05-09 13:44 | pobierz |
11 | 1.5. i 3.5. rys. nr 3.pdf | 538,44 KB | 2018-05-09 13:44 | pobierz |
12 | 1.6. i 3.6. rys. nr 4.pdf | 518,06 KB | 2018-05-09 13:43 | pobierz |
13 | 1.7. i 3.7. rys. nr 5.pdf | 474,83 KB | 2018-05-09 13:43 | pobierz |
14 | 1.8. i 3.8. rys. nr 6.pdf | 375,3 KB | 2018-05-09 13:41 | pobierz |
15 | 1.9. i 3.9. rys. nr 7.pdf | 284,37 KB | 2018-05-09 13:40 | pobierz |
16 | 1.10. i 3.10.rys. nr 8.pdf | 395,99 KB | 2018-05-09 13:40 | pobierz |
17 | 1.11. i 3.11. rys. nr 9.pdf | 201,5 KB | 2018-05-09 13:40 | pobierz |
18 | 1.12. i 3.12. rys. nr 10.pdf | 170,22 KB | 2018-05-09 13:39 | pobierz |
19 | 1.13. i 3 .13 - rys. nr 11.pdf | 203,07 KB | 2018-05-09 13:39 | pobierz |
20 | 1.14. i 3.14. - rs. nr 12.pdf | 169 KB | 2018-05-09 13:39 | pobierz |
21 | 1.15 i 3.15 - rys. nr 13.pdf | 244,12 KB | 2018-05-09 13:38 | pobierz |
22 | 1.16 i 3.16 - rys. nr 14.pdf | 267,89 KB | 2018-05-09 13:38 | pobierz |
23 | 1.17 i 3.17 - rys. nr 15.pdf | 216,83 KB | 2018-05-09 13:38 | pobierz |
24 | 1.18 i 3.18 - rys. nr 16.pdf | 245,19 KB | 2018-05-09 13:37 | pobierz |
25 | 1.19 i 3.19 - rys. nr 17.pdf | 221,13 KB | 2018-05-09 13:32 | pobierz |
26 | 1.20 i 3.20 - rys. nr 18.pdf | 202,53 KB | 2018-05-09 13:32 | pobierz |
27 | 1.21 i 3.21 - rys. nr 19.pdf | 765,77 KB | 2018-05-09 13:31 | pobierz |
28 | 1.22 i 3.22 - rys. nr 20.pdf | 896,17 KB | 2018-05-09 13:30 | pobierz |
29 | 1.23 i 3.23 - rys. nr 21.pdf | 614,42 KB | 2018-05-09 13:29 | pobierz |
30 | 1.24 i 3.24 - rys. nr 22.pdf | 705,9 KB | 2018-05-09 13:29 | pobierz |
31 | 1.25 i 3.25 - rys. nr 23.pdf | 636,54 KB | 2018-05-09 13:28 | pobierz |
32 | 1.26 i 3.26 - rys. nr 24.pdf | 400,15 KB | 2018-05-09 13:28 | pobierz |
33 | 1.27 i 3.27 - rys. nr 25.pdf | 1,1 MB | 2018-05-09 13:27 | pobierz |
34 | 1.28 i 3.28 - rys. nr 26.pdf | 643,86 KB | 2018-05-09 13:26 | pobierz |
35 | 1.29 i 3.29 - rys. nr 27.pdf | 524,78 KB | 2018-05-09 13:26 | pobierz |
36 | 1.30 i 3.30 - rys. nr 28.pdf | 547,93 KB | 2018-05-09 13:26 | pobierz |
37 | 1.31 i 3.31 - rys. nr 29.pdf | 521,52 KB | 2018-05-09 13:24 | pobierz |
38 | 1.32 i 3.32 - rys. nr 30.pdf | 417,16 KB | 2018-05-09 13:23 | pobierz |
39 | 1.33 i 3.33 - rys. nr 31.pdf | 513,68 KB | 2018-05-09 13:23 | pobierz |
40 | 1.34 i 3.34 - rys. nr K1.pdf | 226,91 KB | 2018-05-09 13:22 | pobierz |
41 | 1.35 i 3.35 - rys. nr K2.pdf | 248,21 KB | 2018-05-09 13:22 | pobierz |
42 | 1.36 i 3.36 - rys. nr K3.pdf | 220,6 KB | 2018-05-09 13:22 | pobierz |
43 | 1.37 i 3.37 - rys. nr K4.pdf | 244,7 KB | 2018-05-09 13:21 | pobierz |
44 | 1.38 i 3.38 - rys. nr K5.pdf | 242,62 KB | 2018-05-09 13:21 | pobierz |
45 | 1.39 i 3.39 - rys. nr K6.pdf | 232,17 KB | 2018-05-09 13:21 | pobierz |
46 | 1.40 i 3.40 - rys. nr K7.pdf | 234,43 KB | 2018-05-09 13:20 | pobierz |
47 | 1.41 i 3.41 - rys. nr K8.pdf | 235,82 KB | 2018-05-09 13:19 | pobierz |
48 | 1.42 i 3.42 - rys. nr K9.pdf | 260,95 KB | 2018-05-09 13:19 | pobierz |
49 | 1.43 i 3.43 - rys. nr K10.pdf | 223,14 KB | 2018-05-09 13:18 | pobierz |
50 | 1.44 i 3.44 - rys. nr K11.pdf | 228,85 KB | 2018-05-09 13:18 | pobierz |
51 | 1.45 i 3.45 - rys. nr K12.pdf | 345,15 KB | 2018-05-09 13:17 | pobierz |
52 | 1.46 i 3.46 - rys. nr K13.pdf | 208,79 KB | 2018-05-09 13:17 | pobierz |
53 | 1.47 i 3.47 - rys. nr K14.pdf | 307,2 KB | 2018-05-09 13:16 | pobierz |
54 | 1.48 i 3.48 - rys. nr K15.pdf | 223,05 KB | 2018-05-09 13:16 | pobierz |
55 | 2. projekt budowlany br. elektryczna.pdf | 1,37 MB | 2018-05-09 13:15 | pobierz |
56 | 3. projekt wykonawczy br. arch. - konstr..pdf | 4,55 MB | 2018-05-09 13:15 | pobierz |
57 | 4. projekt wykonawczy br. elektryczna.pdf | 2,96 MB | 2018-05-09 13:14 | pobierz |
58 | 5. specyfikacje techniczne budowl..pdf | 2,52 MB | 2018-05-09 13:14 | pobierz |
59 | 6. specyfikacja techniczna elektr..pdf | 71,56 KB | 2018-05-09 13:14 | pobierz |
60 | 7. przedmiar rob. budowl..pdf | 198,48 KB | 2018-05-09 13:13 | pobierz |
61 | 8. przedmiar rob. elektr..pdf | 51,84 KB | 2018-05-09 13:13 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-05-09 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2018-05-09 13:49 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-05-24 14:29 |