wymiana stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Stryjewskiego 23 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-06-28
Umowa nr 46/2018/NZ podpisano dnia 28.06.2018 r. z firmą BOB-ROLLO Sp.z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-06-20
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy BOB – ROLLO Sp z o.o. z siedzibą w Rumi przy ul. Młyńskiej 8 z ceną oferty 598 953,10 zł brutto, z współczynnikiem przenikania ciepła szyby równy Ug = 0,6 W/m2*K, z współczynnikiem przenikania ciepła okna Uw = 1,1 W/m2*K, z współczynnikiem przenikania ciepła witryn Uw = 0,9 W/m2*K, z współczynnikiem przenikania ciepła drzwi Uw = 1,4 W/m2*K, udzieloną gwarancją i rękojmią za wady 3 lata.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/ współczynnik przenikania ciepła szyby Ug/ współczynnik przenikania ciepła okna Uw/ okres udzielonej gwarancji za wady
1
BOB-ROLLO Sp z o.o.
84-230 Rumia,
ul. Młyńska 8
Cena oferty: 598 953,10 zł
współczynnik przenikania ciepła szyby Ug -0,6 W/m2*K
współczynnik przenikania ciepła okna Uw – 1,1 W/m2*K
współczynnik przenikania ciepła witryn Uw – 0,9 W/m2*K
współczynnik przenikania ciepła drzwi Uw – 1,4 W/m2*K
okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady – 3 lata
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena – 35%
Liczba pkt w kryterium
współczynnik przenikania ciepła szyby Ug - 15%
Liczba pkt w kryterium
współczynnik przenikania ciepła okna Uw - 15%
Liczba pkt w kryterium
współczynnik przenikania ciepła witryn Uw - 15%
Liczba pkt w kryterium
współczynnik przenikania ciepła drzwi Uw - 10%
Liczba pkt w kryterium
okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady -10%
RAZEM
1
35,00
15
0
15
1
0
66,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium współczynnik przenikania ciepła szyby zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał współczynnik przenikania ciepła szyby Ug = 0,6 W/m2*K - przyznano 15 punktów.
Punkty w kryterium współczynnik przenikania ciepła okna zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał współczynnik przenikania okna Uw = 1,1 W/m2*K - przyznano 0 punktów.
Punkty w kryterium współczynnik przenikania ciepła witryn zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał współczynnik przenikania witryn Uw = 0,9 W/m2*K - przyznano 15 punktów.
Punkty w kryterium współczynnik przenikania ciepła drzwi zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykazał współczynnik przenikania Uw = 1,4 W/m2*K - przyznano 1 punkt..
Punkty w kryterium okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzielił 3 lata gwarancji i rękojmi za wady - przyznano 0 punktów.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 20.06.2018 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na wymianę stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy
ul. Stryjewskiego 23 w Gdańsku
Numer referencyjny : 28/18/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej w budynku użytkowym przy ul. Stryjewskiego 23 w Gdańsku.
Całkowita powierzchnia okien (w świetle otworu) 144,24 m2.
Całkowita powierzchnia witryn (w świetle otworu) 241,42 m2.
Całkowita powierzchnia drzwi (w świetle otworu) 3,58 m2.
2. Zakres robót obejmuje:
- wykucie podokienników przy stolarce okiennej,
- wykucie stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej,
- przy stolarce okiennej, zerwanie parapetów zewnętrznych z blachy,
- obsadzenie stolarki okiennej z wbudowanym nawiewnikiem oraz regulacja,
- obsadzenie witryn i drzwi,
- uszczelnienie styków ościeżnicy z murem,
- obsadzenie podokienników wewnętrznych okiennych,
- obrobienie ościeży do lica muru,
- założenie przy oknach parapetów zewnętrznych.
3. Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej, witryny i drzwiowej
3.1. Okna
a) Dane dotyczące kompletnego okna z PCV:
§ Przenikalność cieplna Uw≤1,1 W/(m2*K) - współczynnik przenikania ciepła potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
Uwaga: Współczynnik przenikania ciepła należy określić dla każdego typu okna.
