na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Jaśkowa Dolina 9 oraz Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i Miszewskiego 1, 2 w Gdańsku.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-10-31
Umowy podpisano dnia 31.10.2018 r. z:
- na zadaniu 1 z firmą "AN-BUD Roboty Ziemne, Drogowe i Rozbiórkowe - umowa nr 95/2018/NZ,
- na zadaniu 2 z firmą "JULIAN" Firma Handlowo - Usługowo - Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura - umowa nr 96/2018/NZ.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-10-25
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1:
na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „AN-BUD ROBOTY ZIEMNE, DROGOWE I ROZBIÓRKOWE” Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Przyrodników 30 z ceną 168 510,00 zł z VAT, z terminem wykonania 45 dni, okresem gwarancji 25 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy „JULIAN” Firma Handlowo-Usługowo-Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z siedzibą w Małkowie przy ul. Pałacowej 46 z ceną 102 663,06 zł z VAT, z terminem wykonania 45 dni, okresem gwarancji 25 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin wykonania zamówienia/
Gwarancja na wykonane roboty budowlane
1
„AN-BUD ROBOTY ZIEMNE, DROGOWE I ROZBIÓRKOWE” Sp. z o.o.
ul. Przyrodników 30
80-180 Gdańsk
Zadanie 1
Cena oferty: 168 510,00 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
2
„JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
Małkowo, ul. Pałacowa 46
83 – 330 Żukowo
Zadanie 1
Cena oferty: 171 767,03 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
Zadanie 2
Cena oferty: 102 663,06 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
3
Firma Budowlano Drogowa Tar-Bud Przemysław Taraszkiewicz
Al. Jana Pawła II 3d/12
80-462 Gdańsk
Zadanie 2
Cena oferty: 104 576,22 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
4
AKSAMIT Sp. z o.o.
ul. Brylantowa 7
80-180 Gdańsk
Zadanie 1
Cena oferty: 238 692,59 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
Zadanie 2
Cena oferty: 113 701,43 zł
termin wykonania zamówienia 45 dni
Gwarancja na wykonane roboty budowlane 25 m-cy
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
gwarancja na wykonane roboty budowlane
Waga 15%
Razem
1
60,00
25
15
100,00
2
58,86
25
15
98,86
4
42,36
25
15
82,36
ZADANIE 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
gwarancja na wykonane roboty budowlane
Waga 15%
Razem
2
60,00
25
15
100,00
3
58,90
25
15
98,90
4
54,18
25
15
94,18
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dla terminu 45 dni i mniej Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt.
Punkty w kryterium gwarancja na wykonane roboty budowlane zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - powyżej 24 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 30.10.2018 r.
Treść postępowania:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
ul. Jaśkowa Dolina 9 w Gdańsku; (działki nr 374/4, 374/5, 374/8 obręb ew. 41).
ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a, Miszewskiego 1 i 2 - w Gdańsku; (działka nr 102/7, 104/4, 106/3, 106/2, 103/14, 102/106 obręb ew. 056),
Zakres robót obejmuje między innymi:
ul. Jaśkowa Dolina 9
roboty rozbiórkowe i ziemne,
wykonanie obrzeży i krawężników,
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych,
montaż osłony śmietnikowej,
wykonanie ogrodzenia z przęseł z bramą i furtką,
zainstalowanie systemu automatycznego otwierania bram wraz z instalacją zasilającą,
montaż małej architektury tj: stojaka do rowerów, ławki, słupów dekoracyjnych.
wykonanie nasadzeń zieleni,
wykonanie trawników,
uporządkowanie terenu.
ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i ul. Miszewskiego 1, 2
rozbiórki istniejących nawierzchni,
wykonanie miejsc postojowych i placu manewrowego z nawierzchni z geokraty,
wymiana istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych,
wymiana istniejącej nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej,
uporządkowanie terenu.
Uwaga.
Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056 ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych” (załącznik nr 2.1 do SIWZ) należy zrealizować tylko dla etapu II, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 2.3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
ul. Jaśkowa Dolina 9
Projekt wykonawczy - Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 9
Nr ewidencyjny działki 374/4, 374/5 i 374/8 obręb 0041 - załącznik nr 1.1 do siwz.
Rysunek nr i1 – inwentaryzacja – załącznik nr 1.1a do siwz,
Rysunek nr i2 – inwentaryzacja zdjęcia – załącznik nr 1.1b do siwz,
Rysunek nr 1 – projekt zagospodarowania działki – załącznik nr 1.1c do siwz,
Rysunek nr 2 – projekt zagospodarowania działki - bilans powierzchni – załącznik nr 1.1d do siwz,
Rysunek nr 3 – rodzaje nawierzchni - wymiarowanie – załącznik nr 1.1e do siwz,
Rysunek nr 4 – projekt posadzki – załącznik nr 1.1f do siwz,
Rysunek nr 5 – mała architektura– załącznik nr 1.1g do siwz,
Rysunek nr 6 – projekt zieleni – załącznik nr 1.1h do siwz,
Rysunek nr 7 – uwarstwienie nawierzchni – załącznik nr 1.1i do siwz,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka. Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 9 - załącznik nr 1.2 do siwz,
Przedmiar – renowacja nawierzchni i aranżacja podwórka. Gdańsk Jaśkowa Dolina 9 - załącznik nr 1.3
(przedmiar o charakterze informacyjnym)
ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i ul. Miszewskiego 1, 2
Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14 obr.056
ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych - załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr 0-1 – Szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obręb 056 Gdańsk - załącznik nr 2.1a do siwz,
Rysunek nr 0-1/1 – Szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obręb 056 Gdańsk. Projekt Nawierzchni – ETAP II - załącznik nr 2.1b do siwz,
Rysunek nr D-1– Szkic usytuowania projektowanych utwardzonych powierzchni gruntu na działkach budowlanych nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obręb 056 Gdańsk. Przekroje konstrukcyjne - załącznik nr 2.1c do siwz,
Ogólne Specyfikacje Techniczne – Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr 102/7, 104/4, 106/3, 103/14, obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk oraz schodów terenowych - załącznik nr 2.2 do siwz,
Przedmiar robót – Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych części działek nr 102/7, 104/4, 106/3, 106/2, 103/14, 102/6 obr. 056, ul. Waryńskiego, Gdańsk. Kosztorys branży drogowej ETAP II - załącznik nr 2.3 do siwz (przedmiar określający zakres robót).
Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. kostka betonowa Polbruk EKOL, Polbruk COMPLEX, osłona śmietnikowa TERES firmy OLTO,) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj., robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe, w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6, 77310000-6.
.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
60 dni
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości, co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE
Informacje dodatkowe :
Ad. a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Ad. b)
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Ad. a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP : Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni jego oferta zostanie odrzucona.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.
Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 2 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 000,00 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
- cena waga 0,60
- termin wykonania zamówienia waga 0,25
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane waga 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
-klęski żywiołowe,
-wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
-wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
-innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
-konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
19.10.2018 r godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 17.11.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.10.2018 r. godzina 10:15
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Jaśkowa Dolina 9 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Jaśkowa Dolina 9 w Gdańsku działki nr 374/4, 374/5, 374/8 obręb ew. 41.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111000-8, 45112710-5, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45342000-6, 77310000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 60 dni
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
3. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
Część nr 2
Nazwa: Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i ul. Miszewskiego 1, 2 - w Gdańsku
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Waryńskiego 4, 4a, 5, 6, 7, 7a i ul. Miszewskiego 1, 2 - w Gdańsku; działki nr 102/7, 104/4, 106/3, 106/2, 103/14, 102/106 obręb ew. 056,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111000-8, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 60 dni
Kryteria oceny ofert:
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz | 721,2 KB | 2018-10-04 09:44 | pobierz |
2 | umowa 67-wzór. | 389,1 KB | 2018-10-04 09:43 | pobierz |
3 | Projekt wykonawczy - renowacja i aranżacja podwórka Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 9 -załącznik nr 1.1.pdf | 3,04 MB | 2018-10-03 08:45 | pobierz |
4 | Rys. nr i1- inwentaryzacja - załącznik nr 1.1a. | 970,12 KB | 2018-10-03 08:44 | pobierz |
5 | Rys. nr i2- inwentaryzacja zdięcia - załącznik nr 1.1b.pdf | 3 MB | 2018-10-03 08:43 | pobierz |
6 | Rys. nr 1 - projekt zagospodarowania działki - załacznik 1.1c.pdf | 829,6 KB | 2018-10-03 08:43 | pobierz |
7 | Rys. nr 2- projekt zagospodarowania działki - bilans powierzchni-załącznik nr 1.1d.pdf | 1,64 MB | 2018-10-03 08:43 | pobierz |
8 | Rys. nr 3- rodzaje nawierzchni - wymiarowanie-załącznik nr 1.1e.pdf | 1,22 MB | 2018-10-03 08:42 | pobierz |
9 | Rys nr 4- projekt posadzki -załacznik nr 1.1f.pdf | 1,2 MB | 2018-10-03 08:42 | pobierz |
10 | Rys nr 5 - mała architektura -załacznik nr 1.1g.pdf | 1,39 MB | 2018-10-03 08:42 | pobierz |
11 | Rys. nr 6 - zieleń- załacznik nr 1.1h.pdf | 1,31 MB | 2018-10-03 08:42 | pobierz |
12 | Rys. nr 7-uwarstwienie nawierzchni-załącznik nr 1.1i.pdf | 413,63 KB | 2018-10-03 08:41 | pobierz |
13 | Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -załącznik nr 1.2.pdf | 641,6 KB | 2018-10-03 08:38 | pobierz |
14 | przedmiar - załacznik nr 1,3 | 1,78 MB | 2018-10-03 08:37 | pobierz |
15 | Projekt utwardzenia powierzchni gruntowych - załącznik nr 2.1.pdf | 506,92 KB | 2018-10-03 08:19 | pobierz |
16 | Rys. 0-1 SZKIC USYTUŁOWANIA PROJEKTOWANYCH POWIERZCHNI załacznik nr 2.1a.pdf | 739,7 KB | 2018-10-03 08:19 | pobierz |
17 | Rys. 0-1_1 PROJEKT NAWIERZCHNI - ETAP II- załącznik nr 2.1b.pdf | 771,11 KB | 2018-10-03 08:18 | pobierz |
18 | Rys. D-1 PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE - załącznik nr 2.1c.pdf | 235 KB | 2018-10-03 08:17 | pobierz |
19 | Ogólne specyfikacje techniczne - załacznik nr 2.2 | 1,45 MB | 2018-10-03 08:05 | pobierz |
20 | przedmiar robót ETAP II - załącznik nr 2.3 | 3,7 MB | 2018-10-03 08:05 | pobierz |
21 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3 | 272,37 KB | 2018-10-04 09:43 | pobierz |
22 | oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 4 | 350,89 KB | 2018-10-04 09:42 | pobierz |
23 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5 | 228,99 KB | 2018-10-04 09:41 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-10-04 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2018-10-04 14:01 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-10-19 13:57 |