BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2018 roku.

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-06-19

Dnia 15.06.2018 podpisano umowę na zadanie 1 z firmą "FIONER" Monika Bużan z siedzibą w Łebnie

dnia 19.06.2018 r podpisano umowy na:

zadanie 2 z firmą konsorcjum firm KOM-BIS Sp. z o. o. i OLMAR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku,

zadanie 3 z firma CLEAN-BUD Sp. j. z siedziba w Gdyni,

zadanie 4 z firmą FIONER Monika Bużan z siedzibą w Łebnie.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-06-13

 

                                          OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA                                                                                                                      

Dotyczy: postępowania przetargowego na świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2018 roku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

na Zadaniu 1 ofertę nr 3 firmy „FIONER” Monika Bużan z siedzibą w Łebnie przy ulicy Kulingi 4E poczta Szemud z ceną 120 013,04 zł z VAT oraz z zatrudnieniem 17 osób (na Zadania 1, 3, 4) wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat.

UZASADNIENIE WYBORU:

     Jedyna złożona oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 
na Zadaniu 2, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, najkorzystniejszą ofertę nr 4 konsorcjum firm KOM-Bis sp. z o.o z siedziba w Gdańsku przy ulicy Kochanowskiego 130E oraz „Olmar Sp. z o.o. z siedzibą w gdańsku przy ulicy Wichrowe Wzgórze 51 z ceną 167 723,92 zł z VAT oraz z zatrudnieniem 8 osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat,    

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 
na Zadaniu 3, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowego CLEAN – BUD Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska z siedzibą w Gdyni przy ulicy Halickiej 10 z ceną 125 529,91 zł z VAT oraz z zatrudnieniem 6 osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat,          

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 
na Zadaniu 4, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy „FIONER” Monika Bużan z siedzibą w Łebnie przy ulicy Kulingi 4E poczta Szemud z ceną 5 836,86 zł z VAT oraz z zatrudnieniem 17 osób (na Zadania 1, 3, 4) wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych   warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena / zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat                

 
1
Przedsiębiorstwo Usługowe

CLEAN – BUD Sp. j.

Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

ul. Halicka 10

81-501 Gdynia

 
Zadanie 3

Cena  - 125 529,91 zł

 

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat  6 osób                                               

Zadanie 4

Cena  - 6 420,54 zł

 

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat   1 osoba                                                
2
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „BLASK-BUD” Sp. z o.o.

ul. Gospody 14F/4

80-340 Gdańsk
Zadanie 2

Cena  - 260 777,38 zł

 

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat   6 osób                                                 
3
 

 

 

 

„FIONER” Monika Bużan

Łebno, ul. Kulingi 4E

84-217 Szemud

 

 84-217 Szemud

Łebno, ul. Kulingi 4E        

FIONER” Monika Bużan

 84-217 Szemud

Łebno, ul. Kulingi 4E        

FIONER” Monika Bużan

 84-217 Szemud

Łebno, ul. Kulingi 4E        

 „FIONER” Monika Bużan

 84-217 Szemud

Łebno, ul. Kulingi 4E        

 
Zadanie 1

Cena  - 120 013,04 zł

 

Zadanie 3

Cena  - 139 477,68 zł

 

Zadanie 4

Cena  - 5 836,86 zł

 

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat,    

(Zadanie 1, 3, 4) - 17 osób                                                

 

 
4
Konsorcjum:

Lider      KOM-BIS Sp. z o.o.

ul. Kochanowskiego 130E

80-405 Gdańsk

„OLMAR” Sp. z o.o.

ul. Wichroowe Wzgórze 51

80-293 Gdańsk
Zadanie 2

Cena  - 167 723,92 zł

 

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat 8 osób
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 
Liczba pkt w kryterium

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat

  40 %
Razem
3
60,00
40,00
100,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin dostawy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – W przypadku wykazania przez Wykonawcę więcej osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niż maksymalna możliwa ilość - Wykonawca otrzyma 40 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 13.06.2018 r.

 
Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 
Liczba pkt w kryterium

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat

 40 %
Razem
2
38,59
40,00
78,59
4
60,00
40,00
100,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin dostawy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nr 2- 6/6*100*40%=40,00 pkt, Oferta nr 4 – W przypadku wykazania przez Wykonawcę więcej osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niż maksymalna możliwa ilość - Wykonawca otrzyma 40 pkt.

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 18.06.2018 r.

 

Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 
Liczba pkt w kryterium

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat

      40 %
Razem
1
60,00
40,00
100,00
3
54,00
40,00
94,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin dostawy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nr 1 6/6*100*40%=40,00 pkt, Oferta nr 3 – W przypadku wykazania przez Wykonawcę więcej osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niż maksymalna możliwa ilość - Wykonawca otrzyma 40 pkt.

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 18.06.2018 r.