§ Właściwości akustyczne Rw < 35 [dB]- współczynnik akustyczny potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
§ Przepuszczalność powietrza – współczynnik infiltracji A=0,5-1,0 [m3/m*h*daPa2/3] lub 4 klasa przepuszczalności powietrza potwierdzona deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
§ Maksymalna wysokość ramy okiennej do 44 mm.
Maksymalna wysokość złożenia rama + skrzydło 87 mm.
Minimalna głębokość zabudowy 70 mm.
b) Nawiewniki o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu typu wrębowe zamontowane w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy.
c) Profile
- kolor profili - biały
d) Parapety zewnętrzne i wewnętrzne.
zewnętrzne – blacha ocynkowana powlekana biała gr. 0,55 o średniej szerokości 55 cm,
wewnętrzne – z PCV o średniej szerokości 30 cm.
e) Szyby okienne
- trójszybowe zespolone wypełnione gazem o współczynniku Ug≤1,0 W/(m2*K), potwierdzonym atestem na zastosowane szyby okienne.
f) Okucia:
- okna jednodzielne rozwierne, uchylne lub rozwierno-uchylne - zgodnie z wzorem typów okien,
- okna dwudzielne - jedna część rozwierno – uchylna, pozostałe rozwierne.
- ukryte zawiasy
g) Styk ościeży i skrzydła okiennego uszczelnić 2 uszczelkami.
3.2. Witryny wg instrukcji producenta:
a) Dane dotyczące witryny
· profile aluminiowe o współczynniku Uf ≤2,65 W/(m2*K) potwierdzone deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
· panel o współczynniku Uf ≤1,05 W/(m2*K) potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
· przenikalność cieplna dla całej witryny Uw≤1,1 W/(m2*K) - współczynnik przenikania ciepła potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
Uwaga: Współczynnik przenikania ciepła należy określić dla każdego typu witryny
· maksymalna wysokość profila do 98 mm,
· maksymalna wysokość złożenia rama + skrzydło 230 mm,
· minimalna głębokość zabudowy 70 mm,
b) Szyby okienne:
· trójszybowe zespolone wypełnione gazem o współczynniku Ug≤1,0 W/(m2*K), potwierdzonym atestem na zastosowane szyby.
c) styk ościeży i skrzydła drzwiowego uszczelniony 2 uszczelkami,
d) okucia (dotyczy drzwi zamontowanych w witrynach)
· zawiasy wewnętrzne, ukryte,
· samozamykacz bezramienny.
Uwaga: profile i szyby wykonane w systemie antywłamaniowym
3.3. Drzwi aluminiowe pełne wg instrukcji producenta
a) Dane dotyczące kompletnych drzwi:
· profile aluminiowe o współczynniku Uf ≤3,30 W/(m2*K) potwierdzone deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
· panel o współczynniku Uf ≤1,05 W/(m2*K) potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
· przenikalność cieplna dla kompletnych drzwi Uw≤1,5 W/(m2*K) - współczynnik przenikania ciepła potwierdzony deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
· maksymalna wysokość profilu do 98 mm,
· maksymalna wysokość złożenia rama + skrzydło 196 mm,
· minimalna głębokość zabudowy 70 mm,
b) styk ościeży i skrzydła drzwiowego uszczelniony 2 uszczelkami,
c) okucia:
· zawiasy wewnętrzne, ukryte,
· samozamykacz bezramienny.
Uwaga: drzwi wykonane w systemie antywłamaniowym
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Wzory typów okien, witryn i drzwi - załącznik nr 1 do siwz,
· 6 schematów okien
· 2 schematy witryn
· schemat drzwi
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie stolarki budowlanej - załącznik nr 2 do siwz,
c) Przedmiar. Wymiana stolarki okiennej, witryn i drzwi ul. Stryjewskiego 23 – załącznik nr 3 do siwz.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 6 osób do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45421000-4,
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
NIE
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do 24.09.2018
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł;
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 7 osób:
w tym następujące osoby:
- 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
oraz:
- co najmniej 6 osób do wykonywania robót w zakresie wymiany stolarki okiennej i witryn oraz stolarki drzwiowej.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: NIE
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
lub
- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1) atestu na zastosowane szyby okienne potwierdzające współczynnik przenikania ciepła zgodnie z normą
PN-EN673: 2011 r.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
2) deklaracji właściwości użytkowych sporządzonej na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 art. 11 ust 4 potwierdzającej co najmniej przenikalność cieplną, właściwości akustyczne, przepuszczalność powietrza dla każdego typu okna i witryny oraz dla drzwi.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
XI INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona.
5. Określić w ofercie następujące parametry oferowanej stolarki okiennej:
a) nazwa (typ) okien,
b) typ (nazwa) nawiewnika,
c) typ zastosowanego profilu dla oferowanej stolarki,
d) współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych.
W przypadku określenia współczynnika ciepła Ug>1,0 oferta zostanie odrzucona,
e) współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna Typ „A”; „B”; „C”, „D”, „E”.
Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła U dla okien, nie może być większa niż 1,1 W/m2*K zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. 2015 r. poz. 1422 z późń. zmianami)
Przy określeniu większej wartości oferta zostanie odrzucona.
6. Określić w ofercie następujące parametry oferowanych witryn:
a) nazwa (typ) witryn,
b) typ zastosowanego profilu dla oferowanych witryn,
c) współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych.
W przypadku określenia współczynnika ciepła Ug>1,0 oferta zostanie odrzucona,
d) współczynnik przenikania ciepła oferowanych witryn Typ „A”; „B”.
Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła U dla oferowanych witryn, nie może być większa niż 1,1 W/m2*K zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. 2015 r. poz. 1422 z późń. zm.). Przy określeniu większej wartości oferta zostanie odrzucona.
7. Określić w ofercie następujące parametry oferowanych drzwi aluminiowych
a) nazwa (typ profilu),
b) współczynnik przenikania ciepła dla kompletnych drzwi.
Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła U dla drzwi stalowych, nie może być większa niż 1,5 W/m2*K zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. 2015 r. poz. 1422 z późń. zm.). Przy określeniu większej wartości oferta zostanie odrzucona.
8. Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego
9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.
10. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena znaczenie 0,35
współczynnik przenikania ciepła szyby Ug znaczenie 0,15
współczynnik przenikania ciepła okna Uw znaczenie 0,15
współczynnik przenikania ciepła witryn Uw znaczenie 0,15
współczynnik przenikania ciepła drzwi Uw znaczenie 0,10
okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
1. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu, śniegu), silnych wiatrów przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych
- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
- zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
01.06.2018 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 30.06.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 01.06.2018 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 - sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania. | 371,97 KB | 2018-05-28 13:50 | pobierz |
2 | SIWZ 28.pdf | 623,88 KB | 2018-05-17 15:09 | pobierz |
3 | Umowa - wzór.pdf | 278,74 KB | 2018-05-17 15:08 | pobierz |
4 | Wzory typów okien, witryn i drzwi - zał nr 1.pdf | 446,09 KB | 2018-05-17 13:49 | pobierz |
5 | Specyfikacja techniczna - zał. nr 2.pdf | 2,5 MB | 2018-05-17 13:48 | pobierz |
6 | przedmiar - zał nr 3.pdf | 449 KB | 2018-05-17 13:48 | pobierz |
7 | oswiadczenie podstawy wykluczenia - załącznik nr 4.pdf | 305,32 KB | 2018-05-17 13:47 | pobierz |
8 | oświadczenie warunki udzialu postępowanie - załącznik nr 5 | 320,52 KB | 2018-05-17 13:47 | pobierz |
9 | oswiadczenie grupa kapitałowa - załącznik nr 6.pdf | 228,72 KB | 2018-05-17 13:46 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-05-17 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2018-05-17 15:09 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-06-01 14:02 |