 

 

 

 

 

Zadanie 4

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

60%

 
Liczba pkt w kryterium

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat

   40 %
Razem
1
54,55
40,00
94,55
3
60,00
40,00
100,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin dostawy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nr 1 1/1*100*40%=40,00 pkt, Oferta nr 3 – W przypadku wykazania przez Wykonawcę więcej osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niż maksymalna możliwa ilość - Wykonawca otrzyma 40 pkt.
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 18.06.2018 r.

 

 

Treść postępowania:

na świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2018 roku.

 

Numer referencyjny : 33/18/A

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Ilość części :4

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiotem zamówienia jest:

a)      koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,

b)      bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,

c)       utylizacja skoszonej trawy.


2.   Ogólna powierzchnia na zadaniach częściowych nr 1, 2, 3 wynosi:

a)    pierwsze koszenie – 409 260 m2,

b)    drugie  koszenie – 409 260,00 m2,

c)     trzecie koszenie –106 882 m2,

3.     Ogółem powierzchnia na zadaniu nr  4  przy trzech koszeniach wynosi 3 603 m2.

 

4.   Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie usługi koszenia terenów zielonych.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub równoważnych co najmniej:

-          w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 6 osób do wykonywania w/w czynności,

-          w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 12 osób do wykonywania w/w czynności,

-          w przypadku składania oferty na zadanie 3 – 18 osób do wykonywania w/w czynności,

-          w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 1 osoby do wykonywania w/w czynności,

      Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 77314100-5

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:  NIE

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do 30.09.2018

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

A.  Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże dysponowanie:

a)      w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3

§   w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           6 kosiarkami,

-           1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§   w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           12 kosiarkami,

-           2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§   w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           18 kosiarkami,

-           3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§   w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           1 kosiarką,  

-           1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek 

b)      w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4

§   W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           6 kosiarkami,

-           1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§   W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           12 kosiarkami,

-           2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§   W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4  wymagane jest dysponowanie co najmniej:

-           18 kosiarkami,

-           3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

B.  wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

a)   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:

§  W przypadku składania na jedno zadanie:

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 50.000 m2 .  

§  W przypadku składania na dwa zadania:

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2.   

§  W przypadku składania na trzy zadania:

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 150.000 m2.

b)   w przypadku składania oferty na zadanie 4:

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,

c)   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4:

§  zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz zadanie 4

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 50.000 m2,

§  dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2,

§  zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4

-      2 usługi polegające na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 150.000 m2.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca składający ofertę albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po jednej usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

C.  skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:

a)   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:

§   w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie:

-      1 osoby na stanowisku kierowniczym

-      6 osób do obsługi kosiarek

-      1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek       

§  w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie:

-       1 osoby na stanowisku kierowniczym

-      12 osób do obsługi kosiarek

-       2 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek        

§  w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest  wykazanie:

-        2 osób na stanowisku kierowniczym

-       18 osób do obsługi kosiarek

-        3 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§  w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest wykazanie:

-       1 osoby na stanowisku kierowniczym

-       1 osoby do obsługi kosiarki

-       1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

b)   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:

§  w przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:

-       1 osoby na stanowisku kierowniczym

-       6 osób do obsługi kosiarek

-       1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§  w przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:

-       1 osoby na stanowisku kierowniczym

-       12 osób do obsługi kosiarek

-       2 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

§  W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest wykazanie:

-       2 osób na stanowisku kierowniczym

-       18 osób do obsługi kosiarek

-       3 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
TAK

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: nie dotyczy

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

2.   Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

­        referencje, że usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, lub

­        inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.

3.    Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

  Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

 

XI    INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1)      Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.

2)      Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3)      Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,  zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4)      Podać w złożonej ofercie ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar  etatu.

5)      Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego,

6)      W przypadku wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium

7)      Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

8)      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

zadanie 1 –    2 300,00  zł

zadanie 2 –    3 600,00  zł

zadanie 3 –    2 300,00  zł

zadanie 4 –       100,00  zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                                         znaczenie  0,60

zatrudnienie osób wykonujących czynności koszenia traw

na podstawie umowy o pracę                                                                   znaczenie  0,15
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

1.   Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)   zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-           zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-           zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-           wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-           konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-           wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-           w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-                            w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)    zmianie mogą ulec powierzchnie  terenów  przeznaczonych do koszenia w 2018 r w przypadku:

-                         przekazania terenów innemu zarządcy,

-      konieczności zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego usługi spowodowanego  względami organizacyjnymi lub finansowymi,

-      Zamawiający przewiduje, że minimalna powierzchnia terenów do koszenia w całym okresie realizacji umowy będzie nie mniejsza niż 70%  powierzchni terenów do koszenia podanych w załącznik nr 1 zadanie nr 1, 2, 3 i 4.

-      przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu maksymalne powierzchnie  do koszenia dla danej części.

g)   zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

h)   realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.      Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
06.06.2018 r godzina: 10:00,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 05.07.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 06.06.2018 r.  godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204  - sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska  stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 5, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2018-05-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji: 2018-06-06 14:46
Ostatnia aktualizacja: 2018-06-19 15:12